Діагностична контрольна робота 6 клас № 1 (теми 1-2) за підручником та програмою Кафтан.

Про матеріал

Діагностична контрольна робота 6 клас № 1 "Що таке сучасний світ. Чим він відрізняється від світу минулого. Що таке минуле, хто і як його вивчає" (теми 1-2) за підручником та програмою Кафтан.

Перегляд файлу

 

Дата:__________________     Прізвище, ім’я______________________________________

 

6 клас

Діагностична  робота № 1

«Що таке сучасний світ. Чим він відрізняється від світу минулого.

Що таке минуле, хто і як його вивчає»

 

Варіант 1

Вибрати   правильну відповідь:    ( по 1 балу)

1.  Який рік вважають початком справжньої глобалізації:

       А) 1192р;          Б) 1292р;     В) 1392р;           Г) 1492р.

 

2.  Купівля та ввезення іноземних товарів - це:

       А) експорт;        Б) імпорт;       В) корупція.

 

 

3. Позначити   особливість історичного факту:

        А) вигадані події минулого;

        Б) реальна подія, що відбулася в минулому;

        В) інтерв’ю очевидців подій.

 

4. Спеціальна історична наука, що вивчає добуті під час розкопок речові пам’ятки минулого - це:

        А) історія;     Б) археологія;         В) етнографія;         Г) топоніміка.

 

 5. 24 серпня 1991 року було ухвалено:  

        А) Конституцію України;       

        Б) «Декларацію про державний суверенітет»;        

        В) «Акт проголошення незалежності України».

 

6. Конституція – це:

        А) вибори;           Б) референдум;         В) Основний Закон держави.

 

7. Продовжити  речення:  ( 2 бали)

     Країни, з якими межує Україна – це __________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

 

8. Встановити  відповідність між терміном та його визначенням:                                                                                                                                          

      

Термін

Визначення

1. Біографія

а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста.

2. Історична карта

б) форма організації та управління суспільним життям, за якої народ впливає на державну владу і допомагає у вирішенні спільних для багатьох громадян проблем.

3. Демократія

в) опис життєвого шляху людини.

4. Територіальна громада

г) це тип карт, де відображені історичні події, явища і процеси в конкретний період часу на певній території.

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________ ( 4 бали)                                            

 

 

 

 

 

9. Встановити відповідність між терміном і його значенням: 

    1. Міф;                                                   А) історична наука, яка вивчає герби;

   2. Геральдика;                                        Б) історична наука, яка вивчає гроші;

   3. Архів;                                                  В) установи, де зберігають, упорядковують,    

                                                                        вивчають  історичні документи;

   4. Нумізматика.                                      Г) оповідання, в яких реальні події змішувалися

                                                                      з вигаданими явищами.

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________   ( 4 бали)  

 

              

10. Встановити хронологічну послідовність існування держав на території сучасної України: (3бали)

           _____ А)  Галицько – Волинська держава;

           _____ Б)  Київська Русь (Русь-Україна);

           _____ В)  Гетьманщина.

 

 11. Чому Україна є світовим символом свободи та боротьби за незалежність. (6 балів)

________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Що таке політичні карти. (1бал) . Як ти думаєш, які карти виникли раніше – політичні чи географічні? Чому? ( 4 бали)   

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Уяви, що ти хочеш написати історичний роман або зняти історичний фільм. Хто буде головним героєм: звичайна людина чи відома історична постать? Поясни, чому ти обрав / обрала саме цю людину ( 6 балів)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

ГІО  1

ГІО  2

ГІО  3

 

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

І рівень

1

4

5

1

1

1

 

2

3

6

1

1

1

 

 

 

 

ІІ рівень

7

8

2

4

 

9

4

 

 

 

 

ІІІ рівень

10

3

 

 

 

 

11

6

 

ІV рівень

 

 

 

12

5

 

13

6

 

Загальна к-ть балів

 

 

12

 

 

 

12

 

 

 

12

 

 

                                                     Оцінка за діагностичну роботу         ___________________________

 

Дата:__________________     Прізвище, ім’я______________________________________

 

6 клас

Діагностична  робота № 1

«Що таке сучасний світ. Чим він відрізняється від світу минулого.

Що таке минуле, хто і як його вивчає»

 

Варіант 2

Вибрати   правильну відповідь:    ( по 1 балу)

1.  Який рік вважають початком справжньої глобалізації:

       А) 1392р;          Б) 1492р;     В) 1592р;           Г) 1692р.

 

2.  Продаж товарів за кордон - це:

       А) експорт;        Б) імпорт;       В) корупція.

 

3. Позначити   особливість історичного факту:

        А) вигадані події минулого;

        Б) реальна подія, що відбулася в минулому;

        В) інтерв’ю очевидців подій.

 

4. Спеціальна історична наука, що вивчає значення, походження та зміни географічних назв - це:

        А) історія;     Б) археологія;         В) етнографія;         Г) топоніміка.

 

 5. 28 червня 1996 року було ухвалено:  

        А) Конституцію України;       

        Б) «Декларацію про державний суверенітет»;        

        В) «Акт проголошення незалежності України».

 

6. Основний закон держави – це:

        А) вибори;           Б) референдум;         В) Конституція.

 

7. Продовжити  речення:  ( 2 бали)

     Країни, з якими межує Україна – це __________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

 

8. Встановити  відповідність між терміном та його визначенням:                                                                                                                                          

      

Термін

Визначення

1. Біографія

а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста.

2. Історична карта

б) опис життєвого шляху людини.

3. Демократія

в) форма організації та управління суспільним життям, за якої народ впливає на державну владу і допомагає у вирішенні спільних для багатьох громадян проблем.

4. Територіальна громада

г) це тип карт, де відображені історичні події, явища і процеси в конкретний період часу на певній території.

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________ ( 4 бали)                                            

 

 

 

 

 

9. Встановити відповідність між терміном і його значенням: 

    1. Міф;                                                   А) установи, де зберігають, упорядковують,    

                                                                        вивчають  історичні документи;

   2. Геральдика;                                        Б) історична наука, яка вивчає гроші;

   3. Архів;                                                  В) оповідання, в яких реальні події змішувалися

                                                                      з вигаданими явищами;

   4. Нумізматика.                                      Г) історична наука, яка вивчає герби.

                                                                  

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________   ( 4 бали)  

 

              

10. Встановити хронологічну послідовність існування держав на території сучасної України: (3бали)

           _____ А)  Українська Народна Республіка (УНР);

           _____ Б)  Київська Русь (Русь-Україна);

           _____ В)  Гетьманщина.

 

  11. Чому Україна є світовим символом свободи та боротьби за незалежність. (6 балів)

________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Що таке політичні карти. (1бал) . Як ти думаєш, які карти виникли раніше – політичні чи географічні? Чому? ( 4 бали)   

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Уяви, що ти хочеш написати історичний роман або зняти історичний фільм. Хто буде головним героєм: звичайна людина чи відома історична постать? Поясни, чому ти обрав / обрала саме цю людину ( 6 балів)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

ГІО  1

ГІО  2

ГІО  3

 

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

І рівень

1

4

5

1

1

1

 

2

3

6

1

1

1

 

 

 

 

ІІ рівень

7

8

2

4

 

9

4

 

 

 

 

ІІІ рівень

10

3

 

 

 

 

11

6

 

ІV рівень

 

 

 

12

5

 

13

6

 

Загальна к-ть балів

 

 

12

 

 

 

12

 

 

 

12

 

 

                                                     Оцінка за діагностичну роботу         ___________________________

 

 

 

doc
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку