Зразок "Психолого-педагогічна характеристика на учня"

Про матеріал
Зразок "Психолого-педагогічна характеристика на учня" є корисним матеріалом для класного керівника.
Перегляд файлу

Характеристика

учня 4 класу

_____________ ліцею

________________________ сільської ради

ПІБ дитини

_____ року народження

 

______________ навчається у ______________ ліцеї з 2019 року. Хлопчик є п’ятою дитиною в багатодітній сім’ї. У перший клас прийшов абсолютно не підготовлений, не знав елементарних речей: дитині не привиті були санітарно-гігієнічні норми, правила поведінки в колективі. Не вмів тримати ручку та олівець, користуватися ножицями, лінійкою. Засвоювати програмовий матеріал одночасно з іншими дітьми йому важко, тому вчителеві доводилося працювати з хлопчиком в індивідуальному порядку, але це бажаного результату не приносило, тому що навички та вміння, які формувалися у ліцеї вдома не закріплювалися. Тому за згодою мами був залишений на повторний рік навчання у першому класі. ________ за п’ять років навчання не засвоїв назви букв, тому читати повноцінно не може, затрудняється прочитати навіть слово. Мамі неодноразово пропонували відвідати ІРЦ для обстеження дитини спеціалістами, але вона постійно відмовлялася.

Навички письма не сформовані, не знає писаних букв, не орієнтується на сторінці зошита, написане з дошки списати не може, пише неохайно. Під час списування з рукописного та друкованого текстів учень припускається багатьох помилок. Записати слова та речення під диктування не може. Має малий словниковий запас, низький рівень розвитку зв’язного мовлення. Увага нестійка, розвинена слабо, мимовільна. В ___________ є недоліки звуковимови. Мислення дитини не розвинене, процес запам’ятовування теж на низькому рівні. Не вміє побудувати речення для висловлення думки.

З математики ________ знає числовий ряд у межах декількох десятків, але навички додавання та віднімання не сформовані. Порівнює числа в межах 1-20, розпізнає та називає деякі геометричні фігури.

На уроках  часто відволікається, не слідкує за його ходом, відволікає інших дітей. На уроках з предметів  художньо-естетичного циклу неактивний. Самостійно виконати роботу за поданим зразком не може.

Хлопчик зберігає підручники, зошити, шкільне приладдя в неналежному стані.

Любить уроки фізичної культури. Відвідує гурток «_______». Не агресивний,  легко йде на контакт з однолітками та дорослими, авторитетом не користується. Служби у справах дітей неодноразово відвідували сім’ю _____________________ вдома з приводу неналежного контролю за дитиною і пропусків занять без поважної причини.

 

 Дата

 

Директор                                                         

Класний керівник                                                     

 

doc
Додано
14 червня
Переглядів
3474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку