Проект з фізики "Швидкість росту рослин" з теми "Механічний рух". 7 клас

Про матеріал

Вважаю. що проект "Швидкість росту рослин" буде цікавим і учителям, і учням. Діти з задоволенням спостерегают за ростом квасолі, будують графіки, виконують розрахунки.

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Луцко Оксана Петрівна
    Хороший проект. Успіхів вчителю і учням
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Швидкість росту рослин”Проект. Проект з фізики з теми «Механічний рух» 7 клас. Казбан Т. Л., учитель фізики вищої категорії, старший учитель, комунальна установа Сумська гімназія №1 Казбан Тетяна Леонорівна, учитель фізики вищої категорії, старший учитель, комунальна установа Сумська гімназія №1

Номер слайду 2

Швидкість. Шви́дкість — фізична величина, що відповідає відношенню переміщення тіла до проміжку часу, за який це переміщення відбувалось. Швидкість обчислюється за формулою 𝜐= 𝑆𝑡,де S - пройдений шлях;t- час. Швидкістьтілавимірюється в (м/с). 

Номер слайду 3

Ріст та розвиток. Розвиток рослинного організму — це сукупність морфологічних та фізіологічних змін рослин на окремих етапах його життєвого циклу (онтогенезу), які обумовлені внутрішніми особливостями організму та впливом зовнішніх факторів (інтенсивність та спектральний склад світла, тривалість дня та ночі, температура та вологість повітря та ґрунту, органічні та мінеральні добрива).

Номер слайду 4

Фактори, що сприяють росту:

Номер слайду 5

Підготовка. Зробити відбір за такими критеріями: Велике за розмірами насіння. Гладке, без дефектів. Сухе. Знезаразити насіння. Покласти насіння квасолі на вату, змочену водою.

Номер слайду 6

День 1-2. Насіння збільшилось у розмірах. Корінець зародка став товще. Шкірочка квасолини пом'якшала.

Номер слайду 7

День 3-5. У деяких насінин стали з’являтися корені. Навколо цих коренів почала розриватися шкірка квасолі.

Номер слайду 8

День 6-7. Підійшла до кінця перша частина нашого експерименту. Насіння, яке лежало на вологій ватці проросло, а одна квасолина особливо сильно зросла і навіть випустила бічні корінці.

Номер слайду 9

II частина досліду. На цьому мій експеримент не закінчився. Тепер мені треба дізнатися, які ж умови необхідні молодому паростку, щоб перетворитися на повноцінну рослину. Для цього я обрала 6 найкращих зразків пророщеної квасолі й посадила їх у землю.

Номер слайду 10

Ось, що вийшло наприкінці досліду:

Номер слайду 11

Можна зробити висновки: Перше насіння проросло в найкоротші строки;Друга квасолина виявилась найбільшою в розмірах серед інших;За третім паростком я зауважила інтенсивний, стрімкий розвиток, чого не можу сказати про четверте насіння;Останньою з усіх виросла п’ята насінина, але й вона по закінченню досліду мала майже однакові розміри з другою квасолею;

Номер слайду 12

Я з великим інтересом слідкувала за ростом квасолі й вирішила провести спостереження:посадила найкращий паросток в горщик для квітів й залишила його рости далі. Ось який кінцевий результат я отримала через місяць з моменту пророщення:

Номер слайду 13

Графік росту кожної квасолини:

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Середня швидкість росту квасолі за добу𝜐сер.=𝜐1+𝜐2+𝜐3+𝜐4+𝜐55 = 2,72+4,7+4,11+3,66+4,145 = 19,335~ 3,9(смдобу). 

Номер слайду 16

pptx
Додано
17 грудня 2017
Переглядів
520
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку