БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й ГЕОГРАФІЇ

Про матеріал

БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й ГЕОГРАФІЇ.

Тема уроку з інформатики: „Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1”.

Тема уроку з географії: „Країни Америки. Економіко-географічна характеристика країн США та Канади”.

Мета уроку з інформатики: використовуючи програму „Електронний атлас. Економічна і соціальна географія світу” сфор­мувати банк даних для побудови діаграми; навчитися будувати діаграми в елект­ронних таблицях Ехсе1.

Мета уроку з географії: навчитися складати по­рівняльну характеристику двох країн.

Тип уроку: бінарний урок

Перегляд файлу

БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й ГЕОГРАФІЇ

 

Тема уроку з інформатики: Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1.

Тема уроку з географії: Країни Америки. Економіко-географічна характеристика  країн США та Канади.

 

Мета уроку з інформатики: використовуючи програму Електронний атлас. Економічна і соціальна географія світу” сфор­мувати банк даних для побудови діаграми; навчитися будувати діаграми в елект­ронних таблицях Ехсе1.

Мета уроку з географії: навчитися складати по­рівняльну характеристику двох країн.

Тип уроку: бінарний урок

Хід уроку:

Організаційний момент.

Вчитель інформатики: Оголошує мету уроку та етапи.

Урок проходить у 3 етапи:

Iетап — збір інформації за допомогою програ­ми Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”

IIетап — побудова діаграм за допомогою елек­тронних таблиць Ехсе1;

IIIетап — підбиття підсумків. Висновки.

 

Робота з програмою Електронний атлас. Економічна і соціальна географія світу”. (І етап уроку)

Вчитель інформатики: Перед вами знаходяться шаблони 2-х таблиць, які треба заповнити під час дослідження США та Канади. Таблицю2  треба буде створити та заповнити в Ехсе1, і на основі її даних побудувати наглядні діаграми. На робочому столі комп»ютера міститься ярлик програми Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”. Зараз вам треба запустити цю програму і знайти країни, які ви будете порівнювати між собою. Обертанням глобусу  збільшіть  необхідну  область де знаходиться  Канада та США, і дивлячись на карту разом з вчителем географії будемо заповнювати пусті поля наших таблиць. (Учні обертають глобус (ПОЛІТИЧНА КАРТА), збільшують необхідну об­ласть.

Вчитель географії: Покажіть на політичній карті світу держави Канаду та США та назвіть держави, що межують з ними. /УЧЕНЬ1/

Вчитель географії: Для того щоб одержати дані про типи відтворення населення, етнічний склад населення, мовну родину, мовну групу, скорис­таємося географічним атласом. Перейдемо на вкладку населення. (Учні разом із учителем працюють над цими пи­таннями.) Запов­нюють таблицю Порівняльна характеристика населення”). /Учень2/

Наступним етапом нашого уроку буде збір даних для таблиці „Порівняльна характеристика господарства країн”. (Учитель пропонує перейти на вкладку „Міжнародні економічні зв”язки” та проаналізувати дані” /Учень3/.

Учитель географії на основі зібраних даних робить висновки, пропонує створити діаграми і передає слово вчителю інформатики.

 

 

Побудова діаграм за допомогою елек­тронних таблиць Ехсе1. (ІІ етап уроку)

Вчитель інформатики: На основі таблиці „Порівняльна характеристика держав” вам треба побудувати наглядні діаграми. Для цього вам треба створити цю таблицю в Excel. Давайте згадаємо як це робиться /Учень 4/.

В наступній частині уроку ми будемо  працювати над створенням  графіків. Побудуємо окремі діаграми для порівняння площі, населення, природного приросту та доходу на душу населення. /Учень 5/

 

Підбиття підсумків. Висновки (III етап уроку)

Вчитель інформатики: Проаналізуємо діаграму «По­рівняльна характеристика держав США та Канада», що включає дані: щільність населення, природний приріст населення, площа та доход. Аналізувати будемо з погляду інформатики й географії. /УЧЕНЬ 7/

Вчитель географії: Завершимо аналіз порівняльної економіко-географічної характеристики США та Канади, і для цього ми пропонуємо відповісти на питання тесту.

(Учні працюють над різнорівневими завданнями тесту 4-5 хв.)

Аналіз роботи учнів на уроці. Виставляння балів.

(Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель інформатики. Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель географії)

Домашнє завдання.

Вчитель інформатики: Повторити матеріал про формули і функції ЕТ Ехсе1, скласти короткий конспект

Вчитель географії: Підготувати повідомлення про Мексику.

Вчитель інформатики: Сьогодні на уроці, пра­цюючи з програмою «Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”, ви сформували банк даних для по­будови діаграм, навчилися будувати діаграми в електронних таблицях Ехсе1.

Вчитель географії: Сьогодні на уроці ви навчи­лися складати порівняльну характеристику двох держав.

 


 

doc
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку