Активізація пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення фізики

Про матеріал
Методичні рекомендації для молодих учителів, які дають змогу зацікавити учнів у вивченні фізики як науки
Перегляд файлу

А  К  Т  И  В  І  З  А  Ц  І  Я

пізнавальної  діяльності учнів в процесі вивчення

Ф І З И К И

  • Опанування фізики, фізичних явищ вимагає додаткових

знань учнів з хімії, математики, біології, географії.

  •  Існують методи і прийоми, які забезпечують поширене і глибоке вивчення фізики: « Мікрофон», « Ромашка», «Далі..»,

«Вікторина», « Скринька- чарівниця», « Експрес- подорож»,

« Ділова гра». « Юні дослідники», « Усний журнал», «КВК».

  • Знання законів природи, які вивчає фізика, уміння пояснити явища природи, вільно орієнтуватися в яскравій і швидкій круговерті природних явищ – невід’ємна частина і ознака сучасної освіченої людиною
  • Велику роль у позитивному ставленні до вивчення фізики відіграє співпраця учителя і учня на уроках. Пізнати і вміти застосовувати набуті знання є головним джерелом насичення інформації, дослідницького інтересу, практики у житті.
  • Багато різних завдань, задач повинні надавати учням можливість творчо працювати, поєднувати набуті знання і формувати науковий світогляд та інтерес до предмету.
  • Учні старшої школи вже набули певні знання з фізики і тому можуть самостійно складати задачі, проекти на різні теми, створювати проекти, мін і- реферати, доповіді, інструкції.
  •  Однією із вагомих складових успіху є працелюбство і відповідальне ставлення до опанування фізики, тісний контакт з вчителями природничих наук. Доцільно проводити різні типи уроків, які беззаперечно допоможуть орієнтуватися майбутньому громадянину у суспільстві високих технологій.
docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку