Перегляд файлу

«Затверджую»                                               До уроку      «Допускаю»

Методист ______________________          Вчитель ______________________

 

 

 

 

 

План-конспект пробного уроку

з інформатики

проведеного у 4-Б класі

студентки 4 курсу,

групи ПОмс-2-16-4.Од

Черногрицької Яни Олександрівни

 

 

 

 

 

 

 

Консультації:

  1.          Вчителя інформатики: Закомірна О.М.

Дата: 16.10.2019, 22.10.2019

2. Методиста з предмету інформатика: Пінчук А.М.

Дата: 18.10. 2019, 21.10.2019

Тема: Копіювання і переміщення фрагментів тексту.

Мета: актуалізувати знання про текст; розширювати уявлення про середовище текстового редактора; ознайомити учнів з операціями копіювання і переміщення фрагментів тексту, різними способами копіювання і вставлення фрагментів тексту; навчити учнів виділяти фрагменти тексту (слово, рядок, абзац), застосовувати різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту; вдосконалювати вміння переміщувати текстовий курсор по тексту з використанням миші та клавіатури; формувати ІКТ-компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, самостійність учнів; розвивати інтерес до здобуття знань; виховувати інтерес до вивчення предмета, культуру роботи за комп’ютером.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань, навичок та вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, роздатковий матеріал для роботи за комп’ютером, підручник.

Програмне забезпечення: Microsoft Word.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

- привітання

- Добрий день, діти! Мене звати Яна Олександрівна, і сьогодні я проведу урок інформатики.

- знайомство з учнями

- повторення правил ТБ у компютерному класі

Діти, а які правила техніки безпеки ви знаєте саме у комп’ютерному класі? (висловлення дітей)

  1.          Спокійно заходь в комп'ютерний зал, не штовхайся.
  2.          Суворо забороняється:
  •                торкатися задніх стінок комп'ютера і кабелів;
  •                торкатися до проводів живлення і заземлення;
  •                торкатися екрана монітора і його задньої стінки;

-  вмикати і вимикати комп'ютер без дозволу вчителя;

-   класти книги, зошити на клавіатуру, „мишу" або    монітор;

-  працювати з мокрими руками або в мокрому одязі.

3.  Під час роботи:

-  не допускай різких і грубих ударів по клавішах;

 - у жодному разі не намагайся самостійно ремонтувати ПК;

 - не вставай, коли в клас заходять відвідувачі або керівництво школи;

 - не натискай клавіші на сусідньому комп'ютері;

 -  не залишай комп'ютер без нагляду;

6.  Після закінчення роботи:

-   коректно заверши роботу з активними програмами;

 -  прибери робоче місце.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  • З якою програмою ви працювали?
  • Що ви навчилися робити?
  • Cьогодні на уроці ми поговоримо про майбутнє, а саме про вибір професії.
  • Напевно, ви вже мріяли про свою майбутню професію.
  • Cкажіть будь ласка, а хто з вас хотів би стати журналістом або письменником?
  • Підніміть руку, хто з вас хоче стати журналістом чи письменником?
  • В нашому стрімкому сучасному житті журналіст повинен швидко реагувати на події, швидко писати статті. Якщо письменник може дозволити собі трохи повільний темп у написанні книжок, то журналісту потрібно все робити швидко.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

  • Подивіться будь ласка на дошку. Вам потрібно розшифрувати слово.
  • Щоб розмістити частини тексту в іншому порядку, фрагменти тексту вилучають з одного місця і переставляють в інше. Ця операція має свою назву, а щоб дізнатись яку, спробуйте себе в ролі дешифрувальників.

«Дешифрувальник»

 

Пере + міст — ст + ще + ння = (переміщення)

  • Таку операцію можна проводити і з текстами,  і в текстовому редакторі. Ви можете переміщати не тільки слова, а і фрагменти тексту.
  • Наступна операція, з якою ми познайомимося, називається… Подивіться на дошку і розшифруйте.

Копія — я + ю + вапна — на + ня = (копіювання)

  • Інколи тексти можуть містити однакові слова, фрази і навіть цілі фрагменти. Щоб не друкувати їх повторно їх копіюють, тобто сам фрагмент тексту залишається на місці, а копія з’являється там, де ми вкажемо.
  •  Чи здогадались ви, про що піде мова на сьогоднішньому уроці? (Про операції копіювання і переміщення фрагментів тексту.)
  • Саме цим ми будемо займатися сьогодні на уроці.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення виконання практичного завдання

 

Операція копіювання:

  1. Обрати фрагмент для копіювання
  2. Виділити фрагмент (клацнути 2 рази мишкою)
  3. Натиснути ще раз правою кнопкою миші і вибрати у вікні режим «копіювати». Також це ще можна зробити за допомогою клавіш ctrl+С.

 

Щоб вставити однаковий фрагмент тексту в різні місця документа, для цього потрібно спочатку його виділити. Щоб виділити фрагмент, який потрібно скопіювати,треба:

Поставити курсор у місці, яке потрібно скопіювати, після цього натиснути правою кнопкою миші 2 рази, далі - натиснути кнопку Копіювати або сполучення клавіш ctrl+C. Потім установити курсор у те місце, куди потрібно скопіювати фрагмент, і натиснути правою кнопкою миші «Вставити». Для переміщення частини тексту після виділення, натискаємо кнопку Вирізати, а потім діємо аналогічно до попередньої операції. Для виконання цих операцій можна скористатися і сполученням клавіш:

https://subject.com.ua/lesson/informatics/4klas/4klas.files/image026.jpg

  1. Показ виконання практичного завдання на комп’ютері
  • Відкриваємо програму Word.
  • Набираємо текст
  • Виділяємо фрагмент для копіювання
  • Встановлюємо курсор, де потрібно вставити скопійований фрагмент
  • Затискаємо клавіши ctrl + C
  • Затискаємо клавіши ctrl + V

 

  1. Робота за комп’ютером

 а) Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.

- Зараз ми будемо працювати за комп’ютером. Про що варто пам’ятати? (Про правила безпечної роботи та правила поведінки в комп'ютерному класі)

- Які ви знаєте правила безпечної роботи та правила поведінки в комп'ютерному класі?

б) Інструктаж учителя щодо роботи з комп’ютерною програмою.

- Запустіть на виконання текстовий редактор Word.

- У кожного на парті є інструкція до виконання практичного завдання.

 

в) Робота з комп’ютерною програмою.

Текст для виконання практичного завдання

 

Завдання:

  1. Ввести текст
  2. Скопіювати перше речення і вставити його після другого речення:

А) виділити перше речення (клацнути 2 рази мишкою)

Б) скопіювати (затиснути кнопки ctrl + С)

В) вставити речення (затиснути кнопки ctrl + V)

 

* Додаткове завдання

1. Змінити шрифт на Cambria, розмір 12

  • Щоб змінити шрифт, спочатку треба виділити весь текст (затиснути мишу від слова «Юрко» і провести до кінця тексту, далі на головній панелі обрати шрифт і змінити розмір)
  1. Поставити абзац між третім і четвертим реченнями.
  • поставити курсор мишки після слова «цвірінькають» далі, натиснути кнопку Enter)
  1. Змінити колір букв у 6 реченні на червоний.
  • Виділити 6 речення (клацнути 2 рази мишкою), на головній панелі натиснути на A підкреслену (колір тексту), обрати червоний колір.

 Релаксація (зняття зорової втоми).

Офтальмологічна пауза

Раз, два, три! Очі догори!

На чотири, п’ять і шість

треба міцно їх стулить.

Знову очі догори, рахуємо: раз, два, три!

 

 

V. Підсумок уроку

  • З якою програмою ми сьогодні працювали?
  • Що нового навчилися робити?
  • Хто зможе описати алгоритм копіювання фрагменту тексту?
  • Діти, ви сьогодні добре попрацювали, дякую вам за гарну роботу. До побачення!

 

docx
Пов’язані теми
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку