5 клас Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» (2023-2024 н. р.)

Про матеріал
5 клас (70 год.) Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Пізнаємо пприроду» (2023-2024 н. р.) за модельною навчальною програмою «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Коршевнюк Т.В.). до підручника інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для 5 кл. закладів загальної середньої освіти /Т. В. Коршевнюк, О. Г. Ярошенко.
Перегляд файлу

 

 

 

5 клас

(70 год.)

Календарно-тематичне планування

інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»

(2023-2024 н. р.)

  • Програма:

модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)  для закладів загальної середньої освіти (авт. Коршевнюк Т.В.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»  (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)//  (Веб-сайт МОН України http://mon.gov.ua/)

 

  • Підручник:

Коршевнюк Т. В., Ярошенко О. Г. Пізнаємо природу: підручник інтегрованого курсу для 5 кл. закладів загальної середньої освіти /Т. В. Коршевнюк, О. Г. Ярошенко.              — Київ : УОВЦ «Оріон», 2022.              —256              с.:іл.


Річна кількість годин

Кількість годин

на тиждень

Кількість годин

на І/ІІ  семестр

Кількість тематичних

(колонок оцінок, що

підсумовують тему)

70

2

30/-

4

 

 


№ п/п

Дата

Скоригована

Тема уроку (зміст)

Міні - проекти

§

Практичне завдання

 

 

 

І СЕМЕСТР

Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

1.1

05.09

 

Дивосвіт природи та джерела знань про неї 

§1

Ознайомлення з джерелами інформації природничого змісту

2.2

05.09

 

Шлях наукового пізнання природи. Правила безпеки життєдіяльності  під час досліджень природи 

 

 

§2

Ознайомлення з приладами й обладнанням  для дослідження природи

3.3

12.09

 

Дослідники природи 

§3

 

4.4

12.09

 

Спостереження об’єкта природи 

§4

Планування і проведення спостереження об’єкта природи

5.5

19.09

 

Експеримент – метод дослідження природи 

§4

Планування і проведення експерименту

6.6

19.09

 

Узагальнення з теми 1

 

 

ТЕМАТИЧНА 1

Тема 2.  ДОСЛІДЖУЄМО ТІЛА, РЕЧОВИНИ, ЯВИЩА

7.1

26.09

 

Тіла та їхні характеристики 

§5

Вимірювання маси, об’єму й розмірів тіл

8.2

26.09

 

Фізичні властивості речовин

§6

Дослідження фізичних властивостей речовин.

Безпечне поводження  з речовинами

9.3

03.10

 

Будова й агрегатний стан речовин 

§7

Моделювання агрегатних станів речовини. Дослідження умов зміни агрегатних станів

10.4

03.10

 

Дифузія в природі, побуті, техніці 

§7

Спостереження дифузії  в рідинах і газах

11.5

10.10

 

Чисті речовини і суміші 

§8

Методи розділення сумішей: просіювання, відстоювання, фільтрування

12.6

10.10

 

Поширення речовин  у природі та використання їх людиною 

§8

 

13.7

17.10

 

Механічні явища. Рух тіл і його характеристики 

§9

Вимірювання відстані, часу, швидкості руху тіла

14.8

17.10

 

Уявлення про сили. Сила тертя 

§10

Дослідження впливу сили на форму тіла.

Способи зменшення і збільшення тертя

ТЕМАТИЧНА 2

15.9

31.10

 

Види руху в природі й техніці 

§11

Особливості руху тіл у воді й повітрі (на прикладі предметів різної форми, виготовлених з різних матеріалів)

16.10

31.10

 

Ознайомлення з простими механізмами

§12

Створення конструкцій на основі простих механізмів

17.11

07.11

 

Теплові явища 

§12

Дослідження теплових явищ

18.12

07.11

 

Звукові явища 

§13

Дослідження звукових явищ

19.13

14.11

 

Світлові явища 

§14

Дослідження світлових явищ

20.14

14.11

 

Звукові та світлові явища в природі й житті людини 

§14

 

21.15

21.11

 

Презентації  навчальних проектів

 

 

22.16

21.11

 

Узагальнення з теми 2

 

 

ТЕМАТИЧНА 3

Тема 3. ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ

23.1

28.11

 

Будова земної кулі 

§ 15

 

24.2

28.11

 

Водна оболонка Землі 

§19

Моделювання колообігу води в природі

25.3

05.12

 

Водойми рідного краю 

 

 

26.4

05.12

 

Повітряна оболонка Землі 

§17

Моделювання рухів повітря

27.5

12.12

 

Погода і спостереження за нею 

§18

Дослідження зміни температури повітря впродовж доби.

Прогнозування погоди за народними прикметами й порівняння з прогнозом в інтернет-джерелах, повідомленнях ЗМІ

28.6

12.12

 

Склад і будова земної поверхні. Рельєф 

 

Ознайомлення  з гірськими породами, корисними копалинами за колекціями реальними/ електронними

29.7

19.12

 

Що відомо про Сонце і Місяць 

§20

Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, півкуль, материків, океанів.

30.8

19.12

 

Орієнтування на місцевості 

§16

Орієнтування на місцевості (за допомогою карт,Сонця, місцевих ознак тощо)

31.9

22.12

 

Діагностична робота за І семестр

 

 

ТЕМАТИЧНА 4

 

  

docx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку