Індивідуальна програма розвитку (навчальний предмет фізика 8 кл)

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку розроблена для учня 8 класу з особливими освітніми потребами (модифікована). В програмі розглянуті довгострокові та короткотривалі цілі навчання; педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети; оцінювання знань, які засвоїв учень під час вивчення предмету.
Перегляд файлу

Кірєєв Артем, 8 клас

Навчальний предмет: Фізика

Вчитель: Малина Л.В.

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Коригуюче навчання

 

 

Довгострокові. Учень знає  правила безпеки у фізичному кабінеті; символи та одиниці основних фізичних величин, формули.

Дотримується правил безпечної поведінки під час роботи з фізичними приладами та обладнанням.

Називає ознаки фізичних величин. Використовує набуті для безпечної життєдіяльності

 

 

ІКТ.

 Експеримент.

Ігрові.

Критичного мислення

 

Бесіда

Спостереження.

 

 

 

Теплові явища

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Короткотривалі. 

Розуміє властивості теплового руху; різницю в агрегатних станах; користування термометром.

 

Розрізняє стани речовини, пояснює їх властивості.

 

Знає види теплообміну та пояснює їх відмінність.

 

Називає фізичні величини, якими описують та визначають теплові явища.

 

Формулює основні теплові процеси. . Дотримується правил безпеки з термометром та калориметром.

Довгострокові.

Учень з певною допомогою вчителя та за зразком:

 -відтворює основний навчальний матеріал,

 -може повторити певну дію, операцію.

 

ІКТ. Експеримент . Ігрові.

 Критичного мислення. Практичної діяльності. Індивідуального, традиційного, інтерактивного, розвивального, особистісно орієнтовного навчання, розвивального навчання.

досліди

 

 Спостереження. Оцінка. Самостійні та лабораторні роботи. Контрольні роботи.

Тести.

Проекти

Електричні явища

Короткотривалі.

Знає поняття електричного заряду; характер взаємодії заряджених тіл.

Формулює та описує фізичні величини (напруга,сила струму, опір).

Розуміє суть законів Кулона та Джоуля Ленца.

Знає умови виникнення електричного струму, графічно зображати схеми електричних кіл.

Дотримуватися правил безпеки з електричними приладами.

Довгострокові. 

Учень з певною допомогою вчителя та за зразком:

 -відтворює основний навчальний матеріал;

 -може повторити певну дію, операцію

ІКТ.

Експеримент .

Ігрові.

Критичного мислення. Практичної діяльності. Індивідуального, традиційного, інтерактивного, розвивального, особистісно- орієнтовного навчання, розвивального навчання,

 досліди

 

Спостереження. Оцінка. Самостійні та лабораторні роботи. Контрольні роботи.

 Тести.

 Проекти

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гречановський Микола Геннадійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Інші матеріали
Інкл
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
Розділ 1. Теплові явища
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
3365
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку