Дидактичні матеріали до уроку "Реалізація алгоритмів з розгалуженнями у середовищі Скретч".

Про матеріал

До Вашої уваги представлено дидактичні матеріали до уроку інформатики "Реалізація алгоритмів з розгалуженнями у середовищі Скретч" в 5 класі. Їх можна використовувати на етапі закріплення знань.

Перегляд файлу

Кінецьпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів Первомайської районної ради

Миколаївської області

 

Дидактичні матеріали до уроку інформатики 5 клас 

 

Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженнями у середовищі Скретч.

          Вправа 1

          Назва вправи: Графічний диктант

         Завдання: Правильне твердження позначити зеленим трикутником, неправильне – червоним колом.

1.     Виконавців алгоритму в середовищі Скретч називають спрайтами. (Так) 

2.     У проекті повинен бути тільки один спрайт. (Ні)

3.     Можна змінювати розміри зображення спрайта. (Так)

4.     Для кожного спрайта складається окремий скрипт. (Так)

5.     Фон для проекту можна імпортувати лише з бібліотеки програми. (Ні)

6.     Графічний редактор Скретч дозволяє змінювати імпортовані фони та спрайти. (Так)

7.     Команди Скретч об’єднані в шість груп. (Ні)

8.     У середовищі Скетч можна працювати у трьох режимах: У зменшений розмір, У повний розмір, У режимі Перегляду. (Так)

9.     Існує тільки одна форма запису команди розгалуження. (Ні)

10. Команда розгалуження починається словом «повторити». (Ні) Відповіді:  

Зміст вправи: правильне твердження позначити трикутником, неправильне - колом.

Тип вправи: диктант.

Методично-дидактичний аспект використання: дану вправу пропоную виконати  учням на етапі актуалізації опорних знань з метою повторити основні поняття середовища Скретч та їх призначення.

          Практична цінність: дана вправа перевіряє знання учнів основних понять, розвиває логічне мислення, прищеплює навички самостійної роботи.

 

           Вправа 2 

          Назва вправи: Типи алгоритмів

         Завдання: Визнач тип алгоритму, відкрий малюнок

 

Зміст вправи: Визнач тип алгоритмів. Після правильного складання пазлу учні відкриють блок-схему алгоритму «Казка колобок».

Тип вправи: пазл.

Методично-дидактичний аспект використання: дану вправу пропоную виконати учням на етапі актуалізації  опорних знань учнів  з метою повторити типи алгоритмів.

Практична цінність: перевіряє знання учнів про типи алгоритмів.  

 

Підготувала вчитель інформатики Мірянова Н.П.

 

pdf
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
1431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку