Аналіз вихової роботи з класом

Про матеріал
Одним із найважливіших завдань школи в умовах національного відродження України постає виховання гармонійної, духовно багатої та національно свідомої особистості. Актуальність теми зумовлена суспільними перетвореннями що відбуваються в Україні під впливом соціально-економічних і культурних перемін, які призвели до зміни багатьох педагогічних орієнтирів.
Перегляд файлу

                 Аналіз  виховної діяльності  за 2021-2022 навчальний рік.

 

Одним із найважливіших завдань школи в умовах національного відродження України постає виховання гармонійної, духовно багатої та національно свідомої особистості. Актуальність теми зумовлена суспільними перетвореннями що відбуваються в Україні під впливом соціально-економічних і культурних перемін, які призвели до зміни багатьох педагогічних орієнтирів. У сучасному соціокультурному просторі особливої значущості набуває виховання відповідальної, ініціативної, творчої особистості. Формування ціннісних ставлень школярів є важливим чинником їхнього духовного розвитку. У зв'язку з цим провідного значення у формуванні духовно-моральних цінностей набуває світогляд особистості, на основі якого формується система ціннісних ставлень. 

          Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у таких якостях, як патріотизм, національна самосвідомість, правосвідомість, політична культура та культура міжетнічних стосунків. У зв’язку з цим було проведено такі заходи: перший урок «Ми- українці, ми-європейці!»,  години класного керівника «Дітям про права людини», «День української писемності», «Моя соборна Україна», «Наші права- щасливе дитинство»,  «Демократичні цінності України», «Я – твій син, Україно», «Україна- козацька держава», «Героїчне минуле України», «Крокуємо до Європи», «Громадянське суспільство- гарантія дотримання прав людини», «Кожна держава повинна мати свою свободу та гідність», «Що означає бути патріотом», «Чорнобиль не має минулого часу», «Україна- наш спільний дім», вітальна гостина «День збройних сил України», «Життя в умовах війни».

      Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю передбачає розвиток історичної свідомості та пам’яті засобами вивчення історії рідного краю; розуміння історичних і культурних процесів, які відбувалися і відбуваються у краї.

Було проведено такі заходи: екскурсія в краєзнавчий музей,  години класного керівника «Новорічне свято в Україні», «Покрова-свято українського козацтва», «Пам'ять народу не убієнна», «А серце пам'ять збереже», «Їх було 300», «Українська мова- мова калинова», «Ми тебе не забудем , Тарасе», «За мир в усьому світі- це значить за життя», «Мистецтво- місток від матеріального до духовного», «Музика- це голос нашого серця», «Казка петриківського розпису» «Світле свято Великодня».

          Формуючи ціннісне ставлення до мистецтва було проведено  годину класного керівника «Учися бачити прекрасне», години спілкування «Музика поруч з нами», «У світі прекрасного», виготовляли прикраси для новорічної ялинки,  діти приймали участь у різних шкільних заходах.

      Формуючи  ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей було проведено: години спілкування «Милосердя- краса душі (до дня людей похилого віку)» , години класного керівника: «Моя сім’я- моя родина », «Мати- берегиня роду», круглий стіл «Мій внесок в життя колективу», «Моральні основи сім’ї», «Шануймо батьків», «Сім’я- суспільство в мініатюрі», «Скажи людині щире слово», «Ми всі чиїсь діти», «Таланти моєї родини».

Формуючи  ціннісне ставлення особистості до природи діти активно приймали участь у тижні біології (свято квітів та врожаю), проведено години спілкування 

«Брати наші менші», «Будь природі другом», бесіди: «Краса рідного краю», «Земля- наш спільний дім»,«Бережіть природу рідного краю», «Світ дивовижної природи», «Екологія- турбота кожного», «Проблеми природи нашого краю» екскурсії в осінній та весняний ліс.

        Формуючи  ціннісне ставлення особистості до себе було проведено години класного керівника :«Людина- творець власної долі», «Користь ранкової зарядки», «Вплив куріння та алкоголю на організм людини»,   «Твори добро, бо ти- людина», ,години спілкування: «Наші права- щасливе дитинство», «Чи знаєш ти свої права?»,  «В здоровому тілі- здоровий дух», «Дисципліна і культура», Пізнай себе і ти пізнаєш світ» , «З чого починається совість», «Найцінніше в моєму житті», «Як досягти успіху?», «Я- підліток, я- особистість» бесіди щодо небезпеки  життєдіяльності людини.

      Формуючи  ціннісне ставлення особистості до праці проводиться регулярне прибирання класу,прибирання території щколи; проведено години спілкування «Люди, які працюють поруч», «Цінуймо працю інших», «Труд та щастя поруч живуть».

       Виховання в Українській державі на сучасному етапі має бути спрямоване на формування в молоді та дітей світоглядної свідомості, ідей, поглядів, переконань, ідеалів, традицій, звичаїв, інших соціально значущих надбань вітчизняної та світової духовної культури.    Набуваючи досвіду роботи як класний керівник я намагаюсь іти в ногу з часом. Сподіваюсь, що учням не нудно на виховних заходах, і вони принесуть бажаний результат мені, як вчителю, батькам і суспільству в цілому.  

Класний керівник 11 класу            

 

docx
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку