КОНСПЕКТ УРОКУ
Урок: «Подорож до резиденції Святого Миколая»
Тема: Розв’язування задач засобами табличного процесора
Мета уроку:
Тип уроку: урок закріплення знань, вмінь, практичних навичок
Форма проведення: урок-ділова гра
Форми роботи: мозковий штурм, бесіда, інструктивна картка, карта знань, практична робота на ПК.
Обладнання: програма Excel пакету Microsoft Office, презентація «Подорож до Святого Миколая.pptx»; тести https://testinform.in.ua/test-17-7-klas-obchislennya-v-elektronnix-tablicyax-formuli; шаблон практичної роботи «подорож до резиденції св Миколая.xlsx»; відео https://www.youtube.com/watch?v=VJo8NVrU63U; проектор; мережа Інтернет.
Хід уроку
I. Організаційний етап....................................1 хв
II. Емоційне налаштування. Мотивація навчальної діяльності.........5 хв
IІI. Актуалізація опорних знань...............................9 хв
IV. Закріплення знань, вмінь та навичок. Практична частина ........20 хв
V. Підведення підсумків. Рефлексія. Тестування. ..............10 хв
I. Організаційний етап. 1 хв
Привітання учнів та перевірка відсутніх;
ІІ. Емоційне налаштування. Мотивація навчальної діяльності 5 хв
Привітання зі святом Святого Миколая.
Перегляд новин про відкриття резиденції Святого Миколая у Києві.
https://www.youtube.com/watch?v=VJo8NVrU63U
Хотіли б відвідати резиденцію в Києві?
Ми сьогодні займемось підготовкою до:
Святкової подорожі в резиденцію Святого Миколая у Києві.
Для цього ми будемо використовувати сучасні інтернет-технології та засоби електронних таблиць Ecxel.
Перед нами стоїть завдання:
1. Дослідити можливі варіанти подорожі до резиденції Св. Миколая.
2. Вивчити максимально економний варіант подорожі.
Для ознайомлення з можливими засобами подорожі до Києва буде використано сервіс Google Maps https://www.google.com.ua/maps/@48.382803,26.6921881,6z?hl=ua
Нами буде використано: автомобіль; автобус; потяг та літак.
Визначається шлях, відстань, час та ціна подорожі всіх перерахованих засобів.
ІII. Актуалізація опорних знань. 9 хв
Шляхом мозкового штурму повторюється поняття формули та функції в електронних таблицях.
IV. Закріплення знань, вмінь та навичок. Практична частина 20 хв
Проводиться інструкція про обчисленнях у файлі «подорож до резиденції св Миколая.xlsx». В зелені клітинки вставити формули та функції. Учні виконують практичне завдання звучить музика.
Автомобіль.
Марка авто |
Витрати палива на 100 км (літри) |
Ціна дизпального (грн.) |
Відстань (км.) |
Ціна за пальне (грн.) |
Кількість людей в авто |
Ціна на одного |
7 |
29,19 |
900 |
1838,97 |
5 |
367,79 |
|
5,5 |
29,19 |
900 |
1444,91 |
5 |
288,98 |
|
2,5 |
29,19 |
900 |
656,78 |
5 |
131,36 |
|
Середнє: |
5,00 |
|
|
1313,55 |
|
262,71 |
Автобус.
Маршрут |
Ціна квитка в одну сторону (грн.) |
Ціна квитка в обидві сторони (грн.) |
Знижка 5% |
Загальна вартість |
Володимир-Волинський - Київ |
328 |
656 |
32,8 |
623,20 |
Потяг.
Маршрут |
Ціна квитка в одну сторону (грн.) |
Ціна квитка в обидві сторони (грн.) |
Вартість квитка у Володимир-Волинський |
Загальна вартість |
Львів — Бахмут |
326,46 |
652,92 |
20 |
672,92 |
Літак.
Маршрут |
Ціна квитка в одну сторону (грн.) |
Ціна квитка в обидві сторони (грн.) |
Вартість квитка у Львів в одну сторону (грн.) |
Вартість квитка у Львів в обидві сторони (грн.) |
Загальна вартість |
Львів — Київ |
1426 |
2852 |
115 |
230 |
3082,00 |
V. Підведення підсумків. Рефлексія. Тестування. 10 хв
1. Підбиваються підсумки виконання роботи учнями. На екрані демонструється «правильне» виконання завдань, учні виставляють бали.
2. Колегіально робиться аналіз найбільш економної та швидшої подорожі у Київ.
Вид транпорту |
Час подорожі |
Ціна подорожі |
АВТОМОБІЛЬ |
5 |
262,71 |
АВТОБУС |
6 |
623,20 |
ПОТЯГ |
12 |
672,92 |
ЛІТАК |
4,2 |
3082,00 |
середні показники |
7 |
1160 |
3. Для отримання оцінок за теорію учні проходять онлайн тест: https://testinform.in.ua/test-17-7-klas-obchislennya-v-elektronnix-tablicyax-formuli
4. Домашнє завдання: Розробити кошторис перебування у Києві: -житло; -харчуванн; -відпочинок.
1