ВИПУСКНИЙ У 4 КЛАСІ
Фанфари
Під пісню «95 кварталу» входять до залу учні 4-А,4-Б,4-В класів.
Виходять ведучі.
УЧЕНЬ : - Добрий день, в ефірі Квартал «Східний 1,2,3»
УЧЕНЬ : - Ми раді бачити вас у нашому кварталі . Сьогодні ми поговоримо про чарівну країну дитинства.
УЧЕНЬ : Стрічай ,Україно, чарівне суцвіття,
Дітей своїх рідних у школі,
Сміливо веди їх у тисячоліття
У щасті з любов’ю до волі!
УЧЕНЬ : Злинь же, музико, в небо гучніше,
В добру путь лунай, в добрий час,
Вище голови, йдіть веселіше,
Бо усі вже чекають на вас !!!
Танок «Україна» під пісню «Виростала я на Україні»
Виростала я на Україні,
Виростала, де грона калини
Щовесни під вікном розквітали,
Білим цвітом мене забавляли.
Тут волошки в волосся вплітала,
Тут матусю сльозами прохала,
Щоб сорочку мені вишивала,
Тут я вперше в житті покохала!
Приспів:
Це моя земля! Це моя країна!
Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини,
Рідна ти моя Україна! (весь куплет – 2)
В нас колосяться жито, пшениця,
І тече тут джерельна водиця,
В нас найкращі у світі дівчата,
Люди щирі, душею багаті.
Приїжджайте до нас в Україну,
Тут завжди зустрічають гостинно,
Пісня лине від хати до хати,
Бо у нас люди вміють співати!
Мелодія «Прогноз погоди»
УЧЕНЬ : -Доброго дня ! Сьогодні 26 травня. Чудовий день! Сонце ваших посмішок світить яскраво. Настрій безхмарний.
УЧЕНЬ : -До нас рухається теплий фронт щирих і добрих слів. Можливі громові розкоти сміху з поривами оплесків і рідкісний поперемінний дощ із сліз радості і печалі.
УЧЕНЬ : - Температура повітря зігріває серця, піднімає настрій, а легкий вітерець розганяє хмари смутку і дозволяє насолоджуватися життям.
УЧЕНЬ : - Ми і спонсор нашого випуску - компанія «КНТМЛ № 81 » - бажає вам приємної мандрівки країною дитинства сторінками початкової школи !
(Вихід учнів під пісню «Вчать у школі)»
УЧЕНЬ : Чуєш, ти знаєш, що це за заклад ,який приймає неписьменних?
УЧЕНЬ : - Звісно ,знаю…це школа…. Ми прийшли сюди малюками – карапузиками..
(Танок «Карапузики» майбутніх першокласників)
УЧЕНЬ : - Школа –це країна нашого дитинства. Тут ми здіймаємось до вершин знань. Навчилися писати, читати, рахувати ,товаришувати .
УЧЕНЬ : - А ти знаєш ,що в школі є розпорядник шкільного життя, якому підкоряється навіть сам директор !
УЧЕНЬ : -Нічого собі ! А це чоловік чи жінка, а може ….а хто ж це може бути?
УЧЕНЬ : - Це його величність – ДЗВОНИК ! Гостем нашого кварталу є Дзвоник, який запрошує нас до міркувалок.
(Під музичний супровід входить дзвоник за руки з дітьми)
Дзвоник : -Дзінь ! Дзінь ! Дзінь!
Пам’ятаєте , як я вперше покликав вас
На перший урок у житті!
Якими несміливими неумійками
Ви зайшли за своєю вчителькою в шкільні двері!
УЧЕНЬ : - Дзвоничок ! Дорогенький!
Як же ми тебе любимо у ту мить,
коли ти дзвониш на перерву!
УЧЕНЬ : - Да ,да ,любимо!
А як ти мене врятував від двійки!
Ти пролунав саме в той час,
коли мені треба було розповідати вірша!
УЧЕНЬ : - А яким неймовірно веселим стає життя,
Коли ти , любий дзвонику, лунаєш втричі….
УЧЕНЬ : - Ми пам’ятаємо дзвінок веселий
Що продзвенів нам перший раз ,
Коли ввійшли ми з квітами
У свій найкращий перший клас.
УЧЕНЬ : - Так поступово ми звикали
Тримати ручки й олівці.
Вже нас контрольні не лякали,
Ми часто чули «Молодці!»
(Танок «Недетское время») 4-В.
УЧЕНЬ : - Давайте ж згадаємо, скільки кумедного було в школі, як ми сміялися деколи на уроках.
(Песня на мотив «Чорный кот»)
Разрешите начать наш рассказ про весёлый и дружный наш класс.
Как отлично мы в классе живём, занимаемся, песни поём.
И пусть всем так повезёт, каждый друга в нашем классе пусть найдёт,
Классовода , как у нас ,что б мила была, добра,ну просто «класс»
УЧЕНЬ : Урок перший розпочинається в 8.30. Після дзвоника запізнився учень….
(Песня на мотив «Иван Васильевич»)
Вдруг, как в сказке, скрипнула дверь,
Всё мне ясно стало теперь:
На урок я опять опоздал, не хотел,
Но снова соврал:
Что будильник меня вновь подвёл,
Лифт застрял и автобус ушёл,
А потом я так быстро бежал,
Но опять на урок опоздал.
УЧЕНЬ : Перший урок – літературне читання
(Песня на мотив «Я на солнышке лежу»
Я на чтении сижу, долго в книгу я гляжу,
Всё сижу и гляжу, смысла в ней не нахожу.
Мне бы комикс почитать, поиграть и помечтать,
Ну а я здесь сижу и в учебник всё гляжу.
Вот по книгам всем давно сняли лучше бы кино.
Я отличником бы был, всё б по телику учил.
УЧЕНЬ : Перерва..
(Песня на мотив «Погоня»)
И вот перемена, волнуется класс,
Чем повар сегодня порадует нас?
Нам каши не надо, пюре мы хотим.
Давайте нам кексов, пирожных давайте,
А то вас съедим! (2 р)
УЧЕНЬ : Другий урок – математика.
(Песня на мотив «Голубой вагон»)
Медленно минуты уплывают вдаль,
Из трубы в трубу вода течёт.
У меня задача не решается –
Ох, уж этот мне водопровод.
Медленно – медленно наш урок тянется,
Двойку поставят мне, ведь решенья нет.
Каждому – каждому в лучшее верится,
Может, подскажет мне кто – ни будь ответ.
У доски стою я полчаса,
Умножаю и делю опять.
А в трубе вода всё не кончается,
Ничего я не могу понять.
Если в одной трубе вся вода закончится,
Будет в другой трубе вся вода опять.
Понял одно лишь я, что великим гением
И математиком мне уже не стать!
УЧЕНЬ : Третій урок –українська мова.
(Песня на мотив «Чунга- чанга»)
На уроці знову я сиджу,
Від вікна очей не відвожу.
Там хлоп’ята всі ганяють м’яч.
А мені твердять: «Пиши», хоч плач.
Надоїли вже відмінки, надоїли вже особи,
Надоїв уже прислівник, дієслово.
Надоїло вже навчатись,
Хочу спортом я займатись.
Ох, скоріш би закінчити школу!
Надоїло літери писати… Надоїло.
Мені би м’яча поганяти
Я тихенько ручкою стук-стук,
Орфограми, правила учу. Але не хочу!
УЧЕНЬ : В ефірі тележурнал «Єралаш»
(Сценка «Домашнє завдання»)
Павлик : От, кляте завдання ! Бився, бився – невдача!
Аж в очах пішли кола!
Сядь , но, тату, допоможи!
Тато : Вище голову, синку! З татом ти не самотній (сідає за уроки)
Павлик : Зроби, мамо, одолженье- будь уважніше!
Мама : Частини мови підкреслити? Розберемося як небудь. (сідає за уроки)
Павлик : А тобі, бабуся, фарби,
На , бабусенько, не спи.
Намалюй картину до казки :
Кіт крокує по ланцюгу.
Бабуся : Ні, стара – вже очі не ті!(Павлик плаче)
Гаразд, гаразд, буде кіт. (Сідає за уроки)
Павлик : На хвилинку вийду я.
Де ж моя курточка?
Учень : Вранці Павлик йшов веселий
З своєю сумкою за спиною.
Але не весело повертався
Він зі школи додому.
Мама : Що приніс?
Павлик : Дивись сама!
Тато : Ні, доповідай спершу ти!
Павлик : Тато дванадцять, мама – вісім, а тобі , бабуся, два.(Засмучено)
Бабуся :Не засмучуйся, онуку, давай краще заспіваємо.
(Виступ бандуристів)
Учень : Далі ми пропонуємо переглянути випуск програми «Знак якості»
Учень : Ми провели опитування серед школярів, які звертались за день до медичної сестри і як ти гадаєш, серед 97 учнів 4 класів…скільки за день дітей приходять до медичної сестри?
Учень : Не знаю, мабуть чоловік п’ять.
Учень : Ти що, ні. За день до медичної сестри звертається 50 відсотків учнів 4 класів і отримують нагороду- папірець, в якому є звільнення від навчання.
Учень : З якою радістю ми йдемо додому і за мить забуваємо про те, що в нас боліло.
Учень : Дякуємо медичній сестрі Ірині Іванівні і вручаємо знак якості з відзнакою.
Учень : Наступний сюжет нашої програми…«Знак якості» героєм стала наша шкільна їдальня. Тестування пройшла весела сосиска в тісті, сьогоднішня та вчорашня.
Учень : Підводимо підсумки. Переможцем стала домашня котлета, яку тихенько принесла тітка Тамара .
Учень : Дякуємо всім робітникам нашої їдальні і вручаємо Знак якості та наше палке кохання...
(Танок «Вогонь КОХАННЯ»)
Учень : Наші вчителі – це наші мами, вихователі, порадники, друзі. Вони можуть освоїти безліч професій.
Учень : Да, да, ти вірно говориш. Вони у всіх конкурсах отримують титули та перемоги.
Учень : Всім відома передача «Битва екстрасенсів». У номінації приборкання непокірних та недисциплінованих отримують гран –прі
Психолог Ахіджанова Марина Рафіківна ,
соціальний педагог- Бурсинська Катерина Валентинівна
та завуч Нечай Оксана Станіславівна .
Учень :Прийміть вітання від дисциплінованих та вже заспокійливих учнів 4 класів
Учень :Вперше у Кварталі «Хор хлопчиків -зайчиків»( На матів «Говорят ми..»:
Говорили нам мы бяки
Как выносит нас земля
Дайте что ли нам минуты
Переделать сам себя
Ой-ля -ля, ой- ля-ля
Переделать сам себя
Ой-ля -ля, ой- ля-ля
Ех-ха!
Завтра длинную беседу
Проведёт психолог нам!
У него советов много,
А советы я люблю!
Ой-лю,лю ,ой- лю-лю
А советы я люблю!
Ой-лю,лю ,ой- лю-лю
Ех-ха!
А наш славный педагог
Он со всеми очень строг
Дело было решено
Все исправились давно.
Ой-лё-лё,ой-лё-лё!
Все исправились давно.
Ой-лё-лё,ой-лё-лё!
(Музика «Шукаю тебе»)
Учень : Увага! Ви потрапили на передачу «Шукаю тебе»У нашому кварталі загубилися серед трьох поверхів між кабінетом завуча та директора вчителі і ми звернулися до передачі «Шукаю тебе»
Учень : Увага! Учні 4 класів шукають вчителів за такими ознаками:
Вік 30-40 років, цікаві красуні, школу закінчили ,але бояться великої кількості дітей і тому ділять учнів на підгрупи. Українську мову поважають, а досконало володіють іноземною мовою.
Учень : Передача «Шукаю тебе» знайшла:
Обжелянську Надію Олександрівну
Крохмаль Ольгу Сергіївну
Тарасюк Маргариту Геннадіївну
Коломоєць Ірину Анатоліївну
Від ваших учнів подяка і музичне привітання
(Танок 4 б)
Мелодія «Україна має талант»
Міні- сценка(Вчитель фіз-ри і діти шикуються і марширують)
Вчитель : Лівою ! Лівою!
Учень : Скажіть, будь ласка, а що в цей час робити правою ногою?
Учень : А правою – малювати фарбами.
Учень : А взагалі краще : все це разом робити під супровід веселої пісні та ще й працюючим комп’ютером і при цьому пам’ятати про охорону навколишнього середовища.
Учень : Оце так талант! Не талант, а талантище!
Учень : Дійсно, талант – це вчити крокувати, вчити малювати, вчити співати, навчити вміло відпочивати.
Учень : А слідкувати за життям та мандрами книжок по класах- це не талант?
Мелодія «Україна має талант»
Учень : В десятку кращих конкурсу «Україна має таланти» ввійшли :
Данилюк Олександр Леонідович
Кушнірова Наталія Володимирівна
Гатілова Надія Михайлівна
Ульшина Світлана Валеріївна
Толстік Валерія Валеріївна
Саєнко Людмила Борисівна
Карпенко Оксана Дмитрівна
Штацька Ольга Миколаївна
Волкова Анастасія Павлівна
Учень : Дякуємо і зустрічаємо майбутніх переможців конкурсу «Україна має талант » (ВИСТУП БАЛЕТУ)
(Музика «Новости квартала» входять кореспонденти, сідають за стіл)
УЧЕНЬ 1: В ефірі новини. І звами_______________
Учень 2: __________________Новини присвячені учням 4 класів КНТМЛ 81 м. Кривого Рогу.
Учень1: В ліцеї 81 4-ТІ класи складаються із 100 осіб. З них абсолютна більшість – діти. Загальний вік -159 років 5 місяців і 28 днів. Загальний зріст – 1728 см. Загальна вага -472 кг : Причому за 4 роки навчання у початковій школі кожен в середньому виріс на 15 см І поправився на 4 кг
Учень2: За 4 роки у них було 3210 уроків. На уроках перегорнуто 5796 сторінок підручників .А в 4 класі діти настільки стали вундеркіндами ,що працювали зовсім без підручників . Учні списали і згризли 320 з половиною ручок. Втратили півдюжини «стірательних »гумок.
Учень 1: З’їли 3 тони хліба. Випили 5 бочок чаю. Але нарікають на малу кількість запіканок.
Учень 2: Що стосується відносин між учнями…ну, пару раз посварилися і побилися, але ж це така дрібниця! А головне – учні 4 класів набрались розуму, навчились дружити і веселитися.
Учень1: Всі учні початкової школи ,хто бажав відчути себе справжнім науковцем, потрапляв в епіцентр інтелекту і професіоналізму заступника з наукової роботи Зіноватної Світлани Іванівни. З її благословення розпочався шлях юних науковців до знаменних перемог.
Учень 2: Обдаровані учні 4 класів, а їх 68 відсотків, видали «Тлумачний словник ліцеїстів початкової школи» . А зараз деякі цікаві тлумачення із видатного словника.
Учень 1: Підручник – граніт науки, але гризти його не можна, бо перепаде від бібліотекара Людмили Борисівни.
Учень2: Урок – ходіння по муках . Перерва – великі перегони з корпусу в корпус з короткими зупинками у їдальні.
Учень 1: Контрольна робота з математики – SOS, рятуйте наші душі! Сухарики – термоядерне паливо для ланцюгової реакції на уроці.
Учень 2: Творчість учнів початкової школи неперевершена . 4-Б клас розробив і презентував уніформу для улюблених батьків. Увага ! На зв’язку наш кореспондент із 4-Б.
(музика номер на біс)
( виходить учень 4- б і презентує уніформу для батьків)
Учень: А якщо серйозно, то ми пам’ятаємо і цінуємо хвилювання своїх батьків.
Учень: Я дуже хотів піти в школу, як той Петя з вірша, «прокидався десять разів», я встав раніше за всіх і чекав, коли прокинутися мама і тато.
Учень: Моя мама дуже хвилювалася. Боялася, що я не зможу сам перевзутися, зав'язати шнурки. Вона думала, що я обов'язково що-небудь втрачу.
Учениця: Я побоювалася, що нічого не знаю, не зможу знайти друзів. Але все вийшло непогано. Клас у нас дуже дружний.
Учениця: Ми з мамою думали, що я можу заблукати, адже така велика школа
Учень: Мої батьки боялися, що у мене щось не вийде у навчанні. Я чув, як мама і тато говорили про це на кухні.
Учень: Моя бабуся вважала, що я забуду поїсти і буду голодний і давала мені з собою бутерброди.
Учень: Погляньте . діти, на своїх батьків. Їхні очі сяють щастям. Але десь у глибині затаїлася тривога, бо ще по- переду багато випробувань.
Учень: Любі наші батьки, бабусі та дідусі ,всі наші родичі та друзі!! Ми вас любимо та цінуємо і в житті вас не підведемо !
( Пісня «Батькам», дівчата танцюють з татом, хлопці – з мамами)
Люба матюсу і любий татусь
Для вас моя пісня лунає
До вас у молитві щораз пригорнусь
І щиро вам в ноги вклоняюсь
За мене ви Бога молили
Мене від біди берегли
Учили прощати й любити
Мої найрідніші батьки
Приспів
Я дякую Богу за маму
Що стільки ночей не досипала
За доброго, вірного тата
Що міг мені все пробачати
Шануймо батьків наших рідних
Щоб потім не шкодувати
Допоки є батько і мати
Старайтесь їм шану віддати
Допоки є батько і мати
Старайтесь їм шану віддати
Ви дали життя і турботу мені
Зі мною раділи й страждали
Сердечна любов та опіка свята
Мене у недолі тримали
Спасибі за вірю й надію
Щасливі дитинства роки
Молюся з вас мої рідні
Даровані небом батьки
Приспів
Учень: Приступаємо до церемонії нагородження. «Кращі мами і тата -2016 роки».
Учень : Для нагородження запрошуємо на сцену нашого директора Гетьман Ганну Борисівну.
/Церемонія нагородження, вручення листів подяки/
Учень : Ми такі щасливі люди , що аж душа радується!
Учень : І чого це в тебе душа радується?
Учень : Бо у нас з вами не одна мама, а дві!
Учень :Як це? А!!Дійсно, у школі сама найдобріша ,найрідніша людина – наша перша вчителька!
Учень : Як мати до діток,
Як сонце до квіток,
Горнулась до класу вона.
І гарна, і люба,
І мила, і тиха
Учителька перша моя!..
Учень :Добріша, ніж фея,
Миліша, ніж мрія,
Світліша від сонця вона!..
У світі єдина,
У серці одна —
Учителька перша моя!..
(пісня «Вчителям»)
Учень : Сьогодні гості нашого кварталу – наші перші вчителі, запрошуємо на сцену .
Учень : Сьогодні ви зірки і ми хочемо взяти у вас інтерв’ю.
Учень :І так перше питання: Скажіть, будь ласка, як ваші справи?
(Муз. Відповідь «Все пучком»)
Учень : Добре, переходимо до справи. За що ви частіше всього сварите своїх учнів?
(«За глаза твои карие»)
Учень : Так , за таке можна посварити. Розкажіть про життя у вашому ліцеї?
«Все бегут»
Учень : А тепер перейдемо до більш цікавого, що ви думаєте про своїх колег?
«Самая, самая красивая»
Учень : Бачимо ви гарно розбираєтесь в людях. А тепер поділіться вашими планами на майбутнє. Що ви плануєте най блищим часом?
«На большом воздушном шаре»
Учень : Ну дійсно, гарні плани. Доречи, а що ви очікуєте від своїх учнів?
«Милион алых роз»
Учень : Ого, про таке всі мріють! А тепер останнє запитання. Що ви хочете побажати своїм учням і присутнім в залі?
«Желаю что б все были здоровы»
Учень : А тепер хвилюючий момент у нашому кварталі……Запрошуємо на сцену завуча початкової школи Сірченко Світлану Сергіівну та директора Гетьман Ганну Борисівну.
Учень : Прошу вас ознайомити наших учнів та батьків з важливим наказом.
Директор : Я, Магістр Великих Знань,
Надати хочу вам честь
Оголосити наказ по школі.
Дев'ятнадцять - тридцять шість.
Владою, даною мені народом,
Повідомляю вам про те,
Що курс початкової школи
Вами -
Четвертокласники завершений.
У середніх класах про іграшки
Вам доведеться забути.
Будуть нові предмети,
Треба буде їх вчити.
Будьте міцні, здорові,
Постарайтеся не хворіти,
І тоді всі невдачі
Зможете подолати.
Завуч : Я, помічник Магістра Великих знань
Оголошую вам наказ:
Четвертокласники 2016 року
Переходять у п'ятий клас!
«слова завуча та директора ,знайомство з новими кл.керівниками»
Учень: Переходим в п’ятий клас!!!
У нас у всіх прощальний настрій,
Ми схвильовані украй.
Учень: Скажем разом: «Велика школо, здрастуй!
Початкова школо, прощавай!»
Фінальна пісня «Круто ти попал в 5 клас»