КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
(Навчання грамоти: мова і читання)
За підручником М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко, Н.А.Васильківська)
(2 години на тиждень, 31 година)
№ З \п |
Дата |
К-ть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення дитини |
Зміст корекційно-виховної роботи |
1 |
2.09 |
1 |
Мова — найважливіший засіб людського спілкування. 1-9 |
Має уявлення про державну і рідну мову |
Спостереження і аналіз побутових ситуацій з мовленнєвим супроводом |
2 |
7.09 |
1 |
Український алфавіт. 1-9 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення |
3 |
9.09 |
1 |
Культура усного і писемного мовлення. 10-19 |
Слухає і розуміє усні висловлювання |
Розвиток слухового сприймання. |
4 |
9.09 |
1 |
Культура спілкування. 10-19 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення. |
5 |
10.09 |
1 |
Практичне засвоєння слів увічливості. 20-23 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Корекція недоліків звуковимови на матеріалі, який вивчається
|
6 |
12.09 |
1 |
Увічливі звертання. 20-23 |
Володіє словами ввічливості, різними формами звертання до тих, з ким спілкується |
Формування умінь визначати висловлену закінчену думку. |
7 |
16.09 |
1 |
Текст. 24-28 |
Усвідомлює зміст прослуханого |
Розвиток уваги до артикуляції співрозмовника, його міміки під час ведення діалогу |
8 |
17.09 |
1 |
Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків. 29-35 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення. |
9 |
19.09 |
1 |
Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту. 36-40 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення. |
10 |
23.09 |
1 |
Складання розповіді за малюнками. 41-46 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Виховання мовленнєвої активності
|
11 |
24.09 |
1 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. 57-59 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Корекція недоліків звуковимови на матеріалі, який вивчається
|
12 |
26.09 |
1 |
Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів. 53-56 |
Уміє правильно поставити питання до слів |
Формування уявлень про слова що позначають ознаки предметів |
13 |
30.09 |
1 |
Абзац. Поділ тексту на абзаци. 60-64 |
Дотримується абзаців при списуванні тексту |
Усвідомлення типовості синтаксичних конструкцій
|
14 |
1.10 |
1 |
Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки. 65-67 |
Складає тексти-інструкції щодо виготовлення окремих предметів, |
Співвіднесення слів і відповідних образів
|
15 |
3.10 |
1 |
Текст-лист. Правила написання адреси. 68-74 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення |
16 |
7.10 |
1 |
Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст» |
Уміє поставити питання до таких слів у реченні |
Усвідомлення значень слів
|
17 |
8.10 |
1 |
Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. 75-79 |
Побудова речень за зразком, малюнком, схемою |
Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення |
18 |
10.10 |
1 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень . 80-84 |
Побудова речень за зразком, малюнком, схемою |
Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення |
19 |
14.10 |
1 |
Питальні речення. 85-87 |
Вправляння у визначенні наголосу у словах |
Формування умінь поділу слова на склади, визначення наголосу |
20 |
15.10 |
1 |
Звертання. Розділові знаки при звертаннях. 88-92 |
Побудова речень за зразком, малюнком, схемою |
Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення |
21 |
17.10 |
1 |
Головні і другорядні члени речення. 93-97 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення |
22 |
21.10 |
1 |
Побудова речень за схемами. 98-107 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення |
23 |
22.10 |
1 |
Слова з прямим і переносним значенням. 108-111 |
Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
24 |
24.09 |
1 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
25 |
4.11 |
1 |
Слова, що мають кілька значень. 112-115 |
Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
26 |
5.11 |
1 |
Слова, що звучать і пишуться однаково. 116-120 |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення |
27 |
7.11 |
1 |
Слова, близькі за значенням (синоніми). 121-125 |
Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові |
Побудова графічних моделей слів. |
28 |
11.11 |
1 |
Слова, протилежні за значенням (антоніми) |
Розуміє і правильно виконує інструкцію |
Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення |
29 |
12.11 |
1 |
Слова, протилежні за значенням. 129-134 |
Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
30 |
14.11 |
1 |
Перевірна робота. Диктант |
Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
31 |
18.11 |
1 |
Закінчення слова. 135-140 |
Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
32 |
19.11 |
1 |
Складання речень за малюнком і планом. |
Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури |
Робота над усвідомленням звукової структури слова. |
33 |
21.11 |
1 |
Основа слова. 141-146 |
Співвідносить слова з відповідними образами |
Формування вимовних і правописних умінь. |
34 |
25.11 |
1 |
Частини основи. 147-151 |
Пояснює доступними мовленнєвими засобами значення деяких знайомих слів |
Формування вимовних і правописних умінь. |
35 |
26.11 |
1 |
Спільнокореневі слова. Корінь. 152-155 |
Знаходить корінь у спільнокореневих словах
|
Формування вимовних і правописних умінь. |
36 |
28.11 |
1 |
Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення. 160-163 |
Знаходить корінь у спільнокореневих словах
|
Формування вимовних і правописних умінь. |
37 |
2.12 |
1 |
Списування. |
Називає предмети, дії, ознаки знайомими словами
|
Формування вимовних і правописних умінь. |
38 |
3.12 |
1 |
Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів . 164-168 |
Знаходить слова подібного значення серед низки слів
|
Формування вимовних і правописних умінь. |
39 |
5.12 |
1 |
Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]. 169-173 |
Добирає слова протилежного значення |
Формування вимовних і правописних умінь. |
40 |
9.12 |
1 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Дотримуватися правильного накреслення літер та їх сполучень |
Формування вимовних і правописних умінь. |
41 |
10.12 |
1 |
Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. 174-178 |
Ділить слова на склади
|
Формування вимовних і правописних умінь. |
42 |
12.12 |
1 |
Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом. 184-189 |
Ділить слова на склади
|
Формування вимовних і правописних умінь. |
43 |
16.12 |
1 |
Контроль та оцінювання знань за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова» |
Вправляння у написанні речення |
Формування усвідомленого засвоєння великої букви на початку речення. |
44 |
17.12 |
1 |
Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. 190-193 |
Дотримуватися правильного накреслення літер та їх сполучень |
Формування вимовних і правописних умінь. |
45 |
19.12 |
1 |
Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими . 194-197 |
Дотримується правил ведення зошита та оформлення письмових робіт |
Формування вимовних і правописних умінь. |
46 |
13.12 |
1 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Розпізнає по запитанням іменники, прикметники, дієслова |
Заохочення використовувати словесне мовлення для спілкування |
47 |
24.12 |
1 |
Упорядкування деформованого тексту. |
Відновлює деформований текст
|
Розвиток словесної пам”яті на матеріалі словосполучень та речень
|
48 |
26.12 |
1 |
Повторення |
Знаходить потрібний за змістом матеріал
|
Формування вимовних і правописних умінь. |