"Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів"

Про матеріал
Популяризувати досвід роботи з теми «Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів » сформувати мотиваційну, теоретичну та практичну готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності; проаналізувати аспекти ефективності впровадження у школі інноваційних технологій ; сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності.
Перегляд файлу

                                                  Майстер-клас

                                                 Гра-інтеграція

 
«Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів в межах»

 

Мета:
популяризувати досвід роботи з теми «Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів»

          сформувати мотиваційну, теоретичну  та практичну  готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності;
проаналізувати аспекти ефективності впровадження у школі інноваційних   технологій  навчання»;
сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності.
Завдання:
провести аналіз щодо нових освітніх методик;
організувати професійне самовдосконалення та самоосвіту;
формувати вміння командної взаємодії.
Ключове поняття: технології

                                             Хід майстер-класу
1 слайд

Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
Привітання
- Доброго дня, шановні учасники майстер-класу. Я дуже рада вас бачити і сподіваюсь на вашу допомогу, підтримку і плідну співпрацю.

2 слайд

Тема мого майстер-класу «Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів»

( Приготуйте , будь ласка, аркуш А 4, аркуш в клітину 7х7, клей , олівець або ручку, червоний, синій та жовтий олівці або фломастери).


3 слайд
Така дісталась вже нам робота.
Є в ній і радість, та є й турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі.                                                                    

 - Бажаю всім творчого натхнення, позитивних емоцій та активної участі у роботі.
  4 слайд                          Вправа «Очікування» 
Мета: сприяти формуванню побажань учасників щодо участі їх у тренінгу; формувати їх професійні прагнення; підвищення рівня інформованості щодо даної проблеми.
Обладнання: картки-смайлики
                                                                 Хід вправи
- Шановні колеги, сьогодні  ми з вами  поринемо у світ дитинства та спробуємо створити картину «Щасливе майбутнє», яка буде нас мотивувати та надихати. Звичайно, наша плідна робота залежить від вашого настрою. Уявіть себе сонечком. Простягаючи руки один одному , посміхніться та скажіть «Я сонце і я дарую Вам… тепло, щастя, добробут, натхнення і т. д.».

 Хай вам сонечко сміється,

 і наука хай дається.

Сподіваюся, що знання та уміння, отримані сьогодні, зроблять наші уроки цікавими та ефективними.
- Пропоную вам сьогодні:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитись,а бачити.
Не просто відповідати,а міркувати.
Дружно і плідно працювати!
- Тоді, неодмінно,  результат нашої роботи буде чудовим .
А зараз візьміть, будь ласка,  аркуш та  намалюйте угорі сонечко, а на його промінчиках,  напишіть, що  ви очікуєте від сьогоднішнього майстер-класу.

Потім ми перевіримо чи здійснилися ваші очікування.         

   5 слайд                               Вправа «Кольори»
Мета: підготувати учасників до успішної діяльності; створити комфортну атмосферу, гарний настрій.
Обладнання: олівці різного кольору: червоний, жовтий, синій.
                                               Хід вправи
- А зараз на цьому ж аркуші  і намалюйте  повітряну кульку певного кольору.


-  Психологи доводять, що червоний колір означає оптимізм, гарний настрій; жовтий колір – пізнання істини; синій колір - душевний підйом.

З таким настроєм ви сьогодні зібрались на майстер-класі та запустили наші повітряні кульки в небо.  

6 слайд
- Бо девіз нашого майстер-класу:
«Зібратись разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – успіх!»
 

7 слайд

- Як сказав відомий педагог, письменник Василь Олександрович Сухомлинський

!
http://aida.ucoz.ru
Гра – це величезне світле вікно,
крізь яке в духовний
світ дитини вливається
живлющий потік уявлень,...                                                

8 слайд

- Гра для учня- це забава, а для вчителя-це спосіб навчання, метою якого є залучення дітей до різних видів діяльності.

9 слайд- Завдання будь-якої гри

 https://image.slidesharecdn.com/random-170108171535/95/-15-638.jpg?cb=1483896002

10 слайд

Навчальні ігри в початкових класах необхідні. Завдяки ним дітям цікавіше здобувати певні знання. Ігри розвивають:

     -    Увагу;

  • Спостережливість;
  • Пам’ять;
  • Мислення;
  • Пізнавальну ініціативу;
  • Творчі здібності;
  • Самостійність;
  • Комунікативні та організаторські здібності.

                                        Вправа «Мозковий штурм»
Мета: активізувати учасників, підготувати їх до виконання наступних вправ.


- Перед тим, як розпочати, скажіть, будь ласка,  як ви можете описати сучасного учня?
- Чи змінилися учні за останні 10 років? Які вони?
- Якщо учню треба отримати інформацію, до чого він звернеться?
- Так ,звісно, отримують діти інформацію з інтернету.

11 слайд

- Ось так виглядає сучасний учень. Майже всі мають телефон, комп’ютер. Отже, ми з вами навчаємо дітей 21 століття. Вони активні, комунікабельні, творчі.

     В Україні, як і у всьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або «діти тисячоліття». Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь.
     Сьогодні до школи приходять діти , які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними.

12 слайд


- А який же сучасний вчитель? Назвіть три основні риси , які ви вважаєте необхідні для сучасного учителя?            

13 слайд

-Так. А зараз я пропоную виконати вправу «Фотоапарат»

Перед вами з’явиться зображення. Вам необхідно запам’ятати побачене, а потім його відтворити.

  • І так, увага на екран
  1. слайд

 

 

 

 

 

- Так які найважливіші риси характерні сучасному учителю? Хто запам’ятав?

15 слайд

 

16 слайд


  - Отже, сучасний вчитель:
     Любить того, кого навчає.
     Любить свій предмет і досконало ним володіє.
     Постійно вчиться сам.
- Змінилися риси сучасного учителя. Постійно змінюються методи та засоби навчання.
- Щоб не відставати, йти в ногу з часом, нам потрібно завжди удосконалюватися.

Як сказав Дені Дідро
«Не можна людину навчити на все життя, її можна навчити вчитися все життя».
 

Презентація досвіду роботи                                               
                                              Вправа «Методична скарбниця»
Мета: популяризувати досвід роботи вчителя.

                                           Хід вправи
Вступне слово.

       

  Сьогодні я поділюся з вами  деякими вправами, які  використовую на уроках. Отож, продовжуємо створювати нашу картину.

  • Сонечко, повітряна кулька  в нас вже є. Зараз ми виростимо квітку.
  • Скажіть, будь ласка, що необхідно, щоб наша квітка росла?    (дощ)
  • Правильно. Тож намалюйте квітку з  пелюстками. 
  • Виконавши вправу слайд 17    «Кола на воді», наша квіточка розквітне.

 

Мета: розвиток творчої уяви та розширення словникового запасу;
           формування культури усного та писемного мовлення.


- Коли у воду кинеш камінь, від нього по воді ідуть кола. Так само і слово може підштовхнути до багатьох асоціацій, викликати різні порівняння, спогади, уявні образи.
 

  • На кожній пелюстці квітки  напишіть літери слова ДОЩ (показати). Тепер до кожної літери доберіть слово, а потім з кожним цим словом складіть речення, пов’язані між собою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               

             

  

                                            

                                   

 

 

 


 

 

 

  • Молодці! Ну а тепер, виконавши слайд 18  вправу «Банани», ми дізнаємось яким буде наступний елемент нашої картини.
  • Вам необхідно з кожної третьої літери   скласти слово

 

19 слайд

А В С Е Р Т І Л О К А В У Й Б А З У М О Р А К

  • Так що ж нам необхідно намалювати? (стовбур)
  • Правильно стовбур дерева. Намалюйте, будь ласка, його.

 

  • Зараз , за допомогою   слайд 20    «Графічного диктанту», ми зобразимо ще один елемент.              

Приготуйте аркуш у клітину.

Згори донизу відрахуйте 2 клітини, а зліва -6. Поставте  крапку. Це буде початок нашого диктанту. Ну що, готові?

 

1 клітина праворуч,   1 клітина донизу,

1-праворуч, 1-донизу,

1-праворуч, 1-донизу,

2 клітини ліворуч, 1- донизу,

1-праворуч, 1-донизу,

1-праворуч, 1-донизу,

1-праворуч, 1-донизу,

3 клітини ліворуч, 1- донизу,

1-ліворуч, 1-догори,

3-ліворуч, 1-догори,

1-праворуч, 1-догори,

1-праворуч. 1-догори,

1-праворуч, 1-догори,

2 клітини ліворуч, 1-догори,

1-праворуч, 1-догори,

1-праворуч, 1-догори

 

Диктанти по клітинках олівцем. Багато корисностей для розвитку і навчання  дітей: веселі дитячі ігри, забавлянки, лічилки, скоромовки, казки, рухливі  ігри, розвиваючі ігри, пальчикова гімнастика, графічні диктанти і т.д

  • Що ж в нас вийшло? (ялинка) .
  • Правильно. Тож наклейте її неподалік від стовбура  (показати).
  • Для того, щоб дітям легше було запам’ятовувати, ми використовуємо  

 слайд 21    вправу «Піктограма» - це умовне позначення або малюнок певного предмета. Зараз вам необхідно запам’ятати слова, які ви побачите на екрані , а потім  намалювати побачене на нашій картині.

Слайд 22

Час пішов

 

Слайд 23

Час вийшов. І так,  що ви запам’ятали? (Трава, гілки, хмари, метелик, яблука на дереві).

  • Правильно, молодці. Намалюйте все побачене.
  • Скажіть, а чого не вистачає нашому дереву?  (листя)
  • Дійсно. Зараз, виконавши вправу   слайд 24   «Математичні змагання», ми доповнимо наше деревце листям.
  • На екрані з’являться листя з прикладами. Вам необхідно за певний час розв’язати приклади та намалювати на гілочках листя з відповідями.
  • Ви готові? На старт, увага, руш!

       Слайд 25

А тепер давайте перевіримо,  листя з якими відповідями ви намалювали?

          (60, 80, 4. 63, 120)

  • Ось і створили ми з вами нашу картину. Сподіваюсь, що дивлячись на неї ви будете надихатись та використовувати вправи , з якими сьогодні познайомились. Підсумовуючи свій майстер-клас, пропоную виконати ще одну вправу .

Слайд 26

Метод «Кроссенс».

Кроссенс- це асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає  «перетин значень». Зображення розташовують так, що кожна  картинка має зв'язок із попередньою і наступною,  а центральна поєднує за змістом одразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний  зв'язок  між картинками. Центральна картинка пов’язана за змістом із всіма зображеннями в  кроссенсі.

  • Отож, подивіться на всі ці картинки і скажіть, будь ласка, хто їх усіх об’єднує? (учитель)

Слайд 27

 

Поради батькам щодо сімейного виховання школярів - Миколаївська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №29

Підручники відтепер має замовити вчитель - Погляд – новини Чернівці

Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора Берегометської ЗОШ  І-ІІІ ступенів №3 — Вижницька районна рада

Дошка Маркерна, магнітна, шкільні дошки Тернопіль, фліпчарти

Знак Питання Картинка

Акції на товари для школи в польських магазинах – порівняння цін - Закупи в  Польщі

Крейда кольорова, кругла, 12 шт "Smiley World" 400276 - купити в Україні за  вигідною ціною | yes-tm.com

Портфоліо: wowomnom | Стокові фотографії, ілюстрації та векторні зображення  | Depositphotos®

Правове навчання школярів Рівненщини | Громадський Простір

 

  • Дійсно, учитель.

Слайд 28

  • Лейтмотив системи навчання  -  "Не кажи не вмію, а кажи навчуся!" Навчити дитину вчитися, працювати в команді  і зрештою бути щасливою .
  • 29 слайд    

Не зупиняйся, Вчителю, не треба!
Іди вперед, бо в цьому суть життя.
Ти робиш чистим і безхмарним небо,
Ти твориш віру в краще майбуття.

  • Ну і наприкінці свого виступу я хочу поділитися з вами секретами вчительської молодості.

30 слайд

майстер клас канджария о. в,

31 слайд  - Дякую за увагу! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 березня 2021
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку