Мета заняття: створення позитивного емоційного настрою. Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Формування комунікативних вмінь, навичок співпраці
64. Складання фігурок з паличок 1. Що зайве? Чому?
Номер слайду 7
САНКИ Санки взимку з гірки летять. У санчатах хлопці регочуть, кричать.
Номер слайду 8
РАКЕТА У небо ракета стрілою злетіла. У ній космонавт летить сильний та сміливий.
Номер слайду 9
ТАНК Танк на війні бойова машина. Сильна, смілива,незамінима.
Номер слайду 10
ЛІТАКУ чистому небі летить літак. У ньому за штурвалом сидить сміливий пілот.
Номер слайду 11
5. Робота в зошитіРитмічне малювання двома руками. Перегляньте відео, віршик краще переписати на листочок. Малювати з дитиною без відео. Намалювати тільки дім. Допомагайте дітям, взявши руку дитини, малюйте прямо в зошиті. Спочатку дитина бере два олівця в праву і ліву руку по олівцю. І просто робить довільне малювання двома руками одночасно, по всьому аркушу. Після цього малюєте будинок. Можете намалювати його кілька раз протягом тижня. (чим більше тим краще) Інші елементи з відео не малюємо. Тільки будинок.
Номер слайду 12
6. Руханка на увагу «Чотири стихії»: Земля (присісти)Вода (кругові рухи руками)Повітря (пострибати)Вогонь (навколо себе покрутитися)Дорослі говорять: земля, діти виконують необхідний рух, повітря …
Номер слайду 13
7. Пізнавальні процеси. Розвиток мислення. Що зайве у кожному рядочку. Пояснюємо чому?
Номер слайду 14
Розвиток уваги. Розкладемо одяг у шафі. Спочатку знайди та порахуй усі:футболки – штанці – красівки –панчохи –куртку –рушник -
Номер слайду 15
Розвиток пам'яті. Запам'ятай пари предметів.
Номер слайду 16
Назви другий предмет із кожної пари.
Номер слайду 17
Розвиток пам'яті. Запам'ятай овочі та фрукти на картинці.
Номер слайду 18
Пригадай, які овочі та фрукти були на попередньому малюнку.