Гра-подорож «Немає прав без обов’язків»

Про матеріал

Метою заходу є познайомити учнів з основними правами і обов'язками дитини, розвивати пам'ять, мову, вміння класифікувати й узагальнювати, довести учням, що в основі документів про права людини мають лежати основні потреби всіх людей.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

https://img-fotki.yandex.ru/get/46412/166857984.60c/0_4530c3_ebfc018d_orig 

 

 

           Березинський НВК

             Лідер 5-А класу:

         Числаджі Анастасія

           Класний керівник:

                Петрова Г. Д.

 

 

 

http://photo-fantasy.ru/media/images/frames_prev/fmp_55441390146712.jpg 

 

C:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\ярмарка 5 класс\P1130178.JPG 

 

 

 

 

 

 

http://photo-fantasy.ru/media/images/frames_prev/fmp_24801409650018.jpg 

C:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\img_20171009_111449.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://photo-fantasy.ru/media/images/frames_prev/fmp_14621409851013.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\IMG_0928.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://photo-fantasy.ru/media/images/frames_prev/fmp_82811371399227.jpg 

http://photo-fantasy.ru/media/images/frames_prev/fmp_82811371399227.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\20171013_151110.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\20171013_151207.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://photo-fantasy.ru/media/images/frames_prev/fmp_90071390198797.jpg 

 

C:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\20170925_125437.jpg 

 

 

 

 

 

 

http://www.lenagold.ru/fon/clipart/r/ram/uzor/ramk125.jpg 

 

 

 

 

 

Ми пишаємося , що клас у нас такий

Веселий, дружний, трішки гомінкий

І всі ми разом – то велика сила,

Яка єднає нас, дарує нам вітрила!

 

 

 

 

 

 

 

 

http://potolki-lyubertsi.com/uploads/gallery/15/babochki-23.jpg 

                        І кожен з нас за клас свій вболіває,

І в різних конкурсах

 ми участь всі приймаєм.

 

 

 

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=921f9157785c81687721ed0de6c63538&n=13 

 

http://images2.fanpop.com/images/photos/4000000/Butterfly-poster-butterflies-4088466-344-511.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

http://nwlife.ru/wp-content/gallery/babochki/%D0%B1%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B8-85.jpg 

 

Ми веселі, креативні,

Сто відсотків позитивні,

Витривалі і спортивні,

А до того ж ми активні!

 

 

 

 

 

https://st.depositphotos.com/1765462/1282/v/950/depositphotos_12823735-stock-illustration-summer-frame-10eps.jpg 

 

Стали, мов рідні,

 ми в школі,

Дружні усі, роботящі,
Кожен сказати готовий:
«Клас мій найкращий

                   з найкращих!»

 

 

 

 

 

http://www.playcast.ru/uploads/2015/07/07/14242989.png 

 

                                            Грайливі!

 

                       Кмітливі!

Веселі!  

http://xn----7sbfozbvwhhd.xn--p1ai/uploads/images/4/_/b/4_b_klass.jpghttps://s.pfst.net/2011.03/586723175824fc424a35adef248104e95e4478c3fe_b.jpg 

 

https://i12.fotocdn.net/s4/2/gallery_m/332/2418756353.jpg 

 

 

 

http://png.oformi-foto.ru/24425.png 

 

 

 

 

 

 

Березинського НВК “Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад”

Тарутинської районної ради

 

 

Автор: класний керівник 5-А класу

Петрова Ганна Дмитрівна

 

Місце проведення: актова зала

 

 

2017 рік

 

http://ramki-kartinki.ru/_ph/23/2/126790927.jpg 

 

 

Гра – подорож «Немає прав без обов’язків»

Мета: познайомити учнів з основними правами і обов’язками дитини, розвивати пам’ять, мову, вміння класифікувати й узагальнювати, довести учням, що в основі документів про права людини мають лежати основні потреби всіх людей.

http://lena2012.ucoz.ru/_nw/0/41532686.pngОбладнання: Ілюстративний матеріал, словник нових слів, аркуші для малюнків, фломастери.

Хід

І. Організація учнів

На дошці

По морях життєвих, океанах,

По безкраїх просторах Землі

Помандруємо сьогодні разом з вами,

Юні капітани і країни будівельники малі.

ІІ. Повідомлення теми уроку

Вчитель

- Сьогодні, ми з вами відправимося в подорож по безкраїх просторах світового океану прав і обов’язків. Навчимося шанувати закони України,  будемо вчитися захищати себе від негативного впливу інших, поважати один одного, допомагати долати труднощі.

-         Увага, наш корабель потрапив у шторм. Причалюємо до острова.

Ми опинилися на острові, де ніхто не живе. Чого вам буде не вистачати над усе? (Відповіді дітей)

-         Більшості з вас не вистачає друзів, спілкування. Це тому, що ми з вами – люди і не уявляємо життя без людського оточення.

Підсумок. Щоб жити в мирі і злагоді один з одним, існують правила, які визначають стосунки між людьми. А давайте згадаємо, де, в яких місцях встановлені правила поведінки: - (у громадських місцях, у транспорті, у школі, на природі, на воді, дорожнього руху і т.д.)

         Але є й такі правила, що обов’язкові для всіх громадян країни, хто б вони не були – дорослі чи діти, вчителі чи учні, президент чи депутати. Це такі правила, що встановлюють порядок у всій державі.

 

Ой, подивіться от чарівна скринька, у ній знахадоться найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити? Але поки що не розповідати, що ви там побачили. ( діти заглядають у скриньку із дзеркалом, відкривається чарівна скринька, діти посміхаються. Потім вчитель показує всім дітям).

- кого ви побачили в скриньці?

- Так, ви бачили в чарівній скриньці себе.

Запам’ятайте, людина – найцінніший скарб на всій Землі.

 

- Чомусь у давнину люди думали: якщо в іншого не такий колір шкіри, як у мене, не така мова, не такий одяг – він гірший за мене, він – ворог. І тоді спалахували війни. Але на війні гинув і той, хто починав війну, і той, хто захищався. Таким чином загинуло багато людей. Потім люди почали замислюватися і вирішили: всі люди, незважаючи на їхнє походження, колір шкіри, мову, звичаї, бідність чи багатство дуже схожі.

- Чим ми всі схожі один на одного? Подивіться на тих, хто сидить поруч з вами. Що у нас спільного?

- Так, дійсно, у нас по дві руки, щоб працювати, малювати; дві ноги – щоб

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=6d72a95c648f04c8d9a118a60961f255&n=13бігати; два ока – щоб бачити; два вуха – щоб чути. І ще в кожного є розум – щоб думати. А головне, що нас об'єднує – людські права. Отже, в цьому ми рівні.

А зараз, пограємо у гру «Чарівні окуляри».

Кожна людина – неповторна, індивідуальна… Дуже важливо бачити в людині її найкращі риси характеру! Ось ці чарівні окуляри допоможуть нам в цьому. Я одягаю їх і бачу – ви у мене старанні, добрі, наполегливі діточки. А що побачите ви?

А у нас гості!

(виходять дівчатка)

Вчитель: Декларація і Конвенція  -  дуже важливі документи, в яких визначені права дитини.

Близько 50 років тому Організацією Об'єднаних Націй була прийнята Декларація, а пізніше і Конвенція.
У них перелічено умови, за яких усі діти Землі будуть щасливі.

А щоб познайомитися з правами ближче, вирушаємо на острів Прав.

Вчитель: Сьогодні герої різних казок дізналися, що ми будемо говорити про Права дитини і тому вранці, коли я йшла на роботу  мені передали їхні листи.

- Давайте допоможемо розібратися героям казок: вгадаємо їхні імена і визначимо, які права були порушені.

https://spektrnews.in.ua/img/2015/12/194/19458.jpg( Кожна група отримує лист, обговорює його та прочитавши частини казок, має пояснити, які були порушені права дитини.)

Учитель: Казкові герої дуже вдячні нам за допомогу.

- А я знаю що ви підготували сценки?

Сценка 1 Зайчик,Лисичка,Ведмідь.

 

Сценка 3 Червона Шапочка, Вовк.

2 Сценка  Буратино

Ми з вами  сьогодні багато говорили про права дитини, а зараз перевіримо, які вам запам’яталися найбільше. Гра «Веселий м’ячик»

Ти котись веселий м’ячик,

Швидше, швидше по руках.

У кого лишився м’ячик,

Той розказує права!

Крім прав діти мають і обов’язки. Відправляємося на острів обов’язків. Обов’язків  багато, щоб було легше, давайте попрацюємо в  групам.

F:\фото\20171121_105509.jpgГрупова робота

І група:

- Які обов’язки дітей щодо навчання в школі?

ІІ група:

-         Які обов’язки дітей щодо правил поведінки в школі?

ІІІ група:

-         Які обов’язки дітей щодо поводження на вулиці?

 

Гра «Права та обов’язки»

Сигналізуй відповідними картками: права, обов’язки.

 

-         Берегти книги;

-         дотримання правил руху;

-         старанно вчитися;

-         навчатися;

-         ігри, відпочинок, розваги;

-         піклуватися про життя, здоров’я;

-         користуватися бібліотекою, спортзалом;

-         охороняти природу;

-         дотримуватися правил поведінки.

 

Права і обов’язки повторили, а тепер можна і погратися. Гра називається  «Так чи ні».

Правила гри: серед низки прав розпізнай справжні і вигадані.

Повторили всі права,

Тож тепер почнеться гра.

Якщо право є в законі,

Дружно плеснемо в долоні.

А якщо ж його нема,

В класі буде тишина.

 

Учитель

-         Ми досягли мети, доплили до острова Щасливий.

 Гра «Мікрофон»

-         Що таке щастя?

-         Які люди живуть на острові?

-         Уяви себе жителем острова Щасливого.

-         Яким ти бачиш себе у майбутньому?

Вчитель

http://anikyta.weebly.com/uploads/4/9/7/5/49750583/850965010_orig.jpg- У малечі не повинно бути нещасливого дитинства, і за це повинні відповідати дорослі. А ви, діти, повинні добре знати свої права, і не порушувати права інших. Поважайте один одного, любіть близьких, слухайте вчителів, йдіть дорогою добра.

 

 

Пісня «Дорогою добра»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


C:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\фото посадка цветов\P71115-141608.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\фото посадка цветов\P71115-141153.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\фото посадка цветов\P71115-141551.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\фото посадка цветов\P71115-141705.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\фото посадка цветов\P71115-141742.jpgC:\Users\User\Documents\Анюта\Документация\5-А класс\5 класс фото\фото посадка цветов\P71115-140800.jpg 

docx
Додано
14 березня 2018
Переглядів
2933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку