Екологічний КВК для учнів 5-7 класів

Про матеріал

Екологічний КВК можна провести між учнями 5-7 класів під час проведення тижня природничих дисциплін. Можна провести як позакласний захід до дня Землі (22 квітня).

Перегляд файлу

ЕКОЛОГІЧНИЙ КВК

Мета:

  • формування у дітей основ екологічної культури, правильного ставлення до природи, людей, самого себе;
  • розвиток комунікативних якостей підлітків;
  • розвиток загальнорозвиваючих компетенцій учнів, кмітливості, почуття гумору і кмітливості
  • розвиток високих морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;
  • систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках природознавства, української мови, художньої культури, малюнку тощо;
  • виховання почуття відповідальності та згуртування класного колективу;
  • організація змістовного дозвілля учнів.

Місце проведення: кабінет «Біології» або актова зала

Підготовка до КВК:

  • розробка завдань;
  • добір реквізиту;
  • виготовлення емблем;
  •   оформлення кабінету, в якому буде проводитися КВК;
  •   роз’яснення учням правил КВК.
  •  оцінювальні бланки для журі;

Екологічний КВК

І. Організаційний момент

ІІ. Проведення уонкурсів

  1. Конкурс «Знайомство». Команди представляють у жартівливій формі своїх капітанів, назву своєї команди (щоб була пов’язана з темою КВК), девіз та емблему.

 

  1. Розминка – Конкурс «Фольклорний». Учасникам команд необхідно продовжити речення

 

  • Вовка боятися -…..в ліс не ходити. 
  • Волом зайця …..не здоженеш. 
  • Горобець маленький, …..а сердечко має. 
  • Гусак свині …..не товариш. 
  • Дивиться, як баран….. на нові ворота. 
  • Жди, коли рак …..  на горісвисне. 
  • Знай, коза, своє….. стійло. 
  • Кожен кулик …..своє болото хвалить. 
  • Коня кують, а жаба ….. ногу підставляє. 
  • Крутиться, як білка….. в колесі. 
  • На те щука в морі,….. щоб карась не дрімав. 
  • Одна ластівка весни….. не робить.

 

  1. Конкурс «Загадковий». Відгадування загадок
    1. Йде в поле - як дощечка, а з поля - як бочечка. (Корова)
    2. Хто боком спить, а лежачи їсть? (Свиня) 
    3. Лежить на сіні, сама не їсть, й іншим не дає. (Собака)
    4. Хто родиться з бородою? (Коза, цап) 
    5. І вдень, і вночі у кожусі на печі. (Кіт) 
    6. Хто спить, а очей не заплющує? (Заєць) 
    7. Без рук, без ніг, а по землі ходить. (Змій)
    8. Є крила, а не літає. (Риба) 
    9. Хто із води виходить сухим? (Гусак, качка) 
    10. Пролетіло на хвості, та й сховалось в хворості. (Білка)

 

  1. Конкурс «Театральний». Учасники по черзі витягують листочки з написами тварин, птахів  та зображують  їх своїй команді. Завдання інших учасників швидше відгадати. (Корова, дятел, півень, кіт, собака, свиня, ластівка, шпак, фазан, пінгвін, коза, кінь, гадюка, папуга).

 

  1. Конкурс «Інтелектуальний» Назвати якомога більше заповідників та заказників України

 

  1. Конкурс Капітанів. За 1 хвилину скласти з одного слова якомога більше слів. Слова – «БІОРІЗНОМАНІТТЯ», «ЕКОСИСТЕМА»

 

  1. Конкурс «Прогностичний»

Продовж речення (як тварини реагують на природні явища):

  1. Розтуркотілися голуби — встановиться хороша погода.
  2. Журавель танцює — на потепління.
  3.  Граки пасуться на траві — невдовзі задощить.
  4. Зранку в пилюці купаються горобці — по обіді буде дощ.
  5. Ворони каркають — на негоду.
  6. Вiвцi стукаються лобами — на сильний вiтер.
  7.  Кричать бурундуки перед грозою.
  8. Бiлка мостить гнiздо низько — на морозну зиму, високо — зима буде теплою.
  9. Білка робить великий запас горіхів – чекай холодної зими.
  10.  Качка лопотить крилами й чиститься – на дощ.
  11. Індик кричить у холоднечу – подме теплий вітер.
  12. Прилетіла зозуля – чекай тепла.

 

  1. Конкурс «Порівняльний»
  1. Ходить ніби …(Пава)
  2. Пише, як …(курка лапою)
  3. Дивиться, як …(баран на нові ворота)
  4. Моститься, як…(курка на гнізді)
  5. Балакучий, як … (папуга)
  6. Незграбний, як …(ведмідь)
  7. Хитрий, як … (лисиця)
  8. Настирний, як …(муха)
  9. Брудний, як …(свиня)
  10. Тремтить, як…(заєць).

 

  1. Конкурс «Символічний»

Назвати тварин (птахів), які є символами, вказати чого саме.

  • Журавель - названий «Божою птицею» або
    «птахом Сонця»;
  • Зозуля - символ суму і вдівства, весни і, водночас, нещастя, туги за минулим і страждань нерозважливої матері;
  • Соловейко - Свята і вільна Божа пташка, співець добра і кохання, символ весни і волі, високого натхнення і неперевершеного таланту;
  • Бджолу називають «Божою комахою», бо вона виконує Божі доручення;
  • Корова - символ продуктивних сил Землі, материнського інстинкту, матері-годувальниці, добробуту і благополуччя; втілення тільки добрих начал і ні в яких ситуаціях не здатна на зло;
  • Кінь - символ енергії й сили, пристрастей та інстинктів, а також вірності і відданості в праці, в щоденних турботах;
  • Ластівка є символом матері;
  • Бик – символ могутності, швидкості, багатства.

 

  1.  Конкурс «Музичний». Заспівати пісні про тварин. Команди співають по черзі, по одній пісні. Перемагає та команда, яка заспіває більше пісень.

ІІІ. Підсумки. Слово журі. Нагородження команд

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сорочук Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1440
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку