Wir feiern heute das ABC-Fest.
Свято алфавіту (5 клас 1рік навчання)
Мета:
· Повторити вивчений матеріал за перше півріччя.
· Прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови
· Розвиток мотивації до вивчення іноземної мови.
Обладнання: ноутбук аудіо записи з німецькими пісеньками, мультимедійна доска
Підготовча робота:
1.Виготовити барвисті букви і прикріпити на груди учневі за допомогою шпильки, кілька літер прикріпити на дошку.
2. На екран вивести назва свята, використовуючи персонажів підручника: Пікс, Мойзо, Сову, Лулу та інших.
3. Приготувати «Подяки».
4.Підготувати костюм Петрушки для виконання пісні "Jetzt kommt Hampelmann".
Хід проведення.
(Звучить музика).
Провідні виходять на сцену і відкривають свято.
1-й ведучий: Guten Tag, liebe Freunde! Wir feiern heute das ABC-Fest.
2-й ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Ми раді вітати всіх, хто прийшов сьогодні на наше свято: наших старших товаришів, мам і тат, бабусь і дідусів, а також наших вчителів.
1-й ведучий: До нас на свято прийшли німецькі літери (на сцену виходять діти, у них на грудях таблички з буквами). Послухаємо, що деякі букви говорять про себе: «Ich bin A. Ich rufe laut Hurra! »І т. д.
2-й ведучий: А ці танцюючі парочки невипадково разом? Та це ж буквосполучення: ie, ei, eu, au та інші. Давайте подивимося, як вони танцюють.
1-й ведучий: А зараз всі букви і ми заспіваємо пісеньку про алфавіт.
2-й ведучий: Ой, подивися які маски до нас прийшли на свято. Давай попросимо дітей розповісти нам про них. (Діти одягають маски казкових персонажів і представляють їх: Ich heisse Lulu. Ich bin lustig und alt.)
1-й ведучий: А тепер пограємо. Для цього розділимося на дві команди. Окуляри, зароблені учасниками команди, зараховуються на рахунок команди.
2-й ведучий: «Естафета»: на дошці двома стовпчиками записані українські імена. Кожен учасник естафети записує ці імена на німецькій мові. Яка команда швидше впорається з завданням?
Коля – Kolja Лена -
Анна- Олег -
Марина- Саша -
Наташа- Яна -
Вероніка- Оля - Сергій- Діма-
1-ведучий: На дошці записані назви німецьких міст з пропущеними буквами. Виграє та команда, яка швидше виконає завдання.
M-nchen, B-n, D-sseld-rf, Be-rl-n, Stu-tga-t, K-ln.
2-ведучий: Гра «Поле чудес». Учасники команд відгадують слова, які тут зашифровані. (Прикметники).
1-ведучий: Рольова гра. Знайомство. Уявіть, що ви один одного вперше зустріли. Як ви представитеся? Капітани ваших команд і візьмуть участь у цій грі.
2-й ведучий: А зараз відпочинемо і заспіваємо пісеньку про Петрушку: "Jetzt kommt Hampelmann". Пам'ятаєте її?
1-й ведучий: А ви коли-небудь чули таке слово Tombola. А я знаю одну гру з такою назвою. Хочете пограти? Кожна команда отримує картки з цифрами. Я буду називати цифри, які переплуталися у мене в мішку. Але називати я їх буду по-німецьки. Ваше завдання закрити правильно цифри, які були названі, і крикнути Tombola. Але перемога буде тоді, коли журі перевірить правильність виконання завдання.
2-й ведучий: Гра «Хто краще знає алфавіт?» На дошці записані заголовні букви алфавіту. Завдання учасників команд записати маленькі літери.
1-й ведучий: А ось ще завдання для команд: хто з учасників команди згадає більше всіх рифмовок і лічилок?
2-й ведучий: Гра називається «Магічний квадрат». Для двох команд я приготувала квадрати, в яких розташовані числа від 1 до 12, але не по порядку. Ваше завдання: як можна швидше знайти, показати і назвати число.
1-й ведучий: А зараз відпочинемо і послухаємо вірш В. Берестова «Навчаю німецька».
Вікно - «дас Фенстер»,
Стіл - «дер тиш» -
Ти по-німецьки говориш.
У Берліні чи в Бремені
Повинні цілком серйозно
Ми замість «Скільки часу?»
Запитати «Як це пізно?».
Мовою німецькому немає
Питання «Скільки тобі років?»
Там задають для простоти
Інше питання: «Як старий є ти?».
«Я старий одинадцяти років», -
Приблизно так звучить відповідь.
З великої літери пишуть там
І Ложку, і Картоплю
Чим повагу до речей
Вселяють потроху ...
Який чудний чужу мову!
Дивишся, і ти до нього звик.
2-ведучий: Ось і підійшов наш свято до кінця. Але журі не підвело підсумки змагань. Поки вони вважають ми заспіваємо пісеньку «Mit kling-ling-ling» (Підручник: Німецька мова. Перші кроки 2класс, 1часть сторінка 91-92.)
Вчитель: А ось листи подяки всім учням 2 класу. Зате, що вони не злякалися труднощів і встали на першу сходинку. Успіхів та подальших досягнень у новому, важкому, але цікавому предметі. Дерзайте і у вас все вийде!
1-й ведучий: А зараз слово надамо вашим батькам, які разом з вами вчилися.
Подяка
Дорогий, дружок!
Спасибі тобі зате, що ти не злякався
труднощів
І з великим задоволенням почав вивчати
Німецька мова. Ти вивчив букви і легко
можеш
Читати і писати, і навіть ведеш діалог з
друзями.
Це були твої перші кроки у вивченні
німецької мови.
Я сподіваюся, що і далі ти з таким же
інтересом і ретельністю будеш долати
Труднощі у вивченні мови.
Дерзай, і в тебе все вийде!
Твій друг Алфавіт.