БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й ГЕОГРАФІЇ.
Тема уроку з інформатики: „Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1”.
Тема уроку з географії: „Країни Америки. Економіко-географічна характеристика країн США та Канади”.
Мета уроку з інформатики: використовуючи програму „Електронний атлас. Економічна і соціальна географія світу” сформувати банк даних для побудови діаграми; навчитися будувати діаграми в електронних таблицях Ехсе1.
Мета уроку з географії: навчитися складати порівняльну характеристику двох країн.
Тип уроку: бінарний урок
БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й ГЕОГРАФІЇ
Тема уроку з інформатики: „Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1”.
Тема уроку з географії: „Країни Америки. Економіко-географічна характеристика країн США та Канади”.
Мета уроку з інформатики: використовуючи програму „Електронний атлас. Економічна і соціальна географія світу” сформувати банк даних для побудови діаграми; навчитися будувати діаграми в електронних таблицях Ехсе1.
Мета уроку з географії: навчитися складати порівняльну характеристику двох країн.
Тип уроку: бінарний урок
Хід уроку:
Організаційний момент.
Вчитель інформатики: Оголошує мету уроку та етапи.
Урок проходить у 3 етапи:
Iетап — збір інформації за допомогою програми Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”
IIетап — побудова діаграм за допомогою електронних таблиць Ехсе1;
IIIетап — підбиття підсумків. Висновки.
Робота з програмою „Електронний атлас. Економічна і соціальна географія світу”. (І етап уроку)
Вчитель інформатики: Перед вами знаходяться шаблони 2-х таблиць, які треба заповнити під час дослідження США та Канади. Таблицю2 треба буде створити та заповнити в Ехсе1, і на основі її даних побудувати наглядні діаграми. На робочому столі комп»ютера міститься ярлик програми Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”. Зараз вам треба запустити цю програму і знайти країни, які ви будете порівнювати між собою. Обертанням глобусу збільшіть необхідну область де знаходиться Канада та США, і дивлячись на карту разом з вчителем географії будемо заповнювати пусті поля наших таблиць. (Учні обертають глобус (ПОЛІТИЧНА КАРТА), збільшують необхідну область.
Вчитель географії: Покажіть на політичній карті світу держави Канаду та США та назвіть держави, що межують з ними. /УЧЕНЬ1/
Вчитель географії: Для того щоб одержати дані про типи відтворення населення, етнічний склад населення, мовну родину, мовну групу, скористаємося географічним атласом. Перейдемо на вкладку населення. (Учні разом із учителем працюють над цими питаннями.) Заповнюють таблицю „Порівняльна характеристика населення”). /Учень2/
Наступним етапом нашого уроку буде збір даних для таблиці „Порівняльна характеристика господарства країн”. (Учитель пропонує перейти на вкладку „Міжнародні економічні зв”язки” та проаналізувати дані” /Учень3/.
Учитель географії на основі зібраних даних робить висновки, пропонує створити діаграми і передає слово вчителю інформатики.
Побудова діаграм за допомогою електронних таблиць Ехсе1. (ІІ етап уроку)
Вчитель інформатики: На основі таблиці „Порівняльна характеристика держав” вам треба побудувати наглядні діаграми. Для цього вам треба створити цю таблицю в Excel. Давайте згадаємо як це робиться /Учень 4/.
В наступній частині уроку ми будемо працювати над створенням графіків. Побудуємо окремі діаграми для порівняння площі, населення, природного приросту та доходу на душу населення. /Учень 5/
Підбиття підсумків. Висновки (III етап уроку)
Вчитель інформатики: Проаналізуємо діаграму «Порівняльна характеристика держав США та Канада», що включає дані: щільність населення, природний приріст населення, площа та доход. Аналізувати будемо з погляду інформатики й географії. /УЧЕНЬ 7/
Вчитель географії: Завершимо аналіз порівняльної економіко-географічної характеристики США та Канади, і для цього ми пропонуємо відповісти на питання тесту.
(Учні працюють над різнорівневими завданнями тесту 4-5 хв.)
Аналіз роботи учнів на уроці. Виставляння балів.
(Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель інформатики. Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель географії)
Домашнє завдання.
Вчитель інформатики: Повторити матеріал про формули і функції ЕТ Ехсе1, скласти короткий конспект
Вчитель географії: Підготувати повідомлення про Мексику.
Вчитель інформатики: Сьогодні на уроці, працюючи з програмою «Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”, ви сформували банк даних для побудови діаграм, навчилися будувати діаграми в електронних таблицях Ехсе1.
Вчитель географії: Сьогодні на уроці ви навчилися складати порівняльну характеристику двох держав.