Виховний захід "День захисту тварин"

Про матеріал
Ознайомити дітей із поняттям "безпритульні тварини"; - формувати уявлення дітей про правила догляду за собаками та котами; розвивати прагнення допомагати безпритульним тваринам; виховувати доброту,чуйність,відповідальність за братів наших менших.
Перегляд файлу

Виховний захід « 4 жовтня – Всесвітній день захисту тварин»

Мета: ознайомити дітей з історією Дня захисту тварин;

виховувати любов до тварин, повагу до вірності; почуття відповідальності за приручених тварин;

 прагнення допомагати безпритульним тваринам.

Обладнання: презентація «4 жовтня – Всесвітній день захисту тварин»,розфарбовки тварин; мультфільм про тварин, казки про тварин.

Урок в 4 класі

                                            ХІД ЗАХОДУ:

Сьогодні, діти, у нас цікавий урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну невідому, в країну чудову

Природи сторінку відкриємо знову.

Організаційний момент:

  •          Діти, у нас сьогодні буде цікаве заняття доброти!

Сьогодні, день, коли всі люди говорять про безпритульних тварин, про те, як треба і необхідно до них відноситися і допомагати.

Основна частина:

  •          Діти, хто з вас чув або знає, хто такі безпритульні тварини?? (Безпритульні тварини – це тварини, які залишилися без домівки і яким завжди потрібна допомога)
  •          Як ви гадаєте, чому вони стали такими?
  •          Чого саме ці тварини потребують?
  •          Чим ми можемо їм допомогти?
  •          Всесвітній день тварин відзначається щороку 4 жовтня - це привід не тільки згадати про домашніх улюбленців та диких особин, а й замислитися про екологічну ситуацію у всьому світі. Адже через зміни клімату, вирубку лісів не тільки гинуть представники фауни, а й зникають цілі види. Тож сьогодні ми поговоримо про безпритульних тварин та обговоримо чим ми можемо їм допомагати.

1. Загадки.

       Відгадайте загадки.

1) Гладиш - лащиться,

Дражниш - кусається. (Собака)

 

2) Лахматенький,

вусатенький,

Лапки м'якенькі,

а кігтики гостренькі(кіт)

2. Інтерактивна вправа «Мікрофон» (запитання за картинкою)

 -  Хто зображений на картинці?

 -  Що робить перший цуцик? 

-  Який настрій у нього?

-  Як ви вважаєте, чи є у нього господар?

-  Як би ви сказали про цуценя. Яке воно?

(худе, самотнє, безпритульне, покинуте, засмучене, голодне)

-  А як виглядає другий цуцик? Який він?

- Як ми можемо їм допомогти? (відовіді дітей)

3. Робота із оповіданням В.Сухомлинського

 - Давайте пригадаємо оповідання В. Сухомлинського «Покинуте кошеня»

 Запитання за змістом оповідання:

1.  Який вчинок зробила Наталка на відміну від інших людей?

2.  Яким стало кошеня, коли його забрала Наталка? (веселим, щасливим, лагідним, задоволеними)

3.  Яким тваринам живеться краще, тим, що живуть на вулиці, чи тим, що вдома? Чому? (Відповіді дітей)

4.  Як би ви вчинили на місці дівчинки?

-  Ось бачите, яка пригода сталася із цим кошеням.

4. Цікаві факти

(діти перед цим мали завдання прочитати цікаві факти про тварин, а саме про кішок і собак).

- Ви прочитали цікаві факти  про тварин. Зараз пропоную їх обговорити

(діти по черзі виходять в ценрт класу і зачитують цікаві факти)

1)Коти можуть здійснювати стрибки в 7 разів довжини свого тіла. Це означає, що якщо ваш кіт важить 4 кг і має довжину тіла 60 см, то він може стрибнути на відстань більше 4 метрів!

2)Коти мають дуже гнучку хребет. У них є більше кісток у своїй хребтині, ніж у людей, що дозволяє їм виконувати неможливі для нас фізичні трюки.

3)Коти дуже чутливі до запахів. Вони можуть розрізняти різні запахи й навіть розпізнавати своїх господарів за запахом.

4)Коти можуть видавати понад 100 різних звуків. Вони вміють муркотіти, м’яукати, шипіти та багато інших звуків, щоб виразити свої почуття.

5)Коти сплять більше ніж люди. Вони можуть спати від 12 до 16 годин на день!

6)Собаки можуть відчувати запахи у тисячі разів краще, ніж люди. Їх носи мають у мільйони більше рецепторів запаху - для порівняння, людський ніс нараховує їх у середньому 5 мільйонів, у той час як такса має 125 мільйонів, що робить їх корисними при вилученні наркотиків, пошуці трупів, крові, вибухівки тощо.

7)Собакам сняться сни. Якщо ви коли-небудь помічали, що ваш домашній улюбленець тремтить уві сні, це, мабуть, означає, що вона бачить сни. Дослідники встановили, що собаки мають схожі схеми сну та активності мозку як і людей, і що малі породи, як правило, бачать більше снів, ніж великі. "Психологія Сьогодні" припускає, що їм, ймовірно, сняться знайомі види діяльності, такі, як ігри на вулиці, або переслідування власного хвоста.

8)Цуценята народжуються сліпими і глухими. Новонароджені цуценята все ще розвиваються, згідно з Psychology Today, тому їх вушні канали та очі досі закриті. Більшість цуценят відкривають очі і реагують на шум після приблизно двох тижнів.

 

5. Дидактична гра «Памятай правило»

 

Заборонено:

 

▪ махати на собаку палицею, рукою;

▪ кричати;

▪ намагатися відібрати у неї те, що вона їсть;

▪ підходити і гладити.

 

Памятай:

 

▪ при зустрічи з собакою намагайся повернути в іншу сторону;

▪ не кричи;

▪ звернись за допомогою до дорослих;

▪ не дражни собак.

 

6. Вправа «Розфарбуй домашнього улюбленця»

- Діти, на парті лежать різні розфарбовки тварин. Пропоную вибрати ту, яка вам до вподоби і розфарбувати її.

 Підсумок заняття:

 

1. Гра «Мікрофон».

           – Подумайте і скажіть, яким було наше заняття? Що запам’яталося на     занятті?

Висновок: Пам’ятайте! Домашні тварини – це не жива іграшка, а член вашої родини, про яку ми повинні піклуватися і оберігати .

  •          Спасибі за заняття. Усім вам дякую за співпрацю!
docx
Додано
8 жовтня
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку