Урок "Контрольна робота з Excel"

Про матеріал
Диференційована підсумкова контрольна робота з теми "Табличний поцесор". Завдання мають рівневу структуру. Запропоновані як тестові завдання, так і завдання описового характеру та з логічним навантаженням.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми: “Робота з табличним процесором MS EXCEL”.

I варіант.

I рівень (тестові завдання, за правильну відповідь по 0,5б.)

1.     Файл створений програмою Excel, має розширення...

imageа) .EXE      imageб) .XLSX      imageв) .EXL      imageг) .DOC      imageд) .SYS

2.     Виберіть правильно указаний діапазон комірок.

imageа) С5:С9      imageб) С5-9      imageв) С5:9      imageг) С5-С9      imageд) С5/С9

3.     Основним елементом  в електронних таблицях є:

 

 

а)комірка;

 

 

в)стовпець;

 

 

 

 

б)таблиця;

 

 

г)рядок.

 

 

4.     При перетягуванні рамки виділеної комірки, коли натиснута права клавіша миші, відбувається...

imageа) копіювання даних;

б) переміщення даних;

в) з’явиться контекстне меню;

г) перестане бути виділеною.

5.     Введення  формули в клітинку таблиці починається із знака:

imageimageа) дорівнює (=);                 б) двокрапки (:);

в) лапок (”);                        г) дужок [ ].

6.     Які з поданих функцій належать до статистичних?

imageа) sin(x), cos(x), sqrt(x), exp(x);

б)  МИН, МАКС, СРЗНАЧ, СЧЕТЕСЛИ;

в) КОРЕНЬ, ОКРУГЛ, ABS, SIN;

г) ЗАМЕНИТЬ, ПОИСК, СЦЕПИТЬ, ТЕКСТ.   

II рівень (завдання з короткими відповідями, по1 б.)

 

1. Як видалити стовбець таблиці? 

2.     Як створити кругову діаграму? 

3.     До комірки ВЗ увели формулу =(D2+$F$2)*$G$2. Потім цю формулу поширили вниз. Яка формула буде записана в комірці В6?

 

III   рівень (завдання з розгорнутою відповіддю, по 1,5 б.)

1.     Запишіть формули, які необхідно занести до комірок D3, B7, D7 в таблиці:

 

А

В

С

D

1

Кількість споживачів у цехах

2

Цех

Постійний струм

Змінний струм

Разом

3

Транспортний

14

35

 

4

Електроремонтний

25

20

 

5

Мастильний

5

14

 

6

Ковальський

7

22

 

7

Разом

 

 

 

2.     Запишіть формули для розрахунку середньої кількості споживачів змінного струму і середньої кількості споживачів постійного струму, вказавши комірки, в які ці формули необхідно помістити.

 

IV  рівень (завдання з розгорнутою відповіддю, 1,5 б.)

1.     Запишіть формули для виведення на екран повідомлення для кожного цеху: 

§  «змінний» у тому випадку, коли споживачів змінного струму більше, ніж споживачів постійного струму, 

§  «постійний» у тому випадку, коли споживачів постійного струму більше, ніж споживачів змінного струму,  § «порівно» у випадку, що залишився.

Вказати комірки, в які ці формули необхідно помістити.

2.     Запишіть формули для обчислення кількості цехів, у яких споживачів, які працюють на змінному струмі більше, ніж споживачів, що працюють на постійному струмі. Вказати комірки, в які ці формули необхідно помістити.

 

 

           

Контрольна робота з теми: “Робота з табличним процесором MS EXCEL”.

II варіант.

I рівень(тестові завдання, за правильну відповідь по 0,5б.)

1.     Документи, що створюються в середовищі Excel називають …

imageа) листи;  imageб) книги;  imageв) листи макросів;  imageг) робочі листи.

2.     У MS Excel виділено діапазон комірок D2:F4. Скільки комірок виділено?

imageа) 6      imageб) 7      imageв) 8      imageг) 9      imageд) 10

3.     Що утворюється на перетині рядка і стовпця:

 

 

а)комірка;

 

 

в)вікно;

 

 

 

 

б)таблиця;

 

 

г)маркер автозаповнення.

 

 

4.     При перетягуванні рамки виділеної комірки, коли натиснута ліва клавіша миші, відбувається...

imageа) копіювання даних;

б) переміщення даних;

в) з’явиться контекстне меню;

г) перестане бути виділеною.

5.     Правильним записом адреси комірки є:

imageimage                           а) B3\4;                                б) B3/4;

                           в) B3;                                    г) 3B.

6.     Які з поданих функцій належать до математичних?

imageа) sin(x), cos(x), sqrt(x), exp(x);

б) МИН, МАКС, СРЗНАЧ, СЧЕТЕСЛИ;

в) КОРЕНЬ, ОКРУГЛ, ABS, SIN;

г) ЗАМЕНИТЬ, ПОИСК, СЦЕПИТЬ, ТЕКСТ.   

II рівень (завдання з короткими відповідями, по1 б.)

 

1. Як видалити рядок таблиці?

2.     Як створити крапкову діаграму?

3.     До комірки В5 увели формулу =($D$5+F5)*G5. Потім цю формулу поширили вниз. Яка формула буде записана в комірці В9?

III   рівень (завдання з розгорнутою відповіддю, по 1,5 б.)

1.     Запишіть формули, які необхідно занести до комірок D3, B8, D8 в таблиці:

 

А

В

С

D

1

Кількість споруд в районі

2

Вулиця

Разом

Житлових

Технічних

3

Лекоміра

13

4

 

4

Конституційна

158

147

 

5

Ватнікова

59

54

 

6

Купельна

124

102

 

7

Інтернаціональна

36

35

 

8

РАЗОМ

 

 

 

 

2.     Запишіть формули для розрахунку середньої кількості житлових споруд і середньої кількості технічних споруд, вказавши комірки, в які ці формули необхідно помістити.

 

IV  рівень (завдання з розгорнутою відповіддю, 1,5 б.)

1.     Запишіть формули для виведення на екран повідомлення для кожної вулиці: 

§  “житлові” – у тому випадку, коли житлових будинків більше, ніж технічних, 

§  “технічні” – у тому випадку, коли технічних споруд більше, ніж житлових, 

§  “однаково” – у випадку рівної кількості технічних та житлових споруд.

Вказати комірки, до яких необхідно занести ці дані.

2.     Запишіть формули для обчислення кількості вулиць, для яких житлових споруд менше, ніж технічних, вказати комірки, в які ці формули необхідно помістити.

 

pdf
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
1968
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку