Cвято " Прощавай, Букварику"

Про матеріал
Сценарій свята для учнів 1 класу.Сценарій розроблений у вигляді квест -гри. Цікаві зупинки із цікавими завданнями,конкурси для глядачів.
Перегляд файлу

Свято "Прощавай, Букварику"

Учитель :доброго дня, дорогі гості.  Сьогодні у нашій дружній класній родині сталася чудова та незабутня подія. Всі ми зібралися для того, щоб відсвяткувати неймовірне свято, на яке чекають залюбки  наші

дорогі першокласники. Наше свято буде присвячене найкращій книжці першокласника - другові Букварику,  без якого ніяк не може обійтись  у майбутньому  ,кожен із вас з великою  вдячністю та шаною згадуватиме

свою найпершу в школі книгу, яка подарувала вам мудрі знання.  А наше свято для того, щоб   щиро подякувати букварику за його цінну

науку, продемонструвати чого ви  навчилися, яким для  вас був  цей  рік  навчання.

Ведучий:

Раді вас вітати

На урочистім   святі Букваря!

Здається, ще тільки недавно ви проводжали ваших дітей у 1 клас, і мов за помахом чарівної палички ми вже стоїмо  на його порозі.

В житті кожної людини все колись буває уперше: перший крок, перше слово, перший клас, перша вчителька, перше кохання. Сьогодні ми святкуємо першу перемогу наших маленьких гімназистів.

У кожної країни, у кожної родини є своя історія. Є історія і у першокласників. 

Ведучий

 - За час навчання у першому класі вони вивчили 33 літери українського алфавіту та навчилися рахувати до ста.

- Списали в зошитах багато десятків сторінок, загубили декілька поганих звичок, використали  понад 27 ручок, 100 олівців, 18 гумок.

- У стінах нашої гімназії  було порвано декілька ранці, декілька штанів. Також ми  набивали шишки, розбивали вазони і видаляли перші молочні зубки.

- Перший  клас жив  весело і зупинятися на досягнутому не збирається!.

- Пригадавши усе, дозвольте ж свято розпочати.

1.    Є святкових днів багато

На листку календаря,

А між ними й наше свято -               

Вшанування Букваря.   

2.    День вітання і прощання,

Свято перших букварів,

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.

3.    Любі гості, мами й тата!

В нас - Букварикове свято.

Добре, що прийшли до нас .

У найкращий перший клас!

 

Вчитель: Отже ,запрошуємо на почесне місце наших першокласників! Вони є маленькими  зірочками нашої гімназії!!

 

 Ангеліна   - її зірочка «Доброта»- Вона ніжна і тендітна  , сяюча промінням доброти. Своїх вершин вона досягає великою працею. Творча і талановита. Надійний товариш і вірна подруга. Промінням доброти огортає навколо себе всіх. ЇЇ милосердям і толерантністю захоплювались друзі. ЇЇ бажання віддати частинку свого серця для блага інших зачаровувало.

 

 Діма С- надійний і добродушний, поміркований і поважний. В такому серйозному і діловому на вигляд  – душа  хлопчика –пустунчика, довірливого і грайливого. Його зірка - це Зірка -«Сонце», що обігріває все довкола себе . В променях його гумору купався весь клас.

 

 Діма   М-  його зірка - «Енергійність». Заряду його енергії вистачить для цілої планети. В його очах хитро причаїлись «чортики » ейфорії. Він завжди у всьому «заводило», ідей у нього завжди повно,І настрій в нього завжди літній, і вигляд в нього  теж «елітний» .

 

 Богдан –його зірка- «Зірка екстравагантності»- як завжди загадковий і нерозпізнаний. Подекуди колючий на небозводі «виживання» ,та щирий і привітний під подихом добра. Його нерозпізнаний душевний світ зачаровано вдивляється у світ людей, шукаючи розуміння і справедливості.

Вчитель:  Увага! Увага! Увага!

                   Зібралась у класі гімназійна сім’я

                   Адже в 1-ому класі сьогодні свято !

                   Воно буде класне - веселе і сучасне.

                   Тому рук не шкодуйте , підтримуйте, аплодуйте! 

 

Вчитель:  У нас «Свято Букварика», а самого Букварика чомусь на святі нема! Давайте покличемо його.

Діти: Букварику! Букварику! Букварику!

Вчитель: Ми букварика чекали,

Ми його гукали.

А його усе немає.

Де ж він забарився?

 

(Стук у двері. Заходить листоноша ).

 

- Це 1 клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа. 

 Вчитель :  читає листа:  

                « Дорогі мої друзі!        Я  радий, що зміг допомогти вам вивчити абетку та отримати багато нових знань. На мою допомогу чекають інші малята. А за ваші старання хочу вам подарувати свідоцтва, які засвідчують, що ви стали моїми друзями, та цінний скарб, який вам потрібно відшукати. Для цього вам потрібно постаратися, але я вірю у ваші сили та знання.  Щоб  знайти  цей скарб, запрошую до цікавої та незабутньої квест-гри «Прощавай, букварику». Квест містить багато різноманітних зупинок,  які мають завдання. . За кожне правильно виконане завдання отримаєте букви- підказки.    Бажаю впевнено йти зупинками квесту, долаючи всі труднощі.

   А зараз прошу мене вибачити, я повинен поспішати.  »

                                                                 

                                                                                  

Вчитель:

Чи бажаєте ви дізнатися, хто написав листа та відшукати скарб, що нам приготували ? Готові вирушати в чарівний світ гри? Тепер треба    ознайомитися з  маршрутним листом та  інструкцією  до  квест-гри.

  

                 Інструкція до квест-гри

 

1.   Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.

2.   По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх вгору. 3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.

  

Вчитель:

Інструкція зрозуміла?  Ви   готові? Вирушаємо в путь. Будьте уважні і наполегливі. Коли буде дуже  важко, зверніться по допомогу до мене.За кожну пройдену зупинку ,вам буде нагорода –буква! Із цих букв ви складете слово і взнаєте хто автор листа! Бажаю вам успіху!

                                                      

Вчитель:
Але ,щоб виконувати завдання,потрібно провести розминку- повторити  вивчені нами букви!Діти, Ви вичили всі букви і знаєте їх.Покажемо для наших гостей які Ви розумники.

Я буду називати букву і побажання на цю букву, а хто віднайде цю букву на своїй парті, підходить до дошки і прикріпює її .

 

А -  активності творчої.

Б - безхмарності небесної.

В - віри розсудливої.

Г -  глузду неміряного.

Д-  достатку життєвого.

Е -  економії розумної.

Є -  єдності сімейної.

Ж - життя безкінечного.

З -  здоров'я безмежного.

І -  імені чистого.

К-  кохання доброго.

Л - людяності щирої,

М - мрії здійсненної.

Н - наснаги професійної.

О - обрію барвистого.

П -  посмішки чуйної.

Р -  радості всесильної.

С -   спокою літнього.

Т -   теплоти родинної.

У -  успіху великого.

Ф - фантазії гармонійної.

X - хліба цілющого.

Ц -  царини домашньої.

Ч - чарівності приємної.

Ш - широти духовної.

Щ - щастя невичерпного,

Ю - юності сердечної.

Я -  ясності майбутньої.

Ь – буква, яка не починає жодного слова.

- Ось ми зібрали ми  веселу алфавітну   сім’ю. Ой, які ви молодці!

А тепер, я думаю, знаючи всі букви ви зможете і загадки з легкістю відгадати:

 Відгадай загадки:

Букви всі від «А» до «Я»
На сторінках... (букваря)


Кожен учень і щоденно
На урок бере... (щоденник)


Для письма, сказати прошу,
Що потрібно взяти... (зошит)


Малювати в альбомі цім
вам поможуть... (олівці)


Ручки й олівці - щоб ви знали,
Ми кладемо у... (пенали)


Виводить букви і слова
Ота цікава штучка,
В руці виблискує здаля,
Нова, гарненька... (ручка)


Галасливий наш дружок
Всіх скликає на урок... (дзвінок)


Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на... (урок)

 

Дуже я потрібна всім

І дорослим, і малим

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (книга)


Вчитель:

 Ви чудово справились із завданнями розминки  ,тоді ми починаємо рухатись по зупинках ,запропонованих у листі.

 

Зупинка №1-Бібліотечна!

  • З’єднати частини прислів’їв.

Зупинка №2-Українознавча!

Відгадати загадки і вписати відповіді!

Зупинка№3-Казкова!

1)) Послухайте уривки з ваших улюблених казочок і пригадайте їхні назви.

1. Ближче, ближче, човнику, до бережка — це моя матінка снідати принесла! (Телесик.)

2. Ні, дідусю, не пила й не їла: бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, вхопила водиці крапельку, — тільки пила, тільки й їла. (Коза-дереза.)

3. Ну й пісня ж гарна! — каже Лисичка. — От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язичок, щоб чутніше було. (Колобок.)

 

5. Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка, та й загубив дід рукавичку.

От біжить мишка, влізла в ту рукавичку та й каже:

— Тут я буду жити! (Рукавичка)

 

7. Пішов він на город — гуп, гуп! Узяв ріпку за зелений чуб; тягне руками, вперся ногами, мучився, потів увесь день, а ріпка сидить у землі, як пень. (Ріпка)

8. «Діду, діду! Бичок наш ведмедя привів — іди його вбий!» Дід вискочив, оддер ведмедя, взяв і закинув його у льох. (Солом’яний бичок). 

2)) Вгадайте назви казок на картинках.

Наші першокласники відпочинуть, а гості  попрацюють!!

 Гра «Так чи ні» Перевіримо чи чемні й виховані дітки прийшли до нас на свято!!
 

Відповідайте, єдиним словом «ні» чи «так» !


  • - Треба гарно вам читати?    Так.
    - Треба менших ображати?   Ні.
    - На перерві пострибати?     Так.
    - А всі парти пописати? Ні.
    - Друга треба виручати? Так.
    - А треба слухати матусю? Так.
    - А  бабусю? Так.
    - У школі вибийте шибки? Ні.
    - Учительці робіть все навпаки? Ні.
    - Брудне взуття носіть у школу? Ні.
    - Завжди старших поважайте! Так.
    - І малюків не ображайте! Так.

Вчитель:- молодці!За вашу працю-отримаєте подаруночки!!!

 

Зупинка №4- Віршована!

 

1-Першокласники розповідають   віршики.

2-складають віршик

 

Зупинка №5-Арифметична!

 

Обчислють вирази  і складають слово.

Роз’язати задачки:

1)

7цукерок Петрик мав,                              

2 цукерки – мамі дав

2 – малій сестричці Олі.

 Що зосталося Петрові? (3) 

 2)

4   книжки є у мене,

5   книг   – у Семена.

Загадаю вам урок:

Скільки разом є книжок? (9)

 3)

Ішли 2 їжаки,

 Несли по 3 буряки

А ви їм поможіть - 

Буряки полічіть(6)

 

Зупинка№6-Розважальна!

 

1-Діти співають пісню про Букварика!

2-Танець маленьких качат.

 

 

Вчитель:

- А цей конверт не простий. Протягом року у навчанні нам допомагали наші батьки. І сьогодні вони  спостерігали за нами. Тому, шановні матусі,оберіть  по  буквочці – охарактеризуйте і напишіть одним словом, на цю букв, які учні у нашому класі та прикрипіть  їх до дошки.І зі складеного вами слова, ми зрозуміємо,хто для вас наші першокласники!!

С  К А Р Б

Вчитель:
Молодці наші батьки, не підвели!!
 

Вчитель:
Дитинство веселковими мостами,
Як в казці, швидко – швидко пролетить,
А потім юність росами – стежками …
Всі роки в школі – найсвітліша мить!
Тому у дружбі, радості зростайте,
Хай сонце щастя світить вам щораз.
І перше свято це -запам’ятайте.
Нехай щастить вам ,в добрий час.


Вчитель: Шановні батьки! Ваші діти успішно закінчують 1 клас. Висловлюю Вам щиру подяку за ваше піклування про своїх дітей, за підтримку, співпрацю і допомогу. Діти,подякуймо батькам, які допомагали нам у навчанні, вчилися разом з нами. 
 

Вручення подяк батькам!

 

Вчитель: дорогі першокласники,ви ВСІ зупинки пройшли,завдання ВСІ виконали, а це значить,що і вас пора нагороджувати!

Вручення дітям дипломів,медалей!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Люшин Марія
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку