14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

5 клас (дистанційне навчання)

Про матеріал
Тема уроку: «Wie sieht der Mensch aus?» (Як виглядає людина?) 3. Фонетична зарядка(Впр. 1 с. 95 „Meine Puppe“). вивчити вірш «Meine Puppe»: Meine Puppe ist nicht klein Sie ist schon und immer rein Ihre Augen sind ganz blau Und die Haare lang und braun Ihre Wangen sind hubsch-rund Rot, wie Kirschen , ist der Mund Weiss, wie Schnee, sind ihre Zahne Ach, ich liebe meine Lene!
Перегляд файлу

Урок № 41- 42

 5 клас (дистанційне навчання)

 Вчитель: Крстіч Олена Леонідівна

 

 

 Тема уроку: «Wie sieht der Mensch aus

(Як виглядає людина?)

 

 

Мета:

ü ПРАКТИЧНА:

-         навчити описувати зовнішність людини з опорою на схему;

-         удосконалювати техніку читання вголос;

ü ОСВІТНЯ:

-         повторити та закріпити раніше набутий матеріал;

-         вивчити нові слова по темі;

-         навчити застосовувати засвоєний матеріал у діалогічному мовленні;

ü РОЗВИВАЮЧА:

-         розвивати мовну здогадку та мовну реакцію учнів;

-         розвивати здатність порівнювати мовні явища рідної та німецької мов;

-         розвиток фонетичного слуху, пам’яті та уваги;

-         розвивати навички монологічного мовлення на рівні коротких висловлювань;

ü ВИХОВНА

-         вчити учнів працювати у парах, групах;

-         формувати почуття поваги до однокласників;

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник, робочий зошит, олівці, наочність.

 

 

ХІД УРОКУ:

І. ПОЧАТОК УРОКУ:

1. Організація класу:

L: Guten Tag, liebe Kinder! Es freut mich, euch gut gelaunt zu sehen. Wie geht es euch?

 

2.  Мовленнєва зарядка

L: Machen wir ein Assoziogramm zum Thema „Der Mensch“ in die Hefte.


 

3. Фонетична зарядка(Впр. 1 с. 95 Meine Puppe“).

вивчити вірш

«Meine Puppe»:

Meine Puppe ist nicht klein
Sie ist schon und immer rein

Ihre Augen sind ganz blau

Und die Haare lang und braun

Ihre Wangen sind hubsch-rund

Rot, wie Kirschen , ist der Mund

Weiss, wie Schnee, sind ihre Zahne

Ach, ich liebe meine Lene!

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА:

1.  Робота над лексичним матеріалом.

1.1.       Übung 1.  Jetzt wiederholen wir die Lexik. Macht bitte eure Hefte und schreiben das Übersetzung (перекласти):

 око -

вухо -

волосся -

шия -

живіт -

 

3.     Фізкультхвилинка

Jetzt steigt Hampelmann

jetzt steigt Hampelmann

jetzt steigt Hampelmann
aus seinem Bett heraus. 

  (ДОДАТОК 1 )

4.2.         Ihr habt alles Gut gemacht. Jetzt versucht bitte ihren Tischnachbar/in zu beschreiben. Benutzt folgedes:

K: Mein Bruder (Meine Schwester) heißt….

Er/Sie ist…. 

Seine/Ihr Haare ist….

Seine/Ihr Gesicht ist….

Seine/Ihr Augen sind….

Seine/Ihr Nase ist….

Seine/Ihr Ohren sind….

Seine/Ihr Lippen ist….

Seine/Ihr Hals ist….

5.     Перевірка домашнього завдання.

Скинути завдання (фото зошита у вайбер) для перевірки.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ:

1.     Підведення підсумків уроку.

L: Візьміть в руки олівці і папір. Для того щоб  згадати все, що ми сьогодні вивчили, ми намалюємо портрети своїх батьків.

L: Habt euch die Stunde gefallen? Welche Laune habt ihr jetzt? (Діти вибирають відповідний смайлик і приклеюють його на плакат.)

2.     Домашнє завдання.

L: Опишіть зовнішність своїх батьків. Вивчити вірш "Meine Puppe"

 

Додаток 1

 

https://1.bp.blogspot.com/-zXXkPPi2Ixw/XmvHRYnYvZI/AAAAAAAAACI/KozhmshblisccGPVUxcnTTaf9oLeVZyYwCLcBGAsYHQ/s320/resize.jpg

 

 

docx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку