Діагностична контрольна робота 6 клас № 1 "Що таке сучасний світ. Чим він відрізняється від світу минулого. Що таке минуле, хто і як його вивчає" (теми 1-2) за підручником та програмою Кафтан.
Дата:__________________ Прізвище, ім’я______________________________________
6 клас
Діагностична робота № 1
«Що таке сучасний світ. Чим він відрізняється від світу минулого.
Що таке минуле, хто і як його вивчає»
Варіант 1
Вибрати правильну відповідь: ( по 1 балу)
1. Який рік вважають початком справжньої глобалізації:
А) 1192р; Б) 1292р; В) 1392р; Г) 1492р.
2. Купівля та ввезення іноземних товарів - це:
А) експорт; Б) імпорт; В) корупція.
3. Позначити особливість історичного факту:
А) вигадані події минулого;
Б) реальна подія, що відбулася в минулому;
В) інтерв’ю очевидців подій.
4. Спеціальна історична наука, що вивчає добуті під час розкопок речові пам’ятки минулого - це:
А) історія; Б) археологія; В) етнографія; Г) топоніміка.
5. 24 серпня 1991 року було ухвалено:
А) Конституцію України;
Б) «Декларацію про державний суверенітет»;
В) «Акт проголошення незалежності України».
6. Конституція – це:
А) вибори; Б) референдум; В) Основний Закон держави.
7. Продовжити речення: ( 2 бали)
Країни, з якими межує Україна – це __________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
8. Встановити відповідність між терміном та його визначенням:
Термін |
Визначення |
1. Біографія |
а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста. |
2. Історична карта |
б) форма організації та управління суспільним життям, за якої народ впливає на державну владу і допомагає у вирішенні спільних для багатьох громадян проблем. |
3. Демократія |
в) опис життєвого шляху людини. |
4. Територіальна громада |
г) це тип карт, де відображені історичні події, явища і процеси в конкретний період часу на певній території. |
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
9. Встановити відповідність між терміном і його значенням:
1. Міф; А) історична наука, яка вивчає герби;
2. Геральдика; Б) історична наука, яка вивчає гроші;
3. Архів; В) установи, де зберігають, упорядковують,
вивчають історичні документи;
4. Нумізматика. Г) оповідання, в яких реальні події змішувалися
з вигаданими явищами.
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
10. Встановити хронологічну послідовність існування держав на території сучасної України: (3бали)
_____ А) Галицько – Волинська держава;
_____ Б) Київська Русь (Русь-Україна);
_____ В) Гетьманщина.
11. Чому Україна є світовим символом свободи та боротьби за незалежність. (6 балів)
________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Що таке політичні карти. (1бал) . Як ти думаєш, які карти виникли раніше – політичні чи географічні? Чому? ( 4 бали)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Уяви, що ти хочеш написати історичний роман або зняти історичний фільм. Хто буде головним героєм: звичайна людина чи відома історична постать? Поясни, чому ти обрав / обрала саме цю людину ( 6 балів)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
ГІО 1 |
ГІО 2 |
ГІО 3 |
||||||
|
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
І рівень |
1 4 5 |
1 1 1 |
|
2 3 6 |
1 1 1 |
|
|
|
|
ІІ рівень |
7 8 |
2 4 |
|
9 |
4 |
|
|
|
|
ІІІ рівень |
10 |
3 |
|
|
|
|
11 |
6 |
|
ІV рівень |
|
|
|
12 |
5 |
|
13 |
6 |
|
Загальна к-ть балів |
|
12 |
|
|
12 |
|
|
12 |
|
Оцінка за діагностичну роботу ___________________________
Дата:__________________ Прізвище, ім’я______________________________________
6 клас
Діагностична робота № 1
«Що таке сучасний світ. Чим він відрізняється від світу минулого.
Що таке минуле, хто і як його вивчає»
Варіант 2
Вибрати правильну відповідь: ( по 1 балу)
1. Який рік вважають початком справжньої глобалізації:
А) 1392р; Б) 1492р; В) 1592р; Г) 1692р.
2. Продаж товарів за кордон - це:
А) експорт; Б) імпорт; В) корупція.
3. Позначити особливість історичного факту:
А) вигадані події минулого;
Б) реальна подія, що відбулася в минулому;
В) інтерв’ю очевидців подій.
4. Спеціальна історична наука, що вивчає значення, походження та зміни географічних назв - це:
А) історія; Б) археологія; В) етнографія; Г) топоніміка.
5. 28 червня 1996 року було ухвалено:
А) Конституцію України;
Б) «Декларацію про державний суверенітет»;
В) «Акт проголошення незалежності України».
6. Основний закон держави – це:
А) вибори; Б) референдум; В) Конституція.
7. Продовжити речення: ( 2 бали)
Країни, з якими межує Україна – це __________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
8. Встановити відповідність між терміном та його визначенням:
Термін |
Визначення |
1. Біографія |
а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста. |
2. Історична карта |
б) опис життєвого шляху людини. |
3. Демократія |
в) форма організації та управління суспільним життям, за якої народ впливає на державну владу і допомагає у вирішенні спільних для багатьох громадян проблем. |
4. Територіальна громада |
г) це тип карт, де відображені історичні події, явища і процеси в конкретний період часу на певній території. |
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
9. Встановити відповідність між терміном і його значенням:
1. Міф; А) установи, де зберігають, упорядковують,
вивчають історичні документи;
2. Геральдика; Б) історична наука, яка вивчає гроші;
3. Архів; В) оповідання, в яких реальні події змішувалися
з вигаданими явищами;
4. Нумізматика. Г) історична наука, яка вивчає герби.
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
10. Встановити хронологічну послідовність існування держав на території сучасної України: (3бали)
_____ А) Українська Народна Республіка (УНР);
_____ Б) Київська Русь (Русь-Україна);
_____ В) Гетьманщина.
11. Чому Україна є світовим символом свободи та боротьби за незалежність. (6 балів)
________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Що таке політичні карти. (1бал) . Як ти думаєш, які карти виникли раніше – політичні чи географічні? Чому? ( 4 бали)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Уяви, що ти хочеш написати історичний роман або зняти історичний фільм. Хто буде головним героєм: звичайна людина чи відома історична постать? Поясни, чому ти обрав / обрала саме цю людину ( 6 балів)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
ГІО 1 |
ГІО 2 |
ГІО 3 |
||||||
|
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
І рівень |
1 4 5 |
1 1 1 |
|
2 3 6 |
1 1 1 |
|
|
|
|
ІІ рівень |
7 8 |
2 4 |
|
9 |
4 |
|
|
|
|
ІІІ рівень |
10 |
3 |
|
|
|
|
11 |
6 |
|
ІV рівень |
|
|
|
12 |
5 |
|
13 |
6 |
|
Загальна к-ть балів |
|
12 |
|
|
12 |
|
|
12 |
|
Оцінка за діагностичну роботу ___________________________