А К Т И В І З А Ц І Я
пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення
Ф І З И К И
-
Опанування фізики, фізичних явищ вимагає додаткових
знань учнів з хімії, математики, біології, географії.
-
Існують методи і прийоми, які забезпечують поширене і глибоке вивчення фізики: « Мікрофон», « Ромашка», «Далі..»,
«Вікторина», « Скринька- чарівниця», « Експрес- подорож»,
« Ділова гра». « Юні дослідники», « Усний журнал», «КВК».
-
Знання законів природи, які вивчає фізика, уміння пояснити явища природи, вільно орієнтуватися в яскравій і швидкій круговерті природних явищ – невід’ємна частина і ознака сучасної освіченої людиною
-
Велику роль у позитивному ставленні до вивчення фізики відіграє співпраця учителя і учня на уроках. Пізнати і вміти застосовувати набуті знання є головним джерелом насичення інформації, дослідницького інтересу, практики у житті.
-
Багато різних завдань, задач повинні надавати учням можливість творчо працювати, поєднувати набуті знання і формувати науковий світогляд та інтерес до предмету.
-
Учні старшої школи вже набули певні знання з фізики і тому можуть самостійно складати задачі, проекти на різні теми, створювати проекти, мін і- реферати, доповіді, інструкції.
-
Однією із вагомих складових успіху є працелюбство і відповідальне ставлення до опанування фізики, тісний контакт з вчителями природничих наук. Доцільно проводити різні типи уроків, які беззаперечно допоможуть орієнтуватися майбутньому громадянину у суспільстві високих технологій.