Індивідуальна навчальна програма з інформатики для ЗПР

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з інформатики для 5 класу (для дітей з затримкою психічного розвитку). 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Навчальний предмет: інформатика

Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна  

Довгострокова мета:

мати уявлення:

про інформаційну систему її різновиди та структуру; про комп'ютерної мережі, необхідність захисту даних, загрози, що виникають в процесі використання Інтернету, необхідність дотримання авторського права; про електронний документообіг у сучасному суспільстві; про значущість алгоритмів у житті, поняття алгоритму та програми, виконавців та команд, які вони виконують;

знати:

поняття інформації та інформаційної системи, приклади даних і повідомлень, приклади інформаційних процесів, складові комп'ютера та їх призначення, поняття операційної системи; поняття комп'ютерної мережі, відмінність між глобальною та локальною комп'ютерними мережами, приклади пошукових систем, приклади навчальних веб-ресурсів; поняття об’єкта та властивостей об’єкта, основні об'єкти текстового документа, властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць; поняття алгоритму та програми, виконавців та команд, які вони виконують, сутність алгоритмічних структур;

вміти:

розпізнавати різновиди інформаційних процесів, розрізняти типи комп'ютерів, дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерним пристроями, виконувати основні операції над файлами та папками; використовувати  мережеві папки для обміну файлами та їх зберігання, дотримуватися правил безпеки під час використання Інтернету, шукати, завантажувати та зберігати дані, отримані із Всесвітньої мережі; редагувати та форматувати об'єкти текстових документів, додавати зображення з файлів та налаштовувати їхні параметри, додавати таблиці й однорівневі списки, редагувати та форматує їх, налаштовувати параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля), готувати документ до друку; складати прості алгоритми, розрізняти алгоритмічні структури, використовувати середовище для опису та виконання алгоритмів, обирати алгоритмічні структури для розв'язування поставленої задачі, виконувати алгоритми, подані у формальному вигляді.

 

 

 

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Тема:  Інформаційні процеси та системи

Розширювати уявлення про  інформацію, дані, повідомлення, інформаційні процеси та системи, роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

Вчити класифікувати апаратну і програмну складові інформаційної системи. Розширювати уявлення про комп'ютер як пристрій опрацювання даних, різновиди комп'ютерів.

Вчити називати складові комп’ютерів та їхнє призначення. Пояснювати поняття операційної системи та її інтерфейсу.

Виконувати операції над файлами, папками.

Дотримуватися безпеки життєдіяльності при роботі з комп'ютером.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  Мережеві технології та Інтернет

Розширювати уявлення про комп’ютерні мережі. Вчити класифікувати їх та використовувати мережеві папки.

Вчити здійснювати розширений пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті та критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету; безпечно користування Інтернетом; завантажувати данні з Інтернету; дотримуватися авторського права; використовувати інтернет-ресурси для вивчення навчальних предметів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:   Опрацювання текстових даних

Вчити класифікувати об’єкти та їхні властивості, програмне забезпечення для опрацювання текстів, аналізувати дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа.

Розширювати вміння правильно вводити, редагувати та форматувати символи і абзаци; додавати зображення із файлу та їх форматувати; додавати, редагувати та форматувати таблиці; створювати однорівневі списки, сторінки документа та їх форматувати, готувати документ до друку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:   Алгоритми та програми

Розширювати поняття про виконавців алгоритмів та їхні системи команд, способи опису алгоритму, розрізняти лінійні алгоритми, алгоритми з розгалуженнями, алгоритми з повтореннями.

 

Розвивати вміння практично складати алгоритми у середовищі опису й виконання алгоритмів.

 

 

 

 

Сформувати поняття інформації та інформаційної системи та різновиди інформаційних процесів.

Сформувати вміння наводити приклади даних і повідомлень, приклади інформаційних процесів; називати складові комп'ютера та їх призначення; пояснювати поняття операційної системи; розрізняти типи комп'ютерів. Сформувати навички дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерним пристроями, навички виконання основних операцій над файлами та папками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати поняття комп'ютерної мережі, розуміння відмінностей між глобальною та локальною комп'ютерними мережами; необхідності дотримання авторського права.. Наводити приклади пошукових систем, приклади навчальних веб-ресурсів.

Сформувати навички використання мережевих папок для обміну файлами та їх зберігання; навички дотримання правил безпеки під час використання Інтернету; навички пошуку та зберігання  даних, отриманих із Всесвітньої мережі та критично оцінювати відомості, отримані з мережі Інтернет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити зміст поняття об’єкта та властивостей об’єкта, називати основні об'єкти текстового документа, властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць.

 

Сформувати навички редагування та форматування об'єктів текстових документів; навички додавання зображення з файлів та налаштовувати їхні параметри,; додавання таблиць й однорівневих списків, редагувати та форматувати їх; налаштовувати параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля); готувати документ до друку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати поняття алгоритму та програми, усвідомлення значущості алгоритмів у житті та робити висновки про відповідність результату виконання алгоритму поставленій задачі

Сформувати вміння наводити приклади виконавців та команд, які вони виконують, пояснювати сутність алгоритмічних структур.

Сформувати навички складання простих алгоритмів; вміння розрізняти алгоритмічні структури; використовувати середовище для опису та виконання алгоритмів, обирати алгоритмічні структури для розв'язування поставленої задачі; виконувати алгоритми, подані у формальному вигляді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота, демонстрація відеороликів, мультимедійних презентацій, використання тренувальних програм, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота,  он-лайн тести, пошук та обробка інформації в рамках досліджуваного матеріалу з використанням Інтернету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, демонстрація відеороликів, роздатковий матеріал, робота за зразком, робота в парi,  робота за зразком, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  мультимедійні методи представлення навчального матеріалу, ігрові методи навчання (ігрові ситуації, рольові навчальні ігри), робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1.  Ivan
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Аріткулова Лідія Федорівна
    Дякую, корисно! За якою програмою складена програма?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
27 березня 2021
Переглядів
3516
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку