Бінарний урок "Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах"

Про матеріал
Виховувати в учнів любов до рідної мови, почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; бажання до вивчення мов, які вивчаємо; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.
Перегляд файлу

Тема. Спостереження за роллю прислівників у художніх  і науково-популярних текстах

Мета: показати роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах, формувати вміння використовувати прислівники, визначати їх роль;

продовжити формування мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; розвивати фонетичний та інтонаційний слух,  творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, писемне мовлення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки;

виховувати в учнів любов до рідної мови,  почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; бажання до вивчення мов, які вивчаємо; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.

Тип уроку: урок комплексного використання ЗУН

Обладнання: мультимедійний пристрій, презентація Power Point,  підручник, робочий зошит, канцелярське приладдя, зошит граматики з англійської мови, НО (Кросворд).

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (картки), практичні (вправи).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: індивідуально-відокремлена, фронтальна, колективна.

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Вч.поч.ланки:  Сьогодні , учні в нас не звичайним урок, оскільки до нас завітали гості, тож поверніться і привітайтесь. Отже, починаємо.

                  Руку гарно піднімати,

                  На уроці не дрімати

                  А знання, мерщій, хапати.

                  Тож, гаразд, часу не гаймо

                  Урок вже починаймо.

 

  1. Перевірка домашнього завдання

Тест « Прислівник» (взаємоперевірка робіт учнями) (12 б.)

  1. Прислівник – це …

а) частина мови, яка вказує на ознаку предмету;

б) незмінна частина мови, яка виражає ознаку дії або пояснює, де, коли відбувається дія;

в) частина мови, яка вказує на дію предмету.

  1. Прислівники в реченні найчастіше зв’язуються з …

а) іменниками;

б) прикметниками;

в) дієсловами.

  1. Прислівник в реченні виступає …

а) другорядним членом речення;

б) підметом;

в) присудком.

  1. Прислівники найчастіше утворюються від прикметників за допомогою суфіксів …

а) – о, – а;

б) – о, – е;

в) – е, – а.

  1. Серед прислівників є слова, близькі за значенням…

а) антоніми;

б) синоніми;

в) омоніми.

  1. Серед прислівників є слова, протилежні за значенням…

а) антоніми;

б) синоніми;

в) омоніми.

 

  1. Підготовка учнів до засвоєння нових знань (мотивація)

Вч.поч.ланки:   Отже, ви знаєте, що прислівник утворюється від прикметника. Окрім уроків української мови де ще ви раніше зустрічали це правило?

Учень: На уроках англійської мови.

Вч.поч.ланки: В мене є ідея! Я зараз зателефоную нашій вчительці англійської мови.

Телефонна розмова: Доброго дня! Чи можете Ви зараз прийти до нас на урок? (Вчитель англійської мови завітала до класної кімнати).

Вч.поч.ланки: В мене є пропозиція проекспериментувати із нашими учнями, порівнюючи вживання прислівників у різних мовах!

Вчитель англ.мови: Звичайно, що я погоджуюсь, оскільки мені самій цікаво, що із цього може вийти.

Вч.поч.ланки: Тож, наше з вами ключове питання є – чи побудуємо ми речення, текст не використовуючи прислівників, оскільки, темою нашого уроку є «Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах». (передбачення учнів) А чи справдяться наші передбачення ми дізнаємося в кінці уроку.

Вчитель англ.мови: Good day, pupils!

Учні: Good day, good day!

     Good day to you!

     Good day, good day!

     We’re glad to see you!

Вчитель англ.мови: I’m glad to see you, too! Who is on duty today?

Учень: I am on duty today.

Вчитель англ.мови: Who is absent today? What day is it today?

Учень: Today is Tuesday, the fifteenth of April.

Вч.поч.ланки: Тож відкривайте робочі зошити і записуйте сьогоднішню дату, і класну роботу.

  1. Первинне закріплення знань
  • Хвилинка чистопису

пр  ис  лі  вник

Вч.поч.ланки: Яке слово можна зібрати із поданих буквосполучень ? (учні прописують подане слово).

  • Робота з підручником. Впр. 187, ст. 96 (взаємоперевірка робіт учнями) (6 б.)

З’ясування значень невідомих слів:

чимчикувати – йти

кривулякою – дорогою

наскипидарює – наповнює

Вч.поч.ланки: Учні, а якщо ми приберемо прислівники (приємно, не дуже, ліворуч, праворуч) із тексту, то все ж таки чи побудуємо ми зв’язний текст ? 

  • Фізкутхвилинка для очей.
  1. Контроль та самоперевірка знань
  • Робота з підручником. Впр. 188, ст. 97

Рушає (коли?) завжди, рушає (куди?) назустріч, рушає (куди?) навздогін, б’ються (як?) завзято,  приносить (коли?) завжди, приносить (коли?) влітку, приносить (коли?) взимку.

Вчитель англ.мови: От тепер я бачу, що ви вивчили таку частину мови, як прислівник. В англійській мові вони теж зустрічаються і вживаються тільки за правилами!(роздає картки) Зачитаймо їх!

 Для того, щоб краще їх запам’ятати, спробуймо розгадати кросворд!

  • Кросворд «Аdverb» (розв’язавши кросворд,знайти заховане слово)

 

 

A

L

W

A

Y

S

 

 

 

 

 

T

O

D

A

Y

 

 

 

 

 

N

E

V

E

R

 

 

 

 

S

O

M

E

T

I

M

E

S

T

O

M

O

R

R

O

W

 

 

 

 

 

 

B

A

D

L

Y

 

 

  • Кросворд «Антоніми» (самоперевірка учнівських робіт) ( 6 б.)

Вч.поч.ланки: Закріплюючи поняття про прислівник попрацюємо із прислівниками – антонімами. (до поданих слів дібрати антоніми, розв’язавши кросворд, знайти заховане слово).

 

1

 

 

 

 

  1. Рано

 2

 

 

 

 

 

  1. Косо

3

 

 

 

 

 

  1. Голосно

 

4

 

 

 

 

  1. Весело

5

 

 

 

 

 

  1. Важко

6

 

 

 

 

 

  1. Слабко

 

7

 

 

 

 

  1. Легко

8

 

 

 

 

  1. Грубо

9

 

 

 

 

 

  1. Брудно

10

 

 

 

 

  1. Прямо

 

  • Гра «У світі загадок».

Вчитель англ.мови: А спробуйте ще розгадати загадку і знайти в ній прислівник.

                   Has no legs

                   But just for fun

                   It is always on the run. (a ball)

Вч.поч.ланки: А в мене саме є м’яч. Давайте ж  пограємо в гру «Гарячий прислівник»

  • Гра - фізкльтхвилинка «Hot adverb / Гарячий прислівник»

(отримавши м’яч з українським прислівником, треба перекласти його на англійську і навпаки. Якщо учасник гри не знає перекладу, передає м’яч іншому)

Слова: always – завжди; today – сьогодні; never – ніколи; sometimes – іноді; tomorrow – завтра; badly – погано.

Вч.поч.ланки: Учні, а як ви вважаєте, в українських загадках є місце прислівнику? Ось послухайте.

ЗАГАДКА

Вчитель англ.мови: Та що ж це таке? І в українській мові навіть у загадках не можна обійтись без прислівника!

Вч.поч.ланки:  Звичайно, що ні, оскільки прислівник, учні, це…

І для чого він служить? (для зв’язку)

  1. Підведення підсумків, рефлексія

Вч.поч.ланки: Оголошуючи тему уроку, ми ставили ключове питання – прислівник у створенні зв’язних висловлювань текстів. Отже, діти, ми дійшли висновку: можна створити речення, текст, в якому можна обійтись без них.

Вчитель англ.мови: Але такий текст набуде невизначеності і сухості. Тому, ми повинні пам’ятати, що будь-яка частина мови є важливою!

Вч.поч.ланки:  А саме яка роль прислівника у тексті? (уточнююча)

Оцінювання та цінування учнів.

  1. Інформація про домашнє завдання

Вч.поч.ланки: Сьогодні ви були надзвичайні і домашнє завдання я приготувала для вас також не звичайне.

Для розуму: ст. 98 впр.191 ( 2 з.) (4 б.)

Для душі: знайти текст із прислівниками (усно) (4 б.)

Для рук: виготовити чарівну квітку або стіннівку, або плакат на тему «Прислівник» (4 б.)

Вчитель англ.мови: I liked our  lesson, your work. Did you like our lesson?

Учні: Yes, we did.

Вчитель англ.мови: Pupils, thank you. Good – bye!

Учні: Good – bye!

 

docx
Додано
16 травня 2020
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку