Діагностувальна робота №2. (І семестр за програмою М.Чумарної, Н.Пастушенко)

Про матеріал

Робота укладена за матеріалами підручників Марії Чумарної та Людмили Коваленко

Перегляд файлу

 

Українська література

5 клас

Діагностична робота №2

Варіант 1

 

  1. Невеликий розповідний твір про одну або кілька подій із життя героїв - це

А оповідання

Б вірш

В повість

Г літопис

  1. «Який славний стрілець був із нього! Було, ганяється конем (бо й на коні їздив, наче вродився на ньому), птаха на льоту з лука вцілить» — це характеристика

А Кирила Кожум’яки

Б Михайлика-семилітка

В князя Володимира

Г печеніга

  1. Хто поборов змія із твору «Кирило Кожум’яка» Н.Королевої?

А Михайлик

Б князь

В Кирило

Г кияни

  1. У творі І. Роздобудько «Пригоди на острові Клаварен» діють герої/героїні

А Федір Корятович, безіменний дід

Б пані Крепова, Кутузов

В небіж, дядько

Г Ірина, Альберт

  1. Оповідання «Кирило Кожум’яка» закінчується епізодом

А княгиня Анна плаче в палатах

Б Горислава розмовляє з матір’ю

В Кирило Кожум’яка перемагає змія

Г Кирило Кожум’яка відмовляється від одруження з князівною

  1. «Мову рідної природи розуміти серцем вчись» — це головна думка твору

А «Друже мій» О. Сенатович

Б «Легенда Мукачівського замку» О. Гавроша

В «Ліс» Б.-І. Антанича

Г «36 і 6 котів» Г. Вдовиченко

  1. «Виходить місяць до діброви/писать елегії на пнях» — це рядки з твору

А «Друже мій» О. Сенатович

Б «Ліс» Б.-І. Антонича

В «Затишно дітям в пазусі казок…» Л. Костенко

Г «36 і 6 котів» Г. Вдовиченко

  1. Уособлення використано в поетичних рядках

А Ми посадим липи та клени —

буде наше місто зелене.

Б Встала весна, чорну землю…

розбудила.

В Кущ калини у долині

Білим цвітом квітне нині.

Г Любий друже! Я благаю —

Природу вмій любити

 

  1. Напиши, як подруги із твору «Пригоди на острові Клаварен» потрапили на безлюдний острів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Якими рисами характеру наділений Микита Кожум’яка?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Напиши висловлення на одну із запропонованих тем (5-7 речень)

А Якби я опинився на безлюдному острові…

Б Чи потрібно вивчати твори про минуле нашого народу?

В Чи є сьогодні серед нас люди лицарської честі? Хто вони?

Г Чому важлива дружба у житті?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Українська література

5 клас

Діагностична робота №2

Варіант 2

 

  1. Запис подій за роками (літами) з метою зберегти пам’ять про найвизначніші події минулого для нащадків - це

А оповідання

Б вірш

В повість

Г літопис

  1. «Малий він іще, а вже великий і славний лицар із нього. Цей семиліток — душа народу, його сила» — так характеризує/ характеризують Михайла-семилітка

А ворожбити

Б князь Володимир

В печеніги

Г кияни

  1. Сплюх, Сордель, Шпондермен, Ля Сосис – герої твору

А «Михайло-семиліток»

Б «36 і 6 котів»

В «Кирило Кожум’яка»

Г «Пригоди на острові Клаварен»

  1. «Щоб рід мій про те пам’ятав, з якого кореня вийшов»  — ці слова належать

А Кирилу Кожум’яці

Б князю Володимиру

В змію

Г Михайлику

  1. Основна ідея твору «36 і 6 котів» —

А взаємодопомога і взаєморозуміння — головний закон спілкування

Б головне в житті людини —веселитися

В люди повинні мати в житті захоплення

Г котячий світ досконаліший за людський

  1. «Стань, послухай, роздивись. Мову рідної природи розуміти серцем вчись» - це рядки з твору

А «Друже мій» О. Сенатович

Б «Ліс» Б.-І. Антонича

В «Затишно дітям в пазусі казок…» Л. Костенко

Г «36 і 6 котів» Г. Вдовиченко

  1. Уособлення використано в поетичних рядках

А Розмовляють доли, води...

Стань, послухай, роздивись

Б звуки — дивні голоси

незвичайної краси

В Навчися лісової мови

із книги лисів та сарнят!

Г Вийду в садочок та погуляю,

при місяченьку та й заспіваю

  1. Що не могли взяти в облогу печеніги більше як тиждень (із твору «Михайло-семиліток»)

А Мукачівський замок

Б Київ

В Львів

Г острів Клаварен

 

  1. Напиши, хто і як переміг змія у творі «Микита Кожум’яка»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Якими рисами характеру наділений Михайло-семиліток?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Напиши висловлення на одну із запропонованих тем (5-7 речень)

А Якби я опинився на безлюдному острові…

Б Чи потрібно вивчати твори про минуле нашого народу?

В Чи є сьогодні серед нас люди лицарської честі? Хто вони?

Г Чому важлива дружба у житті?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
26 вересня 2023
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку