Інтегрований курс «Природничі науки»: очікування від експериментального впровадження

Трансляція відбулась
11 травня
Про вебінар

Мета цього вебінару не тільки у тому, щоб розказати вчителям про ключові особливості інтегрованого курсу «Природничі науки», а й у тому, щоб від першої особи (автора експериментальної програми) розвінчати всі міфи, сформовані навколо експерименту. Вчителі середньої та старшої школи ознайомляться з перевагами впровадження курсу, можливостями, які він відкриває перед школярами, які не планують поглиблено вивчати окремі природничі дисципліни.

Буде продемонстровано програми інтегрованого курсу «Природничі науки» у якості елементу культури кожної людини, яка прагне пізнати цей світ.

Також кожен педагог може задати свої питання Т.М. Засєкіній, яка стала одним із ініціаторів впровадження курсу. Відповідь на них вона надасть безпосередньо на вебінарі чи після нього у форматі статті. Свої питання можете задавати у коментарях на сторінці вебінару.

План вебінару:

  1. Чим зумовлена необхідність інтеграції природничих предметів у старшій школі (аналіз зарубіжного досвіду, реалії української освіти).
  2. Перехід у 2018-2019 н.р. 10 класів закладів загальної середньої освіти на профільне навчання відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти 2011 року (нові типові плани, освітні й навчальні програми, їх особливості).
  3. Аналіз навчальних програм інтегрованого курсу «Природничі науки».
  4. Як буде організовано його експериментальне впровадження, і які особливості розроблення навчально-методичного забезпечення.

Кому це буде корисно:

  • Вчителям-предметникам, які викладають фізику, хімію, біологію, географію, астрономію та екологію у середній та старшій школі.
  • Усім, хто цікавиться розвитком інтегрованого навчання в Україні, а також моніторить закордонний освітній досвід.
  • Методистам, заступникам та директорам усіх шкіл та, особливо, закладів, де впроваджуватиметься експериментальний інтегрований курс «Природничі науки».


За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Презентацію з матеріалами (.pdf).
  2. Відеозапис трансляції вебінару.

(cвідоцтва за інформаційний вебінар не передбачені)

Засєкіна Тетяна

Заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України. 

 

  • Фахівець у галузі теорії та методики навчання фізики, кандидат педагогічних наук, входить до суддівської колегії Вчитель року. Автор однієї з 4 програм експериментального курсу «Природничі науки».
  • Автор (співавтор) понад 60 наукових праць з проблем теорії і методики навчання фізики в середній школі. У тому числі підручників і посібників для загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендованих Міністерством освіти та науки.
  • Нагороджена: Почесною грамотою МОН України (2007), Почесною грамотою Інституту педагогіки НАПН України (2010), Грамотою НАПН України (2011), Дипломом І ступеня НАПН України як переможець конкурсу на кращу роботу в номінації підручники для загальноосвітніх навчальних закладів (2011).
Відповіді на часті питання
Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку