6 клас Пізнаємо природу. Розділ 4. Пізнаємо взаємозв’язки у природі
2 варіант
Інструкція з виконання діагностичної роботи
На виконання діагностичної роботи дається 45хвилин. Робота включає в себе 8 завдань, які перевіряються вчителем. При виконанні роботи не дозволяється користуватися підручником, робочими зошитами, атласом та іншим довідковим матеріалом. За потреби можна користуватися чернеткою. Записи в чернетці не перевіряються і не оцінюються. Для виконання завдань Тобі знадобляться кольорові олівці. Радимо виконувати завдання у тому порядку, в якому вони надані. З метою економії часу пропускайте завдання, яке не вдається виконати відразу, та переходь до наступного. Якщо після виконання усієї роботи у Тебе залишиться час. то Ти зможеш повернутися до пропущених завдань. Кожне завдання оцінюється відповідною кількістю балів (див. табл).
Таблиця оцінювання
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Максимальний бал |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
Сума балів |
1-3 |
|
4-6 |
7-9 |
10-12 |
|||
Рівень |
Початковий |
|
Середній |
Достатній |
Високий |
Бажаємо успіхів!
1. Зазнач складний комплекс органічних речовин, який формується внаслідок перероблення мешканцями ґрунтів органічних решток. (Очікувані результати навчання – 2, 3).
А. Грунт Б. Добриво В. Гумус Г. Речовина
2. Зазнач приклад наземної природної екосистеми. (Очікувані результати навчання – 2, 3).
А. Парк Б. Агроценоз В. Луки Г. Город
3. Побудуй логічний ланцюжок з наступних складових: (Очікувані результати навчання – 3).
4. Дай узагальнюючу назву кожному ряду. (Очікувані результати навчання – 3).
А. Акули, кашалоти, косатки, головоногі молюски _____________________
Б. Дуб, береза, липа, бук _______________
5. Встанови за допомогою стрілок хижака і здобич. Зазнач варіант, де хижакам у пригоді стає добре розвинений зір. (Очікувані результати навчання – 3).
А) Сова---------------------------- Польова миша;
Б) Вовк. .................................. Заєць.
6. За малюнком екосистеми океану визнач зображені організми, які можуть входити до її складу.
Упізнай хижаків та дрібних ракоподібних. (Очікувані результати навчання – 2, 3).
Хижаки ____________________________________________________________________
Дрібні ракоподібні _____________________________________________________________
7. За даними малюнка (завдання 6) побудуй піраміду ланцюга живлення мешканців водного середовища
життя. За пірамідою визнач представника найвищого рівня живлення.
(Очікувані результати навчання – 3, 4).
8. Назви правила домедичної допомоги у разі потрапляння отрути тварин, рослин або грибів в
організм людини. Чому потрібно діяти дуже швидко?
(Очікувані результати навчання – 3, 4).
Самооцінка.
Намалюй смайлик, який відповідає результату твоєї діяльності біля кожного завдання.