І семестр
Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: Українська мова (читання)
Довгострокова мета Методи оцінювання
-
інтонаційно правильно читати речення, робити у процесі читання усвідомлені паузи;
-
навчити читати мовчки з певною швидкістю;
-
збагачувати словниковий запас;
-
розвивати зв’язне мовлення;
-
запам’ятати 3-5 прислів їв;
-
вчити вірші на пам’ять;
-
навчити читати в особах;
-
оволодіти навичками виразного мовлення.
|
Спостереження
перевірка
|
Короткострокові завдання
Вересень
-
відповідати на питання за змістом прочитаного;
-
усвідомлювати та визначати основну думку, тему і структуру тексту;
-
вчити переказувати прочитане;
-
прочитати твори: казка «Мудра дівчина», притча «Без труда, нема плода», міфи різних народів.
Жовтень
-
прочитати твори: О.Олесь «Ярослав Мудрий», М. Пригора «Козак Голота»;
-
вивчити на пам’ять народну пісню( за вибором);
-
вивчити на пам’ять прислів’я;
-
навчитися добирати заголовок який відповідає темі або основній думці тексту.
Листопад
- прочитати твори: Д. Павличко «Наш прапор», твори із «Христоматії сучасної української дитячої літератури в 3-4 класах»,
М. Вовчок «Літній ранок»,
Вірш на пам’ять за вибором (В. Сосюра, Л. Костенко, О. Степ) - упізнавати старі і нові слова у структурі тексту;
- вчитися складати план твору і за ним переказувати текст;
- аналізувати тексти – описи, виявляти слова, які характеризують істотні ознаки описуваних предметів, явищ.
Грудень
- прочитати твори: Н. Кир`ян «Евшан», Г. Тютюнник «Ласочка», Т. Шевченко «Про себе»;
- вчитися складати продовження казки, розповіді (за допомогою вчителя);
- вчитися інсценізувати дійства;
- вивчити пісню або вірш середнього обсягу (з «Кобзаря» Т. Шевченко);
- читати 35 слів у хвилину.
|
Спостереження
Перевірка
Перевірка
Перевірка
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
Навчальний предмет: Українська мова
Довгострокова мета:
-
складати складні речення;
-
правильно наголошувати слова;
-
складати діалог;
-
розпізнавати за значенням прості слова, протилежні, багатозначні;
-
розрізняти пряме і переносне значення;
-
вміти правильно виділяти значущі частини слова (основу, закінчення, корінь, суфікс, префікс);
-
знати що таке іменник, дієслово, прикметник;
-
правильно записувати більшість числівників;
-
правильно вживати розділові знаки у кінці речень;
-
дотримуватися правил оформлення письмової роботи, виправляти допущені помилки;
-
записувати під диктування текст обсягом 40 слів.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Вересень
-
аналізувати звуковий склад слів;
-
складати речення в усному та письмовому мовленні;
-
правильно наголошувати слова та визначати наголос;
-
ділити слова на склади;
-
вчитися складати діалог.
|
Спостереження
Перевірка
|
Жовтень
-
навчитися розпізнавати близькі за значенням слова;
-
розпізнавати пряме і переносне значення слів;
-
написати особистий лист, адресований близькій людині;
-
об єднувати два простих речення в одне;
-
складати речення за схемою.
Листопад
-
розпізнавати іменник;
-
навчитися писати адресу;
-
знаходити потрібне слово у навчальному словнику;
-
відносити до дієслів слова, що означають різні дії, додавати до дієслова один синонім, антонім.
-
Навчитися правопису іменників у множені.
-
Правопис іменників чоловічого, жіночого роду.
Грудень
-
складати діалог;
-
складати складне речення із двох простих;
-
вчитися створювати сполучення слів із прикметником;
-
складати питальні речення;
-
скласти вітання з 5 речень до нового року;
-
розрізняти прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, багатозначні прикметники, пряме і переносне значення.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
Навчальний предмет: Математика
Довгострокова мета:
-
навчити виконувати арифметичні дії в межах 100;
-
засвоїти величину та одиниці їх вимірювання;
-
креслити прямі лінії, відрізки, геометричні фігури;
-
формувати вміння розв’язувати задачі;
-
розвивати математичне мовлення;
-
володіти навичками усного додавання і віднімання;
-
вивчити назви і позначення одиниць величини, довжини, маси, часу,вар тости.
|
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Вересень
-
обчислювати значення виразів у межах 100;
-
розпізнавати геометричні фігури на площині за їх ознаками;
-
порівнювати маси тіла;
-
засвоїти письмову нумерацію у межах 100;
-
навчитися вимірювати довжину предметів та відрізків;
Жовтень
-
обчислювати значення виразів;
-
засвоїти поняття про вирази з дужками;
-
навчитися обчислювати периметр прямокутника;
Листопад
-
обчислювати значення виразів;
-
додавати двоцифрові числа виду: 25+18, 12+33;
-
засвоїти календар осінніх місяців.
Грудень
-
засвоїти алгоритм виконання дії додавання та віднімання двоцифрових чисел;
-
складати та розв’язувати задачі з одним, двома запитаннями;
-
навчити обчислювати периметр трикутника , чотирьохкутника;
-
навчитися визначати вартість покупок;
-
засвоїти календар зимових місяців;
-
виконувати схематичні малюнки, різні варіанти короткого запису задач (схеми, таблиці, креслення).
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
Навчальний предмет: Я досліджую світ (інтегрований курс, природнича освітня галузь, соціальна та здоров’я збережувальна, громадянська та історична, інформативна і технічна).
Довгострокова мета:
-
регулювати дихання, силу голосу, темп мовлення;
-
вчитися досліджувати світ навколо себе;
-
дотримуватися правил етикету, культури спілкування;
-
давати власну оцінку подіям, розмовам то що;
-
навчитися позитивно та бережно ставитися до самого себе, людей, природи, батьківщини.
|
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Вересень
-
досліджувати, як я росту і розвиваюсь;
-
навчитися визначати свій характер;
-
засвоїти поняття суспільства;
-
навчитися правильному поводженню серед людей;
-
знати символи своєї країни;
-
створювати аплікації, композиції з природних матеріалів;
-
знайомитися з явищами природи;
-
вивчити планети сонячної системи;
-
навчитися робити витинанки.
|
Спостереження
Перевірка
|
Жовтень
-
дізнатися звідки беруться дощ, сніг, хмари, вітер і т.д.;
-
досліджувати життя рослин і тварин;
-
вчитися конструювати рослини за допомогою Лего;
-
знати про утворення української держави, засновників її столиці;
-
вміти орієнтуватися на місцевості за сонцем, копра сом.
Листопад
-
знати осінні свята;
-
засвоїти інформацію про отруйні рослини;
-
ознайомитися з інформацією про те, як комп’ютер допомагає людині;
-
знати українські обереги,
-
знати умовні ознаки на географічній карті, вміти користуватись.
Грудень
-
які океани, материки є на землі;
-
досліджувати людину та природу космосу;
-
засвоїти знання про форму Землі, добу, рік;
-
Спостерігати за природою і життям людей взимку;
-
вчитися зміцнювати своє здоров’я взимку;
-
створювати ялинкові прикраси;
-
знати зимові свята.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
Навчальний предмет: Мистецтво
Довгострокова мета:
-
усвідомити свої мистецькі можливості;
-
формувати вміння застосовувати різні виразні засоби створення художніх образів;
-
формувати естетичний смак.
|
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Вересень
-
ознайомитися з палітрою;
-
вчитися створити кольорову композицію з улюблених квітів;
-
засвоїти основні та похідні кольори;
-
знати кольори веселки;
Жовтень
-
навчитися ліпити ляльок конструктивним методом;
-
навчитися робити колаж;
-
робити штучні квіти об’ємної форми.
Листопад
-
навчитися створювати декоративну композицію із насіння рослин;
-
створювати об`ємні фігури з пластиліну.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
|
Грудень
-
вчитися передавати характер музики словесними малюнками;
-
навчитися створювати натюрморти в техніці рваної алікації;
-
вчити колядки;
-
вчитися створювати обьемні форми;
-
створювати новорічні прикраси з сучасних штучних матеріалів .
|
Спостереження
Перевірка
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
ІІ семестр
Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: Українська мова (читання)
Довгострокова мета Методи оцінювання
-
інтонаційно правильно читати речення, робити у процесі читання усвідомлені паузи;
-
навчити читати мовчки з певною швидкістю;
-
збагачувати словниковий запас;
-
розвивати зв’язне мовлення;
-
запам’ятати 5-7 прислів’їв;
-
вчити вірші на пам’ять;
-
навчити читати в особах;
-
читати 55 слів на хвилину;
-
оволодіти навичками виразного мовлення.
|
Спостереження
перевірка
|
Короткострокові завдання
Січень
-
відповідати на питання за змістом прочитаного;
-
усвідомлювати та визначати основну думку, тему і структуру тексту;
-
прочитати твори: «Лисичка-кума» І. Франко, «Леся» М. Олійник.;
-
напам’ять: І. Франко «Дрімають села…», Леся Українка «Давня весна».
Лютий
-
прочитати твори: «Біда навчить» Леся Українка, П. Тичина «Сонце і дим», М. Рильський «Дитинство»;
-
вивчити на пам’ять: «Ким хочеш бути хлопчику…?» М. Рильський, «Зозуля й півень» Л. Глібов;
-
вивчити істотні ознаки байки, розігрувати байки за ролями.
Березень
- прочитати твори: «Лисиця, що впала з неба» Н. Шейко-Медведєва, «Казка про царя Салтана…» О. Пушкін, «Гидке каченя» Г. К. Андерсен;
- упізнавати старі і нові слова у структурі тексту;
- вчитися самостійно складати план твору і за ним переказувати текст;
- засвоїти знання про будову п’єси;
- аналізувати тексти – описи, виявляти слова, які характеризують істотні ознаки описуваних предметів, істот, явищ.
Квітень
- прочитати твори: «Дорога, що нікуди не вела» Дж. Радарі, «Мрія» А.Костецький, «Шура і Шурко» В.Нестайко, «Казка про друга» М.Чумарна
- вчитися складати продовження казки, розповіді (за допомогою вчителя);
- вчитися інсценізувати дійства;
- удосконалювати навички читання мовчки.
Травень
-
читати 55 слів на хвилину;
-
ознайомитися з віршами: В. Сухомлиньського, Г. Чубач, С. Жупанин.
-
читати твір «Як скаладають вірші» В. Рутківський;
-
вивчити напам’ять «Дощ із краплі починається» М. Сингаївська.
|
Спостереження
Перевірка
Перевірка
Перевірка
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
Навчальний предмет: Українська мова
Довгострокова мета:
-
складати складні речення;
-
правильно наголошувати слова;
-
складати діалог;
-
розпізнавати за значенням прості слова, протилежні, багатозначні;
-
розрізняти пряме і переносне значення;
-
вміти правильно виділяти значущі частини слова (основу, закінчення, корінь, суфікс, префікс);
-
знати що таке іменник, дієслово, прикметник;
-
правильно записувати більшість числівників;
-
правильно вживати розділові знаки у кінці речень;
-
дотримуватися правил оформлення письмової роботи, виправляти допущені помилки;
-
записувати під диктування текст обсягом 40 слів.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Січень
-
аналізувати звуковий склад слів;
-
складати речення в усному та письмовому мовленні;
-
засвоїти правопис прикметників із суфіксами
-ськ-, -зьк-, -цьк-.
- навчитися складати текст за данними зачином і опорними словами
- знати правило відмінювання прикметників множини.
|
Спостереження
Перевірка
|
Лютий
-
навчитися розпізнавати близькі за значенням слова;
-
розпізнавати пряме і переносне значення слів;
-
складати речення за схемою;
-
засвоїти поняття «Числівник»;
-
складати речення з числівниками;
-
складати навчальний діалог;
-
скласти текст-розповідь про займенник;
-
навчитися складати кінцівку твору і речення зі словами вічливості.
Березень
-
розпізнавати дієслова в реченні;
-
знаходити потрібне слово у навчальному словнику;
-
відносити до дієслів слова, що означають різні дії, додавати до дієслова один синонім, антонім;
-
засвоїти вимову і правопис дієслів;
-
навчитися складати речення з різними часовими формами дієслів.
-
складати діалог;
-
засвоїти поняття прислівник;
-
складати питальні речення;
-
робота з афоризмами, народними прикметами;
-
розрізняти прислівники-синоніми, прислівники-антоніми, багатозначні прислівники, пряме і переносне значення.
Травень
-
повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок;
-
засвоїти звуко-буквений аналіз слів;
-
складати розповідь за поданими словами;
-
розбір речення за частинами мови.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
Навчальний предмет: Математика
Довгострокова мета:
-
навчити виконувати арифметичні дії в межах 100;
-
засвоїти величину та одиниці їх вимірювання;
-
креслити прямі лінії, відрізки, геометричні фігури;
-
формувати вміння розв’язувати задачі;
-
розвивати математичне мовлення;
-
володіти навичками усного додавання і віднімання;
-
вивчити назви і позначення одиниць величини, довжини, маси, часу,вар тости.
|
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Січень
-
обчислювати значення виразів у межах 100;
-
порівнювати маси тіла;
-
засвоїти письмову нумерацію у межах 100;
-
навчитися вимірювати довжину предметів та відрізків.
Лютий
-
обчислювати значення виразів;
-
засвоїти поняття про вирази з дужками;
-
навчитися обчислювати периметр шестикутник;
-
вирішувати задачі на рух.
Березень
-
обчислювати значення виразів;
-
додавати та віднімати трицифрові числа;
-
засвоїти календар.
Квітень
-
складати та розв’язувати задачі з двома, трьома запитаннями;
-
навчитися визначати вартість покупок;
-
виконувати схематичні малюнки, різні варіанти короткого запису задач (схеми, таблиці, креслення).
Травень
-
засвоїти поняття «Дріб»;
-
множити и ділити трицифрові числа;
-
задачі на знаходження дробу від числа.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
Навчальний предмет: Я у світі, Основи здоров’я, Природознавство.
Довгострокова мета:
-
регулювати дихання, силу голосу, темп мовлення;
-
вчитися досліджувати світ навколо себе;
-
дотримуватися правил етикету, культури спілкування;
-
давати власну оцінку подіям, розмовам то що;
-
навчитися позитивно та бережно ставитися до самого себе, людей, природи, батьківщини.
|
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Січень
-
ознайомитися зі рослинним і тваринним світом Євразії, Африки;
-
ознайомитись з конституцією і національною символікою України;
-
знати які бувають інфекційні хвороби соціального значення;
-
дізнатися про людей з особливими потребами, навчитися гуманному ставленню до людей з особливими потребами.
Лютий
-
дізнатися про особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки;
-
ознайомитися з неповторністю Австралії;
-
підготувати проект;
-
дізнатися про види правопорушень і відповідальність;
-
навчитися моделювати різні соціальні ролі;
-
запам’ятати правила поводження при пожежі, правила поведінки на масових заходах і під час дорожнього руху;
-
вчитися виходити з непередбачуваних ситуацій вдома та поза ним.
Березень
-
вивчити дорожні знаки;
-
засвоїти поняття «Культурна спадщина народу»;
-
виконати проект про Україну;
-
дізнатися про форму земної поверхні України за допомогою карти;
-
вивчити корисні копалини України;
-
вміти працювати з картою.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Спостереження
Перевірка
Спостереження
|
Квітень
-
дізнатися які бувають ліси;
-
засвоїти поняття «лісостеп», «Поллісся», «степ»;
-
знати, які спільноти існують в Україні;
-
скласти лист до іноземця про свою країну;
-
засвоїти поняття «Європейський союз» і розуміти його важливість;
-
дізнатися що таке самооцінка та як її підвищувати;
-
ознайомитися з біографіями відомих параолімпійців.
-
Травень
-
розуміти важливість здорового способу життя;
-
засвоїти поняття «волонтер»;
-
дізнатися про природу українських гір;
-
знати заповідники України;
-
зробити проект про природу.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
Навчальний предмет: Мистецтво
Довгострокова мета:
-
усвідомити свої мистецькі можливості;
-
формувати вміння застосовувати різні виразні засоби створення художніх образів;
-
формувати естетичний смак.
|
Спостереження
Перевірка
|
Короткострокові завдання:
Січень
-
освоїти техніку вишивки;
-
оздоблення серветок різними швами, освоєння різноманітних технік вишивання;
Лютий
-
навчитися виготовляти об`ємну аплікацію на тканині;
-
робити м’яку іграшку з використанням ґудзиків.
Березень
-
засвоїти способи плетіння із стрічок, товстих ниток, шнурів;
-
виготовляти вироби технікою плетіння;
-
ознайомитися з поняттям «дизайн», «оформлення» і « оздоблення».
Квітень
-
навчитися виготовляти декоративні вироби;
-
засвоїти навички оформлення і оздоблення виробів.
Травень
-
ознайомитись з технікою пап’є-маше;
-
навчитися виготовляти декоративну тарілочку то декоративну маску;
-
відвідати екскурсію у майстерню, виробництво або підприємство.
|
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Спостереження
Перевірка
Спостереження
Перевірка
Спостереження
|
*При досягненні окресленої мети визначається наступна й завдання на її реалізацію.
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається низький прогрес;
ПН – прогресу, у досягненні конкретної мети немає.
Графік роботи асистента вчителя
Форма роботи Дні тижня Обсяг годин
Пн. Вт. Ср. Чт. Пт.
Навчальна робота 4 3 4 3 4 18
Індивідуальний 1 1 1 1 4
супровід
Співпраця з вчителем 1 1 1 3
Обсяг 5 5 5 5 5 25