Ерудит-шоу "Щоб у серці жила Батьківщина"

Про матеріал
Розробка містить цікавий практичний , викладений в ігровій формі.Може бути використана на уроці. в позаурочний час, під час проведення бесід та веселих свят. Для вчителів початкових класів , студентів педагогічних закладів.
Перегляд файлу

Ерудит - шоу

 

Тема.    Щоб у серці жила Батьківщина

Мета:    поглибити знання учнів про свою Батьківщину, про символи України, традиції українського народу, красу і неповторність рідного краю;

викликати інтерес до вивчення минулого народу;

сприяти вихованню та розвитку патріотичних почуттів, національної гідності;

виховувати любов до Батьківщини, української мови, бажання примножувати кращі надбання народу, почуття гордості та бажання стати справжнім громадянином України

Форма проведення: ерудит-шоу

Методи і прийоми: бесіда, «Мікрофон», «Асоціативний кущ», «Розсипанка», робота в творчих групах, «Поясни слово», «Віночок побажань»,  рольова гра, «Шифрувальник». 

Обладнання: мультимедійна презентація, віночок із різнокольорових паперових  квітів, символічна карта України, аудіозаписи пісень, макет дерева мудрості, кросворд, картки із завданнями.

Література:

  1. Мово рідна, слово рідне. Вірші , поеми, статті.- К. Веселка, 1989 р.
  2. Паїк В. Корінь безмертної україни.- Львів:Червона Калина, 1995р.
  3. В.Кузик, П.Майборода.-К. Музична Україна, 1987
  4. Шкільнний співаник. «Нам пора для України жити».- Дрогобич. 1991 р.
  5. „Позакласний час”- 2001 № №13, 30, 23, 27
  6. Про Україну. Журнал „Розкажіть онуку” №7-8, 2006 р. Стр. 34
  7. Павло Ткачук. Україна.//Розкажіть онуку  №10-11, 2004 р. Стр.111
  8. Ми діти твої, Україна. //Розкажіть онуку №32 2004, р. Стор.2

 

 

   

 

 

 

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І.Організаційна частина.

 

Звучить гопак, в ляльковому театрі з’являються Барвінок та Ромашка

Ромашка. Здоровенькі були!

Барвінок. Добренького вам раночку!

Ромашка. Які гарні в цім класі учні! Мабуть ,  розумненькі!

Барвінок. А це ми зараз і перевіримо, як розгадають наш кросворд, та дізнаються тему сьогоднішнього заняття, то, може,  візьмемо, Ромашечко, їх із собою подорожувати.

Кросворд


1. Як називається герб нашої держави? (Тризуб).

2. Який птах є символом сімейного благополуччя  в Україні? (Лелека).

3. Як називається найбільша річка України? (Дніпро).

4. Які гори  знаходяться на заході України? (Карпати).

5. Столиця України? (Київ).

6. Кущ-символ України? (Калина).

7. Збірка віршів Т.Г.Шевченка? (Кобзар).

 

Т Р И З У Б

Л Е Л Е К А

Д Н І П Р О

   К А Р П А Т И

     К И Ї В

К А Л И Н А

К О Б З А Р


Вчитель: Доброго дня, шановні гості! Ми раді вітати Вас у нашому класі. Учні 4-А класу добре попрацювали над дослідницько-інформаційним проектом «Моя Батьківщина – Україна», тож  сьогоднішнє заняття присвячене саме Україні.

Звучить пісня «Барви рідної землі»

(діти виконують танок )

Дитина:    Дзвінка наша пісня до сонечка лине:

                 «Мій сонячний дім – це моя Україна!»

  • Сьогодні учні вирішили показати свої знання і довести всім, що вони знають і люблять свою Україну, адже  кожен з нас є частинкою рідної держави, частинкою України і ми всі є справжніми українцями.

 Діти бажають презентувати кінцевий продукт   проекту - участь в ерудит-шоу              «Щоб у серці жила Батьківщина»

Вправа «Аукціон слів»

 Вчитель: Щороку ви поглиблюєте, збагачуєте новим змістом поняття «Батьківщина». Нещодавно поняття «Батьківщина» обмежувалось для вас рідною хатою, де вперше пізнали любов та опіку мами і тата, ласку бабусі, мудрість дідуся, тепло родини. Проминуло раннє дитинство – і вже стежинка від хати повела вас до школи. Саме тут відкрили для себе, що ви не просто діти своїх батьків, а ще й українці, а Батьківщина наша – Україна, велика і прекрасна.

        Україна…Яка вона? Пропоную вам дібрати ознаки до слова «Україна».

 (Україна рідна, багата, щедра, прекрасна, співуча, люба, мила, чарівна, цінна,неповторна)

Вчитель:   Діти, погляньте на дошку, яке сонечко хоче нам допомогти на занятті. Та щоб краще воно нам сяяло, йому потрібні промінці. Такі промінчики у мене в руках, ви їх отримаєте і кожний напише на ньому, що він чекає від заняття, а потім прикріпить до сонечка.

 

Вправа «Сонечко передбачень».

 

ІІ Основна частина

Вчитель:   Питань багато маю я до вас, розповісти про все настав вже час.

 У поєдинку беруть участь   команди «Барвінок » і «Ромашка ».  Команди у чесному двобої   продемонструють свої знання, кмітливість, ерудицію, ну і, звичайно, неперевершені таланти!

І так, учасники, ви готові?

Отож, ми розпочинаємо інтелектуальне ток-шоу.

Переможців турніру визначить компетентне журі у складі:______________

Вчитель: Ми з вами пройдемо кілька станцій:


  1. Станція « Що для мене Україна» 
  2. Станція  «Дерево мудрості»
  3. Станція  «Цікаві факти про Україну». 
  4. Станція  «Наша мова солов*їна»
  5. Станція «Славетні українці»
  6. Станція «Як у нас на Україні»
  7. Станція «Підказка - казка»

     8. Станція «Відкрий для себе Україну»

     9.  Станція «Віночок побажань»


Вчитель: І ось ми на станції   «Що для мене Україна»

Беручи участь в проекті, ви знайомились з цікавими фактами, віршами про Україну, складали своє враження про цей чарівний край та визначали своє місце в ньому. Зараз з допомогою вправи «Мікрофон» ми з вами й висловим свої думки, що ж для вас є Україна. (По 5 учнів від кожної команди.)

 Вправа «Мікрофон»

1. Україна – це наш рідний край.

     Великий, гарний, мальовничий. Треба йти два з половиною  місяці, щоб пройти цей простір з заходу до сходу.

2. Наша Україна гарна, бо має і високі гори, і широкі степові простори, урожайні поля і квітучі луки, ріки, моря, озера. Чимало корисних копалин знаходяться глибоко в землі.

3. Україна – це земля, на якій ми народились і живемо. Тут народились і живуть наші батьки, діди, прадіди. Україна – найдорожче, найрідніше, найкрасивіше місце для кожного з нас.

4. Україна – це наша домівка, школа, друзі, синє небо, кущ калини біля хати, все те, що рідне і близьке.


5. Україна – це наша Батьківщина.

6. Ми є діти українські – хлопці та дівчата,

          Рідний край наш  – Україна, красна та багата.

7. Моя Україна – це мама і тато,

          Це рідная школа,  де друзів багато!

8. Моя найкраща в світі сторона,

         Чарівна, неповторна, Україно!

         Для мене в цілім світі ти — одна

         І рідна, й мила, дорога, єдина.

9.      Мій край чудовий – Україна!

         Тут народились ти і я.

         Тут над ставком верба й калина,

          Чарівна пісня солов'я.

10.      Усе найкраще і єдине,

           І радощі усі, й жалі…

          Мій рідний краю, Україно!

          Найкраще місце на землі!


Вчитель: Так, діти, край наш багатий, і перш за все він багатий талановитими та мудрими людьми. З покоління в покоління, з вуст в уста передавалась мудрість народна, доки не дійшла до нас.  Ви познайомились з творчистю народу українського, запитались у своїх рідних, які вони знають прислів*я та приказки. І наступна наша станція має назву  «Дерево мудрості»

(На гілках виробленого з паперу дерева висять незакінчені прислів’я. Учням пропонуємо закінчити їх).

  • «Без верби і калини.» (немає України).
  • «Людина без рідної землі.» (як соловей без гнізда).
  • «За рідний край.» (життя віддай).
  • «Та земля мила.» (де мати народила).
  • «За народ і волю.» (віддамо життя і долю).
  •  «Кожному мила (рідна сторона)
  • «Батьківщина – мати умій (за неї постояти)
  • «Рідна земля і в жмені (мила)
  • «Де прапор піднімають, там (Україну прославляють)
  • Де рідний край, (там і під ялинкою рай.)
  • У чужій сторонці  (не так світить і сонце.)
  • Навіть у птахів( є батьківщина.)
  • Батьківщина — (мати умій за неї постояти).
  • Кожна рослина (на своєму корені росте).
  • Без мови (немає народу).

 Вчитель: Слово має журі.(підсумки за 2 попередні конкурси) А ми рухаємось далі. І наступна наша зупинка ««Цікаві факти про Україну».

Кожна команда має 1хв.,щоб пригадати цікаві факти. За кожний факт – 1бал.

                                   (робота в групах)

1. Україна - найбільша країна, територія якої повністю знаходиться в Європі.

2. В Україні, в містечку Рахів, в оточенні мальовничих Карпат знаходиться географічний центр Європи.

3. Населення України відноситься до найбільш освіченого. Україна займає 4 місце в світі за кількістю громадян з вищою освітою.

4. На конкурсі краси мов в Парижі в 1934 році українська мова зайняла третє місце після французької та перської за такими критеріями, як фонетика, лексика, фразеологія, структура речень. А за мелодійністю українська мова зайняла друге місце, після італійської.

5. Автор першої в світі Конституції - українець Пилип Орлик.

6. «Трембіта» Найдовший у світі музичний інструмент – наш. Трембіту придумали для зв’язку у горах, коли телефонів ще не було. А робили її зі смереки, в яку вдарила блискавка. Трембіта – рекордсменка, її внесено у книгу Гіннеса. Вона завдовжки – 8 метрів, а важить лише півтора кілограми, як кіт .

7. На території України зосереджено 1/4 всіх запасів чорнозему на планеті. Чорноземні грунти при правильній обробці дають найбільшу кількість врожаю. Під час Другої Світової війни німецькі солдати навіть вивозили чорнозем на поїздах.

8. Наш літак «Мрія» найбільший у світі! Він довжиною, як потяг метрополітену, а шириною як Олімпійській стадіон. Він може перевезти 50 слонів або два кашалоти. Наша «Мрія» найбільший рекордсмен з усіх літаків планети

9. «Сіль». Без солі не може прожити жодна людина. Її видобувають по всьому світу, і в Україні. Наші запаси солі найбільші в Європі. А утворена соляна печера стала настільки велика, що в ній навіть літали на повітряній кулі. Нашої солі дуже багато. Якщо посипати нею всю планету, то вона вкриється сіллю наче сніжною ковдрою

10.  «Гасова лампа».  Перша у світі гасова лампа – наша. Коли ще не було електричних ламп, люди користувалися свічками. Їхнього світла було замало аби ввечері гратися, малювати, читати. Наш винахідник придумав лампу, у яку заливалась рідина – гас. Вона була яскравою і швидко стала популярною у світі

11. «Мапа».  Одна з найдавніших мап у світі, знайдених на Землі, наша! Це мапа на кістці мамонта. Був час, коли зовсім не існувало ні паперу, ні олівців. І щоб намалювати, наприклад мапу, потрібні були кістка великої тварини та камінь. Отаку мапу і знайшли в Україні, у поселенні древніх мисливців. На ній було зображено річку, дерево та курінь

12. «Рамковий вулик».  Перший рамковий вулик – наш. Вулик – це житло для бджіл, виготовлене людиною. Зовсім давно бджілки жили у гніздах, а щоб поласувати медом, доводилося завдавати їм шкоди. Перший рамковий вулик дав бджолярам можливість піклуватися про бджолину сім’ю, не заважаючи її важливим медовим справам. Сьогодні Україна посідає 1-ше місце у Європі з виробництва меду

 

Вчитель: Немає мови без народу і народу без мови нема. А рідна мова наша милозвучна, тож«Наша мова солов’їна» має назву  наступна зупинка.   На цій зупинці командам потрібно буде виконати такі завдання:

1.«Пояснення слова»  

– За правильну відповідь у цьому раунді команда отримує 3 бали.

Ваше завдання: «Калинка »  проти «Дзвіночків», командири вибирають слова і оголошують. Тоді по черзі кожен учасник команди пропонує варіант тлумачення даного слова, а команда-суперниця вибирає правильну відповідь і говорить.

1. Дідух

а) старий чоловік, який живе на Поліссі;

б) сніп, який ставили за старим звичаєм у кутку хати перед Різдвом;

в) духм`яний пиріг, що випікали бабусі напередодні Нового року.

2. Баклага

а) великий баклажан, який вивів відомий агроном Мастеренко;

б) невелика дерев`яна або металева плоска посудина для зберігання води

або іншої речовини;

в) кладова для овочів, яку робили з глиняної цегли.

2.Вправа «Шифрувальники»  Наш рідний край багатий талановитими людьми, красивими звичаями, прекрасною природою та.... корисними копалинами. Ви отримуєте конверт із завданням «Розшифруй анаграми», на виконання якого всього лиш   30 сек. Кожне слово – 1бал.

« Барвінок  »

 Перестав місцями букви і ти розшифруєш назви корисних копалин

Ф О Р Т        Я Л І В Г Л      Ф А Т А Н       З Г А               (торф.вугілля,нафта,газ)

«Ромашка» Перестав місцями букви і ти розшифруєш назви корисних копалин

У Д А Р          Н А В П Я К      Р А Г Т І Н     З Г А         (руда,вапняк,граніт,газ)              

3. «Розсипанка»

На уроках читання ви знайомились з творчистю багатьох поетів і письменників. Зараз вам необхідно пригадати вірша П.Тичини. Яка з команд це зробить першою   й правильно, та й отримає 1 бал на свій рахунок.

Х*Ч  М*Л*Й  Я,  Н*В*Л*К*Й,

З*Т*  Д*БР*  ЗН*Ю,

Щ*  КР*Й  Р*Д*Н*Й  -  УК*А*Н*,

Я  Ї*  К*Х*Ю.

 Вчитель   Слава країни – це не лише її територія, мова, природні багатства, а головне – люди, які своїми здобутками прославляють країну на весь світ. Слід згадати найвидатніших з-поміж тих, чиї імена назавжди увійшли в історичну пам’ять, у душу народу українського.

Тож наступна зупинка -«Славетні Українці». Для кожної команди будуть показані фото видатних українців, а ваше завдання за 1хв. назвати якомога більше прізвищ і сказати, хто це. Кожна правильна відповідь – 1бал.

«Барвінок »

-   Володимир Великий  - Князь,який охрестив Київську Русь

-  Тарас Шевченко  - Автор «Кобзаря»,одна з вулиць носить його ім’я

-  Яна Клочкова -Прізвище укр.чемпіонки з плавання.

-  Джамала - Ім’я співачки, яка перемогла на конкурсі «Євробачення»(2016р)   

-  Леонід Каденюк -Перший український космонавт незалежної України 

-  Сергій Бубка - Спортсмен зі стрибків у висоту із жердиною, який встановив 35 світових рекордів  за свою кар'єру  

-   Борис Гмиря - Наш земляк, всесвітньо відомий український оперний і камерний співак (бас). ... вулиця носить його ім’я 

-  Павло Чубинський – український етнолог, фольклорист, поет, автор слів Гімну України.

«Ромашка»

- Богдан Хмельницький - Гетьман України, ім’ям якого названа одна з вулиць нашого міста

-  Михайло Грушевський - Ім’я першого президента України  

- Ярослав Мудрий - Київський князь, який заснував першу бібліотеку  

- Кличко - Прізвище славетних боксерів України  

- Микола Лисенко - Видатний укр..композитор,який написав дитячі опери «Коза-Дереза», «Пан Коцький»,«Зима й весна».

- Василь Вірастюк -    володар титулів «Найсильніша людина України» (2000, 2001, 2002, 2003, 2005) та «Найсильніша людина світу» (2004).

- Павло Полуботок – парк носить його ім’я, наказний гетьман Війська Запорозького Лівобережної України (1722-1724). Гетьман Глухівського періоду в історії України.

- Андрій Шевченко – український футболіст, тренер збірної України з футболу

Вчитель:  а зараз  «Запитання від VІР-персони»  (чорний ящик)

 VІР-персона запитує  .

 У 2008 році комісія з естетики Міжнародного фінансового банку проводила конкурс на найкрасивішу валюту  у світі. Яке місце зайняла наша гривня?

   1 місце. Наша грошова одиниця випередила австралійський долар, євро, болгарський лев, американський долар.

Вчитель:  слово має журі.(підсумки за останні конкурси) А ми з вами на станції 

«Як у нас на Україні».

Багата наша Батьківщина народними традиціями та звичаями, своєю історією. Ми  з вами знайомились з   ними в рамках участі в проекті, тож зараз потрібно їх пригадати й дати відповіді на питання.  Я задумує поняття, тісно пов’язане з Україною, а потім називаю командам три факти, які вказують на відповідну українську реалію.  Вам потрібно поміркувати в групі й сказати, що це за реалія. Команда, яка першою і правильно дає відповідь, отримує 2бали, а якщо відповідь переходить до іншої команди -1бал..

Реалія І

 Унікальне українське мистецтво.

 Одним з головних елементів цього образотворчого мистецтва є бігунок, що означає безперервність сімейного щастя та благополуччя.

 Зародилося це народне мистецтво в українському селі на Дніпропетровщині.

(Петриківський розпис )

Реалія 2

Прекрасний витвір мистецтва, символ весняного пробудження природи.

Християни освячують їх у церкві разом з паскою.Це розписане різноманітними символами яйце.

(Писанка)

Реалія 3

Хата без нього, що родина без дітей.

Хліб та сіль на ньому – ознака гостинності українського народу.

Їх вишивають, а потім прикрашають ними хату або витираються.

(Рушник)

Реалія 4

Найкраща прикраса для україночки.

Їх пускають на воду під час свята Івана Купали.

Це квіти, сплетені в коло, якими прикрашають голову.

                                                                                                                     (Вінок)

Реалія 5

 «Це щось, освячене на свято Маковія , в давнину допомагало визвати дощ , якщо його не було досить довго .

 Це несли до криниці і сипали у неї . Якщо сипнеш трошки , вірили - піде маленький дощик, сипнеш жменю - буде злива .

 Так що ж допомагало нашим предкам викликати дощ?!»   (свячений мак)

Реалія 6

Вам принесли чудовий букет з квітів маку , ромашки, троянди, васильків. Всі вони красиві та пахучі. Але вам треба згадати , що кожна квітка у наших пращурів мала значення ,і щось символізувала. Придивіться уважно - і покажіть квітку , яка мовою квітів символ кохання, миру, ніжності. (Це ромашка. На пелюстках якої , мабуть всі дівчата в дитинстві ворожили : кохає, не кохає…)

Реалія 7

Його випікали , це був справжній обряд. Класти його можна лише на стіл. Ним зустрічали гостей, проводжали у дорогу.  Люди вірили, якщо він впаде на підлогу – чекай на гостей! Про нього говориться у прислів’ї «Без нього люди – сироти , а земля - страдниця» Що ж це ? (хліб)

Вчитель:  І так, друзі, продовжуємо програму.

Запитань в нас великий запас

А для кого вони? Ну, звичайно, для вас

Я знаю, ви любите оповідання і казки,

Але на це завдання у мене є підказки.

Як ви уже зрозуміли, наступна зупинка «Підказка-казка»

Кожна команда матиме підказки на 2казки. Відповідь на 1-ше питання 4бали,на 2-ге -3бали,на3 -2 і на 4 -1

«Барвінок »

1. Багатодітна мати проводить елементарний інструктаж з техніки безпеки.(4)

2. Антигерой удосконалює свою акторську майстерність, але поки що безрезультатно.(3)

3. Мати проводить повторний інструктаж. Майже пластична операція допомагає антигерою досягти мети.(2)

4. Антигерой гине жорстокою смертю. Родина возз’єднується.(1)

«Вовк і семеро козенят»

  1. Ця історія не сталася б, якби доросла людина не загубила елемент одягу.(4)
  2.   Загублений предмет швидко знайшов нового господаря, але залишився на місці.(3)
  3. далі відбуваються дива взаєморозуміння, взаємодопомоги та спілкування.(2)
  4. Військо тварин перетворило загублену річ на гуртожиток.(1)  «Рукавичка»

«Ромашка»

1. Герої, які не мають між собою нічого спільного, потоваришували.(4)

2. Щире ставлення одне до одного переростає в ідею влаштувати святковий обід.(3)

3. Далі один герой запрошує в гості іншого. Після щедрих пригощань гість залишається голодним, а хазяїн ситим.(2)

4. З того часу і донині вони вороги.(1)

«Лисичка і журавель»

1. Все почалось тоді, коли всі продукти  майже закінчилися.(4)

2. Головний герой, подорожуючи, легко вступає в контакт з незнайомими.(3)

3. Веселий характер хвалька і невихованість, як не дивно, рятують його від небезпеки.(2)

4. До загибелі призвела зіркова хвороба сольного співака. Дуже шкода, що друга особа не знає, що їжу треба ретельно пережовувати.(1)

«Колобок»

 

Вчитель:  Прийшов час постояти за честь команди капітанам команд. Ми

 зупиняємось на станції «Відкрий для себе Україну»

Капітанам команд пропонуються запитання про Україну. Виграє та команда, яка дасть найбільше правильних відповідей за 1хв.

Запитання для команди «Барвінок»

1.  Ми, українці, частенько називаємо себе козаками. А чи знаєш Ти, що означає слово «козак»?( Вільна людина.)

2. Який з літературних творів Тараса Шевченка перекладався найбільше разів та нині читається на 147 мовах світу? (Кобзар).

3. Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято. (Писанка)

4. Поширене в Україні дерево, з яким в українських народних піснях і переказах порівнюють струнких дівчат.(Тополя)

5. Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? (Запорізька січ)

6. Яка назва гімну України. (Ще не вмерла Україна)

7. Як звали сестру Кия, Щека, Хорива? (Либідь)

8. Як називається столиця України? (м. Київ).

9. У якій півкулі знаходиться на карті наша Батьківщина? (У східній).

10. З якою державою Україна межує на сході? (Росія).

11. Коли Україна стала незалежною? (24 серпня 1991 року.)

12. На якому материку ми живемо? (Євразія).

13. Які моря омивають Україну? (Чорне море, Азовське море.)

14. Дерево, яке оспівано у народних піснях, у віршах. Воно освячується в церкві перед Пасхою, як засіб від злих сил. (Верба)

15. Чим прикрашають голову українські дівчата. (Вінок)

 

Запитання для команди «Ромашка»

 1. Як звали засновників Києва?( Кий, Щек, Хорив, Либідь.)

2. Найбільша річка  України? (Дніпро).

3. Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. (Калина)

4. Національний символ України. Матері дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. (Рушник)

5. Автор слів гімну України. (П. Чубинський)

6. Як називається основний закон України? (Конституція)

7. Назвіть велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар)

8. Скільки сходинок налічують Потьомкінські сходи? (192)

9.    Які ворота були головним входом у стародавнє місто Київ? (Золоті ворота)       

10. Які країни межують з Україною на півночі? (Білорусь).

11. Який із найдревніших знаків є малим гербом України? (Тризуб)

12. Як називалась перша слов’янська держава? (Київська Русь)

13. Які кольори державного прапора України? (Синій, жовтий)

14. Яка висота гори Говерла – найвищої точки України? (2061 м)

15.    Де друкувались перші в Україні букварі і словники? (У Києво-Печерській лаврі)

 

ІІІ Підсумок заняття. Рефлексія .

Вчитель:   На початку заняття ви висловлювали свої побажання, а тепер скажіть, чи справдились вони, продовживши речення.....

Рефлексія :


                        Я дізнався....

Я навчисвя....

         Мені сподобалось...

       Я маю утруднення...

Мій настрій......


 Вчитель:   Здавна в Україні дівчата  плели вінки. І нам з вами потрібно заплести віночок побажань для України. Тож остання наша станція «Віночок  побажань»

Ось, на столі є купа квіток, кожна з яких є рідною українській землі. Ви,  «вплітаючи» квіти у вінок, висловіть свої побажання для неньки-України.

(Примітка: на дошці намальоване коло, в центрі якого невеличка карта України . Учень, виголошуючи побажання для України, бере квітку і прикріплює її )

 


Квітни ж, моя Україно!

Дай, Боже, нам тільки радіти!

Звеличувать будем тебе у труді,

Бо ми — твої діти.

 

Розквітай, прекрасна Україно,

Рідна земле, матінко моя,

Хай лунає мова солов’їна,

Пісня неповторная твоя!


 

  • Побажання: щоб у сім’ях панували мир і злагода .
  • Побажання: щоб кожен міг знайти цікаву роботу.
  • Побажання:  щоб люди менше хворіли.
  • Побажання: щоб літні люди не відчували себе самотніми.
  • Побажання: щоб всі люди були друзями.
  • Побажання: щоб всі жили в мирі та злагоді.
  • Побажання: щоб українські землі давали високі урожаї.
  • Побажання: щоб розвивалися всі галузі промисловості.
  • Побажання: щоб біди, горе і стихії оминали наш рідний дім.
  • Миру i процвiтання.
  • Єдності і миру.
  • Миру і добробуту народу України!
  • Божої Благодаті
  • Спокою, миру, процвітання та благополуччя!

Вчитель  А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворився віночок, який є у нашому класі. Ми одна дружна сім’я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями. Повторюйте слова за мною.

(Діти піднімаються, стають біля парти і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)


Ми усі – одна сім’я,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!


Пам’ятайте, діти, ви – майбутнє України. Україна – це ви! То ж своїми знаннями, працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями прославляйте її.

Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України.

Вчитель Журі вже підвело підсумки двобою команд і готові оголосити результати. Слово журі. Переможцем гри стає команда, яка багато читає, багато знає, любить свій край, свою Батьківщину і знає про неї багато. Це команда ….

 Хай із кожнем днем міцніє Україна,

Своє коріння, діти, збережіть,

Нехай у серці кожної дитини

Про Україну пісня зазвучить. (звучить пісня про Україну)

Любі діти, наше заняття добігає кінця. Дякую всім за роботу!

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковалева Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1009
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку