ЗЗСО «Березнуватівська гімназія» Святовасилівської сільської ради Дніпропетровської області
Дистанційне та змішане навчання на уроках математики
Виконала: Степанова Г.І.
2022-2023 н.р.
Поговоримо про змішане навчання. Змішане навчання – це навчальний підхід який суміщає навчання з участю вчителя ( обличчя до обличчя ) і онлайн навчання.
В сучасній школі не всі класи обладнані комп’ютерами, і не на кожний урок можна попасти до кабінету інформатики. А дуже хочеться дати дітям цікавий і корисний матеріал з інтернету. Тому у своїй роботі я часто використовую найбільш ефективну модель змішаного навчання – ротацію станцій. Для цієї моделі потрібен лише один комп’ютер або ноутбук, інтернет або флешка.
Всі учні класу діляться на групи, які працюють в окремих частинах класу - станціях. Станції мають різні цілі:
Під час уроку учні переходять від станції до станції так, щоб побувати на кожній із них. Робота на станції триває 10 хвилин. Склад груп змінюється від уроку до уроку в залежності від педагогічної задачі. В кожній групі є учень, який відповідає, організовує і оцінює роботу кожного члена групи . Сам вчитель, працюючи з кожною групою, оцінює знання учнів і допомагає у розв’язанні проблем з теми. В кінці уроку проводиться аналіз виконаної роботи, розбираються основні помилки, виставляються оцінки, задається домашнє завдання.
Замість трьох станцій можна організувати дві:
або чотири:
Пропоную картки для змішаного навчання ( ротація станцій ) з математики у 5, 9 (геометрія), 11 (геометрія ).
5 клас, тема «Додавання та віднімання десяткових дробів » :
Ⅰ група ( робота з вчителем )
0,24; ; 3,76; 3,076; 3; 0,024; 3; .
52 + 18 = 7; 3 + 108 = 408; 42 + 17 = 212;
736 – 336 = 4; 63 – 27 = 603; 54 – 4 = 14.
а) 12 – 5,7; б) 145,48 + 0,1; в) 81,4 – 11,43; г) 8,7 +9,64.
7. Розв’яжіть рівняння:
а) x + 0, 96 = 5,3.
Запам’ятай !
13 = 13,0 = 13,00 =13,000 = …….
2,5 = 2,50 = 2,500 = 2,5000 = ……
12,36 = 12,360 = 12,3600 = ……
Завдання для Ⅱ групи вчитель підбирає за своїм смаком із освітніх сайтів. У мене була « Зимова спартакіада», яка була презентована на курсах підвищення кваліфікації однією із команд вчителів Харківської області.
ⅠⅠⅠ група
х+ 2,3 = 4,7.
4,4 +5,36 = +2,145 = +101,5 = -1,25 = -2,438 = - 9,732 = .
5*. Знайдіть значення виразу:
( 37,5 – 8,609 ) – ( 3,27 – 0,078 ) .
9 клас, тема « Розв’язування трикутників ».
Ⅰ група ( робота з вчителем )
1. Намалюйте трикутник і позначте сторони і кути в ньому.
2.Які теореми використовуємо для розв’язання трикутників ?
3.Чи мають ці теореми наслідки ? Якщо мають запишіть їх.
4. Алгоритм розв’язування трикутника за стороною та двома кутами, що прилягають до цієї сторони.
5. Алгоритм розв’язування трикутника за двома сторонами й кутом між ними.
6. Алгоритм розв’язування трикутника за трьома сторонами.
7. Алгоритм розв’язування трикутника за двома сторонами й кутом, протилежним одній із них.
8. До якого розряду округлюють довжини сторін і градусні міри кутів під час розв’язування трикутників?
ⅠⅠⅠ група
Знайдіть невідомі сторони та кути трикутника АВС, якщо :
Це завдання можна замінити на задачу:
У трикутнику АВС відомо, що сторона АВ дорівнює стороні ВС і дорівнює 6 см, кут В дорівнює 40⁰. Знайдіть: 1) сторону АС; 2) висоту АD; 3) медіану АМ; 4) бісектрису ВК; 5) радіус описаного кола трикутника АВС.
Використана література
1