Батьківські збори "Кава з вчителькою"

Про матеріал
Батьківські збори є сприятливим середовищем для обміну ідеями та поглядами щодо навчання та виховання наших дітей у 4 класі. За допомогою спільних зусиль вчителів, батьків та учнів, ми можемо створити оптимальні умови для навчання та розвитку кожної особистості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Підсумкове оцінювання. Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) у четвертому класі здійснюється за рівневою шкалою, айого результати позначаються словами абовідповідними літерами:-"початковий (П)"-"середній (С)" -"достатній (Д)"- "високий (В)"-Узагальнення результатів діагностувальних робіт +педагогічні спостереження учителя.-Оцінюється кожне уміння, яке є у свідоцтві досягнень.-У електоронний журнал вносяться результати оцінюваннянаприкінці навчального року.

Номер слайду 5

Характеристика особистих досягнень 1. Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід2. Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.3. Проявляє самостійність у роботі, логічно обгрунтовує думку.4. Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. 5. Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв'язання проблем, критично оцінює свої дії та інших.6. Визначає істотні ознаки об'єктів, порівнює, об'єднує, розподіляє об'єкти за обраною ознакою/ознаками.7. Спостерігає за об'єктом/об'єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв'язки між об'єктами, пояснює їх.8. Добирає до виконання завдань джерела інформації презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.9. Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.

Номер слайду 6

Діагностувальні роботи-Проводяться як підсумкові наприкінці вивчення теми / для перевірки групи умінь / за певний період часу.-Є спрямовані на перевірку певних загальних результатів(свідоцтво досягнень) у вимірах конкретних умінь (освітні та навчальні програми).-Містять практикоорієнтовані (компетентнісні) завдання.-Результати оцінювання кожного конкретного уміння фіксуються в різнях .

Номер слайду 7

Математична галузь- Читає, записує, утворює, порівнює, визначає розрядний клас числа.- Вміє порівнювати, додавати, віднімати, множити, ділити іменовані числа.-Володіє навичками додавання, відніманння, множення і ділення чисел.- Читає і записує математичні вирази ,у тому числі зі змінною, знаходить їх значення ; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною.- Аналізує текст задачі, створює за потреби модель та план, обгрунтовує спосіб розв'язування.- Розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок.- Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур.- Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.-Вміє знаходити дріб від числа і число за дробом .-Знаходить площу та периметр прямокутника та квадрата.

Номер слайду 8

Мовно-літературна галузь-Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв'язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.-Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки.-Аналізує прочитаний текст, висловлює і обгрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, складає план прочитаного, вміє ставити питання до прочитаного і формує висновки.-Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням.-Читає 85-95 слів за хвилину.-Будує зв'язні висловлювання(розповідь,опис,міркування,есе,діалог)в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогочною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування.-Вміє складати діалог (на 5-6 реплік).-Вміє написати твір (до 80 слів)-Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.- Досліджує мовні одиниці та явища ,використовує їх для вдосконалення мовлення.

Номер слайду 9

Інтегрований курс «Я досліджую світ»-Установлює взаємозвʼязки між обʼєктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні обʼєкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.-Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові звʼязки між ними.-Обирає обладнання та досліджує обʼєкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.-Орієнтується на місцевості за обʼєктами природи і з допомогою компасу.-Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші обʼєкти відповідно до начального завдання.-Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.

Номер слайду 10

-Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати.-Розповідає про відомі історичні події, памʼятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля.-Пояснює свої права і обовʼязки з сімʼї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами.-Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб.-Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах.-Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії.

Номер слайду 11

Інформатика-Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань.-Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) впрограмних середовищах.-Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом.-Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.

Номер слайду 12

Фізична культура-Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ.-Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі.-Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди.

Номер слайду 13

Образотворче мистецтво-Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.-Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами.-Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося.

Номер слайду 14

Музичне мистецтво-Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.-Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами.-Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.

Номер слайду 15

Іноземна мова (англійська)-Сприймає з розумінням іноземну мову на слух читає з розумінням іноземною мовою-Висловлюється іноземною мовоюзаписує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Рекомендації щодо розвитку творчих можливостей дитини:1. Визнавайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.2. Підтримуйте бажання дитини працювати самостійно.3. Давайте дитині свободу вибору галузі й методів досягнення мети. Створюйте умови для конкретного втілення творчих ідей дитини. Заохочуйте дитину до участі у груповому творчому процесі.4. Заохочуйте до роботи над проектами, запропонованими самою дитиною.5. Не тисніть на дитину, створюйте вільну, невимушену атмосферу. Схвалюйте результати діяльності у якійсь одній галузі з метою спонукати бажання випробувати себе в інших видах діяльності.6. Підкреслюйте позитивне значення індивідуальних особливостей дитини. Шукайте потенційні можливості дитини, якщо вона у чому-небудь відстає.7. Демонструйте свій ентузіазм у якійсь діяльності.8. Підтримуйте своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку і у зв'язку з цим відчуває тиск із боку своїх однолітків.9. Створюйте ситуації, за яких Ваша дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібнішою дитиною.10. Допомагайте дитині знаходити в її фантазіях зв'язок із реальним світом. Виявляйте терпиме ставлення (принаймні тимчасово) до можливого безладдя у зв'язку з творчою роботою дитини.11. Заохочуйте максимальне залучення дитини до творчої роботи зістаршими дітьми.12. Постійно переконуйте дитину, що ви для неї є однодумцем, а не опонентом.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Подяка батькам!Дорогі батьки, ми з вами пливемо в одному човні, де сидять наші діти, наші учні. Щиро вдячна вам за вашу підтримку, мудрість, розуміння та допомогу. Ми з вами допомагаємо їм здобувати знання, життєвий досвід та вміння спілкуватися з колективом. Ви допомагаєте дітям пізнавати світ, прищеплюєте їм любов до Батьківщини. Бажаю вам міцного здоровʼя, мирного неба та щасливого року. Нехай новонароджене дитяткопринесе надію на краще та віру в перемогу. Щасливого Різдва Христового та Нового року !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Січенко Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Костик Ганна
    Дякую за цікаву і креативну ідею для зборів.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 грудня 2023
Переглядів
4128
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку