-ознайомлення з основними духовно-моральними цінностями , поняттями чеснот і гріха , добра і зла , християнським традиціями в Україні на зразках української культури ; Ознайомлення з правилами та принципами християнської етики спілкування і стосунків між людьми , з правилами і звичаями доброчесного життя ; - проведення навчально – виховних заходів для підвищення учнівської готовності орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях , у які може потрапити дитина .
-пізнання й сприйняття морально-етичних цінностей і застосування їх у власній поведінці ; Виховання в дітях християнських рис : любові до Бога , людей , Батьківщини , пошани до батьків і старших , працьовитості , здатності долати труднощі ,схильності безкорисливо чинити добро ; Виховання духовно-моральних і естетичних почуттів .Розвиток емпатії та бажання бути потрібним людям .
Формування емоційно- вольової та когнітивної сфери дитини задля якнайкращого виявлення її думок , роздумів щодо тих життєвих проблем , з якими їй доводиться стикатися ; Підтримка потреби дитини у самовдосконаленні через розвиток її естетичних і духовно-моральних цінностей . Заохочення дитини до роботи над собою ( через ігрову діяльність і художню творчість ) .
Здатність об’єктивно оцінювати моральну вартість своїх вчинків ; Вміння поєднувати духовні , моральні якості з творчими здібностями та відповідальністю громадянина та патріота України ; Усвідомлення власної духовно-етичної позиції,здатність порівнювати її з іншими моральними позиціями , зберігати толерантне ставлення до інших ціннісних систем ; Осмислення духовних цінностей у нерозривному зв’язку з процесом оволодіння компетенціями .
Процес становлення громадянського суспільства в Україні передбачає утвердження життєустрою країни на засадах цінностей і норм високої людяності , традиційних християнських моральних цінностей . Необхідність у цьому продиктована наявністю потужного інформаційного поля , поширення через засоби масової інформації насильства , страху , аморальності . З огляду на це актуальним і своєчасним є запровадження курсів духовно-морального спрямування в навчальних закладах
Навчальні цілі : -розвивати вміння учнів бачити красу поетичного слова ,розуміти його зміст . Практичні цілі : -заохотити до читання духовної літератури. Коли дивлюсь я на вечірнє небо, На велич неосяжної краси , То думка лине лиш моя до тебе І живить душу ,наче крапелька роси . Ти-Вічний Всесвіт , Незбагненний , Не по-земному –Пресвятий. Премудрий ,Світлий і Натхненний , Незмінний ,Істинний ,Живий… Н.Мамчик
Навчальні цілі : -навчати учнів стисло формувати думки , давати чіткі відповіді на запитання . Практичні цілі : -навчати бути чесним перед самим собою . Користуючись 12 –бальною шкалою ,постав собі оцінку за слухняність . “Анкета-відлуння” Просимо вас записати на кожну букву слова те,чому ви навчилися ,що взяли для себе з уроку . К -(керуватися в житі словами із Біблії)…. Л –(любити Бога )… Ю – (юний Ісус був слухняним ). Ч – (чесніть –одна із людських чеснот )…..
Батьківські збори “Настав юнака на початку його шляху..” “Христове вчення –батькам” Батьківський всеобуч “Батьки не дратуйте дітей своїх “ “Діти-благословення Господнє “ Родинні свята “В нічку Різдвяну “ , “Образу матері вклонімося”, “Воскресіння Христове” Акції милосеря “ Часточку свого серця-одиноким людям “,”Веселого і вам свята” , “Щастя поділене на двох “
Святе Письмо – 1996 Дитяча Біблія.-Стокгольм ,1992 Андрухів І.Основи християнської моралі .-Івано-Франківськ ,1995 Горохович А.Плекайте в дитині і розум ,і душу.-Дрогобич,1992 Катрій Ю.Божі заповіді-Дорога до нашого спасіння.-Нью Йорк ,1991 Огірко О.На допомогу вителю християнської етики.-Львів:ЛОНММІО,1992 Рачинець С.Любіть Ісуса.-Рівне ,1993 Рости на щастя України-мами.-Тернопіль ,1991 Сухомлинський В.Казки школи під голубим небом.-Київ :Освіта ,1991 Шевців І.Святі тайни в українськім обряді .-Сідней ,1982