Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота складена відповідно до модельної програми "Українська література. 7 - 9 класи" (автори : Яценко Т.О., Пахаренко В.І. та ін.) за підручником О. Авраменка.
Перегляд файлу

Контрольна робота «Вступ. Пісенна лірика»

Варіант 1

  1. До соціально-побутових пісень належать усі пісні в рядку(0,5б.):

   А) колискові, чумацькі, весільні;

   В)  чумацькі, щедрівки, колядки;

Б) рекрутські, жниварські, русальні;

Г) козацькі, чумацькі, рекрутські.


 

2. Укажіть, що зображується в суспільно-побутових піснях(0,5б.):

   А) почуття закоханих людей;                       Б)  картини природи;


   В) соціальні явища, думки та настрої, пов’язані з ними; 

   Г) незвичайні пригоди казкових героїв.

 

3. Бурлацькі, заробітчанські, строкарські пісні належать до(0,5б.):

  А) рекрутських;    Б) наймитських;    В) вояцьких;      Г) стрілецьких.

 

4. Яким епітетом описана Україна в пісні "Ой, у лузі червона калина похилилася"?(0,5б.):

А) вільна;        Б) горда;        В) славна;       Г) незламна.

 

5. За що козаки дорікали Сагайдачному у пісні «Ой на горі женці жнуть»? Бо він(0,5б.):

А) загубив шаблю в бою;          Б) проміняв жінку на тютюн та люльку;

  В) не хотів йти у похід;             Г) не співав разом з усіма.

 

6. Укажіть, які події переважно відтворено в чумацьких піснях(0,5б.): 

А) цікаві пригоди чумаків на чужині;     Б) весілля чумаків;

В)  невзаємне кохання;                             Г)життя чумаків у дорозі.


 


7. Установи відповідність між назвою пісні й цитатою з неї(2б.):


  1.           “Ой на горі та й женці жнуть…”     2)  “Зродились ми великої години”
  1.           “Квіти мінних зон                             4) “Біля тополі”

А) «Гей, хто в лісі, озовися, Та й викрешем вогню, та й запалим люльку – не журися!»…”

Б)  “Там біля тополі калина росте, Мамині очі чекають тебе…”

В) “ Як надовго, невідомо, чи повернешся додому, чи залишишся у пам’яті лишень”

Г) “Плекав нас біль по втраті України, Кормив нас гнів і злість на ворогів…”

 

8.  Установіть відповідність між творами та їхніми мотивами(2б.).

1) «Квіти мінних зон»;      2) «Журавлі»;        3) «Біля тополі»;

4) «Стефанія»;        5) «Ой у лузі червона калина».

А) еміграція україців;    Б) боротьба українських січових стрільців;

В) любов до матері;       Г) російсько-українська війна.

 

9. Установіть відповідність між цитатами та художніми засобами в них(2б.).

1) паралелізм;   2) персоніфікація; 3) метафора;   4) анафора;  5) порівняння.

А)  «прийшла нова весна»;    Б) «та в Бога вже його душа»;

В) «тверді, міцні, незламні, мов граніт»; 

Г) «а ми тую червону калину підіймемо, а ми нашу славну Україну розвеселимо»

 

10. Написати есе «Яка сучасна патріотична пісня мене найбільше зворушила?»(3б.)

 

Контрольна робота «Вступ. Пісенна лірика»

Варіант 2

1. Укажіть, що зображується в суспільно-побутових піснях(0,5б.): 

А) почуття закоханих людей;    Б) соціальні явища, думки та настрої, пов’язані з ними;

В) картини природи;                   Г) незвичайні пригоди казкових героїв. 

 

2. До соціально-побутових пісень належать усі пісні в рядку(0,5б.): 

А) наймитські, чумацькі, весільні;            Б) жовнірські, щедрівки, козацькі;

В) рекрутські, козацькі, русальні;             Г) жовнірські, чумацькі, рекрутські.

 

3. До чумацьких пісень належить твір(0,5б.): 

А) "Ой ішов козак із Дону";                      Б) "Ой на горі та женці жнуть" ;

В) "Ой матінко - вишня";                           Г)  "В суботу пізненько".

 

4. Твір про боротьбу УПА за незалежність України(0,5б.):

А)  "Ой у лузі червона калина….";                 Б) "Зродились ми великої години";

В)  "Квіти мінних зон" ;                                   Г)  "Стефанія"

 

5. Знайдіть правильно установлену хронологічну послідовність створення пісні(0,5б.):

 А)  "Ой на горі та й женці жнуть" - "Стефанія" - "Зродились ми з великої години";

 Б) "Зродились ми з великої години"- Стефанія"- "Ой на горі та й женці жнуть";

 В) "Ой на горі та й женці жнуть" - "Зродились ми з великої години" – " Стефанія";

 Г) "Стефанія" - "Ой на горі та й женці жнуть" - "Зродились ми з великої години".

 

6. Знайдіть правильне твердження(0,5б.):

А) Українські січові стрільці в піснях зображали героїчну боротьбу з турецько-татарськими нападниками.

Б) У стрілецьких піснях оспівано визвольні змагання українців у ХХ столітті.

В) Головною тематичною групою стрілецьких пісень є ті, у яких зображено національно-визвольну війну під проводом Б. Хмельницького.

Г) Стрілецькі пісні – найдавніші серед історичних пісень.

 

 7. Установіть відповідність між творами та образами, які в них постають(2б.).

1) «Стефанія»;                   2) «Місто Марії»;

3) «Квіти мінних зон»;     4) «Ой у лузі червона калина».

А)  дихає війна;   Б)  лан пшениці;  В) сонце встає; Г)  колискова;     Д) журавлі летять.

 

8. Установіть відповідність між цитатами та художніми засобами(2б.).

1)метафора;      2) тавтологія;        3) епітет;      4)порівняння;      5)епіфора

А)  «як удав, не відпускає пустота»;      Б) «вона(пустота) рве твої думки»;

В) « і вільні уста стисли від болю»;       Г) «молодий юнак, молодий козак...».

 

9. Установіть відповідність між творами та їхніми мотивами(2б.).

1) «Місто Марії»;    2) «Стефанія»;    3) «Квіти мінних зон»

4) «Зродились ми великої години»;   5).«Журавлі»

А) захист української землі від російських окупантів;   Б) нелегка повстанська боротьба;

В) незламність захисників Маріуполя;                             Г) туга за рідним краєм.

10. Написати есе «Яка сучасна патріотична пісня мене найбільше зворушила?»(3б.)

 

 




 

docx
Додав(-ла)
Зінчук Алла
Додано
29 вересня
Переглядів
2178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку