Директор _____ __________
План роботи та самоосвіти
асистента вчителя в інклюзивному класі
на період карантину
Федак Ірина Григорівна
Дата |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Результат |
Примітка |
06.04.20 |
Підготовка індивідуальтного плану роботи та самоосвіти асистента вчителя в інклюзивному класі на період карантину. (3 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.) |
дистанційна
|
наявність плану, його реалізація
|
|
07.04.20 |
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах «Всеосвіта», « На Урок» ( пошук, регистрація для участі у вебінарах) (2 год) Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (2 год.) Опрацювання фахової літератури «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник» ( 1 год) |
дистанційна
|
регистрація на сайтах
соціальні мережі, Viber
( електронний варіант книги) |
|
08.04.20 |
Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. |
дистанційна
очна ( робота з документацією) |
( електронний варіант книг)
|
|
09.04.20 |
Дистанційні онлайн-консультації для дітей з ООП 2-в (3 год.)
|
дистанційна
|
соціальні мережі, Viber |
|
10.04.20 |
Виготовлення дидактичного матеріалу для подальшої роботи в інклюзивному класі. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. Інструктаж « Оголошений каранти- це не канікули!»(1 год.)
|
дистанційна |
соціальні мережі, Viber
|
|
13.04.20 |
Дистанційні онлайн-консультації для батьків « Правила безпечної поведінки у побуті» ( 1 год) Допомога класному керівнику, другому асистенту вчителя в інклюзивному класі у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. |
дистанційна |
соціальні мережі, Viber
|
|
14.04.20 |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ. (2 год.) Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. ( |
дистанційна |
дидактичні завдання, наочність
|
|
15.04.20 |
Дитина погано пише! Підбір вправ на активацію мозкової діяльності ( 1 год) Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами( 2 год. |
|
дидактичні завдання, наочність |
|
16.04.20 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (1 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) |
|
|
|
17.04.20 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) |
|
|
|
20.04.20 |
Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (3 год.) |
|
|
|
21.04.20 |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей з ООП 2-в класі. Підготовка пам'яток « Як говорити з дітьми про епідемію», « Як впоратися зі стресом під час спалаху вірусу» ( 1 год) Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів щодо розвитку дрібної моторики з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) |
дистанційна |
соціальні мережі, Viber
дидактичні завдання, наочність |
|
23.04.20 |
Вивчення нової редакції Закону України « Про середню загальну освіту» ( розробка рекомендацій до його виконання на шкільні заходи) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. |
дистанційна |
|
|
24.04.20 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. Самоосвітня робота в мережі ІНТЕРНЕТ. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) |
дистанційна |
|
|