Майстер-клас
Гра-інтеграція
«Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів в межах»
Мета:
популяризувати досвід роботи з теми «Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів»
сформувати мотиваційну, теоретичну та практичну готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності;
проаналізувати аспекти ефективності впровадження у школі інноваційних технологій навчання»;
сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності.
Завдання:
провести аналіз щодо нових освітніх методик;
організувати професійне самовдосконалення та самоосвіту;
формувати вміння командної взаємодії.
Ключове поняття: технології
Хід майстер-класу
1 слайд
Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
Привітання
- Доброго дня, шановні учасники майстер-класу. Я дуже рада вас бачити і сподіваюсь на вашу допомогу, підтримку і плідну співпрацю.
2 слайд
Тема мого майстер-класу «Ігрові технології, як унікальна форма навчання молодших школярів»
( Приготуйте , будь ласка, аркуш А 4, аркуш в клітину 7х7, клей , олівець або ручку, червоний, синій та жовтий олівці або фломастери).
3 слайд
Така дісталась вже нам робота.
Є в ній і радість, та є й турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі.
- Бажаю всім творчого натхнення, позитивних емоцій та активної участі у роботі.
4 слайд Вправа «Очікування»
Мета: сприяти формуванню побажань учасників щодо участі їх у тренінгу; формувати їх професійні прагнення; підвищення рівня інформованості щодо даної проблеми.
Обладнання: картки-смайлики
Хід вправи
- Шановні колеги, сьогодні ми з вами поринемо у світ дитинства та спробуємо створити картину «Щасливе майбутнє», яка буде нас мотивувати та надихати. Звичайно, наша плідна робота залежить від вашого настрою. Уявіть себе сонечком. Простягаючи руки один одному , посміхніться та скажіть «Я сонце і я дарую Вам… тепло, щастя, добробут, натхнення і т. д.».
Хай вам сонечко сміється,
і наука хай дається.
Сподіваюся, що знання та уміння, отримані сьогодні, зроблять наші уроки цікавими та ефективними.
- Пропоную вам сьогодні:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитись,а бачити.
Не просто відповідати,а міркувати.
Дружно і плідно працювати!
- Тоді, неодмінно, результат нашої роботи буде чудовим .
А зараз візьміть, будь ласка, аркуш та намалюйте угорі сонечко, а на його промінчиках, напишіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього майстер-класу.
Потім ми перевіримо чи здійснилися ваші очікування.
5 слайд Вправа «Кольори»
Мета: підготувати учасників до успішної діяльності; створити комфортну атмосферу, гарний настрій.
Обладнання: олівці різного кольору: червоний, жовтий, синій.
Хід вправи
- А зараз на цьому ж аркуші і намалюйте повітряну кульку певного кольору.
- Психологи доводять, що червоний колір означає оптимізм, гарний настрій; жовтий колір – пізнання істини; синій колір - душевний підйом.
З таким настроєм ви сьогодні зібрались на майстер-класі та запустили наші повітряні кульки в небо.
6 слайд
- Бо девіз нашого майстер-класу:
«Зібратись разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – успіх!»
7 слайд
- Як сказав відомий педагог, письменник Василь Олександрович Сухомлинський
8 слайд
- Гра для учня- це забава, а для вчителя-це спосіб навчання, метою якого є залучення дітей до різних видів діяльності.
9 слайд- Завдання будь-якої гри
10 слайд
Навчальні ігри в початкових класах необхідні. Завдяки ним дітям цікавіше здобувати певні знання. Ігри розвивають:
- Увагу;
Вправа «Мозковий штурм»
Мета: активізувати учасників, підготувати їх до виконання наступних вправ.
- Перед тим, як розпочати, скажіть, будь ласка, як ви можете описати сучасного учня?
- Чи змінилися учні за останні 10 років? Які вони?
- Якщо учню треба отримати інформацію, до чого він звернеться?
- Так ,звісно, отримують діти інформацію з інтернету.
11 слайд
- Ось так виглядає сучасний учень. Майже всі мають телефон, комп’ютер. Отже, ми з вами навчаємо дітей 21 століття. Вони активні, комунікабельні, творчі.
В Україні, як і у всьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або «діти тисячоліття». Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь.
Сьогодні до школи приходять діти , які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними.
12 слайд
- А який же сучасний вчитель? Назвіть три основні риси , які ви вважаєте необхідні для сучасного учителя?
13 слайд
-Так. А зараз я пропоную виконати вправу «Фотоапарат»
Перед вами з’явиться зображення. Вам необхідно запам’ятати побачене, а потім його відтворити.
- Так які найважливіші риси характерні сучасному учителю? Хто запам’ятав?
15 слайд
16 слайд
- Отже, сучасний вчитель:
Любить того, кого навчає.
Любить свій предмет і досконало ним володіє.
Постійно вчиться сам.
- Змінилися риси сучасного учителя. Постійно змінюються методи та засоби навчання.
- Щоб не відставати, йти в ногу з часом, нам потрібно завжди удосконалюватися.
Як сказав Дені Дідро
«Не можна людину навчити на все життя, її можна навчити вчитися все життя».
Презентація досвіду роботи
Вправа «Методична скарбниця»
Мета: популяризувати досвід роботи вчителя.
Хід вправи
Вступне слово.
Сьогодні я поділюся з вами деякими вправами, які використовую на уроках. Отож, продовжуємо створювати нашу картину.
Мета: розвиток творчої уяви та розширення словникового запасу;
формування культури усного та писемного мовлення.
- Коли у воду кинеш камінь, від нього по воді ідуть кола. Так само і слово може підштовхнути до багатьох асоціацій, викликати різні порівняння, спогади, уявні образи.
|
19 слайд
А В С Е Р Т І Л О К А В У Й Б А З У М О Р А К
Приготуйте аркуш у клітину.
Згори донизу відрахуйте 2 клітини, а зліва -6. Поставте крапку. Це буде початок нашого диктанту. Ну що, готові?
1 клітина праворуч, 1 клітина донизу,
1-праворуч, 1-донизу,
1-праворуч, 1-донизу,
2 клітини ліворуч, 1- донизу,
1-праворуч, 1-донизу,
1-праворуч, 1-донизу,
1-праворуч, 1-донизу,
3 клітини ліворуч, 1- донизу,
1-ліворуч, 1-догори,
3-ліворуч, 1-догори,
1-праворуч, 1-догори,
1-праворуч. 1-догори,
1-праворуч, 1-догори,
2 клітини ліворуч, 1-догори,
1-праворуч, 1-догори,
1-праворуч, 1-догори
слайд 21 вправу «Піктограма» - це умовне позначення або малюнок певного предмета. Зараз вам необхідно запам’ятати слова, які ви побачите на екрані , а потім намалювати побачене на нашій картині.
Слайд 22
Час пішов
Слайд 23
Час вийшов. І так, що ви запам’ятали? (Трава, гілки, хмари, метелик, яблука на дереві).
Слайд 25
А тепер давайте перевіримо, листя з якими відповідями ви намалювали?
(60, 80, 4. 63, 120)
Слайд 26
Метод «Кроссенс».
Кроссенс- це асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом одразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між картинками. Центральна картинка пов’язана за змістом із всіма зображеннями в кроссенсі.
Слайд 27
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слайд 28
Не зупиняйся, Вчителю, не треба!
Іди вперед, бо в цьому суть життя.
Ти робиш чистим і безхмарним небо,
Ти твориш віру в краще майбуття.
30 слайд
31 слайд - Дякую за увагу! До нових зустрічей!