Година спілкування «Життя без шкоди здоров'ю»

Про матеріал

Виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров'я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом

Перегляд файлу

 

Новопразька спеціальна загальноосвітня

 школа – інтернат І – ІІ ступенів

 

 

 

 

                                               Година спілкування

 

 

 

 

 

 

http://cool-school.at.ua/_bl/5/26461802.jpg

 

 

Підготувала класний

                                                                                 керівник 5 класу

                                                                                 Олефіренко Т.В.

 

 

 

 

 

                                                    «Життя без

шкоди здоров'ю»

 

Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.

Обладнання: роздаткові матеріали-ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя, фломастери, олівці, картки «ТАК» (з написом зеленого кольору), карки «НІ» (з написом червоного кольору), стікери.

                                  «Єдина краса, яку я знаю – це здоров’я»

Хід

1. Бесіда.

- Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я).

          - Доброго всім здоров’я! Сьогодні ми будемо говорити про здоров’я: як ми до нього ставимося? Яку роль воно відіграє в нашому житті? Чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати? Адже з давніх – давен український народ найбільшою  цінністю у житті вважав здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здрастуйте!», «Здоровенькі були!», «Дай Боже здоров’я!».

2. Декламування віршів дітьми.

Хто здоровий, – той сміється,

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини!

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий – не сумує,

Над загадками мудрує,

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде!

 

Бо здоров’я – це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежини!

Зрозуміло, всім відомо,

Як приємно бути здоровим,

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

- Що треба робити, щоб бути здоровим?

- Чому необхідно берегти здоров’я?

3. Вправа «Мікрофон».

- Здоров’я — це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним  і щасливим. Тільки здорова, всебічно розвинена, освічена людина здатна бути справжнім творцем власної долі і долі своєї країни. Здоров’я — це не відсутність хвороб, а фізична, соціальна, психологічна гармонія людини, доброзичливі, спокійні стосунки з людьми, з природою, із собою. Для здоров’я потрібні чотири умови: фізичні навантаження, повноцінне харчування, загартування та час і вміння відпочивати.

- Продовжимо бесіду вправою «Мікрофон». Свої відповіді починайте зі слів: «Я здоровий, тому що …».

4.Конкурс «Хто більше?»

 - На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Ви по черзі пишіть на ньому слова, що стосуються здоров’я. Наприклад: режим, загартовування, зарядка, спорт.

 - Передавайте аркуш на наступну парту після того як учні, що сидять за однією партою, запишуть кожен по слову. Перемагає ряд, який закінчить завдання найшвидше і запише найбільшу кількість слів, що відповідатимуть темі.

 Учні виконують завдання.

 - Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначимо ряд-переможець. Із цих слів, що стосуються здоров’я, складемо «асоціативний кущ».

5.Слово вчителя.

 - Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я».

- Як ви розумієте цю мудрість? (Відповіді дітей).

- Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю. Отже, бажаю всім доброго  здоров’я! Будете здорові будете щасливі й радісні.

- А як же берегти своє здоров’я? (Думки дітей).

 - Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

 - Щоб бути здоровим, потрібно…Розшифруйте запис, прочитавши кожне зі слів ззаду наперед:

ИТСЕВ ЙИВОРОДЗ БІСОПС ЯТТИЖ

(ВЕСТИ ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ)

- Давайте з’ясуємо, які є умови здорового способу життя?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Загартування…
  • Що ви знаєте про загартування? (повідомлення учнів)

                                                       ЗАГАРТОВУЙ СВІЙ ОРГАНІЗМ

Основні фактори загартовування — сонце, повітря і вода. Розумне застосування їх допоможе вашому організму звикнути до змін зовнішнього середовища й виробити несприйнятливість до простудних захворювань, підвищить працездатність.

Правильному фізичному розвиткові і зміцненню здоров'я сприятиме дотримування основних правил загартовування.

1. Загартовуйте організм систематично — щодня протягом тривалого періоду.

2. Умови і дозування змінюйте поступово. Повітряні і водні процедури починайте влітку і продовжуйте восени й зимою, поступово знижуючи температуру повітря та води.

3. Привчайте організм до систематичного впливу подразників різної сили. Для цього перебувайте на вітру, на сонці, у воді різної температури.

2) Збалансоване харчування (розповідь вчителя)

3) Гігієнічні навички

            Найперше — це дотримання чистоти шкіри. Після занять фізичною культурою, спортивних тренувань необхідно прийняти душ.

Звичайно необхідно слідкувати за чистотою білизни, одягу, взуття, спортивної форми.Під час занять фізичними вправами, спортом не одягайся надто тепло, навіть узимку при ходьбі на лижах або бігу на ковзанах.

4) Відсутність шкідливих звичок

- Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі?

5) Оптимальний руховий режим

Вправа «Не все так просто».

Правою рукою намалюйте у повітрі хрест. Це дуже просто. Лівою рукою намалюйте коло. Це також у всіх вийшло. А тепер спробуйте зробити це одночасно: правою рукою малювати хрест, а лівою – коло. В кого це вийде, повідомляє переможним вигуком.

6) Раціональний добовий режим

- Робота в парах

Скласти розрізані прислів’я про здоров’я

7) Психологічний мікроклімат в сім’ї

8) Природа, гармонія життя з природою

         6.Ігрова вправа «Так чи НІ».

Збереженню здоров’я сприяють ...

 (Діти сигналізують хлопком «ТАК»,тишою -  «НІ»).

 1) байдужість;   2) взаєморозуміння у сім’ї;

 3) добра праця;   4) активний відпочинок;

 5) ранкова зарядка;  6) ледачість;

 7) паління;    8) чистота тіла;

 9) раціональне харчування; 10) шкідливі звички;

 11) неврівноваженість;  12) тривалий перегляд телевізору.

7. Розгадування кросворду.

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Б

Л

И

С

К

А

В

К

А

3.

В

Е

Л

О

С

И

П

Е

Д

 

 

 

 

 

 

4.

В

О

Г

О

Н

Ь

 

 

 

 

 

 

 

5.

Б

Е

Р

Е

З

А

 

 

 

 

 

6.

С

В

І

Т

Л

О

Ф

О

Р

  1.              Відгадайте слово-підказку. Чим треба займатися, щоб стати сильним, здоровим, витривалим, мати гарну статуру? (Спорт).
  2. Нерозлийвода із братом – виступаємо у двох.

     Я йому підсвічу сцену, він співає: «Ух» та «Ох»! (Блискавка).

  1. Ухоплю його за роги, розжену колеса-ноги,

     Ріжки знизу покручу й по дорозі полечу. (Велосипед).

  1. Лісом він котився з ревом, їв траву, кущі, дерева.

     А коли напивсь води – стих і згаснув назавжди. (Вогонь).

  1. Я біла і тендітна, зелені маю коси.

     І навесні п’ють люди мої цілющі сльози. (Береза).

  1. Всім перехожим я моргаю, щоб пильно глянули на мене.

     Очей же я аж троє маю: червоне, жовте і зелене. (Світлофор).

 

     8. Підсумки

- Про що ми розмовляли на уроці?

- Як ви думаєте, що означає вести здоровий спосіб життя?

- А зараз покажіть як вам працювалося на уроці.

Життя чарівне, мов казка.

І дається людині раз.

Не марнуйте його, будь ласка.

А любіть й бережіть весь час.

Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що ваше здоров’я – у ваших руках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 березня 2018
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку