Психолого - педагогічна характеристика
( повна схема )
учня /учениці 2-4 класу ____________________ЗЗСО І – ІІІ ст .
1. .Загальні відомості: Прізвище, ім’я та по батькові учня (учениці) , нар. … р., виховується у повній /неповній сім’ї, під опікою /патронажем. Навчальний заклад ______________ 2. Навчання:
1.) Вміння вчитися:
2.) Навчальні:
- Читає текст плавно, цілими словами , складами , буквами; виразно , з інтонацією , монотонно ; без помилок , з помилками; темп читання … слів за хвилину . Прочитане розуміє повністю, частково , не розуміє.
- Мовлення образне, емоційне , розвинене , сформоване частково. Словниковий запас багатий , збіднений , активний , пасивний. Уміє висловити свою думку повністю чи частково, припускається мовленнєвих помилок .
- Пише букви із дотриманням правильної форми, розміру та нахилу; дотримується систематично , частково , не дотримується.
- Обчислювальні навички сформовано у повному обсязі , сформовано частково, не сформовано. Розв′язує задачі самостійно , частково самостійно , з допомогою вчителя.
- До навчання ставиться із цікавістю , байдуже , навчається з примусу. Виявляє схильність до вивчення предметів …, …
2. Стосунки з класом і ставлення до школи:
- Становище в класі: користується авторитетом , є лідером , товариський , конфліктний/не конфліктний , уникає контактів із однолітками , схильний до усамітнення.
- Уміє знаходити взаєморозуміння з оточуючими, ставити запитання, домовлятися. Вміє приймати рішення і нести за них відповідальність. Уміння будувати відносини з однолітками й вирішувати конфлікти. Працьовитість, вміння відстоювати свою позицію і правоту, здатність до гнучкості. Має/ не має навички збереження психологічного , емоційного здоров’я.
- Відвідує шкільний колектив із задоволенням , із зовнішньої мотивації , з примусу. Знаходить товаришів, вміє будувати стосунки з однолітками та іншими людьми . - Реагує на поради та зауваження вчителів адекватно , болісно , байдуже , не адекватно , агресивно.
3. Особливості особистості:
1.) Самооцінка: нормальна (адекватна - реалістична оцінка дитиною самої себе, своїх здібностей та якостей ) висока , низька , завищена , занижена.
2.) Має особливі здібності до певної діяльності: музики , малювання , конструювання, колекціонування, прикладних видів мистецтва, декламації, артистичності , спорту, інше … 3.) Правил шкільного розпорядку та норм поведінки дотримується , частково, не дотримується.
4.) Яскраво виражені риси характеру:
- позитивні (доброта, довіра, щедрість, милосердя, схильність до емпатії, порядність, оптимізм, акуратність, ввічливість, витримка, уміння прощати, уміння слухати, життєрадісність, мудрість, почуття гумору, креативність тощо); негативні (жадібність, заздрість, злість, пихатість, егоїзм, жорстокість, байдужість )
- особливі ( самостійність, терплячість, старанність , самодисципліна, допитливість , здатність управляти емоціями, вдячність, стійкість )
4. Участь батьків у навчально-виховному процесі :
- Виховують / виховує дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім’ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини; піклуються/піклується про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток, поважає дитину;
- Батьки ( родичі) забезпечують здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, зважають на поради педагогів, цікавляться здобутками дитини , готують її до самостійного життя.
- Батьки / особи що їх заміняють активно співпрацюють з класоводом , долучаються до життя класу, навчання та творчості дітей; відкритих уроків і позакласних заходів; допомоги в організації та проведенні позакласних справ і в зміцненні класного колективу.
« » 20____ _ р. Класний керівник /
М.П. Директор /
Характеристика
Ташківського Михайла Романовича,
учня 2 класу Тернівського ЗЗСО І – ІІІст .
Михайлик навчається у … ЗЗСО І – ІІІ ст. з першого класу (з 2022р. ) За період навчання має певні досягнення в опануванні навчальними вміннями, які співставні із середнім та початковим рівнем навчальних досягнень. Зарекомендував себе, як старанний, дисциплінований учень, який, проте, ще не має прищеплених стійких навичок витривалості і працьовитості. Потребує постійного контролю та заохочення . Хлопчик добре усвідомлює обов’язки та навчатись йому важко. На уроках не завжди уважний, дуже часто відволікається, самостійно працює короткий час. Михайлик потребує постійного заохочення, підтримки і виявляє активність під час тієї роботи, яка подобається ( списує з друкованого чи за зразком, розмальовує за ігровими завданнями, бере участь в колективних іграх. ) Хлопчик покращує свою роботу, якщо регулярно співпрацює з вчителем чи в парі над читанням, обчисленням, засвоєнням мовних одиниць чи іншими навчальними завданнями .
Михайлик із задоволенням ліпить, розмальовує, конструює, працює в парі, бере участь в інсценівках, у спільних проектах, проте йому потрібно підказувати певні ідеї для такої діяльності . Часто йому важко самостійно висловлювати свої думки, розмовляє короткими реченнями, нечітко. Потребує чітких і прямих вказівок із візуалізацією кожного кроку (якщо для роботи є чек-ліст). Школяр досить спостережливий, але при взаємодії чи в спілкуванні користується обмеженим лексичним запасом , вибираючи певні форми для спілкування з дорослими й однолітками. Уміє користуватися ввічливими та емоційними формами звертання . Хлопчик ще не зовсім чітко усвідомлює процес розумової діяльності, хоча над практичною або спільною однією справою для усієї групи (команди) працює завзято і вміло .
В Михайлик класі виконував доручення санітара, квіткаря, господарника. За характером добрий, чесний, щедрий, врівноважений.
25 травня 2012 р.
М П Директор школи: __________ ( …….)