Буклет «Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо. Конфлікти та шляхи їх вирішення. Вчимося вирішувати конфлікти»

Про матеріал
Буклет «Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо. Конфлікти та шляхи їх вирішення. Вчимося вирішувати конфлікти» надасть практичні матеріали для проведення відповідного практичного семінару серед лідерів здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Тема.  Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо. Конфлікти та шляхи їх вирішення. Вчимося вирішувати конфлікти.

           

Мета: ознайомити учнів з поняттями «конфлікт», «конфліктна ситуація», «компроміс», формувати конфліктну компетентність і здатність толерантного поводження.

 

Завдання:

  • визначити поняття «конфлікт», «конфліктна ситуація»;
  • з’ясувати, яку роль відіграють  конфлікти в житті людини;
  • дати уявлення про різні стилі вирішення конфлікту;
  • поглибити самоаналіз шляхом виявлення власного стилю, характерного для поводження в конфлікті;
  • навчити дітей мистецтву «компромісу»;
  • формувати у дітей повагу до батьків,
  • навчати взаєморозуміння;
  • на конкретних прикладах розглянути моделі поводження особистості в конфліктних ситуація;
  • виховувати почуття поваги до культури спілкування і своїх товаришів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://3.bp.blogspot.com/_DJKXCiRVX2k/TRNMr4f05tI/AAAAAAAAAAs/iOM7zHJjmrE/s1600/e_mail_b.jpg

            Наша адреса:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БАРВІНКІВСЬКА РАЙОННА

ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

ПРОГРАМА

практичного семінару

для лідерів учнівського самоврядування

«Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо.

Конфлікти та шляхи їх вирішення.

Вчимося вирішувати конфлікти»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План проведення  семінару

І. Організаційний блок                           9.00-9.30

1. Реєстрація учасників семінару.

2. Привітання «Мене звуть….Я люблю себе за те, що….».

3. Вправа-розминка «Мій емоційний стан».

4. Прийняття правил роботи  у групах.

5. Вправа «Очікування».

6. Вправа «Малюнок удвох».

7. Гра «Добре - погано».

8. Вправа «Якості та вміння, важливі для ефективного спілкування».

ІІ. Теоретичний блок                            9.30-10.30

1. Що таке конфлікт  у вашому розумінні?

Перегляд відео ролика «Конфлікт» з обговоренням.Вправа «Павутина конфліктів»

                                   Пономаренко М.І., методист РМК

2. Конфлікт – це добре чи погано.

Мозковий штурм «Функції конфлікту».

                                  Педенко Л.М., методист БТДЮ

3. Джерела конфліктів в учнівському середовищі.

                             Лесів А.В., культорганізатор БТДЮ

4. Алгоритм дії в конфліктній ситуації.

5. Правила вирішення конфліктів.

                               Пономаренко М.І., методист РМК

ІІІ. Практичний блок                         10.30-11.00

1.Анкетування.

2.Робота в групах «Способи вирішення конфлікту». 3. Вправа «Розв’язати конфлікт».

4. Вправа «Повітряна кулька».

ІІІ. Майстер – клас «Скарбничка корисних порад»                                               11.00-12.00

1.Бібліографічний огляд літератури «Культура спілкування».

                Тульпа І,В., зав. читальним залом.

2. Екскурсія в художню галерею Барвінківського краєзнавчого музею «Художники Слобожанщини».

Гацуцова М.Г., науковий співробітних краєзнавчого музею.

ІV. Підсумково-узагальнюючий блок            

  • Рефлексія. Зворотний зв’язок.

 

КОНФЛІКТ (від лат Conflictus - зіткнення) – це сутичка окремих людей чи соціальних груп, які виражають різні, а не рідко і протилежні цілі, інтереси і погляди.

 

ІСТИННА ПРИЧИНА + ПРИВІД = КОНФЛІКТ

 

КОНФЛІКТ = УЧАСЧНИКИ + ОБ’ЄКТ + КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ + ІНЦИНДЕНТ

 

КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ це наявність суперечливих позицій, розбіжностей сторін з якогось приводу.

 

 ІНЦИНДЕНТ це збіг обставин, який є приводом для початку безпосередньої сутички сторін.

 

СИГНАЛ КОНФЛІКТУ

 

  • ДИСКОМФОРТ
  • ІНЦИДЕНТ
  • НЕПОРОЗУМІННЯ
  • НАПРУГА
  • КРИЗА

 

КОНФЛІКТ І ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ

 

КОНСТРУКТИВНЕ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ:

 

  1. ОПАНУЙ СЕБЕ.
  2. ЗАСПОКОЙ ОПОНЕНТА.
  3. ЗАСТОСОВУЙ НАВИЧКИ АКТИВНОГО СЛУХАННЯ.
  4. ПОВОДЬСЯ ГІДНО, УПЕВНЕНО.
  5. ВИСЛОВЛЮЙ ПОВАГУ.
  6. РОЗВ’ЯЗУЙТЕ ПРОБЛЕМУ.

 

 

Головні запитання, які мають поставити собі учасники конфлікту під час його вирішення:

ЩО Я НЕ ЗРОБИВ?

ЩО Я ЗРОБИВ НЕ ТАК?

ЩО Я МОЖУ ЗРОБИТИ?

 

 

doc
Додано
30 січня 2020
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку