Гра-квест "Всезнайко"

Про матеріал
Матеріал спрямований на відпрацювання командної взаємодії, для розвитку креативності, інтелектуального росту, логічного та критичного мислення молодших школярів. Завдання: спонукати дітей до роботи в групах; пробуджувати бажання поборювати труднощі; дати змогу відчути успішність від взаємного творчого успіху.
Перегляд файлу

                   Гра - квест  «Всезнайко»

Місце проведення: літній табір відпочинку, школа, заклад

                                   дитячої творчості

                                    

Час проведення: 1 година

Кількість учасників: 8 команд по 8 учасників

Кількість завдань: 5

 

Мета: створити умови для відпрацювання командної взаємодії,

             для розвитку  креативності,  інтелектуального росту,

            логічного та критичного мислення молодших школярів.

Завдання: спонукати дітей до роботи в групах;

            пробуджувати бажання поборювати труднощі;

            дати змогу відчути успішність від взаємного творчого

            процесу.

Умови реалізації гри - квесту «Всезнайко»:

     для проведення гри потрібно:

     - кабінети-студії   (5);          

     - команди учасників (кожен клас делегує своїх представників);

     - команда журі у складі  5 осіб;

     - команда ведучих, які будуть супроводжувати команди

       учасників гри за маршрутними листами;

    - ведучий (Магістр академії «Всезнайко»)

   Інструкція проведення квесту:       

    - команди отримують маршрутні листи і за командою починають    виконувати завдання в студіях

   - після виконання завдання в студії, її координатор ставить

у маршрутному листі помітку про виконання чи не виконання завдання;

 - після проходження студій, маршрутний лист передається журі для остаточного підведення підсумків;

- журі підводить підсумки та оголошує їх.

Обладнання:

   -  контурні карти України;

   -  маршрутні листи;

   -  обладнання для виконання завдань у студії «Сторітелінгу»

      «Креатив-бою», математичне лото;

-  роздруківка інструкцій завдань;

-  предметні малюнки;

-  портрети українських поетів.

 

            

 

    Магістр академії «Всезнайко»:

             Шановні учасники фестивалю! Вітаємо вас у нашій академії!

             Сьогодні ми відкриваємо двері студій , де ви зможете показати

             свої знання та вміння з різних навчальних галузей а також    

             зумієте проявити себе, як єдина команда, що вміє слухати товариша,

             аналізувати, міркувати, приймати рішення, а головне перемагати.

             На вас чекає цікава робота у студіях: «Математичний лабіринт»,

              «Креатив-бій», «Сторітелінг», «Поетичний водограй», 

              «Природничий калейдоскоп»

 Всезнайко: Ознайомимось з командами-учасниками квесту-гри.

               (називають назву команди та девіз).

               Ну, ось ми і познайомилисЬ.  Ведучі будуть супроводжувати ваші

               команди до студій, для виконання завдань.

               Лідери команд отримайте маршрутні листи і рухайтесь тільки за

               тим маршрутом, який вказаний у маршрутному листі.

               Після виконання завдань у студіях, маршрутні листи здаються журі

               для підведення підсумків роботи.

               Бажаю всім хорошої роботи!

 

                                                 Завдання:

  1. Студія «Математичний лабіринт»

«ФЛЕШКА»

 

Микола має флешку, на якій зберігається музика та фотографії.

Ємність флешки - 1 GB (1000 MB)

Вміст флешки:

  • Музика (650 МВ)
  • Фото (198 МВ)
  • Вільне місце (152 МВ)

         Завдання: Микола хоче перенести альбом з фотографіями, розмір

            якого складає 350 МВ, на свою флешку, але на ній недостатньо

            вільного місця. Хлопець не хоче видаляти жодної з фотографій, проте,

            він згодний видалити один-два музичні альбоми, але не більше.

            На флешці Миколи записані музичні альбоми таких розмірів:

               

                      Альбом

                           Розмір

                      Альбом 1

                           100 МВ

                      Альбом 2

                           75 МВ

                      Альбом 3

                           80 МВ

                      Альбом 4

                           55 МВ

                      Альбом 5

                           60 МВ

                      Альбом 6

                           80 МВ

                      Альбом 7

                           75 МВ

                      Альбом 8

                           125 МВ

 

Чи може Микола обрати щонайбільше два музичні альбоми для видалення, щоб на флешці вивільнилося місце для альбому з фотографіями?

Обведіть «Так» чи «Ні» та наведіть ваші обчислення для обґрунтування

Своєї відповіді.

   Відповідь:                          ТАК/НІ

«СОУС»

Ви готуєте власну заправу для салату. Ось рецепт для приготування

100 мілілітрів (мл) цієї заправи:

             Оливкова олія:             60 мл

             Оцет                                 30 мл

             Соєвий соус:                   10 мл

 

Скільки мілілітрів (мл) оливкової олії Вам необхідно для приготування 150 мл заправки?

 

Відповідь:……………………….мл

  1. Студія «Поетичний водограй»

«Відтвори послідовність»

 

Відтворити рядки  віршів відомих українських поетів.

Знайти серед фотографій фото автора кожного вірша та назвати його прізвище.

 

Тече вода з-під явора

Яром на долину.

Пишається над водою

Червона калина.

Хлюпочуться качаточка

Поміж осокою.

Тече вода із-за гаю

Та попід горою.

Пишається калинонька

Явір молодіє,

А кругом їх верболози

Й лози зеленіють.

А качечка випливає

З качуром за ними

Ловить ряску розмовляє

З дітками своїми.

              Т.Г. Шевченко

 

   Вишеньки

4.

Ой вишеньки – черешеньки,

Червонії, спілі,

Чого ж бо ви так високо

Виросли на гіллі,-

Якби зросли низесенько,

Чи то ж би доспіли?

1.

Поблискують черешеньки

В листі зелененькім,

Черешеньки ваблять очі

Діточкам маленьким.

3.

Раді б вишню з’їсти,

Та високо лізти,

Ой раді б зірвати,

Та годі дістати!

2.

Дівчаточко й хлопчаточко

Під деревом скачуть,

Простягають рученята

Та мало не плачуть:

                                 

                           Леся Українка

 

   Дрімають села…

2.

Темно - зеленії садки

Дрімають вже без плоду,

і тихо гріються хатки,

і верби гнуться в воду.

      3.

     Ще ліс не стогне тим важким,

     Осіннім, довгим тоном,

     і ще стрілою ластівка

     звиваєсь над загоном.

         1. Дрімають села. Ясно ще

     Осіннє сонце сяє,

     Та холодом осіннім вже

     В повітрі потягає.

                 Іван Франко

        Коник – стрибунець

  1. У степу, в траві пахучій,

Коник, вдалий молодець,

і веселий, і співучий,

і проворний стрибунець,

чи пшениченьку, чи в жито,

досхочу розкошував

і цілісінькеє літо,

не вгаваючи співав;

        

  1.    Чуєш – в лісі ворон кряче,

вітри буйнії  гудуть?

порятуй, порадь, земляче,

як се лихо перебудь!

  1.    Все кругом тебе цвіте,-

   каже Коник, пташки, квіти,

   любе літечко на те;

   скочиш на траву шовкову –

   все співав би та співав…

  1.  Коли гульк – аж в степ широкий

Суне злючая зима.

  1. Муравей йому сказав:

Проспівав ти літо боже –

вдача вже твоя така,-

а тепер танцюй , небоже,

на морозі гопака!

  1. – Дядьку, он зима біліє!

От тепер же згину я!

5. – Опізнився, небораче,-

одказав земляк йому,-

хто кохав життя ледаче,

непереливки тому.

Як же в світі не радіти

 

                                  Леонід Глібов

    

  1. Студія «Креатив-бій»

 

«Дуби для царя»

      Одного разу поїхав цар подивитися на своє царство. Проїжджає через ліс, бачить – стоять на галявині двадцять дубів, один одного краще. Здивувався цар. А потім говорить слугам:

  • Хочу, щоб ці дуби біля мого палацу росли.

      Та хіба столітні дуби пересаджують?

Але наказ є наказ. Дні і ночі думали цареві майстри, а рішення нема ніякого.

Питання: Як виконати наказ царя?

Відповідь: Один майстер дав пораду не дуби пересадити, а на галявині палац

                      побудувати. Так і зробили. Цар задоволений і дуби біля палацу, і

                      і палац біля царя.

 

             «Неслухняний вузол»

  Старий Вчений Кіт все життя шукав нові ліки. Багато різних трав випробував.

А скільки склянок перебив – не перерахувати!

  Одного разу прислали Вченому Коту мішок рідкісних корінців з гірської держави. Доверху набитий мішок і туго зав’язаний. І мішковина товста –

мишам не прогризти. Пробував Кіт розв’язати мішок – не виходить. Тільки

кігті зламав.

  Ось як буває, коли в хаті ні ножа, ні ножиць не знайти.

  Питання: Що робити Вченому Коту?

  Відповідь: Не забув Вчений Кіт правило: «Використовуй те, що під рукою, і –не шукай собі другого». Подивився на полиці і взяв порожню склянку.

Кинув її об підлогу, вона розлетілась на маленькі шматочки. Взяв шматочок скла та й розрізав обережно тугий вузол.

  1. Студія «Природничий калейдоскоп»

«Ми картографи»

 Позначити на контурній карті кордони нашої держави.

 Нанести позначки та назви головних річок, озер, міст України.

 

«Ми дослідники»

Проблема дослідження: Риба у закритому водоймищі.

Забудовники закінчили будувати житловий масив, але посеред двору одного з висотних будинків залишився глибокий котлован. Порадившись з архітектором, ландшафтний дизайнер запропонував спорудити штучне озеро, як зону відпочинку для людей. Пройшло декілька років і на березі озера з’явились рибалки. Вони вудили рибу.

 

Питання: Звідки у закритій штучній водоймі риба?

 

Відповідь: Водоплавні дикі птахи перенесли липкі ікринки риби на своєму пір’ї.

                    

 

  1. Студія «Сторітелінгу»

«Кубики Рорі»

 

Використовуючи кубики «Рорі», скласти розповідь-передбачення «Як ми проходили квест «Всезнайко»

 

Підсумки

  Маршрутні листи з відмітками про виконання завдань на кожній станції

  передаються журі. Підводяться підсумки.

  Журі повідомляє результати квесту.

 

Магістр: Швидко збігає час. Учасники наукових випробувань успішно    

                 виконали завдання. Ми з Всезнайком задоволені результатами.

                 За участь, за сміливість, за творчу роботу, за знання кожна команда

                 нагороджується грамотами та цінними подарунками.

                

docx
Додано
14 червня 2023
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку