Індивідуальний план роботи вчителя та класного керівника на час карантину

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ вчителя математики та інформатики, класного керівника 8-Б класу у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів у період з 12.03.2020 по 03.04.2020
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор  гімназії

___________

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 

вчителя математики та інформатики,

класного керівника 8-Б класу

в Бердянській гімназії № 3 «Сузір’я»

 

Любченко Тетяни Ігорівни

 

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

  • період з 12.03.2020 по 03.04.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Час виконання

  1.               

Четвер,

12.03.20

  1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
  2. Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
  3. Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
  4.  Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр
  5. Робота зі шкільною документацією (класним журналом).
  6. Оновлення інформації на сторінках власного блогу 

 

8.00 – 14.00

  1.               

П’ятниця,

13.03.20

  1. Участь у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google ClassRoom.

  1. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)
  2. Створення платформи на базі сервісу Google ClassRoom для організації дистанційного навчання учнів  8 – Б класу
  3. Допомога в створенні електронних поштових скриньок учнів  та підключення  їх до спільної роботи гімназія на базі сервісу ClassRoom.

 

8.00 – 14.00

  1.             

Понеділок,

16.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Реєстрація на курс «Математика. Просто» на платформі https://courses.ed-era.com/ та проходження завдань першого модуля.
  4. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)
  5. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

 

8.00 – 14.00

  1.               

Вівторок,

17.03.20

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
  2. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
  3. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)
  4. Консультації з батьками в телефонному режимі.
  5. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  6. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  7. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  8. Створення відео інструкції для учнів та батьків 5 – А класу щодо прикріплення фото до завдання в ClassRoom та відправлення на перевірку вчителю.

 

8.00 – 14.00

  1.               

Середа,

18.03.20

  1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.
  2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  5. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)
  6. Проходження завдань другого модуля курсу «Математика. Просто».
  7. Участь у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0) щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Zoom

8.00 – 14.00

  1.               

Четвер,

19.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)
  5. Реєстрація на курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі ed-era та проходження завдань першого модуля.
  6. Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

8.00 – 14.00

  1.               

П’ятниця,

20.03.20

  1. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
  2. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  5. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  1. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  2. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)
  3. Реєстрація на вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті naurok.com.ua

 

8.00 – 14.00

  1.               

Понеділок,

23.03.20

  1. Перехід на дистанційну форму роботу не виходячи з дому

 

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

  1. Проходження завдань третього модуля курсу «Математика. Просто».
  2. Проведення відео-конференції з учнями 7-А класу (з теми предмету алгебра)

8.00 – 14.00

  1.               

Вівторок,

24.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Консультації з батьками в телефонному режимі.
  5. Проведення відео-конференції з учнями 8-Б класу (з теми предмету геометрія)
  6. Проходження завдань четвертого модуля курсу «Математика. Просто».
  7. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

8.00 – 14.00

  1.         

Середа,

25.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  5. Проведення відео-конференції з учнями 8-Б класу (з теми предмету алгебра)
  6. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті naurok.com.ua.

8.00 – 14.00

  1.         

Четвер,

26.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  6. Проведення відео-конференції з учнями 7-А класу (з теми предмету геометрії)
  7. Проходження завдань  другого модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .

 

8.00 – 14.00

  1.         

П’ятниця,

27.03.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  5. Проведення відео конференції за потреби.
  6. Проходження завдань  третього модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)

8.00 – 14.00

  1.         

Понеділок,

30.03.20

  1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  5. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
  6. Проведення відео-конференції з учнями 7-А класу (з теми предмету алгебра)
  7. Проходження завдань  четвертого модуля та фінального тестування на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .

 

8.00 – 14.00

  1.         

Вівторок,

31.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  5. Оновлення інформації на сторінках блогу

8.00 – 14.00

  1.         

Середа,

01.04.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  5. Оновлення інформації на сторінках блогу.
  6. Проведення відео-конференції з учнями 7-А класу

8.00 – 14.00

  1.         

Четвер,

02.04.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
  5. Проведення відео-конференції з учнями 8-Б класу

8.00 – 14.00

  1.         

П’ятниця,

03.04.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5, 7 та 8 класів згідно розкладу уроків на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Корекція календарно-тематичного планування.

8.00 – 14.00

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білак Олексій
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
14086
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку