Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-гра за темою: Київська Русь за часів Володимира Великого

Номер слайду 2

Мета: узагальнити знання з теми.розвивати вміння робити порівняльний аналіз, висловлювати власну думку, давати історичну оцінку подіям;виховувати інтерес до історичного минулого, повагу до видатних діячів історії, толерантне ставлення до різноманітних релігій. Тип уроку: комбінований. Форма уроку: урок-гра.

Номер слайду 3

Хід уроку І. Організаційний момент.ІІ. Мотивація навчальної діяльності.Історію творять люди своєю діяльністю. Про однихзабувають, а інших пам’ятають через віки, особливо тих, хтосвоєю діяльністю приніс людям добро. Саме про одного зтаких українських державотворців ми сьогодні йпоговоримо. На минулих уроках історії України ми вжезустрічалися з цією людиною. Давайте пригадаємо, кого вісторії прозвали «Ясне Сонечко», «Хреститель»? Вірно, самепро Володимира Великого ми сьогодні з вами і поговоримо,а взагалі-то продовжимо розмову. Під час сьогоднішнього уроку ми з вами відправимося удалеку подорож, в ті часи, коли Київською державою правивкнязь Володимир. Наша подорож буде проходити у виглядігри.

Номер слайду 4

ІІІ. Актуалізація знань. Завдання 1.«Про яку подію, або історичного діяча йдеться?»   «Потім же Володимир послав посланців своїх по всьому городу, говорячи : «Якщо не з’явиться хтозавтра на ріці - багатий чи убогий , чи старець , чи раб, - то мені той противником буде»Прийняттяхристиянства «Завершив об’єднання руських земель, запровадив золоті і срібні монети» Володимир «Був це сміливий князь-вояка. Все в таборі проживав.І ціле життя відважно. З ворогами воював. Як на кого йшов з війною,То казав: «Іду на вас!»Несподівано на ворога. Не напав він ані раз.»Святослав«В Царгороді гостювала, Й віру християнську прийняла. Данину впорядкувала Й помста за чоловіка страшноюбула. Ольга«Рік 945. Київський князь Ігор іде землями підкорених слов’янських племен , збираючи щорічну…» «Скажіть обом цесарям так: «Я охрещусь, тому що раніше від сих днів іспитав я закон ваш, і він мені єсть до вподоби, і віра ваша, і служба. Бо мені розповіли послані нами мужі» про хрещення Володимира. Данинаppt_xxshearppt_x

Номер слайду 5

Завдання 2.«Юний літописець». У цьому завданні приймати участьможуть всі учні. (за бажанням)Уявіть себе літописцем, який маєописати життя і діяльність князя,портрет якого отримали. Максимальна кількість балів – 5балів. Термін виконання – 5-7 хв. Порядок проведення:користуючись пам’яткою, скластиісторичний портрет: Пам’ятка Хто зображений на портретіРоки правління. Внутрішня політика. Значення діяльностіОсобисте ставлення до історичного діяча.

Номер слайду 6

Завдання 3. Розв’яжіть хронологічну задачу. Володимир Великий почав своє правління у Києві в 980 р. На дев’ятому році правліннявін почав будівництво Десятинної церкви, яке тривало протягом семи років. Помер. Володимир на 35-му році правління. Завдання1)Коли почалося та коли закінчилося будівництво Десятинної церкви?2) Коли закінчилося правління Володимира Великого?3) На які століття припав початок і кінець правління Володимира Великого? 

Номер слайду 7

Завдання 4. Аналіз джерел. Текст 1. «Повість минулих літ»«І почав княжити Володимир у Києві один, і поставив кумирів на горіза теремним двором: Перуна дерев’яного, а голова його срібна, а вусзолотий, і Хорса, і Дажбога, і Стрибога, і Сімаргла, і Мокош. І жертви їмприносили, називаючи Богами. І приводили до них синів своїх, і жертвиприносили бісам, і оскверняли землю требами своїми. І оскверняласятребами земля Руська і гора та». Запитання1)У чому полягали суть першої релігійної реформи про встановлення«Володимирового шестибожжя»?2) Якому богові і чому шанували більше за інших?

Номер слайду 8

Текст 2. «Повість минулих літ»«Після цього Володимир послав своїх посланців по всьому городусказати: «Якщо завтра хто-небудь не буде на річці: чи багатий, чивбогий, чи жебрак, а чи раб, — той буде ворог мій». І, почувши це,люди йшли з радістю, раділи і говорили: «Якби це не було добре, неприйняли цього князь і боярин». Ранком (наступного дня) зійшов. Володимир із царициними і корсуньськими попами до Дніпра, ізійшлося людей без ліку: і влізли всі в воду, і стояли у ній по шию, адругі — до грудей, малі біля берега, інші тримали дітей на руках,дорослі бродили, а попи ж стояли творили молитву». Запитання1) Про яку подію йдеться у тексті?2) Яким чином відбувалося хрещення киян?

Номер слайду 9

Завдання 5 Учням потрібно доповнити дієслово, яке характеризує діяльність. Володимира. Якщо учень не знаходить що сказати – встає, тобтоперериває ланцюжок. Князь Володимир: Закінчив……………Підкорив…………... Переміг……………. Побудував…………Заснував………….. Упорядкував………Прийняв……………. Укріпив…………….. Розвивав………….. Чеканив…………….об’єднання слов’янських племенвятичів, радимичівпеченігівміста-фортеці, Десятинну церквум. Володимир-Волинський, м. Переяславуправління державоюхристиянстводавньоруську державукультуру, освіту, торгівлюзлотники, срібники

Номер слайду 10

Домашнє завдання: Повторити параграф 6.

pptx
Пов’язані теми
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку