Індивідуальний план розвитку. Для дитини з ООП (4 клас)

Про матеріал
Індивідуальний план розвитку на весь рік, для дитини з особливими освітніми потребами (4 клас). Зроблений на основі календарного планування вчителя, адаптований.
Перегляд файлу

І семестр

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: Українська мова (читання)

Довгострокова мета                                                           Методи оцінювання

  • інтонаційно правильно читати речення, робити у процесі читання усвідомлені паузи;
  • навчити читати мовчки з певною швидкістю;
  • збагачувати словниковий запас;
  • розвивати зв’язне мовлення;
  • запам’ятати 3-5 прислів їв;
  • вчити вірші на пам’ять;
  • навчити читати в особах;
  • оволодіти навичками виразного мовлення.

 

 

Спостереження

 

перевірка

Короткострокові завдання 

Вересень

  • відповідати на питання за змістом прочитаного;
  • усвідомлювати та визначати основну думку, тему і структуру тексту;
  • вчити переказувати прочитане;
  • прочитати твори: казка «Мудра дівчина», притча «Без труда, нема плода», міфи різних народів.

 

Жовтень  

  • прочитати твори: О.Олесь «Ярослав Мудрий», М. Пригора «Козак Голота»;
  • вивчити на пам’ять народну пісню( за вибором);
  • вивчити на пам’ять прислів’я;
  • навчитися добирати заголовок який відповідає темі або основній думці тексту.

 

Листопад

- прочитати твори: Д. Павличко «Наш прапор», твори із «Христоматії сучасної української дитячої літератури в 3-4 класах»,

М. Вовчок «Літній ранок»,

Вірш на пам’ять за вибором (В. Сосюра, Л. Костенко, О. Степ)
- упізнавати старі і нові слова у структурі тексту;

- вчитися складати план твору і за ним переказувати текст;

- аналізувати тексти – описи, виявляти слова, які характеризують істотні ознаки описуваних предметів, явищ.

 

Грудень

- прочитати твори: Н. Кир`ян «Евшан», Г. Тютюнник «Ласочка», Т. Шевченко «Про себе»;

- вчитися складати продовження казки, розповіді (за допомогою вчителя);

- вчитися інсценізувати дійства;

- вивчити пісню або вірш середнього обсягу (з «Кобзаря» Т. Шевченко);

- читати 35 слів у хвилину.

 

 

 

Спостереження

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Перевірка

 

Перевірка

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

 

Навчальний предмет: Українська мова

Довгострокова мета:

  • складати складні речення;
  • правильно наголошувати слова;
  • складати діалог;
  • розпізнавати за значенням прості слова, протилежні, багатозначні;
  • розрізняти пряме і переносне значення;
  • вміти правильно виділяти значущі частини слова (основу, закінчення, корінь, суфікс, префікс);
  • знати що таке іменник, дієслово, прикметник;
  • правильно записувати більшість числівників;
  • правильно вживати розділові знаки у кінці речень;
  • дотримуватися правил оформлення письмової роботи, виправляти допущені помилки;
  • записувати під диктування текст обсягом 40 слів.

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Короткострокові завдання:

Вересень

  • аналізувати звуковий склад слів;
  • складати речення в усному та письмовому мовленні;
  • правильно наголошувати слова та визначати наголос;
  • ділити слова на склади;
  • вчитися складати діалог.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Жовтень

  • навчитися розпізнавати близькі за значенням слова;
  • розпізнавати пряме і переносне значення слів;
  • написати особистий лист, адресований близькій людині;
  • об єднувати два простих речення в одне;
  • складати речення за схемою.

 

 

Листопад

  • розпізнавати іменник;
  • навчитися писати адресу;
  • знаходити потрібне слово у навчальному словнику;
  • відносити до дієслів слова, що означають різні дії, додавати до дієслова один синонім, антонім.
  • Навчитися правопису іменників у множені.
  • Правопис іменників чоловічого, жіночого роду.

 

Грудень

  • складати діалог;
  • складати складне речення із двох простих;
  • вчитися створювати сполучення слів із прикметником;
  • складати питальні речення;
  • скласти вітання з 5 речень до нового року;
  • розрізняти прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, багатозначні прикметники, пряме і переносне значення.

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Навчальний предмет: Математика

Довгострокова мета:

  • навчити виконувати арифметичні дії в межах 100;
  • засвоїти величину та одиниці їх вимірювання;
  • креслити прямі лінії, відрізки, геометричні фігури;
  • формувати вміння розв’язувати задачі;
  • розвивати математичне мовлення;
  • володіти навичками усного додавання і віднімання;
  • вивчити назви і позначення одиниць величини, довжини, маси, часу,вар тости.

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Короткострокові завдання:

 

    Вересень

  • обчислювати значення виразів у межах 100;
  • розпізнавати геометричні фігури на площині за їх ознаками;
  • порівнювати маси тіла;
  • засвоїти письмову нумерацію у межах 100;
  • навчитися вимірювати довжину предметів та відрізків;

 

Жовтень

  • обчислювати значення виразів;
  • засвоїти поняття про вирази з дужками;
  • навчитися обчислювати периметр прямокутника;

 

     Листопад

  • обчислювати значення виразів;
  • додавати двоцифрові числа виду: 25+18, 12+33;
  • засвоїти календар осінніх місяців.

 

Грудень

  • засвоїти алгоритм виконання дії додавання та віднімання двоцифрових чисел;
  • складати та розв’язувати задачі з одним, двома запитаннями;
  • навчити обчислювати периметр трикутника , чотирьохкутника;
  • навчитися визначати вартість покупок;
  • засвоїти календар зимових місяців;
  • виконувати схематичні малюнки, різні варіанти короткого запису задач (схеми, таблиці, креслення).

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

Навчальний предмет: Я досліджую світ (інтегрований курс, природнича освітня галузь, соціальна та здоров’я збережувальна, громадянська та історична, інформативна і технічна).

Довгострокова мета:

  • регулювати дихання, силу голосу, темп мовлення;
  • вчитися досліджувати світ навколо себе;
  • дотримуватися правил етикету, культури спілкування;
  • давати власну оцінку подіям, розмовам то що;
  • навчитися позитивно та бережно ставитися до самого себе, людей, природи, батьківщини.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Короткострокові завдання:

 

Вересень

  • досліджувати, як я росту і розвиваюсь;
  • навчитися визначати свій характер;
  • засвоїти поняття суспільства;
  • навчитися правильному поводженню серед людей;
  • знати символи своєї країни;
  • створювати аплікації, композиції з природних матеріалів;
  • знайомитися з явищами природи;
  • вивчити планети сонячної системи;
  • навчитися робити витинанки.

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

     Жовтень

  • дізнатися звідки беруться дощ, сніг, хмари, вітер і т.д.;
  • досліджувати життя рослин і тварин;
  • вчитися конструювати рослини за допомогою Лего;
  • знати про утворення української держави, засновників її столиці;
  • вміти орієнтуватися на місцевості за сонцем, копра сом.

 

  Листопад

  • знати осінні свята;
  • засвоїти інформацію про отруйні рослини;
  • ознайомитися з інформацією про те, як комп’ютер допомагає людині;
  • знати українські обереги,
  • знати умовні ознаки на географічній карті, вміти користуватись.

 

Грудень

 

  • які океани, материки є на землі;
  • досліджувати людину та природу космосу;
  • засвоїти знання про форму Землі, добу, рік;
  • Спостерігати за природою і життям людей взимку;
  • вчитися зміцнювати своє здоров’я взимку;
  • створювати ялинкові прикраси;
  • знати зимові свята.

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Навчальний предмет: Мистецтво

Довгострокова мета:

  • усвідомити свої мистецькі можливості;
  • формувати вміння застосовувати різні виразні засоби створення художніх образів;
  • формувати естетичний смак.

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Короткострокові завдання:

Вересень

  • ознайомитися з палітрою;
  • вчитися створити кольорову композицію з улюблених квітів;
  • засвоїти основні та похідні кольори;
  • знати кольори веселки;

 

Жовтень

  • навчитися ліпити ляльок конструктивним методом;
  • навчитися робити колаж;
  • робити штучні квіти об’ємної форми.

Листопад

  • навчитися створювати декоративну композицію із насіння рослин;
  • створювати об`ємні фігури з пластиліну.

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

  • вчитися передавати характер музики словесними малюнками;
  • навчитися  створювати натюрморти в техніці рваної алікації;
  • вчити колядки;
  • вчитися створювати обьемні форми;
  • створювати новорічні прикраси з сучасних штучних матеріалів .

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

ІІ семестр

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: Українська мова (читання)

Довгострокова мета                                                           Методи оцінювання

  • інтонаційно правильно читати речення, робити у процесі читання усвідомлені паузи;
  • навчити читати мовчки з певною швидкістю;
  • збагачувати словниковий запас;
  • розвивати зв’язне мовлення;
  • запам’ятати 5-7 прислів’їв;
  • вчити вірші на пам’ять;
  • навчити читати в особах;
  • читати 55 слів на хвилину;
  • оволодіти навичками виразного мовлення.

 

 

Спостереження

 

перевірка

Короткострокові завдання 

Січень

  • відповідати на питання за змістом прочитаного;
  • усвідомлювати та визначати основну думку, тему і структуру тексту;
  • прочитати твори: «Лисичка-кума» І. Франко, «Леся» М. Олійник.;
  • напам’ять: І. Франко «Дрімають села…», Леся Українка «Давня весна».

Лютий

  • прочитати твори: «Біда навчить» Леся Українка, П. Тичина «Сонце і дим», М. Рильський «Дитинство»; 
  • вивчити на пам’ять: «Ким хочеш бути хлопчику…?» М. Рильський, «Зозуля й півень» Л. Глібов;
  • вивчити істотні ознаки байки, розігрувати байки за ролями.

 

Березень

   -  прочитати твори: «Лисиця, що впала з неба» Н. Шейко-Медведєва, «Казка про царя Салтана…» О. Пушкін, «Гидке каченя» Г. К. Андерсен;

- упізнавати старі і нові слова у структурі тексту;

- вчитися самостійно складати план твору і за ним переказувати текст;

- засвоїти знання про будову п’єси;

- аналізувати тексти – описи, виявляти слова, які характеризують істотні ознаки описуваних предметів, істот, явищ.

 

Квітень

- прочитати твори: «Дорога, що нікуди не вела» Дж. Радарі, «Мрія» А.Костецький, «Шура і Шурко» В.Нестайко, «Казка про друга» М.Чумарна

- вчитися складати продовження казки, розповіді (за допомогою вчителя);

- вчитися інсценізувати дійства;

- удосконалювати навички читання мовчки.

 

 

Травень

 

  • читати 55 слів на хвилину;
  • ознайомитися з віршами: В. Сухомлиньського, Г. Чубач, С. Жупанин.
  • читати твір «Як скаладають вірші» В. Рутківський;
  • вивчити напам’ять «Дощ із краплі починається» М. Сингаївська.

 

 

Спостереження

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Перевірка

 

Перевірка

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

Спостереження

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Українська мова

Довгострокова мета:

  • складати складні речення;
  • правильно наголошувати слова;
  • складати діалог;
  • розпізнавати за значенням прості слова, протилежні, багатозначні;
  • розрізняти пряме і переносне значення;
  • вміти правильно виділяти значущі частини слова (основу, закінчення, корінь, суфікс, префікс);
  • знати що таке іменник, дієслово, прикметник;
  • правильно записувати більшість числівників;
  • правильно вживати розділові знаки у кінці речень;
  • дотримуватися правил оформлення письмової роботи, виправляти допущені помилки;
  • записувати під диктування текст обсягом 40 слів.

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Короткострокові завдання:

 

Січень

  • аналізувати звуковий склад слів;
  • складати речення в усному та письмовому мовленні;
  • засвоїти правопис прикметників із суфіксами

     -ськ-, -зьк-, -цьк-.

-    навчитися складати текст за     данними зачином і опорними     словами

-  знати правило відмінювання прикметників множини.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Лютий

  • навчитися розпізнавати близькі за значенням слова;
  • розпізнавати пряме і переносне значення слів;
  • складати речення за схемою;
  • засвоїти поняття «Числівник»;
  • складати речення з числівниками;
  • складати навчальний діалог;
  • скласти текст-розповідь про займенник;
  • навчитися складати кінцівку твору і речення зі словами вічливості.

 

 

Березень

  • розпізнавати дієслова в реченні;
  • знаходити потрібне слово у навчальному словнику;
  • відносити до дієслів слова, що означають різні дії, додавати до дієслова один синонім, антонім;
  • засвоїти вимову і правопис дієслів;
  • навчитися складати речення з різними часовими формами дієслів.

 

  • Квітень

 

  • складати діалог;
  • засвоїти поняття прислівник;
  • складати питальні речення;
  • робота з афоризмами, народними прикметами;
  • розрізняти прислівники-синоніми, прислівники-антоніми, багатозначні прислівники, пряме і переносне значення.

 

 

Травень

  • повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок;
  • засвоїти звуко-буквений аналіз слів;
  • складати розповідь за поданими словами;
  • розбір речення за частинами мови.

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

 

 

 

Навчальний предмет: Математика

Довгострокова мета:

  • навчити виконувати арифметичні дії в межах 100;
  • засвоїти величину та одиниці їх вимірювання;
  • креслити прямі лінії, відрізки, геометричні фігури;
  • формувати вміння розв’язувати задачі;
  • розвивати математичне мовлення;
  • володіти навичками усного додавання і віднімання;
  • вивчити назви і позначення одиниць величини, довжини, маси, часу,вар тости.

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Короткострокові завдання:

 

    Січень

  • обчислювати значення виразів у межах 100;
  • порівнювати маси тіла;
  • засвоїти письмову нумерацію у межах 100;
  • навчитися вимірювати довжину предметів та відрізків.

 

Лютий

  • обчислювати значення виразів;
  • засвоїти поняття про вирази з дужками;
  • навчитися обчислювати периметр шестикутник;
  • вирішувати задачі на рух.

 

     Березень

  • обчислювати значення виразів;
  • додавати та віднімати трицифрові числа;
  • засвоїти календар.

 

Квітень

 

  • складати та розв’язувати задачі з двома, трьома запитаннями;
  • навчитися визначати вартість покупок;
  • виконувати схематичні малюнки, різні варіанти короткого запису задач (схеми, таблиці, креслення).

 

Травень

 

  • засвоїти поняття «Дріб»;
  • множити и ділити трицифрові числа;
  • задачі на знаходження дробу від числа.

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

 

Навчальний предмет: Я у світі, Основи здоров’я, Природознавство.

Довгострокова мета:

  • регулювати дихання, силу голосу, темп мовлення;
  • вчитися досліджувати світ навколо себе;
  • дотримуватися правил етикету, культури спілкування;
  • давати власну оцінку подіям, розмовам то що;
  • навчитися позитивно та бережно ставитися до самого себе, людей, природи, батьківщини.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Короткострокові завдання:

 

Січень

  • ознайомитися зі рослинним і тваринним світом Євразії, Африки;
  • ознайомитись з конституцією і національною символікою України;
  • знати які бувають інфекційні хвороби соціального значення;
  • дізнатися про людей з особливими потребами, навчитися гуманному ставленню до людей з особливими потребами.

 

 

     Лютий

  • дізнатися про особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки;
  • ознайомитися з неповторністю Австралії;
  • підготувати проект;
  • дізнатися про види правопорушень і відповідальність;
  • навчитися моделювати різні соціальні ролі;
  • запам’ятати правила поводження при пожежі, правила поведінки на масових заходах і під час дорожнього руху;
  • вчитися виходити з непередбачуваних ситуацій вдома та поза ним.

 

 

Березень

  • вивчити дорожні знаки;
  • засвоїти поняття «Культурна спадщина народу»;
  • виконати проект про Україну;
  • дізнатися про форму земної поверхні України за допомогою карти;
  • вивчити корисні копалини України;
  • вміти працювати з картою.

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

Спостереження

 

 

 

      Квітень

  • дізнатися які бувають ліси;
  • засвоїти поняття «лісостеп», «Поллісся», «степ»;
  • знати, які спільноти існують в Україні;
  • скласти лист до іноземця про свою країну;
  • засвоїти поняття «Європейський союз» і розуміти його важливість;
  • дізнатися що таке самооцінка та як її підвищувати;
  •  ознайомитися з біографіями відомих параолімпійців.
  •  

  Травень

  • розуміти важливість здорового способу життя;
  • засвоїти поняття «волонтер»;
  • дізнатися про природу українських гір;
  • знати заповідники України;
  • зробити проект про природу.

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

Перевірка

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

Навчальний предмет: Мистецтво

Довгострокова мета:

  • усвідомити свої мистецькі можливості;
  • формувати вміння застосовувати різні виразні засоби створення художніх образів;
  • формувати естетичний смак.

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Короткострокові завдання:

 

Січень

  • освоїти техніку вишивки;
  • оздоблення серветок різними швами, освоєння різноманітних технік вишивання;

 

Лютий

  • навчитися виготовляти об`ємну аплікацію на тканині;
  • робити м’яку іграшку з використанням ґудзиків.

      

       Березень

  • засвоїти способи плетіння із стрічок, товстих ниток, шнурів;
  • виготовляти вироби технікою плетіння;
  • ознайомитися з поняттям «дизайн», «оформлення» і « оздоблення».

 

Квітень

  • навчитися виготовляти декоративні вироби;
  • засвоїти навички оформлення і оздоблення виробів.

 

     

 

 

     Травень

  • ознайомитись з технікою пап’є-маше;
  • навчитися виготовляти декоративну тарілочку то декоративну маску;
  • відвідати екскурсію у майстерню, виробництво або підприємство.

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Спостереження

 

 

 

Спостереження

 

 

 

Перевірка

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

Перевірка

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається низький прогрес;

ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.

 

 

 

 

 

Графік роботи асистента вчителя

 

 

Форма роботи                            Дні тижня                          Обсяг годин

                                                   Пн.    Вт.    Ср.    Чт.    Пт.                            

 

Навчальна робота                      4         3       4        3       4                         18

 

Індивідуальний                          1        1       1        1                                    4

 супровід

Співпраця з вчителем                          1                 1        1                          3                  

 

Обсяг                                           5        5        5       5        5                         25

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Воробйова Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лагутіна Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
2907
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку