Звіт про роботу в між атестаційний період асистента вчителя

Про матеріал
Зразок звіту про роботу в між атестаційний період асистента вчителя. Підходить для виступу на атестації для асистентів вчителів.
Перегляд файлу

Звіт про роботу в між атестаційний період

 рр.

 асистента вчителя

 

 

Я, ПІП працюю асистентом учителя у __________року. Маю повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель історії та правознавства, яку здобула у ________

    У між атестаційний період постійно підвищувала свою кваліфікацію, а саме:

 

 

 

 

 

 

      Також підвищую свою кваліфікацію інформальною освітою, проходжу вебінари, онлайн-курси на сайтах «На Укрок», «Всеосвіта», «Prometheus».(сертифікати, які підтверджують проходження вебінарів, курсів можна переглянути в папці самоосвіти).  Публікую свій авторській матеріал на платформі «На Урок» та активно поширюю власний педагогічний досвід. Брала участь у підготовці дітей до конкурсу «І проросте  Шевченківське зерно», та конкурс малюнків «Барви перемоги», за що отримала подяку.

    За період роботи зарекомендувала себе компетентним  асистентом учителя.   Намагаюся належним чином забезпечити соціально-педагогічний супровід дітей з ООП, сприяю виконанню навчальних, виховних, соціально-адаптаційних заходів,  допомагаю дітям у виконанні навчальних завдань, залучаю учнів до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців беру участь у розробці та виконанні ІПР дітей з ООП; адаптую навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП; надаю допомогу учням з ООП в організації робочого місця; проводжу  спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб учнів. На уроках допомагаю концентрувати увагу, сприяю формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів; співпрацюю з фахівцями, які безпосередньо працюють з дітьми з ООП та приймають участь у розробленні ІПР. Забезпечую здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці. Веду відповідну педагогічну документацію. Стимулює розвиток соціальної активності дітей, сприяю виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі в науковій, технічній, художній творчості. Створюю навчально-виховні ситуації, ситуації оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому.

   Моє педагогічне кредо полягає у вірі в безмежний потенціал кожної дитини.

  Ставлю перед собою мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність, для кращого розвитку своїх  комунікативних навичок.

     Беру активну участь у шкільному методичному об'єднанні асистентів учителів. До своєї роботи ставлюся відповідально та творчо. Ділюся досвідом своєї роботи з іншими асистентами закладу.     

  Вимоглива у ставленні до професійних обов’язків.  Маю високий рівень методичної підготовки, виявляю грунтовну професійну компетентність, забезпечую достатню результативність і якість своєї роботи. Коло методичних інтересів зосереджено над реалізацією науково-методичної проблеми «Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми проблемами».  Творчі здібності визначають як індивідуальні особливості, якості особистості, які впливають на її успішність під час виконання різноманітної творчої діяльності. Саме тому частка творчості може бути присутньою у будь-якій людській діяльності. У всьому розвиненому світі наявний дуже великий інтерес до проблеми розкриття механізмів творчості.  Розвиток творчих здібностей потребує також і впровадження нових дидактично-методичних засобів, що допомагають моделювати навчально-виховний процес, виходячи із поставленої мети. Тому доцільно організовувати роботу за такими напрямами:

  •                         створення позитивної атмосфери на уроці;
  •                         оптимізація пам’яті, мислення, уваги, творчості;
  •                         індивідуалізація та диференціація процесу навчання.

Багато уваги слід приділяти формуванню мотиваційної сфери учнів, систематично закріплювати позитивні навички і звички шляхом пояснень, нагадувань, вправ, спонукаючи дитину до дії, де учень користується своїми мотивами, наприклад: я роблю це тому, що воно знадобиться мені в подальшому житті. Означене, на наш погляд, полегшує дитині розуміння того, що від неї вимагають.

   Дітям з особливими освітніми потребами необхідно допомогти сформувати стратегії навчання, беручи до уваги характер когнітивних процесів, самостійно аналізувати та планувати свою навчальну діяльність. Стратегії запам’ятовувати покращують засвоєння важливої інформації та допомагають довше утримувати її в пам’яті. У роботі з дітьми з особливими освітніми потребами широко використовується технологія «Створення ситуації успіху» (за А.С.Бєлкіним). В основі даної технології лежить особистісно-орієнтований підхід до процесу навчання та виховання. Ситуація успіху – це психічний стан задоволення наслідками фізичної або моральної напруги від виконання справи. Це цілеспрямоване організоване поєднання умов, за яких створюється можливість досягти значних результатів у діяльності, результат продуманої стратегії і тактики вчителів і сім’ї.

На перше місце в роботі ставлю розвиток розвиненої особистості, що включає розвиток мови, мислення, розвиток вміння самостійно працювати, здобувати знання і потрібну інформацію, розвиток вольових якостей, розвиток вміння учитися, розвиток здібностей, інтересів, емоцій, пам’яті.

     Також я володію багатим наочним та роздатковим матеріалом, що надає  роботі з дітьми  зацікавленості, невимушеності, доступності та змістовності. Постійно вдосконалюю свій роздатковий матеріал. Звертаю увагу на становлення кожної дитини як особистості. Працює над позитивною динамікою знань учнів, прагну зацікавити та захопити дітей, що впливає на рівень знань учнів.

     Як асистент вчителя, я бачу свою головну мету в підтримці всебічного розвитку учнів. Особливу увагу приділяю дітям з особливими освітніми потребами, допомагаючи їм інтегруватися в навчальний процес та розкривати свій потенціал. Моя робота націлена на створення інклюзивного та сприятливого середовища, де кожен учень відчуває себе цінним та може досягти успіху.

     Я переконана, що потрібно любити учнів такими, якими вони є: з їхніми талантами та недоліками, радощами та печалями, спокійними та активними. Моя місія – допомогти кожному учневі розкрити свій унікальний потенціал та досягти успіху в навчанні та житті.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гошта Ганна
Додано
19 березня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку