Ігрова програма до Гелловіну "Страшно весела вечірка"

Про матеріал
Сценарій сюжетної ігрової програми до Гелловіна для учнів 3-4-х класів. Звичні "страшні" герої цього свята ховаються від мисливців за привидами, паралельно розважаючи дітей, доводячи цим, що вони не страшні, а веселі і дружелюбні.
Перегляд файлу

 

Сценарій ігрової програми "Страшно весела вечірка".

 

Дійові особи:

Мисливець 1

Мисливець 2

Мисливець 3

Мисливець 4

Дракула

Донька Дракули

Зомбі 1

Зомбі 2

Бабайка

Каспер

Мумія 1

Мумія 2

 

Звучить музика. На сцену з різних сторін вибігають мисливці за привидами.

Мисливець 1: Увага, увага, вони всі тут! Збираємося в одній точці.

Мисливці виходять на сцену. Ціляться на зал.

Мисливець 2: Ну, що готові? Тільки давайте не як минулого разу, коли думали, що знайшли перевертня, а то квадробер на прогулянку вийшов.

Мисливець 3: Та це ж ніби справжні монстри...

Вдивляються в зал.

Мисливець 4: Тільки чомусь вони нас зовсім не бояться...Ану, признавайтеся, вам страшно?

Діти відповідають "ні". Мисливці переглядаються.

Мисливець 1: По-моєму, це не голоса монстрів...

Мисливець 2:  Але щось дуже знайоме... Зачекайте, та це ж діти святкувати Гелловін прийшли!

Мисливець 3: Ну, чому ми завжди на це попадаємося. От дивний день - не розрізниш де справжні монстри, а де перевдягнені.

Мисливець 4: (до дітей)Так, у нас з вами дуже мало часу, тому слухайте нас уважно. Ми хочемо вам сказати дуже важливу інформацію,але пообіцяйте нам ,що ви її нікому не розкажете, інакше ми просто не зможемо розповісти вам цю величезну таємницю. Обіцяєте?

Діти :Так!

Мисливець 3: Отже, усім відомо, на Гелловін  вся нечисть потойбічного світу вилазить в наш світ ,і тому всі монстри особливо небезпечні саме сьогодні , їх усіх потрібно терміново виловити,щоб вони вам не нашкодили.

Мисливець 4: Ну, і нам теж.

Мисливець 2: О, у мене є ідея! (Звертається до дітей)Друзі ,ви нам допоможете відшукати всіх монстрів та привидів?

Діти: Так!

Мисливець 1:Але знайте ,вони дуже хитрі і будуть дуже сильно старатись ,щоб переманити вас на свій бік.

Мисливець 2: Але як ми можемо бути впевнені в тому ,що діти нам дійсно допоможуть, а не злякаються?

Мисливець 3: А й дійсно,як?

Мисливець 4: А ви пам'ятаєте як саме нас взяли з вами в загін мисливців за привидами?

Мисливець 1:Ой, та вони таке не витримають...Але спробувати можна. Ви готові пройти справжні випробування, щоб приєднатися до нас?

Діти відповідають.

Мисливець 1: Ви впевнені?

Діти відповідають.

Мисливець 1: Тоді (до Мисливця 3) починай.

Мисливець 3: Слухайте мене уважно. Дивіться усі пильно  на екран. На ньому зараз ви побачите тінь якогось монстра чи злодія і повинні будете відгадати хто саме зображений на картинці.Готові? Тоді, почали!

Гра 1 "Відгадай по силуету"

Мисливець 1: Вітаю, перше випробування ви пройшли!Тепер переходимо до тренування! Виходьте усі до нас.

Мисливець 2: Бачите, ми всюди розкидали такі маленькі острівці? Ваше завдання таке - поки звучатиме музике - ви повинні бігати, стрибати, танцювати навколо них, а коли музика буде зупинятися - необхідно стати на острівець. Хто не встиг - той вибуває. Зрозуміли? Тоді, почали!

 Гра 2 "Острівці"

Мисливець 2: У нас є переможець. Представся, будь ласка. От ти будеш командиром вашого загону. Сідайте усі на свої місця.

Мисливець 4: Вітаємо вас, ви офіційно пройшли випробування і можете допомагати нам ловити монстрів. Залишаємо вас тут в засідці, а ми пішли на розвідку.

Мисливці йдуть зі сцени. Звучить музика. На сцену виходить Дракула, за ним трохи несміливо йде його донька.

Дракула. Ха-ха-ха! Ось ми і тут! Діти, готуйтеся тремтіти! Сьогодні я, Великий і Жахливий Дракула, з’явився, щоб злякати вас так сильно, що ви розбіжитесь хто куди!

Донька. Тату, а чому ти хочеш лякати дітей? Вони ж, може, зовсім не страшні. А ще, вони можуть бути нашими друзями.

Дракула. Друзями? Та я... я ж  Дракула! Я лякаю людей! Це моє призначення!

Донька. А що, якщо замість того, щоб лякати, ми пограємо з ними? Подивись на цих дітей – вони веселі та кмітливі. Давай краще з ними пограємось. Тобі ж самому буде цікаво!

Дракула. Хм... Гаразд, спробуємо. Але якщо вони злякаються, все-таки розбіжаться — це на твоїй совісті! Отже, що ти пропонуєш?

Донька. Почнемо з першої гри – «Відгадай мультфільм"

Отже, правила прості! Ми вам на екрані будемо показувати героїв із відомих мультфільмів. Ваше завдання – відгадати, з якого вони мультфільму!

Дракула. Так, відгадуйте, якщо не хочете... (шепоче дочці) А що я можу сказати, щоб не лякати їх?

Донька. Просто скажи, що вони молодці, тату!

Дракула. Добре... Ну, молодці, хто вгадає! Отже, почали!

Гра 3“Відгадай мультфільм”

Донька. Друзі, ви такі розумнички, мені так подобається з вами гратись!

Дракула. Твоя правда, це і справді весело, тож я хочу ще гратись, але тільки тепер пограємо в мою гру!

Донька. І що це за гра?

Дракула. Спочатку хочу запросити усіх до нас на сцену. Не бійтеся, я не кусаюся. Слухайте мене уважно. Поділіться спочатку на дві команди. Ваше завдання – повторити позу або вираз обличчя з фото, яке ви будете бачити на екрані. А ми з донькою будемо вас оцінювати. Подивимось, хто з вас буде найкращим!

Гра 4 “Повтори фото”

Дракула. А зараз ми оголошимо результати. Я вважаю, що найкращими були...усі! Аплодисменти усім! І мені також! Сідайте усі на свої місця. Ой, а виявляється, бути другом не так вже й погано!

Донька. Я тобі казала, а ти не вірив.

Раптом чуються кроки.

Дракула. Що це? Хтось іде! Ми маємо сховатися!

Донька. Точно! Сховаємось і подивимось, хто це…

Дракула і його донька ховаються. Звучть музика. Виходять зомбі.

Зомбі 1: Уууу… ми прийшли, щоб потанцювати!

Зомбі 2: Танець… це життя…?

Зомбі 1: Життя? Ха-ха! Ми вже не живі! Тому й танцюємо так… повільно і незграбно.

Зомбі 2: А може, у танці є щось більше? Може, ми забули, як це — бути людьми?

Зомбі 1: Люди?О, ось тут є трішки людей. Привіт вам!  Цікавий народ! Ану скажіть, ви умієте танцювати?

Зомбі 2: Танго чи сальсу?

Зомбі 1: Я, думаю, вони усе можуть і зараз з нами потанцюють. Але ми будемо танцювати по-своєму — з дотиком жаху!

Зомбі 2: А може, ми навчимо їх танцювати наші танці? Якісь жахливі рухи!

Зомбі 1: Ооо, так, вони будуть з нами танцювати, поки не відчуюють себе зомбі.

Зомбі 2: То, починаємо танцювати. Підходьте всі до нас!

Зомбі 2: Всі з нами! Давайте танцювати! Не бійтесь, ми не вкусимо!

Зомбі 1: Ну, принаймні, не всіх!

Гра 5 "Танці з зомбі"

Зомбі 1: Вауу, які ви молодці. Та і ми також, давно так не розминалися. Просимо вас сісти на свої місця.

Зомбі 2: А зараз ми з вами відпочинемо, зануримося у світ мультфільмів, але з маленьким сюрпризом! Ми покажемо вам фото героїв, і один з них буде зайвим.

Зомбі 1: Так, і ви повинні будете вгадати, хто це! Готові?

Зомбі 2: Перш ніж почати, давайте згадаємо, як працює наша гра.  На екрані будуть з'являтися персонажі з мультфільмів,  ви повинні будете знайти того, хто не підходить до решти,і  пояснити чому.

Зомбі 1: Тому давайте не будемо тягнути час ,та почнемо розігрівати ваші мізки.

Зомбі 2: А тепер – увага на екран! Перше фото!

Зомбі 1: Думайте швидко! Який з цих персонажів не підходить до решти та чому?

(Діти відповідають)

Зомбі 1:правильно,ви такі молодці, давайте наступне фото.

Зомбі 2: як ви думаєте хто зайвий,та чому.

Зомбі 1: Які вони всі різні! Згадайте, що об'єднує їх, а що робить одного з них зайвим.

Гра 6 "Хто зайвий"

Зомбі 2:Ви так багато мультфільмів знаєте,я в захваті.

Зомбі 1:В мене самого прям мізки почали танути.

Зомбі 2: Друзі ми дуже раді,що провели цей час разом з вами. Але нам вже час,до нових зустрічей.

Зомбі 1: Треба йти, поки нас не спіймали мисливці...

Зомбі йдуть зі сцени. Вибігають мисливці.

Мисливець 2: Ну? Монстрів бачили?

Діти відповідають.

Мисливець 1: І що - ви жодного не піймали? А нас чого не позвали?

Мисливець 3: Ой, дивіться, бо наступного разу вони вас викрадуть, якщо нас не покличете.

Мисливець 4: А, можливо, ми просто погано дітей натренували, от вони і побоялися затримати монстрів.

Мисливець 2: То я пропоную продовжити тренування. Тільки зробити їх більш жорсткішими. Впораєтеся? А зараз ми це і перевіримо. Виходьте до нас усі сміливці.

Мисливець 1: Бачите, у нас є величезна павутина, яку ми колись у монстрів викрали. Ваше завдання - поки грає музика якнайшвидше пролізти через отвори в ній, а потім повернути назад. Готові? Починаємо!

Гра 7 "Павутина"

Мисливець 3: Ой які ви молодці. Справилися на відмінно. А от наступне тренування не усім під силу.

Мисливець 4: Вважаєш, не всі витримають?

Мисливець 3: Я думаю, навіть ми можемо його не витримати.

Мисливець 2: Ти завжди так про усіх думаєш. А от ми візьмемо - і справимося! Правда ж, друзі?

Мисливець 3: Ой, ну дивіться, тому що зараз буде електроруханка!

Мисливець 1: Ти будеш нас током бити??

Мисливець 3: Майже. Ставайте усі перед мною і повторюйте рухи. Хто витримає, той і готовий полювати на монстрів!

Гра 8 "Електроруханка"

Мисливець 2: Урррааа! Ми молодці!!! Тому, продовжуємо полювання. Ви сідайте на свої місця, залишаєтеся в засідці, а ми знову на розвідку.

Мисливці виходять. Звучить музика. Виходять Каспер і Бабайка.

Каспер: УУУУУ,  привіт-привіт! Готові до справжніх страшилок? Я – привид Каспер, і я прийшов вас трохи полякати!

Бабайка: Ох, ти ж привид, але занадто добрий! Подивись, як треба лякати! Бууу! Я – Бабайка, майстер темряви!

Каспер: Хм... Щось тут не так. Діти зовсім не бояться мене! А ти, Бабайко, здається, теж їх не вразила!

Бабайка: Як це не вразила? Я – Бабайка, я лякаю навіть найсміливіших! Ви ж мене боїтеся, правда? Якщо ні, то виходьте усі до нас, зараз це перевіримо. Слухайте уважно слова пісні, яка буде звучати. Коли я сплю - вам можна танцювати, стрибати, але, коли я прокидаюся - вам потрібно завмерти. Зрозуміли? Тоді, танцюємо!

Гра 9 "Бабайка"

Бабайка: А тепер сідайте на свої місця. От, дійсно, ви мене не боїтеся.

Чути дивні звуки.

Каспер: Ой, що це? Я боюся! (Ховається за Бабайкою).

Бабайка: Ну що за привиди пішли.

Знову дивний звук.

Бабайка: Я теж боюся. А от їм, бачу, нічого не страшно. То вона нехай залишаються, а ми тікаємо.

Тікають. На сцену виходять мумії.

Мумія 1: Що це було? Знову археологи від нас тікають?

Мумія 2: (помічає дітей, штовхає другу мумію): Та ні, дивись,  ніхто від нас не тікає.

Мумія 1: Знову ці діти, які ніколи нічого не бояться. (Лякає). УУУУ! Що, не страшно? Не розумію, для чого ми виходимо в цей світ, якщо нас ніхто не боїться?

Мумія 2: Ну, для того, щоб просто розвіятися, розважитися, розім'ятися(починає робити зарядку).

Мумія 1: (дітям)Ой, якби ви знали, як нудно в гробниці, тісно і кістки затікають. От вам смішно, так? А хочете відчути як це? От, відчуваю, що хочете. То запрошую до нас чотирьох сміливців.

Мумія 2: Вам потрібно розділитись на дві пари. Тепер  тримайте наші найкрутіші екзампляри мумійозних бинтів (вручає їм туалетний папір).

Мумія 1: Вам потрібно замотати в цей “бинт” свого напарника так, щоб він був схожий на нас! Зрозуміло? Тоді, почали!

Гра 10 "Зроби мумію"

Мумія 1: Які ви молодці! Аплодисменти модельєрам та їх муміям.

Мумія 2: Ви, навіть, вийшли гарніші за нас. Під оплески спускайтеся до своїх місць. Мумії можуть залишатися в своїх костюмах.

Звучить музика. На сцену вивігають усі монстри.

Дракула: Вони нас знайшли!

Забігають мисливці.

Мисливець 1: Усім залишатися на своїх місцях!

Мисливець 2: Ви оточені і не зможете втекти!

Донька Дракули: Так ми і не хочемо нікуди тікати!

Мисливець 3: Як це?

Донька Дракули: Нам тут цікаво, з усіма розважатися. Ми от і з дітьми подружилися, (до дітей) правда ж?

Бабайка: Бо ми насправді не злі і не страшні.

Мисливець 4: Ну і що нам тепер робити? Вони реально такі дружелюбні.

Дракула: А давайте дружити з нами. Будемо раз в рік збиратися на Гелловін  і влаштовувати такі шалені вечірки!

Мисливець 1: А раптом ви нас обманюєте?

Бабайка: Так давайте ми і з вами пограємо і ви зрозумієте, що ми кажемо правду.

Мисливець 2: Ну, добре, даємо вам один шанс.

Дракула: Пропоную вам, мисливцям, і усім дітям в залі пограти в нашу улюблену гру. Поділіться на дві команди і станьте аж у кінець зали. Ми усі станемо спиною до вас, буде звучати музика і, поки вона звучить, ви будете наближатися до нас. Коли музика зупинятиметься, ви теж повині зупинитися і завмерти, а ми, якщо помітимо, що хтось ворухнувся - того забираємо до себе. Переможе той, хто першим, поки ми не бачимо, торкнеться когось із нас. Зрозуміли? Тоді, почали!

Гра 11 "Торкнися монстра"

Мисливець 1: Це справді було весело, ви нас не обманули. Ви реально прикольні монстри!

Мисливець 2: Тому ми згодні з вами дружити! І кожного року на Гелловін  зустрічатися і розважатися! Друзі, ви згодні з нами?

Мисливець 3: І в честь цього пропонуємо усім нам станцювати танець дружби!

Гра 12 "Танець дружби"

Дракула: Друзі, з вами було дуже весело! Дякуємо, що не злякалися нас і порозважалися з нами!

Бабайка: Приходьте до нас і наступного року. Ми вас добряче полякаємо...ой, порозважаємо!

Мисливець 1: Усім вам дякуємо...

Усі разом: До нових зустрічей!

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку