Тема: "Вільний час та хобі". Канікули у селі.

Про матеріал
Урок на тему "Вільний час та хобі". Канікули у селі. Для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Підручник німецької мови Надія Басай 5 клас. Тип уроку комбінований.
Перегляд файлу

Відкритий урок німецької мови у 5 класі.

Тема: Вільний час та хобі.

Підтема: Канікули у селі.

Практична мета:

                                                  1) Систематизувати лексичний і граматичний 

                                                       матеріал теми.                                               

                                                  2)Тренувати учнів в аудіюванні “Die Ferien am

                                                      Meer.”

                                                  3) Навчити читанню та пошуку заданої   

                                                       Інформації. “Die Ferien auf dem Lande ”

                                                  4) Розвивати навички діалогічного мовлення

                                                       (на основі діалогу).

                                                  5) Розвивати навички говоріння.(опис мал.)

                                                  6) Розвивати навички монологічного мов-

                                                       лення. (повідомлення по підтемі).

Загальноосвітня, роз-                      розширення загальноосвітнього  та філоло-

виваюча, виховна мета:                  гічного кругозору учнів, розвиток інтеле-

                                                               актуальної, пізнавальної діяльності учнів,

                                                                їх мовних здібностей, розвиток мислення

                                                                пам’яті, активності, самостійності, вміння

                                                                узагальнювати, робити висновки, естетичне

                                                                виховання учнів, виховання любові до

                                                                тварин, поваги до сільської праці.

Наочність:                                             підручник, ілюстративний матеріал із

                                                                зображенням літнього відпочинку, картки

                                                                з завданнями для систематизації лексичного

                                                                та граматичного матеріалу, граматична таблиця

                                                               ”Perfekt”, незнайомі слова до тексту для аудіювання

                                                               (записані на дошці).

Тип уроку:                                            комбінований

 

Хід уроку.

  1. Оргмомент. Мотивація. Цілепокладання.

Wir werden heute unsere Lexik und Grammatik wiederholen, einen Text hören und viel zum Thema “Sommerferien” sprechen.

  1. Фонетична зарядка.
  • der Strand (-ä,-e)
  • an den Strand gehen
  • am Strand liegen
  • angeln
  • Boot fahren
  • tauchen
  • zelten
  • eine Ausstellung besuchen
  • pflegen (gepflegt)
  • füttern (gefüttert)
  • streicheln (gestreichelt)

 

  1. Повторення. Цілереалізація.
  1. Закріплення лексики попередніх уроків.

   Гра “Dolmetscher”. Один учень викликається до дошки, інші говорять йому слова німецькою мовою, він перекладає українською. Потім до дошки викликається другий учень, йому говорять слова українською мовою, він перекладає німецькою.

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • (Утвори речення по таблиці. – Впр. 9,с.86)
  • Розкажи своїм однокласникам, що ти робив на літніх канікулах.

 

4) Навчання аудіюванню з виведенням на комунікацію.

    1. Даю пояснення до тексту “Die Ferien am Meer”. Незнайомі слова виписані на дошці з перекладом.

     L: Kinder, hört den Text und bildet dann Fragen zum Text. Ihr könnt euch Notizen machen, während ich lese.

     2. Після прослуховування учні в парах ставлять один одному запитання, а потім складають діалоги з 3-4 реплік.

5) Систематизація лексичного та граматичного матеріалу.

     Для контролю засвоєння лексичного та граматичного матеріалу даю тестову роботу на 5 хв. Відповіді даються після виконання тестів, учні самі виправляють помилки і самі ставлять оцінки. Для правильного оцінювання також виставляю оцінку та пишу кількість помилок.

  1. Вставити пропущену букву.

 

Am…se

K…fer

…gel

B…ne

a)

ie

a)    i

a)   A

a)   ie

b)

ei

b)   e

b)   O

b)   ei

c)

o

c)    ä

c)    J

c)   ee

d)

ee

d)   o

d)   E

d)   o

 

  1. Вказати вірно артикль.

Strand

Boot

Ausstellung

Zelt

die

der

das

die

der

das

der

der

das

die

die

das

 

  1. Заповніть таблицю.

Infinitiv

Perfekt (Partizip 2)

arbeiten

 

lesen

 

fotographieren

 

finden

 

nehmen

 

anziehen

 

     6) Розвиток навичок діалогічного мовлення.

   Учні ведуть діалог на основі впр. 5, с. 88-89, та описують малюнки, ставлячи один одному запитання.

      7) Розвиток навичок читання з метою виявлення основної інформації.

   Учні читають текст про себе, далі відповідають на запитання подані у кінці тексту. впр. 8, с. 90.

      8) Заключний етап уроку. Рефлексія.

1. Пояснення д/з.

   Впр. 10, с.90, усно скласти розповідь. Як опору використати впр. 7, с.89-90.

2. Підведення підсумків уроку.

   Kinder, wir haben heute verschiedene Arten der Arbeit gehabt. Was hat euch besonders gut gefallen? Was meint ihr, wer am besten gearbeitet hat?

3. Коментування оцінок.

   Ihr habt heute alle gut gearbeitet und bekommt gute Noten.

 

docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку