СЦЕНАРІЙ випуску з початкової школи.(в формі 95 квартала)

Про матеріал
СЦЕНАРІЙ випуску з початкової школи.(в формі 95 квартала). Цікавий сценарій ,насичкний гумором. Файл (випускний з піснями додається)
Перегляд файлу

ВИПУСКНИЙ У 4 КЛАСІ

Фанфари

Під пісню «95 кварталу» входять до залу учні 4-А,4-Б,4-В класів.

Виходять ведучі.

УЧЕНЬ : - Добрий день, в ефірі Квартал «Східний 1,2,3»

УЧЕНЬ : - Ми раді бачити вас у нашому кварталі . Сьогодні ми поговоримо  про чарівну країну дитинства.

УЧЕНЬ : Стрічай ,Україно, чарівне суцвіття,

                  Дітей своїх рідних у школі,

                  Сміливо веди їх у тисячоліття

                  У щасті з любов’ю до волі!

 УЧЕНЬ  : Злинь же, музико, в небо гучніше,

                    В добру путь лунай, в добрий час,

                    Вище голови, йдіть веселіше,

                    Бо усі вже чекають на вас !!!

Танок «Україна» під пісню «Виростала я на Україні»

Виростала я на Україні,

Виростала, де грона калини

Щовесни під вікном розквітали,

Білим цвітом мене забавляли.

Тут волошки в волосся вплітала,

Тут матусю сльозами прохала,

Щоб сорочку мені вишивала,

Тут я вперше в житті покохала!

Приспів:

Це моя земля! Це моя країна!

Тут моя сім’я! Тут моя родина!

Це ліси, поля, гори й полонини,

Рідна ти моя Україна! (весь куплет – 2)

В нас колосяться жито, пшениця,

І тече тут джерельна водиця,

В нас найкращі у світі дівчата,

Люди щирі, душею багаті.

Приїжджайте до нас в Україну,

Тут завжди зустрічають гостинно,

Пісня лине від хати до хати,

Бо у нас люди вміють співати!

 Мелодія «Прогноз погоди»

УЧЕНЬ  : -Доброго дня ! Сьогодні 26 травня. Чудовий день! Сонце ваших посмішок світить яскраво. Настрій безхмарний.

УЧЕНЬ  : -До нас рухається теплий фронт щирих і добрих слів. Можливі громові розкоти сміху з поривами оплесків і рідкісний поперемінний дощ із сліз радості і печалі.

  УЧЕНЬ  : - Температура повітря зігріває серця, піднімає настрій, а легкий вітерець розганяє хмари смутку і дозволяє насолоджуватися життям.

  УЧЕНЬ  : - Ми і спонсор нашого випуску - компанія «КНТМЛ № 81 » - бажає вам приємної мандрівки  країною дитинства сторінками початкової школи !

                  (Вихід учнів під пісню «Вчать у школі)»

УЧЕНЬ : Чуєш, ти знаєш, що це за заклад ,який приймає неписьменних?

 УЧЕНЬ : - Звісно ,знаю…це школа…. Ми прийшли сюди малюками – карапузиками..

          анок «Карапузики»  майбутніх першокласників)

УЧЕНЬ  : - Школа –це країна нашого дитинства. Тут ми здіймаємось до вершин знань. Навчилися писати, читати, рахувати ,товаришувати .

УЧЕНЬ  : - А ти знаєш ,що в школі є розпорядник шкільного життя, якому підкоряється навіть сам директор !

УЧЕНЬ : -Нічого собі ! А це чоловік чи жінка, а може ….а хто ж це може бути?

УЧЕНЬ : - Це його величність – ДЗВОНИК ! Гостем нашого кварталу є Дзвоник, який запрошує нас до міркувалок.

(Під музичний супровід входить дзвоник за руки з дітьми)

 

 

Дзвоник : -Дзінь ! Дзінь ! Дзінь!

                     Пам’ятаєте , як я вперше покликав вас

                     На перший урок у житті!

                  Якими несміливими  неумійками

                  Ви зайшли за своєю вчителькою в шкільні двері!

УЧЕНЬ : - Дзвоничок ! Дорогенький!

                  Як же  ми тебе любимо  у ту мить,

                    коли ти дзвониш на перерву!

УЧЕНЬ : - Да ,да ,любимо!

                  А як ти мене врятував від двійки!

                   Ти пролунав саме в той час,

                     коли мені треба було розповідати вірша!

УЧЕНЬ : - А яким неймовірно веселим стає життя,

                  Коли ти , любий дзвонику, лунаєш втричі….

УЧЕНЬ : - Ми пам’ятаємо дзвінок веселий

                  Що продзвенів нам перший раз ,

                  Коли ввійшли ми з квітами

                  У свій найкращий перший клас.

УЧЕНЬ : - Так поступово ми звикали

                  Тримати ручки й олівці.

                  Вже нас контрольні не лякали,

                  Ми часто чули «Молодці!»

                 (Танок «Недетское время») 4-В.

УЧЕНЬ : - Давайте ж згадаємо, скільки кумедного було в школі, як ми сміялися деколи на уроках.

        (Песня на мотив «Чорный кот»)

Разрешите начать наш рассказ про весёлый и дружный наш класс.

Как отлично мы в классе живём, занимаемся, песни поём.

            И пусть всем так повезёт, каждый друга в нашем классе пусть найдёт,

            Классовода , как у нас ,что б мила была, добра,ну просто «класс»

УЧЕНЬ : Урок перший розпочинається в 8.30. Після дзвоника запізнився учень….

                            (Песня на мотив «Иван Васильевич»)

Вдруг, как в сказке, скрипнула дверь,

Всё мне ясно стало теперь:

На урок я опять опоздал, не хотел,

Но снова соврал:

Что будильник меня вновь подвёл,

Лифт застрял и автобус ушёл,

А потом я так быстро бежал,

Но опять на урок опоздал.

УЧЕНЬ : Перший урок – літературне читання

(Песня на мотив «Я на солнышке лежу»

Я на чтении сижу, долго в книгу я гляжу,

Всё сижу и гляжу, смысла в ней не нахожу.

Мне бы комикс почитать, поиграть и помечтать,

Ну а я здесь сижу и в учебник всё гляжу.

Вот по книгам всем давно сняли лучше бы кино.

Я отличником бы был, всё б по телику учил.

УЧЕНЬ :  Перерва..

(Песня на мотив «Погоня»)

И вот перемена, волнуется класс,

Чем повар сегодня порадует нас?

Нам каши не надо, пюре мы хотим.

Давайте нам кексов, пирожных давайте,

А то вас съедим! (2 р)

УЧЕНЬ :  Другий урок – математика.

(Песня на мотив «Голубой вагон»)

Медленно минуты уплывают вдаль,

Из трубы в трубу вода течёт.

У меня задача не решается –

Ох, уж этот мне водопровод.

Медленно – медленно наш урок тянется,

Двойку поставят мне, ведь решенья нет.

Каждому – каждому в лучшее верится,

Может, подскажет мне кто – ни будь ответ.

У доски стою я полчаса,

Умножаю и делю опять.

А в трубе вода всё не кончается,

Ничего я не могу понять.

Если в одной трубе вся вода закончится,

Будет в другой трубе вся вода опять.

Понял одно лишь я, что великим гением

И математиком мне уже не стать!

УЧЕНЬ : Третій урок –українська мова.

(Песня на мотив «Чунга- чанга»)

На уроці знову я сиджу,

Від вікна очей не відвожу.

Там хлоп’ята всі ганяють м’яч.

А мені твердять: «Пиши», хоч плач.

Надоїли вже відмінки, надоїли вже особи,

Надоїв уже прислівник, дієслово.

Надоїло вже навчатись,

Хочу спортом я займатись.

Ох, скоріш би закінчити школу!

Надоїло літери писати… Надоїло.

Мені би м’яча поганяти

Я тихенько ручкою стук-стук,

Орфограми, правила учу. Але не хочу!

УЧЕНЬ : В ефірі тележурнал «Єралаш»

(Сценка «Домашнє завдання»)

Павлик : От, кляте завдання ! Бився, бився – невдача!

                       Аж в очах пішли кола!

                       Сядь , но, тату, допоможи!

Тато : Вище голову, синку! З татом ти не самотній (сідає за уроки)

 Павлик :        Зроби, мамо, одолженье- будь уважніше!

 Мама : Частини мови підкреслити? Розберемося як небудь. (сідає за уроки)

Павлик : А тобі, бабуся, фарби,

                  На , бабусенько, не спи.    

                  Намалюй картину до казки :

                   Кіт крокує по ланцюгу.

Бабуся : Ні, стара – вже очі не ті!(Павлик плаче)

                 Гаразд, гаразд, буде кіт. (Сідає за уроки)

Павлик : На хвилинку вийду я.

                 Де ж моя курточка?

Учень :  Вранці Павлик йшов веселий

                 З своєю сумкою за спиною.

                 Але не весело повертався

                 Він зі школи додому.

Мама : Що приніс?

Павлик : Дивись сама!

Тато :      Ні, доповідай спершу ти!

Павлик : Тато дванадцять, мама – вісім, а тобі , бабуся, два.(Засмучено)

 Бабуся :Не засмучуйся, онуку, давай краще заспіваємо.

                                      (Виступ бандуристів)

Учень : Далі ми пропонуємо переглянути випуск програми «Знак якості»

Учень : Ми провели опитування серед школярів, які звертались за день до  медичної сестри і як ти гадаєш, серед 97 учнів 4 класів…скільки за день дітей приходять до медичної сестри?

Учень : Не знаю, мабуть чоловік п’ять.

Учень : Ти що, ні. За день до медичної сестри звертається 50 відсотків учнів 4 класів і отримують нагороду- папірець, в якому є звільнення від навчання.

Учень : З якою радістю ми йдемо додому і за мить забуваємо про те, що в нас боліло.

Учень : Дякуємо медичній сестрі Ірині  Іванівні   і вручаємо знак якості з відзнакою.

Учень : Наступний сюжет нашої програми…«Знак якості» героєм стала наша шкільна їдальня. Тестування пройшла весела сосиска в тісті, сьогоднішня та вчорашня.

Учень : Підводимо підсумки. Переможцем стала домашня котлета, яку тихенько принесла тітка Тамара .

 Учень : Дякуємо всім робітникам нашої їдальні і вручаємо Знак якості та наше палке кохання...

                                            (Танок «Вогонь КОХАННЯ»)

Учень : Наші вчителі – це наші мами, вихователі, порадники, друзі. Вони можуть освоїти безліч професій.

Учень : Да, да, ти вірно говориш. Вони у всіх конкурсах отримують титули та перемоги.

Учень : Всім відома передача «Битва екстрасенсів». У номінації приборкання непокірних та недисциплінованих отримують гран –прі

Психолог Ахіджанова  Марина Рафіківна ,

 соціальний педагог- Бурсинська Катерина Валентинівна

 та завуч Нечай  Оксана Станіславівна  .

Учень :Прийміть вітання від дисциплінованих та вже заспокійливих учнів 4 класів

Учень :Вперше у Кварталі «Хор хлопчиків -зайчиків»( На матів «Говорят ми..»:

Говорили нам мы бяки

Как выносит нас земля

Дайте что ли нам минуты

Переделать сам себя

     Ой-ля -ля, ой- ля-ля

     Переделать сам себя

      Ой-ля -ля, ой- ля-ля

     Ех-ха!

Завтра длинную беседу

Проведёт психолог нам!

У него советов много,

А советы я люблю!

         Ой-лю,лю ,ой- лю-лю

         А советы я люблю!

         Ой-лю,лю ,ой- лю-лю

         Ех-ха!

А наш славный педагог

Он со всеми очень строг

Дело было решено

Все исправились давно.

            Ой-лё-лё,ой-лё-лё!

           Все исправились давно.

            Ой-лё-лё,ой-лё-лё!

                        (Музика «Шукаю тебе»)

Учень : Увага! Ви потрапили на передачу «Шукаю тебе»У нашому кварталі загубилися серед трьох поверхів між кабінетом завуча та директора вчителі і ми звернулися до передачі «Шукаю тебе»

Учень : Увага! Учні 4 класів шукають вчителів за такими ознаками:

Вік 30-40 років, цікаві красуні, школу закінчили ,але бояться великої кількості дітей і тому ділять учнів на підгрупи. Українську мову поважають, а досконало володіють іноземною мовою.

Учень : Передача «Шукаю тебе» знайшла:

Обжелянську Надію Олександрівну

Крохмаль Ольгу Сергіївну

Тарасюк Маргариту Геннадіївну

Коломоєць Ірину Анатоліївну

Від ваших учнів подяка і музичне привітання

                                             (Танок 4 б)

Мелодія «Україна має талант»

Міні- сценка(Вчитель фіз-ри і діти шикуються і марширують)

Вчитель : Лівою ! Лівою!

Учень : Скажіть, будь ласка, а що в цей час робити правою ногою?

Учень : А правою – малювати фарбами.

Учень : А взагалі краще : все це разом робити під супровід веселої пісні та ще й працюючим комп’ютером і при цьому пам’ятати про охорону навколишнього середовища.

Учень : Оце так талант! Не талант, а талантище!

Учень : Дійсно, талант – це вчити крокувати, вчити малювати, вчити співати, навчити вміло відпочивати.

Учень : А слідкувати за життям та мандрами книжок по класах- це не талант?

Мелодія «Україна має талант»

Учень :  В  десятку кращих конкурсу «Україна має таланти» ввійшли :

Данилюк Олександр Леонідович

Кушнірова Наталія Володимирівна

Гатілова Надія Михайлівна

Ульшина Світлана Валеріївна

Толстік Валерія Валеріївна

Саєнко Людмила Борисівна

Карпенко Оксана Дмитрівна

Штацька Ольга Миколаївна

Волкова Анастасія Павлівна

Учень : Дякуємо і зустрічаємо  майбутніх переможців конкурсу «Україна має талант »   (ВИСТУП БАЛЕТУ)

                          (Музика «Новости квартала» входять кореспонденти, сідають за стіл)

УЧЕНЬ 1: В ефірі новини. І звами_______________

Учень 2: __________________Новини присвячені учням 4 класів КНТМЛ 81   м. Кривого Рогу.

 Учень1: В ліцеї 81  4-ТІ  класи складаються із 100 осіб. З них абсолютна більшість – діти. Загальний вік -159 років 5 місяців і 28 днів. Загальний зріст – 1728 см. Загальна вага -472 кг : Причому за 4 роки навчання у початковій школі кожен в середньому виріс на 15 см  І поправився на 4 кг

Учень2: За 4 роки у них було 3210 уроків. На уроках перегорнуто 5796 сторінок підручників .А в 4 класі діти настільки стали вундеркіндами ,що працювали зовсім без підручників .  Учні списали і згризли 320  з половиною ручок. Втратили півдюжини «стірательних »гумок.

Учень 1: З’їли 3 тони хліба. Випили 5 бочок чаю. Але нарікають на малу кількість запіканок. 

Учень 2: Що стосується відносин між учнями…ну, пару раз посварилися і побилися, але ж це така дрібниця! А головне – учні 4 класів набрались розуму, навчились дружити і веселитися.

Учень1: Всі  учні початкової школи ,хто бажав відчути себе справжнім науковцем, потрапляв в епіцентр інтелекту і професіоналізму заступника з наукової роботи Зіноватної Світлани Іванівни. З її благословення розпочався шлях юних науковців до знаменних перемог.

 Учень 2: Обдаровані учні 4 класів, а їх 68 відсотків, видали «Тлумачний словник ліцеїстів початкової школи» . А зараз деякі цікаві тлумачення із видатного словника.

Учень 1: Підручник – граніт науки, але гризти його не можна, бо перепаде від бібліотекара Людмили Борисівни.

 Учень2: Урок – ходіння по муках . Перерва – великі перегони з корпусу в корпус з короткими зупинками у їдальні.

Учень 1: Контрольна робота з математики – SOS, рятуйте наші душі! Сухарики – термоядерне паливо для ланцюгової реакції на уроці.

Учень 2: Творчість учнів початкової школи неперевершена . 4-Б клас розробив і презентував  уніформу для улюблених батьків. Увага ! На зв’язку наш кореспондент із 4-Б.

                   (музика номер на біс)

( виходить учень  4- б і презентує уніформу для батьків)

Учень: А якщо серйозно, то ми пам’ятаємо і цінуємо хвилювання своїх батьків.

Учень: Я дуже хотів піти в школу, як той Петя з вірша, «прокидався десять разів», я встав раніше за всіх і чекав, коли прокинутися мама і тато.

Учень: Моя мама дуже хвилювалася. Боялася, що я не зможу сам перевзутися, зав'язати шнурки. Вона думала, що я обов'язково що-небудь втрачу.

Учениця: Я побоювалася, що нічого не знаю, не зможу знайти друзів. Але все вийшло непогано. Клас у нас дуже дружний.

Учениця: Ми з мамою думали, що я можу заблукати, адже така велика школа

Учень: Мої батьки боялися, що у мене щось не вийде у навчанні. Я чув, як мама і тато говорили про це на кухні.

Учень: Моя бабуся вважала, що я забуду поїсти і буду голодний і давала мені з собою бутерброди.

 Учень: Погляньте . діти, на своїх батьків. Їхні очі сяють щастям. Але десь у глибині затаїлася тривога, бо ще по- переду багато випробувань.

Учень: Любі наші батьки, бабусі та дідусі ,всі наші родичі та друзі!! Ми вас любимо та цінуємо і в житті вас не підведемо !

( Пісня «Батькам», дівчата танцюють з татом, хлопці – з мамами)

Люба матюсу і любий татусь

Для вас моя пісня лунає

До вас у молитві щораз пригорнусь

І щиро вам в ноги вклоняюсь

За мене ви Бога молили

 Мене від біди берегли

Учили прощати й любити

 Мої найрідніші батьки

 Приспів

 Я дякую Богу за маму

 Що стільки ночей не досипала

 За доброго, вірного тата

Що міг мені все пробачати

Шануймо батьків наших рідних

Щоб потім не шкодувати

Допоки є батько і мати

Старайтесь їм шану віддати

Допоки є батько і мати

Старайтесь їм шану віддати

 

Ви дали життя і турботу мені

 Зі мною раділи й страждали

 Сердечна любов та опіка свята

 Мене у недолі тримали

 Спасибі за вірю й надію

Щасливі дитинства роки

 Молюся з вас мої рідні

Даровані небом батьки

 Приспів

Учень: Приступаємо до церемонії нагородження. «Кращі мами і тата -2016 роки».

Учень : Для нагородження запрошуємо на сцену нашого директора Гетьман Ганну Борисівну.

/Церемонія нагородження, вручення листів подяки/

Учень : Ми такі щасливі люди , що аж душа радується!

Учень : І чого це в тебе душа радується?

Учень : Бо у нас з вами не одна мама, а дві!

Учень :Як це? А!!Дійсно, у школі сама найдобріша ,найрідніша людина – наша перша вчителька!

Учень : Як мати до діток,

Як сонце до квіток,

Горнулась до класу вона.

І гарна, і люба,

І мила, і тиха

Учителька перша моя!..

Учень :Добріша, ніж фея,

Миліша, ніж мрія,

Світліша від сонця вона!..

У світі єдина,

У серці одна —

Учителька перша моя!..

(пісня «Вчителям»)

Учень : Сьогодні гості нашого кварталу – наші перші вчителі, запрошуємо на сцену .

Учень : Сьогодні ви зірки і ми хочемо взяти у вас інтерв’ю.

Учень :І так перше питання: Скажіть, будь ласка, як ваші справи?

(Муз. Відповідь «Все пучком»)

Учень :  Добре, переходимо до справи. За що ви частіше всього сварите  своїх учнів? 

 («За глаза твои карие»)

Учень : Так , за таке можна посварити. Розкажіть про життя у вашому ліцеї?

«Все бегут»

Учень :  А тепер перейдемо до більш цікавого, що ви думаєте про своїх колег?

«Самая, самая красивая»

Учень : Бачимо ви гарно розбираєтесь в людях. А тепер поділіться вашими планами на майбутнє. Що ви плануєте най блищим часом?

«На большом воздушном шаре»

Учень : Ну дійсно, гарні плани. Доречи, а що ви очікуєте від своїх учнів?

«Милион алых роз»

Учень : Ого, про таке всі мріють! А тепер останнє запитання. Що ви хочете побажати  своїм учням   і присутнім в залі?

«Желаю что б все были здоровы»

Учень : А тепер хвилюючий момент у нашому кварталі……Запрошуємо на сцену  завуча початкової школи Сірченко Світлану Сергіівну та директора Гетьман Ганну Борисівну.

Учень : Прошу вас ознайомити наших учнів та батьків з важливим наказом.

 

 

 

 

Директор : Я, Магістр Великих Знань,

Надати хочу вам честь

Оголосити наказ по школі.

Дев'ятнадцять - тридцять шість.

Владою, даною мені народом,

Повідомляю вам про те,

Що курс початкової школи

Вами -

Четвертокласники завершений.

У середніх класах про іграшки

Вам доведеться забути.

Будуть нові предмети,

Треба буде їх вчити.

Будьте міцні, здорові,

Постарайтеся не хворіти,

І тоді всі невдачі

Зможете подолати.

Завуч : Я, помічник  Магістра Великих знань

Оголошую вам наказ:

Четвертокласники 2016 року

Переходять у п'ятий клас!

 

 

 

 

 

 

«слова завуча та директора ,знайомство з новими кл.керівниками»

Учень: Переходим в п’ятий клас!!!

У нас у всіх прощальний настрій,

Ми схвильовані украй.

Учень: Скажем разом: «Велика школо, здрастуй!

Початкова школо, прощавай!»

Фінальна пісня «Круто ти попал в 5 клас»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку