Форми спільного викладання в інклюзивному класі .

Про матеріал
Інклюзивне навчання — спосіб отримання освіти, у який учні з особливими освітніми потребами (ООП) навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

(Навчання грамоти: мова і читання)

За підручником М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко, Н.А.Васильківська)

(2 години на тиждень, 31 година)

З

\п

 

Дата

 

К-ть годин

 

Зміст навчального матеріалу

 

Навчальні досягнення дитини

Зміст корекційно-виховної роботи

1

2.09

1

Мова — найважливіший засіб людського спілкування. 1-9

Має уявлення про державну і рідну мову

Спостереження і аналіз побутових ситуацій з мовленнєвим супроводом

2

7.09

1

Український алфавіт. 1-9

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення

3

9.09

1

Культура усного і писемного мовлення. 10-19

Слухає і розуміє усні висловлювання

Розвиток слухового сприймання.

4

9.09

1

Культура спілкування. 10-19

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення.

5

10.09

1

Практичне засвоєння слів увічливості. 20-23

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Корекція недоліків звуковимови на матеріалі, який вивчається

 

6

12.09

1

Увічливі звертання. 20-23

Володіє словами ввічливості, різними формами звертання до тих, з ким спілкується

Формування умінь визначати висловлену закінчену думку.

7

16.09

1

Текст. 24-28

Усвідомлює зміст прослуханого

Розвиток уваги до артикуляції співрозмовника, його міміки під час ведення діалогу

8

17.09

1

Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків. 29-35

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення.

9

19.09

1

Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту. 36-40

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення.

10

23.09

1

Складання розповіді за малюнками. 41-46

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Виховання мовленнєвої активності

 

11

24.09

1

Урок розвитку зв’язного мовлення. 57-59

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Корекція недоліків звуковимови на матеріалі, який вивчається

 

12

26.09

1

Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів. 53-56

Уміє правильно поставити питання до слів

Формування уявлень про слова що позначають ознаки предметів

13

30.09

1

Абзац. Поділ тексту на абзаци. 60-64

Дотримується абзаців при списуванні тексту

Усвідомлення типовості синтаксичних конструкцій

 

14

1.10

1

Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки. 65-67

Складає тексти-інструкції щодо виготовлення окремих предметів,

Співвіднесення слів і відповідних образів

 

15

3.10

1

Текст-лист. Правила написання адреси. 68-74

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення

16

7.10

1

Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст»

Уміє поставити питання до таких слів у реченні

Усвідомлення значень слів

 

17

8.10

1

Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. 75-79

Побудова речень за зразком, малюнком, схемою

Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення

18

10.10

1

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень . 80-84

Побудова речень за зразком, малюнком, схемою

Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення

19

14.10

1

Питальні речення. 85-87

Вправляння у визначенні наголосу у словах

Формування умінь поділу слова на склади, визначення наголосу

20

15.10

1

Звертання. Розділові знаки при звертаннях. 88-92

Побудова речень за зразком, малюнком, схемою

Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення

21

17.10

1

Головні і другорядні члени речення. 93-97

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення

22

21.10

1

Побудова речень за схемами. 98-107

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення

23

22.10

1

Слова з прямим і переносним значенням. 108-111

Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

24

24.09

1

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

25

4.11

1

Слова, що мають кілька значень. 112-115

Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

26

5.11

1

Слова, що звучать і пишуться однаково. 116-120

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення

27

7.11

1

Слова, близькі за значенням (синоніми). 121-125

Відтворення ланцюжка звуків у почутому слові

Побудова графічних моделей слів.

28

11.11

1

Слова, протилежні за значенням (антоніми)

Розуміє і правильно виконує інструкцію

Розвиток сприймання і розуміння зверненого мовлення

29

12.11

1

Слова, протилежні за значенням. 129-134

Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

30

14.11

1

Перевірна робота. Диктант

Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

31

18.11

1

Закінчення слова. 135-140

Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

32

19.11

1

Складання речень за малюнком і планом.

Виконання звуко- та звуко-буквеного аналізу слів різної структури

Робота над усвідомленням звукової структури слова.

33

21.11

1

Основа слова. 141-146

Співвідносить слова з  відповідними образами 

Формування вимовних і правописних умінь.

34

25.11

1

Частини основи. 147-151

Пояснює доступними мовленнєвими засобами значення деяких знайомих слів

Формування вимовних і правописних умінь.

35

26.11

1

Спільнокореневі слова. Корінь. 152-155

Знаходить корінь у спільнокореневих словах

 

Формування вимовних і правописних умінь.

36

28.11

1

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення. 160-163

Знаходить корінь у спільнокореневих словах

 

Формування вимовних і правописних умінь.

37

2.12

1

Списування.

Називає предмети, дії, ознаки знайомими словами

 

Формування вимовних і правописних умінь.

38

3.12

1

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів . 164-168

Знаходить слова подібного значення серед низки слів

 

Формування вимовних і правописних умінь.

39

5.12

1

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]. 169-173

Добирає слова протилежного значення

Формування вимовних і правописних умінь.

40

9.12

1

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Дотримуватися правильного накреслення літер та їх сполучень

Формування вимовних і правописних умінь.

41

10.12

1

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. 174-178

Ділить слова на склади

 

Формування вимовних і правописних умінь.

42

12.12

1

Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом. 184-189

Ділить слова на склади

 

Формування вимовних і правописних умінь.

43

16.12

1

Контроль та оцінювання знань за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»

Вправляння у написанні речення

Формування усвідомленого засвоєння великої букви на початку речення.

44

17.12

1

Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. 190-193

Дотримуватися правильного накреслення літер та їх сполучень

Формування вимовних і правописних умінь.

45

19.12

1

Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими . 194-197

Дотримується правил ведення зошита та оформлення письмових робіт

Формування вимовних і правописних умінь.

46

13.12

1

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Розпізнає по запитанням іменники, прикметники, дієслова

Заохочення  використовувати словесне мовлення для спілкування

47

24.12

1

Упорядкування деформованого тексту.

Відновлює деформований текст

 

Розвиток словесної пам”яті на матеріалі словосполучень та речень

 

48

26.12

1

Повторення

Знаходить потрібний за змістом матеріал

 

Формування вимовних і правописних умінь.

 

doc
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку