-ознайомлення з основними духовно-моральними цінностями , поняттями чеснот і гріха , добра і зла , християнським традиціями в Україні на зразках української культури ; Ознайомлення з правилами та принципами християнської етики спілкування і стосунків між людьми , з правилами і звичаями доброчесного життя ; - проведення навчально – виховних заходів для підвищення учнівської готовності орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях , у які може потрапити дитина .
Номер слайду 6
-пізнання й сприйняття морально-етичних цінностей і застосування їх у власній поведінці ; Виховання в дітях християнських рис : любові до Бога , людей , Батьківщини , пошани до батьків і старших , працьовитості , здатності долати труднощі ,схильності безкорисливо чинити добро ; Виховання духовно-моральних і естетичних почуттів .Розвиток емпатії та бажання бути потрібним людям .
Номер слайду 7
Формування емоційно- вольової та когнітивної сфери дитини задля якнайкращого виявлення її думок , роздумів щодо тих життєвих проблем , з якими їй доводиться стикатися ; Підтримка потреби дитини у самовдосконаленні через розвиток її естетичних і духовно-моральних цінностей . Заохочення дитини до роботи над собою ( через ігрову діяльність і художню творчість ) .
Номер слайду 8
Формування свідомої та відповідальної особистості учня на основі християнських духовних , моральних та культурних цінностей
Номер слайду 9
Божа заповідь Совість Чесноти Мудрість Милосердя Доброчинність Відповідальність Любов до ближнього Віра Смиренність Добро і зло
Номер слайду 10
Християнська етика в українській культурі . Дорога мудрості . Що вчить Біблія про людину , добро і зло. Етика людських взаємин у світлі Христового вчення
Номер слайду 11
Здатність об’єктивно оцінювати моральну вартість своїх вчинків ; Вміння поєднувати духовні , моральні якості з творчими здібностями та відповідальністю громадянина та патріота України ; Усвідомлення власної духовно-етичної позиції,здатність порівнювати її з іншими моральними позиціями , зберігати толерантне ставлення до інших ціннісних систем ; Осмислення духовних цінностей у нерозривному зв’язку з процесом оволодіння компетенціями .
Номер слайду 12
Процес становлення громадянського суспільства в Україні передбачає утвердження життєустрою країни на засадах цінностей і норм високої людяності , традиційних християнських моральних цінностей . Необхідність у цьому продиктована наявністю потужного інформаційного поля , поширення через засоби масової інформації насильства , страху , аморальності . З огляду на це актуальним і своєчасним є запровадження курсів духовно-морального спрямування в навчальних закладах
Номер слайду 13
Читання Святого письма , робота в групах , в парах; вікторини , радіогазети,тематичні екскурсії , акції милосердя , пошуки скарбу уроку, слухання духовної музики ,поетичні хвилинки дуовності .
Номер слайду 14
Навчальні цілі : -розвивати вміння учнів бачити красу поетичного слова ,розуміти його зміст . Практичні цілі : -заохотити до читання духовної літератури. Коли дивлюсь я на вечірнє небо, На велич неосяжної краси , То думка лине лиш моя до тебе І живить душу ,наче крапелька роси . Ти-Вічний Всесвіт , Незбагненний , Не по-земному –Пресвятий. Премудрий ,Світлий і Натхненний , Незмінний ,Істинний ,Живий… Н.Мамчик
Номер слайду 15
Навчальні цілі : -розвивати вміння співвідносити символ і його значення та логічне мислення . Практичні цілі : -самостійно робити підсумок уроку , відшукувати ключовий вірш . Скарб Ключ від скарбу
Номер слайду 16
Діти слухайтесь батьків ваших завжди Навчальні цілі : -виховувати чуйне ставленння до Бога і ближнього . Практичні цілі : - Вміти оцінювати свої вчинки Запишіть слова із сердечок на квітку і ви дізнаєтесь ,що приємно Богові .
Номер слайду 17
Навчальні цілі : -навчати учнів стисло формувати думки , давати чіткі відповіді на запитання . Практичні цілі : -навчати бути чесним перед самим собою . Користуючись 12 –бальною шкалою ,постав собі оцінку за слухняність . “Анкета-відлуння” Просимо вас записати на кожну букву слова те,чому ви навчилися ,що взяли для себе з уроку . К -(керуватися в житі словами із Біблії)…. Л –(любити Бога )… Ю – (юний Ісус був слухняним ). Ч – (чесніть –одна із людських чеснот )…..
Номер слайду 18
І центр “Біблієзнавці ” -Знайти в Біблії місця про милосердя . ІІ центр “Творці” -Підібрати картини ,намалювати ілюстраціїї на дану тему. ІІІ центр “Мудреці” - Відшукати художні твори , повчальні вислови , історії по даному питанню
Номер слайду 19
Понеділок –Радіогазета Вівторок –Вікторина “Таємниці Книги книг” Середа – Виставка “Біблія і мистецтво “ Четвер –ранок ддя учнів 1-4 класів “Землю нашу врятує свята любов” П’ятниця – вечір-засторога “Нехай панують на землі добро і справедливість “ (для 5-9 класів)
Номер слайду 20
Діти шляхом жеребкування отримують ім’я того,кому будуть робити добро,оберігати протягом певного часу.Потім кожен пробує відгадати ,хто був його добрим янголом .
Номер слайду 21
Батьківські збори “Настав юнака на початку його шляху..” “Христове вчення –батькам” Батьківський всеобуч “Батьки не дратуйте дітей своїх “ “Діти-благословення Господнє “ Родинні свята “В нічку Різдвяну “ , “Образу матері вклонімося”, “Воскресіння Христове” Акції милосеря “ Часточку свого серця-одиноким людям “,”Веселого і вам свята” , “Щастя поділене на двох “
Номер слайду 22
Святе Письмо – 1996 Дитяча Біблія.-Стокгольм ,1992 Андрухів І.Основи християнської моралі .-Івано-Франківськ ,1995 Горохович А.Плекайте в дитині і розум ,і душу.-Дрогобич,1992 Катрій Ю.Божі заповіді-Дорога до нашого спасіння.-Нью Йорк ,1991 Огірко О.На допомогу вителю християнської етики.-Львів:ЛОНММІО,1992 Рачинець С.Любіть Ісуса.-Рівне ,1993 Рости на щастя України-мами.-Тернопіль ,1991 Сухомлинський В.Казки школи під голубим небом.-Київ :Освіта ,1991 Шевців І.Святі тайни в українськім обряді .-Сідней ,1982