6 клас НУШ Діагностична робота Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі 2 варіант

Про матеріал
6 клас НУШ Діагностична робота Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі 2 варіант
Перегляд файлу

6 клас Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі 

2 варіант

Інструкція з виконання діагностичної роботи

На виконання діагностичної роботи дається 45хвилин. Робота включає в себе 8 завдань, які перевіряються вчителем. При виконанні роботи не дозволяється користуватися підручником, робочими зошитами, атласом та іншим довідковим матеріалом. За потреби можна користуватися чернеткою. Записи в чернетці не перевіряються і не оцінюються. Для виконання завдань Тобі знадобляться кольорові олівці. Радимо виконувати завдання у тому порядку, в якому вони надані. З метою економії часу пропускайте завдання, яке не вдається виконати відразу, та переходь до наступного. Якщо після виконання усієї роботи у Тебе залишиться час. то Ти зможеш повернутися до пропущених завдань. Кожне завдання оцінюється відповідною кількістю балів (див. табл).

Таблиця оцінювання

№ завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

Максимальний бал

1

1

1

1

2

1

2

3

Сума балів

1-3

 

4-6

7-9

10-12

Рівень

Початковий

 

Середній

Достатній

Високий

Бажаємо успіхів!

1.    Зазнач складний комплекс органічних речовин, який формується внаслідок перероблення мешканцями ґрунтів органічних решток. (Очікувані результати навчання – 2, 3).

А. Грунт  Б. Добриво  В. Гумус   Г. Речовина                                                                                             image 

 

2.    Зазнач приклад наземної природної екосистеми. (Очікувані результати навчання – 2, 3).

А. Парк          Б. Агроценоз       В. Луки          Г. Город                                                                 image 

 

3.    Побудуй логічний ланцюжок з наступних складових: (Очікувані результати навчання – 3).

image            image 

 

4.    Дай узагальнюючу назву кожному ряду. (Очікувані результати навчання – 3).

 

А. Акули, кашалоти, косатки, головоногі молюски       _____________________

Б. Дуб, береза, липа, бук              _______________                                                                                    image 

 

5.    Встанови за допомогою стрілок хижака і здобич. Зазнач варіант, де хижакам у пригоді стає добре розвинений зір. (Очікувані результати навчання – 3).

А) Сова---------------------------- Польова миша;

Б) Вовк. ..................................  Заєць.                                                                                                             image 

6.    За малюнком екосистеми океану визнач зображені організми, які можуть входити до її складу. 

Упізнай хижаків та дрібних ракоподібних. (Очікувані результати навчання – 2, 3).

Хижаки     ____________________________________________________________________

Дрібні ракоподібні _____________________________________________________________

 

image                                                  image 

7.    За  даними малюнка (завдання 6) побудуй піраміду ланцюга живлення мешканців водного середовища

життя. За пірамідою визнач представника найвищого рівня живлення.                                                image 

(Очікувані результати навчання – 3, 4).

 

8.    Назви правила домедичної допомоги у разі потрапляння отрути тварин, рослин або грибів в

організм людини. Чому потрібно діяти дуже швидко?                                                                    image 

(Очікувані результати навчання – 3, 4).

 

 

 

Самооцінка.  

image

Намалюй смайлик, який відповідає результату твоєї діяльності біля кожного завдання.  

 

 

pdf
Додано
7 травня
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку