Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу

Про матеріал
Презентація містить повноцінно розроблений урок до теми:"Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

електрона ПОШТА 7 клас. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу

Номер слайду 3

яких правил слiд дотримуватися для безпечного електронного листування, щоб захистити нашi данi вiд шахраїв та зловмисникiв Сьогоднi ти дiзнаєшся:про етикет електронного листування, який допоможе нам вести вiчливу та ефективну комунiкацiющо таке спам та фiшинг, щоб ви могли легше розпізнавати небезпечні повідомлення та захищати себе від них

Номер слайду 4

ЛИСТ.з порушенням правил безпеки Доброго дня, невідомий друже! До мене випадково потрапив твій лист з розповіддю про можливість поїздки на відпочинок до моря. Мене звуть Іванов Сегрій. Я живу в Полтаві, навчаюся у 7- му класі школи №308, мені 13 років. Я дуже хочу поїхати на море. Гроші для оплати я знайду – мій батько працює начальником ввіділенн банку «Новобанк», у нього висока зарплатня. Готовий зустрітися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. До зустрічі!Вам надійшов лист

Номер слайду 5

Що передбачає етикет електронного листування В інтернеті існує неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів між собою – етикет електронного листування. Згідно з ним необхідно дотримуватися таких правил: Чiтко формулювати тему повiдомлення та не залишати поле Тема порожнiм 1

Номер слайду 6

3 Свою думку в листі висловлювати коректно, співрозмовника не критикувати й не повчати, не прийнято погано писати про третю особу2 Починати лист із звернення до адресата/адресатки та привітання2

Номер слайду 7

Завжди перевiряти правопис електронного повiдомлення 4 Повiдомляти адресатовi, якi файли додаються до листа, оскільки часто через вкладенi файли розповсюджується комп'ютернi вiруси 5

Номер слайду 8

Вчасно вiдповiдати на кожне особисте повiдомлення. Якщо ти зайнятий i не можеш дати розгорнуту вiдповiдь, доцiльно пiдтвердити одержання листа та пообіцяти вiдповiсти найближчим часом6 У вiдповiдь на повiдомлення залишати його фрагменти – тобто цитувати найсуттєвiшi частини листа7

Номер слайду 9

НЕБЕЗПЕчнi повiдомлення тазахист вiд них

Номер слайду 10

Основнi ознаки фiшингу. Сценарiй атак фiшингу: зловмисник створює сайт, який у точностi копiює дизайн i можливостi сайту: БАНКІнтернет магазин. Платіжна система. Один з найпопулярніших і прибуткових(для тих, хто його реалізує) видів шахрайства в Інтернеті. Фiшинг. Далі він замовляє спам розсилку листів, у яких переконує своїх жертв зайти за посиланням на сайт і заповнити будь-яку форму з внесенням персональних даних. Мета збір конференційної інформації – паролі, коди тощо.

Номер слайду 11

Типовi ознаки фiшингу. Пiдозрiлi листи або повiдомлення: Фішери можуть надіслати вам електронний лист або повідомлення, які містять неперевірені посилання або прохання надати конфіденційну інформацію. Термiновiсть або панiка: Фішери часто використовують терміновість або паніку, щоб змусити вас відповісти або діяти швидко, не розглядаючи наслідків. Недостовiрнi веб-сайти: Підроблені веб-сайти можуть мати схожий вигляд і адресу, але фактично створені для того, щоб вони отримали ваші даніПомилки в граматицi та орфографiї: Фішери часто допускають помилки в граматиці та орфографії, оскільки це може свідчити про те, що лист або повідомлення не були професійно перевірені. Прохання про особисту iнформацiю: Фішери можуть просити вас надати конфіденційну інформацію, таку як пароль, номер кредитної картки або інші особисті дані.

Номер слайду 12

Відправник: "sales@gameoffers.com"Уявіть, що ви отримали повідомлення від вигаданого продавця ігрових консолей, який пропонує вам можливість отримати безкоштовну гру, яка щойно вийшла. Повідомлення містить посилання, на яке вам потрібно натиснути, щоб отримати гру. Однак, насправді це фішерське повідомлення, яке має на меті дізнатися ваші особисті дані або встановити шкідливе програмне забезпечення на ваш комп'ютер. Вам надійшов лист. Посилання на сайт: gameoffers.com/freegame

Номер слайду 13

Відправник: "sales@gameoffers.com"Посилання на сайт: gameoffers.com/freegame. Неперевірене посилання: Посилання може вести на підроблений веб-сайт, створений для викрадення ваших даних або встановлення шкідливого програмного забезпечення. Невідомий відправник. Ви не знаєте цей відправник або компанію, що пропонує гру.терміновість. Вам говорять, що маєте поспішати, щоб отримати гру безкоштовно.

Номер слайду 14

Що таке спам. Електронна пошта часто використовується для інформаційних атак рекламодавців. Листи, що містять такі повідомлення, належать до спаму, а люди, які займаються їх розсиланням, називаються спамерами СПАМОМ називають небажані електронні листи, тобто пошта, що надходить без згоди користувача

Номер слайду 15

Перша кампанія поширення поштового спаму відбулася у 1978 роцi. Вона стала відома як “Green Card Spam”, оскільки відправникам вдалося зібрати список адрес електронної пошти з різних джерел та почали розсилати масові повідомлення з пропозиціями про отримання "зеленої картки" для постійного проживання в США. Ця кампанія була надзвичайно успішною і змусила підприємства та урядові органи шукати способи боротьби з такою небажаною поштою. Хоча перші спроби боротьби з спамом були неефективними, ця подія відкрила двері для подальшого розвитку антиспамових технологій та політик. Що таке спам

Номер слайду 16

Спам розсилка «I Love You» (I-Worm. Love. Letter) вразив понад 3 мільйони комп'ютерів по всьому світу. Вірус був розісланий на поштові скриньки з Філіппін в ніч з 4 травня на 5 травня 2000 року; в темі листа містилася рядок «ILove. You», а до листа було прикріплене посилання «LOVE-LETTER-FOR-YOU. TXT.vbs». Коли користувачі відкривали заражений вкладений файл, вірус поширювався через їхню адресну книгу, надсилаючи копії самого себе друзям і колегам. Спам-вірус швидко поширився по всьому світу, завдаючи значних збитків. Він видалив файли на комп'ютері користувача, крадів паролі, що призвело до серйозних проблем у роботі комп'ютерних мереж і компаній. Він завдав світовій економіці збиток у 10 мільярдів доларів, за що увійшов до Книги рекордів Гіннесса, як найбільш руйнівний комп'ютерний вірус в світі. СПАМ РОЗСИЛКА I LOVE YOU

Номер слайду 17

Вiдловиспамгра

Номер слайду 18

Від кого: getrichquick@example.com. Вiдлови спам. Приклад 1 СПАМ

Номер слайду 19

Вiдлови спам Від кого: scienceforum@example.com. Приклад 1 НЕ СПАМ

Номер слайду 20

Вiдлови спам. Приклад 1 СПАМ Від кого: lotterywinner@example.com

Номер слайду 21

Правила безпечного коритування Електронною скринькою

Номер слайду 22

Правила безпечного користування електронною скринькою. Ніколи не наводьте і листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом1 Ніколи не погоджуйтесь на особисту зустріч з особами, які знайомі вам тільки з електронного литсування, - вони можуть виявитися тими, за кого себе видавали2

Номер слайду 23

Правила безпечного користування електронною скринькою3не повідомляйте пароль від електронної скриньки сторонім особам, щоб ваше листування не потрапило до чужих рук та щоб не міг відравити листа від вашого імені4ставтесь критично до вмісту отриманих електронних листів; не все, що в них наведено є правдою

Номер слайду 24

Правила безпечного користування електронною скринькою5не відповідайте на листи, що приходять від невідомих осіб; відповідаючи на ці листи, ви підтвержуєте існування адреси, що дасть змогу надсилати й надалі листи спомом6ніколи не відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб: у них можуть міститися шкідливі програми; такі листи рекомендується видаляти

Номер слайду 25

Робота за комп'ютером Інтерактивна гра Kahoot. Рефлексія.menti.com

Номер слайду 26

Створіть презентацію на тему "Етикет електронного листування" та надайте доступ до неї або надішліть її на електронну поштову скриньку kachinska.info@gmail.com(в темі листа вкажіть своє прізвище і клас). Домашнє завдання

Номер слайду 27

"Чи знаєте ви, що ваша електронна скринька може бути мішенню для небажаних повідомлень та шахрайських атак?" Ця тема стосується кожного з нас, оскільки наша особиста інформація та безпека можуть бути під загрозою. Подумайте про це: кожен з нас щодня відправляє та отримує електронні листи. Але чи знаєте ви, що існують способи зробити вашу електронну пошту безпечнішою та ефективнішою?Сьогодні ми дізнаємося про етикет електронного листування, який допоможе нам вести вічливу та ефективну комунікацію. Ми також розглянемо правила безпечного користування електронною поштою, щоб захистити наші дані від шахраїв та зловмисників.І, звичайно ж, ми вивчимо основні ознаки спаму та фішингу, щоб ви могли легше розпізнавати небезпечні повідомлення та захищати себе від них. Ці знання будуть корисними для нашої особистої безпеки в онлайн-світі, тому давайте розпочнемо наш урок!

Номер слайду 28

це вид шахрайства в Інтернеті, який полягає в тому, щоб зловмисники виманити особисту інформацію (таку як логіни, паролі, номери кредитних карт і т.д.) від користувачів, представляючи себе за надійного або авторитетного суб'єктавикористовує різні методи, щоб спонукати вас надати свої конфіденційні дані, такі як електронні листи, веб-сайти, повідомлення в соціальних мережах, спілкування в месенджерах і т.д. Фi. ШИНГЗЛОВМИСНИК

Номер слайду 29

Якби ви були хакером, як би ви намагалися обдурити людей за допомогою електронної пошти?Що відбувається з вашою електронною поштою, коли ви відправляєте листа? Чи можливо, що ваша скринька може стати ціллю для хакерів або спамерів?" "Як ви можете захистити себе від небезпечних листів та зберегти свою електронну скриньку в безпеці?"

Номер слайду 30

4231

pptx
Додано
30 серпня
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку