інформаційна година "Філософія свідомого споживання"

Про матеріал
Матеріали для проведення інформаційної години «Філософія свідомого споживання»: теоретичний матеріал, тематична презентація, посилання на відео, експрес-опитування слухачів. Виховний захід має на меті формування екологічно свідомої поведінки молоді. Розраховано на студентів та учнів старших класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Екологічний спосіб життя - це не просто звичка, це філософія. Кожне з правил концепції «Нуль відходів» спонукає нестандартно дивитись на звичні речі, розвиває критичне мислення та креативність.» Ксенія Ренчковська, керівниця ГО «Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» в Україні.

Номер слайду 2

Філософія свідомого споживання

Номер слайду 3

основною метою людини стає не володіння певним багатством, благами, чи, навіть, знанням, а утвердження свого життя шляхом максимально повного використання своїх можливостей, інтелектуальних і творчих здібностей тут і зараз, задля суспільного добробуту та в гармонії з природою. Е́ріх Фромм

Номер слайду 4

зміна споживчих орієнтацій людей що призведе до значного поширення безпечних для довкілля технологій виробництва товарів та послуг у сприятиме до утвердження чіткої кореляції між потребами та пропозицією, коли вироблятиметься приблизно стільки ж товарів, скільки необхідно для найповнішого задоволення потреб людей. Саме такий стиль життя по суті є філософією свідомого споживання.

Номер слайду 5

технології філософії свідомого споживання: Sharing economy – економічна модель, заснована на спільному використанні товарів і послуг, оренді та бартері замість володіння;

Номер слайду 6

Upcycling – виготовлення нових речей зі старих чи з перероблених матеріалів.

Номер слайду 7

Cows Menu –ініціатива кампанії Burger King,щодо зміни раціону харчування корів, заради скорочення кількість парникових викидів в атмосферу

Номер слайду 8

«Zero waste» – не купувати те, що тобі не потрібно, не продукувати сміття та сортувати відходи.

Номер слайду 9

СВІДОМЕ СПОЖИВАННЯ ЯК БІЗНЕСREmade - це українська upcycle компанія з виготовлення дизайнерських сумок і аксесуарів з натуральної вінтажної шкіри. Бренд головними своїми принципами вважає повагу до екології та турботу про природу. У грудні 2014 року з'явився бренд REmade. Олег Звонарьов разом з Ганною Сигорський відкрили невелику майстерню в історичному центрі Києва, де ночами стали шити вироби «з історією». За словами Олега, на створення такої концепції бренду його наштовхнула думка про те, що в світі існує величезна кількість непотрібних виробів, які просто викидаються. «Навіщо ж тоді використовувати нову шкіру і підтримувати фабрики по її виробництву? Куди простіше і цікавіше розвивати власну еко-ідею, яка в подальшому пошириться по світу і допоможе знизити кількість товарів, що виготовляються з нової шкіри», - переконаний молодий чоловік.

Номер слайду 10

Бренд сумок та аксесуарів Raw Flaw заснували дві дівчини – Анастасія Дєєва та Ірина Ніколенко. Шлях до свідомого споживання вони почали із себе: свого гардероба та зі зменшення використання пластику. У 2018 році створили бренд Raw Flaw (англ. «природна недосконалість»).«Наш бренд – це філософія правильного та свідомого споживання. Ми створюємо сумки та аксесуари для тих, хто любить гарні речі та водночас розуміє, наскільки зараз важливо зменшити використання пластику в повсякденному житті. Ми хочемо допомогти людям свідомо ставитися до споживання і врешті перетворити sustainable living в норму життя. Це можна назвати нашою місією», – розповідають засновниці. Для виготовлення всіх сумок та аксесуарів виробники використовують водовідштовхувальний папір із сертифікатом якості  який роблять у Європі. Сертифікат FSC підтверджує, що продукція надходить із лісів з належним рівнем ведення господарства, а організація веде екологічно, економічно та соціально відповідальну діяльність. «Raw Flaw – це історія про те, як мода поєднується з розумним та свідомим споживанням. Ми вважаємо, що можна носити гарні речі та не шкодити при цьому планеті»

Номер слайду 11

Поради, які зроблять наше життя трохи більш екологічним: Сортуйте сміття. Ходіть за покупками з екосумками. Купуйте напої в скляних або металевих, а не пластикових пляшках. А каву – у свої чашки. Купуйте лише ті речі, які вам дійсно знадобляться. Не викидайте непотрібні чи старі речі просто в смітник. Заохочуйте друзів, знайомих, рідних та сусідів бути екологічно відповідальними та сповідувати свідоме споживання – не купувати зайвого та не викидати зайвого.

Номер слайду 12

Яни Потрекій « Разумне споживання – це не не жорстка економія, відмова від усіх благ та зручностей. Свідоме споживання – це вміння шукати інформацію та аналізувати , приймати рішення про покупки самостійно, а не під впливом трендів та думок оточуючих »

Номер слайду 13

pptx
Додав(-ла)
Ігнатюк Олена
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку