5 клас Контрольна робота №4 з теми Алгоритми і програми

Про матеріал
5 клас Контрольна робота №4 з теми Алгоритми і програми План уроку та контрольна работа з практичним завданням.
Перегляд файлу

 

5-А

 

5-Б

 

5-В

 

5 клас

Урок 29

 

Тема: Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».

Цілі:

  • навчальна: перевірити якість та міцність засвоєння матеріалу з теми, рівень сформованості вмінь і навичок;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Відтворення і коригування опорних знань

IІІ. мотивація навчальної діяльності

— Сьогодні проведемо контрольну роботу з теми «Алгоритми і прорами»

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Формування й закрiплення основних умiнь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VI. Домашнє завдання

VII. Підсумки уроку

VIIІ. Оцінювання роботи учнів

 

 

 

 

 

Алгоритм  це запис скінченої послідовності вказівок, виконання яких призводить до розв’язання певної задачі.

Вказівка ( указание) — це спонукальне речення (побудительное предложение), що вказує, яку дію має виконати виконавець алгоритму.

Виконавець (алгоритму) — це жива істота (людина або тварина) або автоматичний пристрій (робот, електронна обчислювальна машина тощо), спроможна діяти відповідно з алгоритмом.

Система вказівок виконавця  це множина (сукупність) всіх вказівок, які може виконувати даний виконавець.

Середовище виконання алгоритму — об’єкти, з якими працює виконавець у процесі виконання алгоритму.

Лінійна структура алгоритму — це така структура (сукупність) вказівок, у якій всі вказівки виконують послідовно: одну за одною у порядку запису їх в алгоритмі.

Словесна форма подання алгоритму — запис алгоритму у вигляді послідовності команд, кожна з яких має свій порядковий номер і записана мовою людською спілкування, наприклад, українською. Допустимі вставки — математичні формули.

Графічна форма подання алгоритму — подання алгоритму блок-схемою.

Повторення — базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд.

Розгалуження (вибір). Операція розгалуження — це вказівка виконати одну з двох команд: команду 1 або команду 2 залежно від істинності чи хибності деякого твердження (логічного виразу).

Цикл з лічильником - це послідовність команд, кількість повторень якої відомо наперед.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас

Урок 29

Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».

Варіант I

Продовж речення:

Продолжи предложение:

  1. Алгоритм  це…

Алгоритм – это…

  1. Виконавець  це…

Исполнитель – это…

  1. Середовище виконання алгоритму це…

Среда выполнения алгоритма – это…

  1. Лінійна структура алгоритму це…

Линейная структура алгоритма – это…

  1. Словесна форма подання алгоритму це…

Словесная форма представления алгоритма – это…

  1. Цикл з лічильником – це…

 

Цикл со счетчиком – это…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас

Урок 29

Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».

Варіант II

Продовж речення:

  1. Лінійна структура алгоритму це…

Линейная структура алгоритма – это …

  1. Вказівка це…

Команда – это…

  1. Система вказівок виконавця  це…

Система команд исполнителя – это…

  1. Графічна форма подання алгоритму — це…

Графическая форма алгоритма – это…

  1. Повторення — це…

Повторение – это…

  1. Розгалуження — це…

Разветвление – это…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ProMa_000\Desktop\1385086928_desktop_computer.png 

 

 

 

 

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

  1. Запустіть програму Scratch.
  2. Складіть алгоритм, за яким виконавець переміщується між границями Сцени в горизонтальному напрямку до натиснення клавіші Стрілка вгору. Після цього виконавець повинен переміщуватися між границями Сцени у вертикальному напрямку до натиснення клавіші Стрілка праворуч.
  3. Збережіть створений проект у своїй папці:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 30\

у файлі з іменем Контрольна 4.1.

  1. Додайте до складеного алгоритму команди для змінення образу, появи відповідного текстового повідомлення і звукового сигналу під час змінення напрямку переміщення.
  2. Збережіть створений проект у своїй папці:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 30\

у файлі з іменем Контрольна 4.2.

  1. Додайте до другого алгоритму команди, щоб рух виконавця в горизонтальному та вертикальному напрямках відбувався до натиснення клавіші пропуск.
  2. Збережіть створений проект у своїй папці:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 30\

у файлі з іменем Контрольна 4.3.

  1. Закрийте вікно програми Scratch.
  2. Повідом вчителя про завершення роботи.

 

1

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
2183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку