Характеристика на учня ( ученицю) в початковій школі

Про матеріал
Для класоводів та класних керівників пропоную ще схеми для характеристик учнів, де уніфіковано у зручній формі різні типи характеристик, що надаються дитині з різною метою. Охоплено все - від навчально-організаційних уміннь і навичок до соціальних рис особистості і ролі сім"ї. Такі характеристики можна використати для дитини з особливими освітніми потребами, при переході школярів із одного закладу до іншого чи для служб, що працюють з родиною .
Перегляд файлу

Психолого - педагогічна характеристика

( повна схема )

учня /учениці 2-4 класу   ____________________ЗЗСО І – ІІІ ст .

                                                                                                                                                                                                                       1. .Загальні  відомості:                                                                                                                                                                                                                                 Прізвище, ім’я та по батькові   учня (учениці) , нар.  … р.,  виховується  у повній /неповній сім’ї, під опікою /патронажем.                                                                                                                                              Навчальний  заклад     ______________                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  2. Навчання:

1.)   Вміння вчитися:     

  •      навчально-організаційні  уміння і навички  (  вміє/ не вміє  організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його, елементарно  планувати свої дії, доводити роботу до кінця, робити перевірку. )   
  •      загальнопізнавальні    уміння  і  навички  (уміння спостерігати, розмірковувати, запам'ятовувати, відтворювати, застосовувати й перетворювати навчальний матеріал, прогнозувати)   
  •      загальномовленнєві  уміння (  формування умінь висловлюватися , будувати діалог чи монолог,  уміння спілкуватися і працювати з текстовою та візуальною інформацією)
  •      контрольно-оцінні  уміння  і  навички:  засвоєння учнями способів перевірки та самоперевірки, оцінювання здобутих знань
  •      рефлексивні (висловлювати емоційні, інтелектуальні, оцінювальні, рефлексивні судження про себе  та своїх товаришів )

2.)  Навчальні:

- Читає текст плавно, цілими словами , складами , буквами; виразно , з інтонацією , монотонно ; без  помилок , з  помилками;   темп  читання …  слів  за  хвилину . Прочитане  розуміє  повністю, частково , не  розуміє.

- Мовлення  образне, емоційне , розвинене , сформоване  частково. Словниковий  запас багатий , збіднений , активний , пасивний. Уміє  висловити  свою  думку  повністю чи  частково, припускається    мовленнєвих  помилок .

-  Пише  букви  із  дотриманням  правильної  форми, розміру та  нахилу;  дотримується   систематично , частково , не дотримується.     

- Обчислювальні  навички  сформовано у  повному  обсязі , сформовано  частково,  не  сформовано. Розв′язує  задачі самостійно , частково  самостійно , з  допомогою вчителя.                                      

      -  До  навчання  ставиться   із  цікавістю , байдуже , навчається  з  примусу.  Виявляє  схильність  до  вивчення  предметів  …,     … 

2.  Стосунки  з  класом  і  ставлення  до  школи:

-  Становище  в  класі: користується  авторитетом , є лідером , товариський ,   конфліктний/не конфліктний , уникає  контактів  із  однолітками , схильний  до  усамітнення.

-    Уміє знаходити взаєморозуміння з оточуючими, ставити запитання, домовлятися. Вміє приймати рішення і нести за них відповідальність. Уміння будувати відносини з однолітками й  вирішувати конфлікти. Працьовитість, вміння відстоювати свою позицію і правоту, здатність до гнучкості. Має/ не має  навички збереження психологічного , емоційного здоров’я.

- Відвідує  шкільний  колектив  із задоволенням , із  зовнішньої  мотивації , з примусу. Знаходить товаришів, вміє будувати стосунки з однолітками та іншими людьми .                                                                                                                                       - Реагує  на  поради  та  зауваження  вчителів  адекватно , болісно , байдуже ,  не адекватно , агресивно.   

                                                                                                                                                                                                                          3.   Особливості  особистості:    

1.)  Самооцінка: нормальна (адекватна - реалістична оцінка дитиною  самої себе, своїх здібностей та якостей ) висока , низька , завищена , занижена.

 2.) Має  особливі  здібності  до певної діяльності: музики , малювання , конструювання, колекціонування,  прикладних видів  мистецтва, декламації, артистичності , спорту,  інше …                                                                                                                                                                                      3.) Правил  шкільного  розпорядку  та  норм  поведінки  дотримується , частково, не  дотримується.       

4.)  Яскраво  виражені  риси  характеру:

- позитивні (доброта, довіра, щедрість, милосердя, схильність до емпатії,  порядність, оптимізм, акуратність, ввічливість, витримка, уміння прощати, уміння слухати, життєрадісність, мудрість, почуття гумору, креативність тощо); негативні (жадібність, заздрість, злість, пихатість, егоїзм, жорстокість, байдужість )

- особливі ( самостійність, терплячість, старанність ,  самодисципліна, допитливість ,  здатність управляти емоціями, вдячність, стійкість )

4.   Участь  батьків  у  навчально-виховному  процесі :

-    Виховують / виховує  дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім’ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини; піклуються/піклується  про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток, поважає  дитину;

 -   Батьки ( родичі) забезпечують здобуття дитиною повної загальної середньої освіти,  зважають на поради педагогів, цікавляться здобутками дитини , готують  її до самостійного життя.

-  Батьки / особи що їх заміняють  активно співпрацюють з класоводом , долучаються до життя класу, навчання  та  творчості дітей; відкритих уроків і позакласних заходів; допомоги в організації та проведенні позакласних справ і в зміцненні класного колективу.

                                                                     

 

 

«            »   20____ _ р.                                  Класний   керівник   /                                              

М.П.                                                                       Директор   /

 

 

Характеристика

Ташківського  Михайла Романовича,

учня   2  класу  Тернівського ЗЗСО  І – ІІІст .

 Михайлик  навчається  у     ЗЗСО І – ІІІ ст. з першого класу (з 2022р. ) За період навчання має певні досягнення в опануванні навчальними вміннями, які співставні із середнім та початковим рівнем навчальних досягнень. Зарекомендував себе, як старанний, дисциплінований учень,  який, проте, ще не має прищеплених стійких навичок витривалості і працьовитості. Потребує  постійного контролю та заохочення . Хлопчик  добре усвідомлює  обов’язки та навчатись йому важко. На уроках не завжди уважний, дуже часто відволікається, самостійно працює короткий час. Михайлик потребує постійного заохочення, підтримки і виявляє активність  під час тієї роботи, яка подобається ( списує з друкованого чи за зразком, розмальовує за ігровими завданнями, бере участь в колективних іграх. )  Хлопчик покращує свою роботу, якщо регулярно співпрацює з вчителем чи в парі над читанням, обчисленням, засвоєнням мовних одиниць чи іншими навчальними завданнями .

Михайлик із задоволенням ліпить, розмальовує, конструює, працює в парі,  бере участь  в інсценівках, у спільних проектах, проте йому потрібно підказувати певні ідеї для такої діяльності . Часто йому  важко самостійно висловлювати свої думки, розмовляє короткими реченнями, нечітко.  Потребує чітких і прямих вказівок із візуалізацією кожного кроку (якщо для роботи є чек-ліст). Школяр  досить спостережливий, але при взаємодії чи  в спілкуванні  користується обмеженим лексичним запасом , вибираючи певні форми для спілкування з дорослими й однолітками. Уміє користуватися ввічливими та емоційними формами звертання . Хлопчик ще не зовсім чітко усвідомлює процес розумової діяльності, хоча над  практичною або спільною однією справою для  усієї групи (команди)  працює завзято і  вміло  .

 В Михайлик класі виконував доручення санітара, квіткаря, господарника. За характером добрий, чесний, щедрий, врівноважений.

 

25 травня 2012 р.

       М П                                  Директор школи:   __________           ( …….)

docx
Додано
20 серпня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку