Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку 2 клас для дітей із ЗПР(затримкою психічного розвитку)
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

 

  1. Період виконання                           01.09.2018 – 31.05.2019                                .

 

  1. Загальні відомості про учня:   

 

прізвище, ім’я, по батькові

дата народження 14 вересня 2009 р.

 

повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учениця

 

рік навчання  2018-2019 н.р.

 

  1. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

 

№ п/п

Дата

Короткий зміст

Джерело інформації

1.

16 травня 2017р.

Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу уваги. Обмеженість навчальних знань та умінь. Рівень самостійності знижений. Несформованість навичок читання та письма, зумовлений загальним недорозвиненням мовлення.

Витяг з протоколу засідання ПМПК від 16.05.2017р.

№72/1617            

  1. Наявний рівень знань і вмінь учня

 

Потенційні можливості

Потреби

Навички читання вголос.

Учень читає по складах, інколи забуває букви.

 Математика.

Учень знає всі цифри. Правильно виконує додавання і віднімання чисел в межах 20. Логічне мислення розвинене слабо, розв’язування задач дається важко.

Навички письма.

В учня сформовані навички письма, але пише неохайно. Інколи пропускає букви при списуванні тексту.

Учень потребує максимальної стимуляції її активності на уроках, підтримки навіть незначних успіхів.

Необхідно звернути увагу на розвиток слухової пам’яті. При виконанні завдань, що вимагають аналізу, синтезу, порівняння, виділення головного, потрібна допомога дорослого.

У додатковому пояснюванні навчального матеріалу, надавати можливість виконувати завдання у повільнішому темпі.

У використанні поетапної інструкції при виконанні завдань.

Учень потребує супроводу асистента вчителя та корекційно-розвиткової допомоги.

 

  1. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо)

 

Х

Так

додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом та психологом.

 

 

Ні

 

 

  1. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять

 

Найменування заняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення заняття

Дата проведення заняття

Кількість годин

Корекція розвитку

Асистент вчителя

Кабінет психолога

Середа

(9.25 - 9.50)

Четвер

(10.20 – 10.45 )

2 години

Розвиток мовлення

Асистент вчителя

Кабінет психолога

Понеділок

(8.30 – 8.55)

Середа

(12.30 – 12.55)

2 години

Ритміка

Асистент вчителя

Спортзал

Четвер

(9.25 – 9.50)

1 година

 

  1. Характеристика учня

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/уміння

1

2

3

4

Емоційно-вольова

Спостерігається незрілість емоційної сфери, легкість виникнення страху, нестійкість інтересів. Мотивація до навчання сформована на низькому рівні. Недостатня сформованість і диференційованість мотиваційної сфери.

Корекційно-розвиткові заняття з «Корекції розвитку».

Підвищення рівня самоор-ганізації та мотивації до навчання.

Фізична

Фізичний розвиток в межах норми даної вікової категорії.

 

Корекційно-розвиткові заняття з «Ритміки»

Покращення загального стану здоров’я; розвиток інтересу до музично-ритмічної діяльності.

Когніти-вна

Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу уваги. Спостерігається нестійкість уваги й пам’яті, особливо слухової.

Корекційно-розвиткові заняття з «Корекції розвитку».

Покращення рівня сформованості пізнавальних процесів.

Мовленнєва

Спостерігається малий словниковий запас, мовлення російсько-українське. Низька сформованість навичок читання, читає по складах.

Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення»

Покращення результатів при формуванні навичок читання та письма, мовлення.

 

Соціальна

Поведінка адекватна. Прагнення до соціального  контакту в учня сформоване добре. Низька сформованість комунікативних навичок.

Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення»

Підвищення рівня  учбової активності, формування комунікативних навичок спілкування.

 

 

 

 

  1. Навчальні предмети

 

№ п/п

Навчальний предмет

Програма

загальноосвітня

адаптована

модифікована

1.

Українська мова

 

+

 

2.

Літературне читання

 

+

 

3.

Англійська мова

+

 

 

4.

Математика

 

+

 

5.

Мистецтво

+

 

 

6

Природознавство

+

 

 

7

Інформатика

+

 

 

8

Трудове навчання

+

 

 

9

Онови здоров’я

+

 

 

10

Фізична культура

+

 

 

Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів

Так

Російська мова

 

 

Ні

 

 

  1. Адаптація (необхідне підкреслити)

Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше________________________________________________________

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше____________________________________________________________

Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних завдань, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих тестів з різним розміром шрифтів, інше_________________________________________________________________________

 

  1. Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма на Єгора розробляються, оскільки учень має затримку психічного розвитку.
  2. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

 

Х

висновок інклюзивно-ресурсного центру

Х

попередня індивідуальна програма розвитку

Х

батьки / опікуни

 

учень

Х

інші – спостереження вчителя, асистента вчителя

  1. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Найменування посади

Підпис

 

заступник директора з навчально-виховної роботи

 

 

вчитель початкових класів, класний керівник 2 класу

 

 

асистент вчителя 2 класу

 

 

практичний психолог

 

 

опікун

 

 

  1. Узгодження індивідуальної програми розвитку

 

підпис__________________________ дата ____________________________

  1. План консультування батьків / законних представників у процесі розроблення / виконання індивідуальної програми розвитку

 

Дата

Мета

Відповідальні особи

Вересень,

2018 рік

Отримання інформації про особливості розвитку дитини.

Практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник

Вересень,

2018 рік

Узгодження індивідуальної програми розвитку.

Заступник директора з НВР

Січень,

2019рік

Ознайомлення з результатами проміжного моніторингу стану розвитку учня та з планом корекційно-розвиткової роботи на ІІ семестр 2018/2019 навчального року.

Практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник

Травень,

2019 рік

Ознайомлення з результатами підсумкового моніторингу стану розвитку учня та з планом корекційно-розвиткової роботи на наступний 2019/2020 навчальний рік.

Практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник

 

  1. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

 

Сфери розвитку / навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчаль­ного року

(листопад, 2018 р.)

після закінчення першого півріччя навчаль­ного року

(січень, 2019 р.)

протягом другого півріччя навчаль­ного року

(березень, 2019 р.)

після закінчення навчаль­ного року

(травень, 2019 р.)

Емоційно-вольова

 

 

 

 

Фізична

 

 

 

 

Когнітивна

 

 

 

 

Мовленнєва

 

 

 

 

Соціальна

 

 

 

 

Навчальні предмети:

 

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

Літературне читання

 

 

 

 

Англійська мова

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

Мистецтво

 

 

 

 

Природознавство

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

Трудове навчання

 

 

 

 

Онови здоров’я

 

 

 

 

Фізична культура

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор       .

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Серевко Тарас Андрійович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
Інкл
Додано
13 травня 2019
Переглядів
2316
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку