ABC-Fest. Свято Алфавіту

Про матеріал
Позакласний захід для учнів 5 класу , які розпочинають вивчати німецьку мову перших рік. Для використання у роботі вчителям німецької мови та керівникам гуртків.
Перегляд файлу

Wir feiern heute das ABC-Fest.

 Свято алфавіту (5 клас 1рік навчання)

Мета:

 · Повторити вивчений матеріал за перше півріччя.

 · Прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови

 · Розвиток мотивації до вивчення іноземної мови.

 Обладнання:  ноутбук аудіо записи  з німецькими пісеньками, мультимедійна доска

Підготовча робота:

 1.Виготовити  барвисті букви і прикріпити на груди учневі за допомогою шпильки, кілька літер прикріпити на дошку.

 2. На екран вивести назва свята, використовуючи персонажів підручника: Пікс, Мойзо, Сову, Лулу та інших.

 3. Приготувати «Подяки».

 4.Підготувати костюм  Петрушки для виконання пісні "Jetzt kommt Hampelmann".

 Хід проведення.

 (Звучить музика).

 Провідні виходять на сцену і відкривають свято.

 1-й ведучий: Guten Tag, liebe Freunde! Wir feiern heute das ABC-Fest.

 2-й ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Ми раді вітати всіх, хто прийшов сьогодні на наше свято: наших старших товаришів, мам і тат, бабусь і дідусів, а також наших вчителів.

 1-й ведучий: До нас на свято прийшли німецькі літери (на сцену виходять діти, у них на грудях таблички з буквами). Послухаємо, що деякі букви говорять про себе: «Ich bin A. Ich rufe laut Hurra! »І т. д.

 2-й ведучий: А ці танцюючі парочки невипадково разом? Та це ж буквосполучення: ie, ei, eu, au та інші. Давайте подивимося, як вони танцюють.

 1-й ведучий: А зараз всі букви і ми заспіваємо пісеньку про алфавіт.

2-й ведучий: Ой, подивися які маски до нас прийшли на свято. Давай попросимо дітей розповісти нам про них. (Діти одягають маски казкових персонажів і представляють їх: Ich heisse Lulu. Ich bin lustig und alt.)

 1-й ведучий: А тепер пограємо. Для цього розділимося на дві команди. Окуляри, зароблені учасниками команди, зараховуються на рахунок команди.

 2-й ведучий: «Естафета»: на дошці двома стовпчиками записані українські імена. Кожен учасник естафети записує ці імена на німецькій мові. Яка команда швидше впорається з завданням?

 


Коля – Kolja            Лена -

 Анна-                      Олег -

 Марина-                  Саша -

 Наташа-                    Яна -


 Вероніка-                 Оля -                              Сергій-                      Діма-

 1-ведучий: На дошці записані назви німецьких міст з пропущеними буквами. Виграє та команда, яка швидше виконає завдання.

 M-nchen, B-n, D-sseld-rf, Be-rl-n, Stu-tga-t, K-ln.

 2-ведучий: Гра «Поле чудес». Учасники команд відгадують слова, які тут зашифровані. (Прикметники).

 1-ведучий: Рольова гра. Знайомство. Уявіть, що ви один одного вперше зустріли. Як ви представитеся?  Капітани ваших команд і візьмуть участь у цій грі.

 2-й ведучий: А зараз відпочинемо і заспіваємо пісеньку про Петрушку: "Jetzt kommt Hampelmann". Пам'ятаєте її?

1-й ведучий: А ви коли-небудь чули таке слово Tombola. А я знаю одну гру з такою назвою. Хочете пограти? Кожна команда отримує картки з цифрами. Я буду називати цифри, які переплуталися у мене в мішку. Але називати я їх буду по-німецьки. Ваше завдання закрити правильно цифри, які були названі, і крикнути Tombola. Але перемога буде тоді, коли журі перевірить правильність виконання завдання.

 2-й ведучий: Гра «Хто краще знає алфавіт?» На дошці записані заголовні букви алфавіту. Завдання учасників команд записати маленькі літери.

 1-й ведучий: А ось ще завдання для команд: хто з учасників команди згадає більше всіх рифмовок і лічилок?

 2-й ведучий: Гра називається «Магічний квадрат». Для двох команд я приготувала квадрати, в яких розташовані числа від 1 до 12, але не по порядку. Ваше завдання: як можна швидше знайти, показати і назвати число.

 1-й ведучий: А зараз відпочинемо і послухаємо вірш В. Берестова «Навчаю німецька».

 

 Вікно - «дас Фенстер»,

 Стіл - «дер тиш» -

 Ти по-німецьки говориш.

 У Берліні чи в Бремені

 Повинні цілком серйозно

 Ми замість «Скільки часу?»

 Запитати «Як це пізно?».

 Мовою німецькому немає

 Питання «Скільки тобі років?»

 Там задають для простоти

 Інше питання: «Як старий є ти?».

 «Я старий одинадцяти років», -

 Приблизно так звучить відповідь.

 З великої літери пишуть там

 І Ложку, і Картоплю

 Чим повагу до речей

 Вселяють потроху ...

 Який чудний чужу мову!

 Дивишся, і ти до нього звик.

 2-ведучий: Ось і підійшов наш свято до кінця. Але журі не підвело підсумки змагань. Поки вони вважають ми заспіваємо пісеньку «Mit kling-ling-ling» (Підручник: Німецька мова. Перші кроки 2класс, 1часть сторінка 91-92.)

 Вчитель: А ось листи подяки всім учням 2 класу. Зате, що вони не злякалися труднощів і встали на першу сходинку. Успіхів та подальших досягнень у новому, важкому, але цікавому предметі. Дерзайте і у вас все вийде!

 1-й ведучий: А зараз слово надамо вашим батькам, які разом з вами вчилися.

Подяка

Дорогий, дружок!

 Спасибі тобі зате, що ти не злякався

 труднощів

 І з великим задоволенням почав вивчати

 Німецька мова. Ти вивчив букви і легко

 можеш

 Читати і писати, і навіть ведеш діалог з

 друзями.

 Це були твої перші кроки у вивченні

 німецької мови.

 Я сподіваюся, що і далі ти з таким же

 інтересом і ретельністю будеш долати

 Труднощі у вивченні мови.

 Дерзай, і в тебе все вийде!

 Твій друг Алфавіт.

 

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку