Диференційований виховний вплив на особистість учня в залежності від типу темпераменту

Про матеріал

В методичних рекомендаціях подані короткі характеристики чотирьох типів темпераменту школярів та розкриті основні напрями виховної діяльності з урахуванням їх.

Перегляд файлу

Диференційований педагогічний вплив на особистість школяра в залежності від типу темпераменту

 

Тип

темпераменту

Діагностична

картка учня

Напрями педагогічного

впливу

 

 

 

 

Сангвінік

  • життєрадісний, діловий, але часто не доводить справу до кінця;
  • схильний до власної переоцінки;
  • легко переносить невдачі, пристосовується до різних обставин;
  • захоплено береться за справи,але швидко їх залишає, якщо вони йому не цікаві;
  • товариський, чуйний, однак часто неуважний.
  • вияв довіри зі сторони педагога;
  • підтримка корисної ініціативи учня;
  • залучення до організації вечорів та інших громадських заходів;
  • вплив через поради, дружню підтримку, зміцнення віри у власні можливості.

 

 

 

 

Холерик

  • метушливий, запальний,непосидю

чий;

  • різкий та прямолінійний, рішучий та ініціативний;
  • в суперечці – впертий і винахідливий, однак незлопам’ятний;
  • працює поривами, схильний до різких змін настрою.
  • прояв розуміння психологічного стану учня, тактовне попередження «зривів»;
  • вплив позитивним авторитетом дорослих;
  • залучення до активної діяльності;
  • при виникненні труднощів пропонувати допомогу, висловлювати співчуття.

 

 

Флегматик

  • спокійний, розсудливий, мовчазний;
  • володіє спокійною мовою;
  • терпеливий, доводить почату справу до кінця;
  • цінує час, самостійний, любить порядок;
  • рівний у відносинах з оточуючими;
  • важко пристосовується до нових умов.
  • вираз довіри до учня;
  • стимулювання до вияву його потаємних почуттів;
  • залучення до таких видів діяльності, що розвивають почуття та емоції, зміцнюють віру в свої сили.

 

 

 

Меланхолік

  • володіє тихою та слабкою мовою;
  • сором’язливий, вразливий до сліз до осуду чи похвали;
  • губиться в нових обставинах, при невдачах;
  • важко контактує з іншими, легко переносить самотність, нетовариський.
  • прояв підвищеної уваги й турботи;
  • тактовне проникнення в духовний світ;
  • виховання наполегливості й відчуття власної значимості в колективі;
  • «перемикання» особистих переживань на переживання класу;
  • постійне створення ситуації успіху.

 

docx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку