Гра - квест «Всезнайко»
Місце проведення: літній табір відпочинку, школа, заклад
дитячої творчості
Час проведення: 1 година
Кількість учасників: 8 команд по 8 учасників
Кількість завдань: 5
Мета: створити умови для відпрацювання командної взаємодії,
для розвитку креативності, інтелектуального росту,
логічного та критичного мислення молодших школярів.
Завдання: спонукати дітей до роботи в групах;
пробуджувати бажання поборювати труднощі;
дати змогу відчути успішність від взаємного творчого
процесу.
Умови реалізації гри - квесту «Всезнайко»:
для проведення гри потрібно:
- кабінети-студії (5);
- команди учасників (кожен клас делегує своїх представників);
- команда журі у складі 5 осіб;
- команда ведучих, які будуть супроводжувати команди
учасників гри за маршрутними листами;
- ведучий (Магістр академії «Всезнайко»)
Інструкція проведення квесту:
- команди отримують маршрутні листи і за командою починають виконувати завдання в студіях
- після виконання завдання в студії, її координатор ставить
у маршрутному листі помітку про виконання чи не виконання завдання;
- після проходження студій, маршрутний лист передається журі для остаточного підведення підсумків;
- журі підводить підсумки та оголошує їх.
Обладнання:
- контурні карти України;
- маршрутні листи;
- обладнання для виконання завдань у студії «Сторітелінгу»
«Креатив-бою», математичне лото;
- роздруківка інструкцій завдань;
- предметні малюнки;
- портрети українських поетів.
Магістр академії «Всезнайко»:
Шановні учасники фестивалю! Вітаємо вас у нашій академії!
Сьогодні ми відкриваємо двері студій , де ви зможете показати
свої знання та вміння з різних навчальних галузей а також
зумієте проявити себе, як єдина команда, що вміє слухати товариша,
аналізувати, міркувати, приймати рішення, а головне перемагати.
На вас чекає цікава робота у студіях: «Математичний лабіринт»,
«Креатив-бій», «Сторітелінг», «Поетичний водограй»,
«Природничий калейдоскоп»
Всезнайко: Ознайомимось з командами-учасниками квесту-гри.
(називають назву команди та девіз).
Ну, ось ми і познайомилисЬ. Ведучі будуть супроводжувати ваші
команди до студій, для виконання завдань.
Лідери команд отримайте маршрутні листи і рухайтесь тільки за
тим маршрутом, який вказаний у маршрутному листі.
Після виконання завдань у студіях, маршрутні листи здаються журі
для підведення підсумків роботи.
Бажаю всім хорошої роботи!
Завдання:
«ФЛЕШКА»
Микола має флешку, на якій зберігається музика та фотографії.
Ємність флешки - 1 GB (1000 MB)
Вміст флешки:
Завдання: Микола хоче перенести альбом з фотографіями, розмір
якого складає 350 МВ, на свою флешку, але на ній недостатньо
вільного місця. Хлопець не хоче видаляти жодної з фотографій, проте,
він згодний видалити один-два музичні альбоми, але не більше.
На флешці Миколи записані музичні альбоми таких розмірів:
Альбом |
Розмір |
Альбом 1 |
100 МВ |
Альбом 2 |
75 МВ |
Альбом 3 |
80 МВ |
Альбом 4 |
55 МВ |
Альбом 5 |
60 МВ |
Альбом 6 |
80 МВ |
Альбом 7 |
75 МВ |
Альбом 8 |
125 МВ |
Чи може Микола обрати щонайбільше два музичні альбоми для видалення, щоб на флешці вивільнилося місце для альбому з фотографіями?
Обведіть «Так» чи «Ні» та наведіть ваші обчислення для обґрунтування
Своєї відповіді.
Відповідь: ТАК/НІ
«СОУС»
Ви готуєте власну заправу для салату. Ось рецепт для приготування
100 мілілітрів (мл) цієї заправи:
Оливкова олія: 60 мл
Оцет 30 мл
Соєвий соус: 10 мл
Скільки мілілітрів (мл) оливкової олії Вам необхідно для приготування 150 мл заправки?
Відповідь:……………………….мл
«Відтвори послідовність»
Відтворити рядки віршів відомих українських поетів.
Знайти серед фотографій фото автора кожного вірша та назвати його прізвище.
Тече вода з-під явора
Яром на долину.
Пишається над водою
Червона калина.
Хлюпочуться качаточка
Поміж осокою.
Тече вода із-за гаю
Та попід горою.
Пишається калинонька
Явір молодіє,
А кругом їх верболози
Й лози зеленіють.
