ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
прізвище, ім’я, по батькові
дата народження 14 вересня 2009 р.
повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учениця
рік навчання 2018-2019 н.р.
№ п/п |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації |
1. |
16 травня 2017р. |
Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу уваги. Обмеженість навчальних знань та умінь. Рівень самостійності знижений. Несформованість навичок читання та письма, зумовлений загальним недорозвиненням мовлення. |
Витяг з протоколу засідання ПМПК від 16.05.2017р. №72/1617 |
Потенційні можливості |
Потреби |
Навички читання вголос. Учень читає по складах, інколи забуває букви. Математика. Учень знає всі цифри. Правильно виконує додавання і віднімання чисел в межах 20. Логічне мислення розвинене слабо, розв’язування задач дається важко. Навички письма. В учня сформовані навички письма, але пише неохайно. Інколи пропускає букви при списуванні тексту. |
Учень потребує максимальної стимуляції її активності на уроках, підтримки навіть незначних успіхів. Необхідно звернути увагу на розвиток слухової пам’яті. При виконанні завдань, що вимагають аналізу, синтезу, порівняння, виділення головного, потрібна допомога дорослого. У додатковому пояснюванні навчального матеріалу, надавати можливість виконувати завдання у повільнішому темпі. У використанні поетапної інструкції при виконанні завдань. Учень потребує супроводу асистента вчителя та корекційно-розвиткової допомоги. |
Х |
Так |
додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом та психологом. |
|
Ні |
|
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття |
Місце проведення заняття |
Дата проведення заняття |
Кількість годин |
Корекція розвитку |
Асистент вчителя |
Кабінет психолога |
Середа (9.25 - 9.50) Четвер (10.20 – 10.45 ) |
2 години |
Розвиток мовлення |
Асистент вчителя |
Кабінет психолога |
Понеділок (8.30 – 8.55) Середа (12.30 – 12.55) |
2 години |
Ритміка |
Асистент вчителя |
Спортзал |
Четвер (9.25 – 9.50) |
1 година |
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/уміння |
1 |
2 |
3 |
4 |
Емоційно-вольова |
Спостерігається незрілість емоційної сфери, легкість виникнення страху, нестійкість інтересів. Мотивація до навчання сформована на низькому рівні. Недостатня сформованість і диференційованість мотиваційної сфери. |
Корекційно-розвиткові заняття з «Корекції розвитку». |
Підвищення рівня самоор-ганізації та мотивації до навчання. |
Фізична |
Фізичний розвиток в межах норми даної вікової категорії.
|
Корекційно-розвиткові заняття з «Ритміки» |
Покращення загального стану здоров’я; розвиток інтересу до музично-ритмічної діяльності. |
Когніти-вна |
Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу уваги. Спостерігається нестійкість уваги й пам’яті, особливо слухової. |
Корекційно-розвиткові заняття з «Корекції розвитку». |
Покращення рівня сформованості пізнавальних процесів. |
Мовленнєва |
Спостерігається малий словниковий запас, мовлення російсько-українське. Низька сформованість навичок читання, читає по складах. |
Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення» |
Покращення результатів при формуванні навичок читання та письма, мовлення. |
Соціальна |
Поведінка адекватна. Прагнення до соціального контакту в учня сформоване добре. Низька сформованість комунікативних навичок. |
Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення» |
Підвищення рівня учбової активності, формування комунікативних навичок спілкування. |
№ п/п |
Навчальний предмет |
Програма |
||
загальноосвітня |
адаптована |
модифікована |
||
1. |
Українська мова |
|
+ |
|
2. |
Літературне читання |
|
+ |
|
3. |
Англійська мова |
+ |
|
|
4. |
Математика |
|
+ |
|
5. |
Мистецтво |
+ |
|
|
6 |
Природознавство |
+ |
|
|
7 |
Інформатика |
+ |
|
|
8 |
Трудове навчання |
+ |
|
|
9 |
Онови здоров’я |
+ |
|
|
10 |
Фізична культура |
+ |
|
|
Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів
|
Так |
Російська мова |
|
Ні |
|
Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше________________________________________________________
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше____________________________________________________________
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних завдань, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих тестів з різним розміром шрифтів, інше_________________________________________________________________________
Х |
висновок інклюзивно-ресурсного центру |
Х |
попередня індивідуальна програма розвитку |
Х |
батьки / опікуни |
|
учень |
Х |
інші – спостереження вчителя, асистента вчителя |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Найменування посади |
Підпис |
|
заступник директора з навчально-виховної роботи |
|
|
вчитель початкових класів, класний керівник 2 класу |
|
|
асистент вчителя 2 класу |
|
|
практичний психолог |
|
|
опікун |
|
підпис__________________________ дата ____________________________
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
Вересень, 2018 рік |
Отримання інформації про особливості розвитку дитини. |
Практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник |
Вересень, 2018 рік |
Узгодження індивідуальної програми розвитку. |
Заступник директора з НВР |
Січень, 2019рік |
Ознайомлення з результатами проміжного моніторингу стану розвитку учня та з планом корекційно-розвиткової роботи на ІІ семестр 2018/2019 навчального року. |
Практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник |
Травень, 2019 рік |
Ознайомлення з результатами підсумкового моніторингу стану розвитку учня та з планом корекційно-розвиткової роботи на наступний 2019/2020 навчальний рік. |
Практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник |
Сфери розвитку / навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року (листопад, 2018 р.) |
після закінчення першого півріччя навчального року (січень, 2019 р.) |
протягом другого півріччя навчального року (березень, 2019 р.) |
після закінчення навчального року (травень, 2019 р.) |
|
Емоційно-вольова |
|
|
|
|
Фізична |
|
|
|
|
Когнітивна |
|
|
|
|
Мовленнєва |
|
|
|
|
Соціальна |
|
|
|
|
Навчальні предмети: |
|
|
|
|
Українська мова |
|
|
|
|
Літературне читання |
|
|
|
|
Англійська мова |
|
|
|
|
Математика |
|
|
|
|
Мистецтво |
|
|
|
|
Природознавство |
|
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Трудове навчання |
|
|
|
|
Онови здоров’я |
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
|
|
Директор .