Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину.

Про матеріал
План роботи та самоосвіти асистента вчителя в інклюзивному класі на період карантину з 06.04-24.04
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Директор _____  __________

План  роботи та самоосвіти

асистента вчителя  в інклюзивному класі

на період карантину

Федак Ірина Григорівна

 

Дата

Зміст роботи

Форма проведення

Результат

Примітка

06.04.20

Підготовка  індивідуальтного плану роботи та самоосвіти

асистента вчителя  в інклюзивному класі на період карантину. (3 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.)

дистанційна

 

 

наявність плану, його реалізація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

07.04.20

Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах  «Всеосвіта», « На Урок» ( пошук, регистрація  для участі у вебінарах)  (2 год)

Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (2 год.)

Опрацювання фахової літератури  «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник» ( 1 год)

дистанційна

 

 

 

 

 

 

 

регистрація на сайтах

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

( електронний варіант книги)

 

08.04.20

Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги.

дистанційна

 

 

 

 

 

очна

( робота з документацією)

( електронний варіант книг)

 

 

 

 

 

 

09.04.20

Дистанційні онлайн-консультації для дітей з ООП 2-в (3 год.)

 

дистанційна

 

 

 

 

 

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

 

 

10.04.20

 

Виготовлення дидактичного  матеріалу для подальшої роботи в інклюзивному класі. (2 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків.  Інструктаж « Оголошений каранти- це не канікули!»(1 год.)

 

дистанційна

 

 

 

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.04.20

 

Дистанційні онлайн-консультації для батьків  « Правила безпечної поведінки у побуті»

 ( 1 год)

Допомога класному керівнику, другому асистенту вчителя в інклюзивному класі у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

дистанційна

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.04.20

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ. (2 год.)

Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для  занять з дітьми з особливими освітніми потребами.

(3 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (

дистанційна

 

 

 

дидактичні завдання, наочність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.04.20

 

Дитина погано пише! Підбір  вправ на  активацію мозкової діяльності ( 1 год)

 Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами( 2 год.

 

дидактичні завдання, наочність

 

16.04.20

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.)

Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (1 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.)

 

 

 

17.04.20

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

 

 

 

20.04.20

Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (3 год.)

 

 

 

21.04.20

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей з ООП 2-в класі. Підготовка пам'яток « Як говорити з дітьми про епідемію», « Як впоратися зі стресом під час спалаху вірусу»

 ( 1 год)

Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів щодо розвитку дрібної моторики  з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.)

дистанційна

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

дидактичні завдання, наочність

 

23.04.20

Вивчення нової редакції Закону України « Про середню загальну освіту» ( розробка рекомендацій до його виконання на шкільні заходи)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги.

дистанційна

 

 

 

 

 

 

 

24.04.20

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. Самоосвітня робота в мережі ІНТЕРНЕТ. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.)

дистанційна

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
3.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Стрижак Мар'яна Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Tatarenko Yulya
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
Інкл
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
15627
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку