Про матеріал
Це перелік задач (64 шт) мною складених, по темі ''Густина речовини''. Тут багато різних цікавих, можна навіть сказати прикладних задач. А зветься індивідуальною роботою, тому що є можливість - кожного учня зайняти індивідуальною задачею ( чи задачами). Ця індивідуальна робота має диференційований характер і в ній можна знайти задачі як слабким так і сильним учням!
Формальності нудних завдань-задач ( Який об'єм має тіло, густина якого рівна... , а маса ...; чому рівна густина тіла маса якого..., а об'єм складає.. і т.д і т.п. ) призвели до створення такого цікавого формату робіт. Коли діти отримують якусь прикладну задачу ( яка виходить за рамки формальностей, в ній є певний сюжет), то має підключатися інший функціонал мозку. Нажаль діти зараз адаптовані під формальні задачі і виходити за їх межі їх мозок не може. Є діти які залюбки розв'язують такі задачі.
Ці завдання можна роздати як на уроці і виконати в класі, так і задати на домашнє завдання.
А тепер коротко плюси і мінуси цієї новинки...
Плюси:
-можливість відійти від формальностей нудних задач
-ймовірність зацікавити учнів прикладними задачами
-показати учням існування таких задач( так вони є! Їх тільки треба скласти, покумекати трохи)
Мінуси:
-затратне в часі (достатньо часу треба на приготування новинки)
І до речі в переліку цих задач трапляються і задачі з підступами, треба включити логіку щоб розв'язати їх. Зустрічаються і задачі не логічні( чого бути не може), але це не заважає дітям підключати фантазію в вирішенні навіть такої екзотики.