А качечка випливає
З качуром за ними
Ловить ряску розмовляє
З дітками своїми.
Т.Г. Шевченко
Вишеньки
4.
Ой вишеньки – черешеньки,
Червонії, спілі,
Чого ж бо ви так високо
Виросли на гіллі,-
Якби зросли низесенько,
Чи то ж би доспіли?
1.
Поблискують черешеньки
В листі зелененькім,
Черешеньки ваблять очі
Діточкам маленьким.
3.
Раді б вишню з’їсти,
Та високо лізти,
Ой раді б зірвати,
Та годі дістати!
2.
Дівчаточко й хлопчаточко
Під деревом скачуть,
Простягають рученята
Та мало не плачуть:
Леся Українка
Дрімають села…
2.
Темно - зеленії садки
Дрімають вже без плоду,
і тихо гріються хатки,
і верби гнуться в воду.
3.
Ще ліс не стогне тим важким,
Осіннім, довгим тоном,
і ще стрілою ластівка
звиваєсь над загоном.
1. Дрімають села. Ясно ще
Осіннє сонце сяє,
Та холодом осіннім вже
В повітрі потягає.
Іван Франко
Коник – стрибунець
Коник, вдалий молодець,
і веселий, і співучий,
і проворний стрибунець,
чи пшениченьку, чи в жито,
досхочу розкошував
і цілісінькеє літо,
не вгаваючи співав;
вітри буйнії гудуть?
порятуй, порадь, земляче,
як се лихо перебудь!
каже Коник, пташки, квіти,
любе літечко на те;
скочиш на траву шовкову –
все співав би та співав…
Суне злючая зима.
Проспівав ти літо боже –
вдача вже твоя така,-
а тепер танцюй , небоже,
на морозі гопака!
От тепер же згину я!
5. – Опізнився, небораче,-
одказав земляк йому,-
хто кохав життя ледаче,
непереливки тому.
Як же в світі не радіти
Леонід Глібов
«Дуби для царя»
Одного разу поїхав цар подивитися на своє царство. Проїжджає через ліс, бачить – стоять на галявині двадцять дубів, один одного краще. Здивувався цар. А потім говорить слугам:
Та хіба столітні дуби пересаджують?
Але наказ є наказ. Дні і ночі думали цареві майстри, а рішення нема ніякого.
Питання: Як виконати наказ царя?
Відповідь: Один майстер дав пораду не дуби пересадити, а на галявині палац
побудувати. Так і зробили. Цар задоволений і дуби біля палацу, і
і палац біля царя.
«Неслухняний вузол»
Старий Вчений Кіт все життя шукав нові ліки. Багато різних трав випробував.
А скільки склянок перебив – не перерахувати!
Одного разу прислали Вченому Коту мішок рідкісних корінців з гірської держави. Доверху набитий мішок і туго зав’язаний. І мішковина товста –
мишам не прогризти. Пробував Кіт розв’язати мішок – не виходить. Тільки
кігті зламав.
Ось як буває, коли в хаті ні ножа, ні ножиць не знайти.
Питання: Що робити Вченому Коту?
Відповідь: Не забув Вчений Кіт правило: «Використовуй те, що під рукою, і –не шукай собі другого». Подивився на полиці і взяв порожню склянку.
Кинув її об підлогу, вона розлетілась на маленькі шматочки. Взяв шматочок скла та й розрізав обережно тугий вузол.
«Ми картографи»
Позначити на контурній карті кордони нашої держави.
Нанести позначки та назви головних річок, озер, міст України.
«Ми дослідники»
Проблема дослідження: Риба у закритому водоймищі.
Забудовники закінчили будувати житловий масив, але посеред двору одного з висотних будинків залишився глибокий котлован. Порадившись з архітектором, ландшафтний дизайнер запропонував спорудити штучне озеро, як зону відпочинку для людей. Пройшло декілька років і на березі озера з’явились рибалки. Вони вудили рибу.
Питання: Звідки у закритій штучній водоймі риба?
Відповідь: Водоплавні дикі птахи перенесли липкі ікринки риби на своєму пір’ї.
«Кубики Рорі»
Використовуючи кубики «Рорі», скласти розповідь-передбачення «Як ми проходили квест «Всезнайко»
Підсумки
Маршрутні листи з відмітками про виконання завдань на кожній станції
передаються журі. Підводяться підсумки.
Журі повідомляє результати квесту.
Магістр: Швидко збігає час. Учасники наукових випробувань успішно
виконали завдання. Ми з Всезнайком задоволені результатами.
За участь, за сміливість, за творчу роботу, за знання кожна команда
нагороджується грамотами та цінними подарунками.