Урок "Побудова моделі біоритмів людини"

Про матеріал
Побудова моделі біоритмів людини з використанням програми Excel. Мета: визначити етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера; скласти алгоритм розв'язання цієї задачі за допомогою електронних таблиць Excel; розв’язати за допомогою комп’ютера задачу про біоритми людини.
Перегляд файлу

Мета: визначити етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера; розв’язати за допомогою комп’ютера задачу про біоритми людини.

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Пояснювання нового матеріалу.

 

Розглянемо етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера.

  1. Формулювання задачі. Побудувати графіки біоритмів людини.

 

  1. Постановка задачі. Фізичний цикл – 28 днів, Інтелектуальний – 30, Емоційний – 32. побудувати графіки біоритмів для себе на грудень місяць 2003року.

 

  1. Побудова моделі. Модель – повний опис властивостей і закономірностей поведінки об’єктів, присутніх в умовах задачі, що забезпечує розв’язання цієї задачі. У моделі використовуються тільки ті властивості і закономірності поведінки об’єктів, що є істотними для розв’язування задачі.

 Для нашої задачі істотними є: день народження людини, день на який вичислюються значення біоритмів, періоди циклічності.

Не істотні: зріст, вага, колір очей, колір волосся, і т. інше.

Значення біоритму для кожного знаходимо по формулі:

 

Sin

 

  1. Вибір програмного забезпечення для розв’язування задачі.

 Для розв’язання нашої задачі будемо використовувати електронні таблиці Excel.

 

  1. Розроблення алгоритму розв’язування задачі з використанням обраного програмного забезпечення.

 

 - розробка структури таблиці

 

 

A

B

C

D

E

1

День народження

Поточна дата

Фізичний цикл

Інтелектуальний цикл

Емоційний цикл

2

 

 

28

30

32

3

24.09.69

10.12.18

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

  • заповнення стовпчика поточних дат. Виділити комірку В3 і “+”   протягнути вниз на необхідну кількість комірок (в спливаючому меню відображається поточна дата)
  • введення формул. С3 = sin (дней 360($A$3: $B3)/$C$2*π).
  • скопіювати формулу в інші комірки.
  • побудувати графіки: виділити комірки В3: Е30, викликаємо “майстер функцій”...

 

  1. Виконування за комп’ютером описаних в алгоритмі дій.

 

  1. Аналіз отриманих результатів.

 

ІІІ. Підведення підсумків уроку.

Домашнє завдання. Задача про збільшення внеску в ощадну касу. Яку кількість грошей можна буде одержати з вкладеної суми А через певну кількість років В, якщо річний відсоток відомий Р?

 

doc
Додав(-ла)
Knyaz Irina
Додано
10 березня
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку