5-А |
|
5-Б |
|
5-В |
|
5 клас
Урок 29
Тема: Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».
Цілі:
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІ. Відтворення і коригування опорних знань
IІІ. мотивація навчальної діяльності
— Сьогодні проведемо контрольну роботу з теми «Алгоритми і прорами»
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Формування й закрiплення основних умiнь та навичок
Робота за комп’ютером
VI. Домашнє завдання
VII. Підсумки уроку
VIIІ. Оцінювання роботи учнів
Алгоритм — це запис скінченої послідовності вказівок, виконання яких призводить до розв’язання певної задачі.
Вказівка ( указание) — це спонукальне речення (побудительное предложение), що вказує, яку дію має виконати виконавець алгоритму.
Виконавець (алгоритму) — це жива істота (людина або тварина) або автоматичний пристрій (робот, електронна обчислювальна машина тощо), спроможна діяти відповідно з алгоритмом.
Система вказівок виконавця — це множина (сукупність) всіх вказівок, які може виконувати даний виконавець.
Середовище виконання алгоритму — об’єкти, з якими працює виконавець у процесі виконання алгоритму.
Лінійна структура алгоритму — це така структура (сукупність) вказівок, у якій всі вказівки виконують послідовно: одну за одною у порядку запису їх в алгоритмі.
Словесна форма подання алгоритму — запис алгоритму у вигляді послідовності команд, кожна з яких має свій порядковий номер і записана мовою людською спілкування, наприклад, українською. Допустимі вставки — математичні формули.
Графічна форма подання алгоритму — подання алгоритму блок-схемою.
Повторення — базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд.
Розгалуження (вибір). Операція розгалуження — це вказівка виконати одну з двох команд: команду 1 або команду 2 залежно від істинності чи хибності деякого твердження (логічного виразу).
Цикл з лічильником - це послідовність команд, кількість повторень якої відомо наперед.
5 клас
Урок 29
Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».
Варіант I
Продовж речення:
Продолжи предложение:
Алгоритм – это…
Исполнитель – это…
Среда выполнения алгоритма – это…
Линейная структура алгоритма – это…
Словесная форма представления алгоритма – это…
Цикл со счетчиком – это…
5 клас
Урок 29
Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».
Варіант II
Продовж речення:
Линейная структура алгоритма – это …
Команда – это…
Система команд исполнителя – это…
Графическая форма алгоритма – это…
Повторение – это…
Разветвление – это…
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 30\
у файлі з іменем Контрольна 4.1.
E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 30\
у файлі з іменем Контрольна 4.2.
E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 30\
у файлі з іменем Контрольна 4.3.
1